SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij enkele in het begin, uiteindelijk fb gedelete dus dat zegt wel genoeg
Nee, ik vind het vermoeiend.quote:
ja maar dat vind ik dus zo fascinerend. Je zuo denken dat als ze een beetje logisch na zouden denken dat ze er niet in zouden trappen maar ze trappen er gewoon allemaal in.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik vind het vermoeiend.
Kijk, dat je het spannend vindt en er zo je vraagtekens bij zet, oké. Alles mag. Maar het niveau. De websites en de bronnen die ze aanhalen, de manier van communiceren, het uitlachen en beschimpen, het woordgebruik. Van die wijven die kwaad worden op Freek en hem boycotten in huis, dat hun kinderen er niet meer naar mogen kijken. Wat ben je toch een verzuurde trol dan.
Alsof corona niet alleen longen aantast, maar ook je verstand.
Jezus Christus wat haat ik mensen.
Ik had het niet uitgesloten bij haar, maar de omslag van heel strikt maatregelen volgen naar wappie-achtige trekjes was wel bijzonder.quote:
Sommige mensen zijn gevoelig voor complotten; of denken zo ongeveer alles beter te werken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Erg toch? Sommigen zijn ook zeker geen simpele zieltjes, ik begrijp het echt niet
mja maar dat doen wij ook bij hun.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inderdaad het omhooggevallen gedrag en anderen belachelijk maken zodra je maar even anders denkt. Als je iemand probeert te overtuigen van je eigen gelijk is dat niet echt de manier.
Je moet die mensen ook totaal niet serieus nemen maar keihard uitlachen, ziektekostenverzekering afnemen en poep tegen ze aangooien.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik vind het vermoeiend.
Kijk, dat je het spannend vindt en er zo je vraagtekens bij zet, oké. Alles mag. Maar het niveau. De websites en de bronnen die ze aanhalen, de manier van communiceren, het uitlachen en beschimpen, het woordgebruik. Van die wijven die kwaad worden op Freek en hem boycotten in huis, dat hun kinderen er niet meer naar mogen kijken. Wat ben je toch een verzuurde trol dan.
Alsof corona niet alleen longen aantast, maar ook je verstand.
Jezus Christus wat haat ik mensen.
Ik zie toch echt verschil in de manier van discussiërenquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar dat doen wij ook bij hun.
ja ze vinden vaak altijd het zelfde ook over verschillende onderwerpenquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het niet uitgesloten bij haar, maar de omslag van heel strikt maatregelen volgen naar wappie-achtige trekjes was wel bijzonder.
[..]
Sommige mensen zijn gevoelig voor complotten; of denken zo ongeveer alles beter te werken.
Op Facebook ook wel te herkennen aan Nederlandse vlaggen en/of zwarte pieten als profielplaatje.
Jawel maar wij noemen ze ook complotgekkies en zoquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie toch echt verschil in de manier van discussiëren
Maar dat is lang niet zo grof als wat ik daar op FB langs zie komen. Ze wensen gevaccineerde mensen zowat dood. 'Gefeliciteerd, je hebt nog twee jaar te leven.'quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar wij noemen ze ook complotgekkies en zo
jaquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is lang niet zo grof als wat ik daar op FB langs zie komen. Ze wensen gevaccineerde mensen zowat dood. 'Gefeliciteerd, je hebt nog twee jaar te leven.'
Dát zou pas een mooi onderzoek zijn. Kijken of er een relatie is tussen pro-Pieters, anti-vaxxers en mensen die een steak op de barbecue gooien zodra iemand het woord 'vegetariër' nog niet heeft uitgesproken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze vinden vaak altijd het zelfde ook over verschillende onderwerpen
Ik vind de manier van reageren erg vreemd.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar dat doen wij ook bij hun.
ik dacht een keer te hebben gelezen dat mensen die gevoelig zijn voor complotten over het algemeen ontevreden zijn over de politiek , hun positie etc. En dat zie je ook vaak terug bij pro pieten,uit lagere sociale klasses en het gevoel dat hen wordt alles afgepakt.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dát zou pas een mooi onderzoek zijn. Kijken of er een relatie is tussen pro-Pieters, anti-vaxxers en mensen die een steak op de barbecue gooien zodra iemand het woord 'vegetariër' nog niet heeft uitgesproken.
Ja, het is altijd de schuld van anderen voor die mensen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht een keer te hebben gelezen dat mensen die gevoelig zijn voor complotten over het algemeen ontevreden zijn over de politiek , hun positie etc. En dat zie je ook vaak terug bij pro pieten,uit lagere sociale klasses en het gevoel dat hen wordt alles afgepakt.
O iemand was me natuurlijk al voorquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht een keer te hebben gelezen dat mensen die gevoelig zijn voor complotten over het algemeen ontevreden zijn over de politiek , hun positie etc. En dat zie je ook vaak terug bij pro pieten,uit lagere sociale klasses en het gevoel dat hen wordt alles afgepakt.
Ja wat ze denken is a gestoord.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de manier van reageren erg vreemd.
ja denk dat ze a wel langer onderzoek doen hier naar. Defensie ook. En je ziet het nu met die gek in Belgiequote:Op donderdag 27 mei 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O iemand was me natuurlijk al voor
Er valt niet echt op te reageren. Als ik zeker weet dat de aarde plat is kun jij me niet overhalen dat de aarde rond is. Op een gegeven moment denk jij stik er maar in ga het je niet meer uitleggen en dan zeg ik dat ik de discussie weer gewonnen heb.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de manier van reageren erg vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |