quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tja ze gaan toch allemaal omhoog of allemaal omlaag dus niet zo boeiend.
Opzicht niet erg.quote:
Woohoo, Shiba gaat als een raket, bedankt Meneer Muskquote:
Met opkomende robinhood listing gaat het nog zeker wel een tijdje moonenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:52 schreef Geerd het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van shiba? Had nog 170 in een wallet ..eergisteren shiba van gekocht..gokje wagen.0000045 ofzo
Vechain, verstandige man gespotquote:Op zondag 26 september 2021 22:10 schreef Harkonnen het volgende:
Ik ben een kleine speler, meer voor de lol en uit nieuwsgierigheid maar ik heb wat
ETH
ADA
VET
SOL
Solana vind ik het meest interessant, daar verwacht ik echt veel van.
quote:
Jazeker, ik heb nog niks verkocht want ik heb het geld niet nodigquote:
Heb je goed...ik kijk ook het ook nog even aan...en anders sja pech als die weer in elkaar dondert..lekker laten staan ga niet met verlies verkopen dan HODL!!!!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker, ik heb nog niks verkocht want ik heb het geld niet nodig
Ik heb na een tip van een maat de SHIB op 0000007 gekocht, dus ik ga er niet van uit dat ik verlies lijdt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je goed...ik kijk ook het ook nog even aan...en anders sja pech als die weer in elkaar dondert..lekker laten staan ga niet met verlies verkopen dan HODL!!!!
@GGMM en ik vinden dit niet zo verstandig.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb na een tip van een maat de SHIB op 0000007 gekocht, dus ik ga er niet van uit dat ik verlies lijdt.
Kan mij geen fuck schelen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM en ik vinden dit niet zo verstandig.
Gaat niet zo lekker meer...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb na een tip van een maat de SHIB op 0000007 gekocht, dus ik ga er niet van uit dat ik verlies lijdt.
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:07 schreef SuperNeger het volgende:
Brengt het trouwens niet ongeluk om je portfolio te delen? Begin er liever niet aan. Maar mijn grootste deel is ETH.
Verder ook een barkie hier en een barkie daar in de hoop op een x10. Beetje overdiversified wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |