SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
absoluutquote:Op donderdag 27 mei 2021 06:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Goed om dat oranje poppetje weer door het beeld te zien lopen...
Die is vandaag naar kantoor...quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:28 schreef Rafeiro het volgende:
Moguh Symph, brother en Diaan,
Mist peaceman nog een beetje.
Je kunt een afspraak voor de vaccinatie makenquote:
Ik heb al een afspraak mogen maken i.v.m. medische indicatie, a.s. maandag mag ik komen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt een afspraak voor de vaccinatie maken
Mijn afspraken zijn op dezelfde dagen als Symph, maar op een andere locatie en een ander tijdstip. Prima, ik ga echt niet bellen of we tegelijk kunnen.
Ik heb 1e spuitje gehad, 2e afspraak staat ook en kreeg weer een uitnodiging.quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt een afspraak voor de vaccinatie maken
Mijn afspraken zijn op dezelfde dagen als Symph, maar op een andere locatie en een ander tijdstip. Prima, ik ga echt niet bellen of we tegelijk kunnen.
Eet smakelijk alvast...quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:06 schreef Fogel het volgende:
OK, ik heb naar jullie geluisterd. 24/6 ga ik Sivert live beleven
Dat is niet nodig volgens mij. Ze maken het per gemaakte afspraak klaar en niet per uitnodiging.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:12 schreef Rafeiro het volgende:
Zal zo wel even bellen, niet dat ze 2 doses vaccin vasthouden die niet gezet gaan worden.
Ze houden geen vaccins vast, ze hebben er simpelweg genoeg voor de personen die zich hebben aangemeld.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:12 schreef Rafeiro het volgende:
Zal zo wel even bellen, niet dat ze 2 doses vaccin vasthouden die niet gezet gaan worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig volgens mij. Ze maken het per gemaakte afspraak klaar en niet per uitnodiging.
Dat het tijdslot niet zo strak was weet ik. Ik stond ongeveer buiten toen ik hem zou krijgen. Na 15 minuten zitten dus. Maar wou niet verspillen. Maar niet nodig dus, dan ga ik de lijn ook maar niet bezet houden.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze houden geen vaccins vast, ze hebben er simpelweg genoeg voor de personen die zich hebben aangemeld.
Meld je je voor een tweede keer aan, dan wordt je aanmelding gewoon afgewezen.
Meld je je niet aan, dan staat er ook niks voor jou klaar...
Het is allemaal niet zo strikt.
Gisteren waren we bijna 20 minuten te vroeg op de prik locatie en dat maakte dus helemaal niks uit.
Mw. MM kon meteen naar binnen en had 15 minuten voor haar afspraak de injectie al binnen...
Ha, het antwoord op mijn vraag gisteren...quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:23 schreef Fogel het volgende:
Hier zijn ze superstrict, je komt de vaccinatiehal niet binnen voordat het precies die tijd is die je hebt gekregen, bv 13:42.
Ik ben waarschijnlijk in juli aan de beurt, vriendin is al klaar (vanwege haar werk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |