SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij enkele in het begin, uiteindelijk fb gedelete dus dat zegt wel genoeg
Nee, ik vind het vermoeiend.quote:
ja maar dat vind ik dus zo fascinerend. Je zuo denken dat als ze een beetje logisch na zouden denken dat ze er niet in zouden trappen maar ze trappen er gewoon allemaal in.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik vind het vermoeiend.
Kijk, dat je het spannend vindt en er zo je vraagtekens bij zet, oké. Alles mag. Maar het niveau. De websites en de bronnen die ze aanhalen, de manier van communiceren, het uitlachen en beschimpen, het woordgebruik. Van die wijven die kwaad worden op Freek en hem boycotten in huis, dat hun kinderen er niet meer naar mogen kijken. Wat ben je toch een verzuurde trol dan.
Alsof corona niet alleen longen aantast, maar ook je verstand.
Jezus Christus wat haat ik mensen.
Ik had het niet uitgesloten bij haar, maar de omslag van heel strikt maatregelen volgen naar wappie-achtige trekjes was wel bijzonder.quote:
Sommige mensen zijn gevoelig voor complotten; of denken zo ongeveer alles beter te werken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Erg toch? Sommigen zijn ook zeker geen simpele zieltjes, ik begrijp het echt niet
mja maar dat doen wij ook bij hun.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inderdaad het omhooggevallen gedrag en anderen belachelijk maken zodra je maar even anders denkt. Als je iemand probeert te overtuigen van je eigen gelijk is dat niet echt de manier.
Je moet die mensen ook totaal niet serieus nemen maar keihard uitlachen, ziektekostenverzekering afnemen en poep tegen ze aangooien.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik vind het vermoeiend.
Kijk, dat je het spannend vindt en er zo je vraagtekens bij zet, oké. Alles mag. Maar het niveau. De websites en de bronnen die ze aanhalen, de manier van communiceren, het uitlachen en beschimpen, het woordgebruik. Van die wijven die kwaad worden op Freek en hem boycotten in huis, dat hun kinderen er niet meer naar mogen kijken. Wat ben je toch een verzuurde trol dan.
Alsof corona niet alleen longen aantast, maar ook je verstand.
Jezus Christus wat haat ik mensen.
Ik zie toch echt verschil in de manier van discussiërenquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar dat doen wij ook bij hun.
ja ze vinden vaak altijd het zelfde ook over verschillende onderwerpenquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het niet uitgesloten bij haar, maar de omslag van heel strikt maatregelen volgen naar wappie-achtige trekjes was wel bijzonder.
[..]
Sommige mensen zijn gevoelig voor complotten; of denken zo ongeveer alles beter te werken.
Op Facebook ook wel te herkennen aan Nederlandse vlaggen en/of zwarte pieten als profielplaatje.
Jawel maar wij noemen ze ook complotgekkies en zoquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie toch echt verschil in de manier van discussiëren
Maar dat is lang niet zo grof als wat ik daar op FB langs zie komen. Ze wensen gevaccineerde mensen zowat dood. 'Gefeliciteerd, je hebt nog twee jaar te leven.'quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar wij noemen ze ook complotgekkies en zo
jaquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is lang niet zo grof als wat ik daar op FB langs zie komen. Ze wensen gevaccineerde mensen zowat dood. 'Gefeliciteerd, je hebt nog twee jaar te leven.'
Dát zou pas een mooi onderzoek zijn. Kijken of er een relatie is tussen pro-Pieters, anti-vaxxers en mensen die een steak op de barbecue gooien zodra iemand het woord 'vegetariër' nog niet heeft uitgesproken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze vinden vaak altijd het zelfde ook over verschillende onderwerpen
Ik vind de manier van reageren erg vreemd.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar dat doen wij ook bij hun.
ik dacht een keer te hebben gelezen dat mensen die gevoelig zijn voor complotten over het algemeen ontevreden zijn over de politiek , hun positie etc. En dat zie je ook vaak terug bij pro pieten,uit lagere sociale klasses en het gevoel dat hen wordt alles afgepakt.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dát zou pas een mooi onderzoek zijn. Kijken of er een relatie is tussen pro-Pieters, anti-vaxxers en mensen die een steak op de barbecue gooien zodra iemand het woord 'vegetariër' nog niet heeft uitgesproken.
Ja, het is altijd de schuld van anderen voor die mensen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht een keer te hebben gelezen dat mensen die gevoelig zijn voor complotten over het algemeen ontevreden zijn over de politiek , hun positie etc. En dat zie je ook vaak terug bij pro pieten,uit lagere sociale klasses en het gevoel dat hen wordt alles afgepakt.
O iemand was me natuurlijk al voorquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht een keer te hebben gelezen dat mensen die gevoelig zijn voor complotten over het algemeen ontevreden zijn over de politiek , hun positie etc. En dat zie je ook vaak terug bij pro pieten,uit lagere sociale klasses en het gevoel dat hen wordt alles afgepakt.
Ja wat ze denken is a gestoord.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de manier van reageren erg vreemd.
ja denk dat ze a wel langer onderzoek doen hier naar. Defensie ook. En je ziet het nu met die gek in Belgiequote:Op donderdag 27 mei 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O iemand was me natuurlijk al voor
Er valt niet echt op te reageren. Als ik zeker weet dat de aarde plat is kun jij me niet overhalen dat de aarde rond is. Op een gegeven moment denk jij stik er maar in ga het je niet meer uitleggen en dan zeg ik dat ik de discussie weer gewonnen heb.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de manier van reageren erg vreemd.
nou alle argumenten om aan te tonen dat de aarde rond is doe jij dan ook af als een complot.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er valt niet echt op te reageren. Als ik zeker weet dat de aarde plat is kun jij me niet overhalen dat de aarde rond is. Op een gegeven moment denk jij stik er maar in ga het je niet meer uitleggen en dan zeg ik dat ik de discussie weer gewonnen heb.
’maatschappelijk teleurgestelden’quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben ook geïndoctrineerd door mijn studie; dus ik geloof alleen maar BigPharma en de main-stream media.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat ze denken is a gestoord.
Ik had bij sjofel en sloebers een collega hij was ook zwaar complotgekkie. Als ik dan met mijn mondkapje opzat omdat ik bezig was met een klant kwam die achter mij staan en roepen dat ik een virus had want waarom hadik hem ander op en dat ik niet voor mezelf kon nadenken
Dat begrijp ik dan wel weer. De verschillen tussen "arm" en "rijk" worden steeds groter en daar kun je niet zomaar iets aan veranderen.quote:
Ik heb het idee dat al die rare complottheorieën uit de hand gelopen 1-april-grappen zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me soms weleens af of het niet gewoon trollen zijn die hier gewoon keihard om moeten lachen en enkele mensen die gewoon maar wat meelopen
Bord voor de kop.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
En toch zijn ze niet allemaal gewoon dom.
Ik denk dat die Engel ook niet dom is qua iq. misschien wel een narcist en toch ook van de aandacht houdt.
ja omdat jij meedoet aan het afpakken van de vrijhedenquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef mootie het volgende:
Wat ik nog het meest frappant vind: hun grote motto is vrijheid, daar ‘strijden’ ze voor. Maar zodra je een tegengestelde mening uit ben je een trol en word je geblokkeerd.
Nee idd, er zitten ook mensen tussen met een universitaire opleiding en een goede baan tussen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk dat die Engel ook niet dom is qua iq. misschien wel een narcist en toch ook van de aandacht houdt.
Ik wilde net zeggen, zelfs ik heb een Masterquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee idd, er zitten ook mensen tussen met een universitaire opleiding en een goede baan tussen.
Nu wil ik niet zeggen dat een universitaire opleiding gelijk staat aan of iemand slim is, maar je moet toch wat kunnen.
Zwaar teleurgestelde mislukte wetenschapper die maar is gaan dansen, alles wat je tot nu toe zei dat klopt trouwens.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
ja we kunnen je dan niet simpel noemen denk ikquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee idd, er zitten ook mensen tussen met een universitaire opleiding en een goede baan tussen.
Nu wil ik niet zeggen dat een universitaire opleiding gelijk staat aan of iemand slim is, maar je moet toch wat kunnen.
Zoals die ene vrouw, ‘ik geloof niet in feiten’.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Het zijn ook van die mensen die, als ze het overduidelijke bewijs voor ogen krijgen, weer met een of ander kutsmoesje komen en niet hun ongelijk toe willen geven.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dát zou pas een mooi onderzoek zijn. Kijken of er een relatie is tussen pro-Pieters, anti-vaxxers en mensen die een steak op de barbecue gooien zodra iemand het woord 'vegetariër' nog niet heeft uitgesproken.
Huisarts hoef je niet zo heel erg snugger voor te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we kunnen je dan niet simpel noemen denk ik![]()
Net zoals hele tijd terug toen lange frans nog die podcasts maakte. Was er ook een huisarts als gast. Dan denk ik toch om huisarts te worden moet je toch gewoon brains hebbenMaar die geloofde gewoon ook dat het een groot evil masterplan was
Er is er nog een in de kring van die Engel. Die maakt tv uitzendingen ook vast voor youtube. En zag tijd terug stukje van hem dacht ik bij filemon en de complotten.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaar teleurgestelde mislukte wetenschapper die maar is gaan dansen, alles wat je tot nu toe zei dat klopt trouwens.
MOet je die ophalen en in je kamer opeten?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er stond vanmorgen nog één ander ontbijtpakket voor 1 persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |