SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar mijn weten had die een conflict met hem resulterend in het afnemen van zijn aanvoerderschap.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suárez toch niet? Die was binnen een maand al weg.
Hij nam alleen zijn aanvoerdersband af, dat was wel een dingetje. Maar toen was er toch nog die schorsing rondom het bijtincident dus het was sowieso al chaotisch.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 01:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naar mijn weten had die een conflict met hem resulterend in het afnemen van zijn aanvoerderschap.
En ook nog de meest gestoorde uitspraak/denkwijze allertijden : Hij vond dat je grote vriend Siem een betere Ajaxspits was dan Suarez.
De poule ga je makkelijk doorheen, dat lukt ook nog wel met deze coach.quote:Op donderdag 27 mei 2021 07:24 schreef Beathoven het volgende:
Misschien kunnen ze strijden voor 1 puntje in de poulefase.
De Ligt is toch een vrij sympathiek mannetje. Enige jammerlijke zijn de pseudo-vedettes Wijnaldum en De Paay.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op Berghuis en de Vrij na niet echt een sympathieke selectie zullen we maar zeggen.
Depay heeft een goed seizoen gedraaid dus dat zou nog best eens wat kunnen worden, is ook de enige aanvaller die tegen de top aanzitquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
De Ligt is toch een vrij sympathiek mannetje. Enige jammerlijke zijn de pseudo-vedettes Wijnaldum en De Paay.
Omgekeerd kun je het zonder Depay sowieso al helemaal vergeten.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Depay heeft een goed seizoen gedraaid dus dat zou nog best eens wat kunnen worden, is ook de enige aanvaller die tegen de top aanzit
Depay vooral, die denkt dat hij God is met die oren in de vingers na een goal maken steeds, is geen absolute topspeler en zal het ook nooit wordenquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
De Ligt is toch een vrij sympathiek mannetje. Enige jammerlijke zijn de pseudo-vedettes Wijnaldum en De Paay.
eens en het blijft sowieso behelpen, ook met 5-3-2, 3-5-2 wie zet je naast hem, er is er geen eentje voor die rechterzone, Berghuis acht ik er niet geschikt voor en die anderen komen net als Depay liever vanaf links, die 2 centrumspitsen kunnen het ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omgekeerd kun je het zonder Depay sowieso al helemaal vergeten.
Ik ben totaal geen fan van dat soort prima donna's. Normaal al niet maar hij heeft echt véél te weinig kwaliteiten om zich zulk gedrag te mogen permitteren. Alles draait om mevrouw maar op het moment dat het er echt om draait dan geeft hij zelden thuis. Bah.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Depay heeft een goed seizoen gedraaid dus dat zou nog best eens wat kunnen worden, is ook de enige aanvaller die tegen de top aanzit
Dat kan je toch niet meer met droge ogen beweren als je zijn prestaties bij oranje en zijn club bekijkt. Maar ik zie het wel vaker dat mensen dat soort spelers niet meer objectief kunnen beoordelen omdat ze hem klaarblijkelijk een teringventje vinden. Op grotere schaal bijvoorbeeld bij Neymar.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van dat soort prima donna's. Normaal al niet maar hij heeft echt véél te weinig kwaliteiten om zich zulk gedrag te mogen permitteren. Alles draait om mevrouw maar op het moment dat het er echt om draait dan geeft hij zelden thuis. Bah.
Sorry maar ik vind hem ook niet zo goed hoor, zitten wedstrijden bij waar hij totaal niks laat zien, doet alsof hij CR7 is maar mag de veters nog niet strikken van hemquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet meer met droge ogen beweren als je zijn prestaties bij oranje en zijn club bekijkt. Maar ik zie het wel vaker dat mensen dat soort spelers niet meer objectief kunnen beoordelen omdat ze hem klaarblijkelijk een teringventje vinden. Op grotere schaal bijvoorbeeld bij Neymar.
Ik vind hem ook geen wereldtop maar hij is wel enorm belangrijk geweest voor oranje de laatste tijd. Bij vrijwel alle goals direct of indirect betrokken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind hem ook niet zo goed hoor, zitten wedstrijden bij waar hij totaal niks laat zien, doet alsof hij CR7 is maar mag de veters nog niet strikken van hem
Moet toegeven dat dat wel zo is ja, daarom kun je ook niet om hem heen maar ik irriteer me vaak aan hemquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen wereldtop maar hij is wel enorm belangrijk geweest voor oranje de laatste tijd. Bij vrijwel alle goals direct of indirect betrokken.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet meer met droge ogen beweren als je zijn prestaties bij oranje en zijn club bekijkt. Maar ik zie het wel vaker dat mensen dat soort spelers niet meer objectief kunnen beoordelen omdat ze hem klaarblijkelijk een teringventje vinden. Op grotere schaal bijvoorbeeld bij Neymar.
Depay is bezig met de Grote Memphis Show en voor de rest helemaal nergens anders mee. TD van Olympique zei het onlangs ook nog. Depay zit niet in een elftal, Depay wil z'n eigen elftal. Toegegeven: Op een goede dag ziet het er allemaal leuk en aardig uit maar met Depay heeft nog geen enkel elftal een oorlog gewonnen en dat gaat ook zeker niet gebeuren wanneer je van hem de grote man om wie alles draait maakt.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij voor Feyenoord?quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op Berghuis en de Vrij na niet echt een sympathieke selectie zullen we maar zeggen.
Depay heeft een ontzettend groot aandeel gehad in het kwalificeren voor het EK en het goed presteren in oa de nations league. Iets wat de vorige twee toernooien niet lukte. De rest is onderbuikgelul.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Depay is bezig met de Grote Memphis Show en voor de rest helemaal nergens anders mee. TD van Olympique zei het onlangs ook nog. Depay zit niet in een elftal, Depay wil z'n eigen elftal. Toegegeven: Op een goede dag ziet het er allemaal leuk en aardig uit maar met Depay heeft nog geen enkel elftal een oorlog gewonnen en dat gaat ook zeker niet gebeuren wanneer je van hem de grote man om wie alles draait maakt.
Bedoel je de finale waarin hij onzichtbaar was? Of de halve finale waarbij hij een paar 100% kansen gemist heeft en met van alles behalve het voetballen druk was? Thuis tegen Frankrijk was hij inderdaad goed. That's it.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Depay heeft een ontzettend groot aandeel gehad in het kwalificeren voor het EK en het goed presteren in oa de nations league. Iets wat de vorige twee toernooien niet lukte. De rest is onderbuikgelul.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedoel je de finale waarin hij onzichtbaar was? Of de halve finale waarbij hij een paar 100% kansen gemist heeft en met van alles behalve het voetballen druk was? Thuis tegen Frankrijk was hij inderdaad goed. That's it.
Verder is er weinig onderbuik aan de grote memphis show en dat hij veel te veel kansen verprutst maar goed, let's agree to disagree.
Dit lijkt op de Berghuis discussie van 2 jaar terug ofzo in het Feyenoord topic.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Even een snelle zoektocht. Maar hij mist ook wel eens wat, ja.
Ja want hij draagt een hoedje en is een beetje eigengereid.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er echt mensen die twijfelen aan de impact van Depay ja?
Zelfs dit seizoen nogquote:Op donderdag 27 mei 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit lijkt op de Berghuis discussie van 2 jaar terug ofzo in het Feyenoord topic.
Ik vind het wel een vervelende klootzak ja. Maar goed, dat doet er niet toe.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want hij draagt een hoedje en is een beetje eigengereid.
Ah zou kunnen, weet ik niet meer. Ik kan me alleen de uiterst genuanceerde discussies over Dick Advocaat herinneren dit seizoen.quote:
Ja ik ook. Maar mensen die doen alsof hij niet ontzettend belangrijk was voor het oranje van Koeman, vrij lachwekkend. Drank zal het wel weer allemaal verkloten, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vervelende klootzak ja. Maar goed, dat doet er niet toe.
Wijnaldum vond ik altijd wel een sympathiek mannetje tot hij onterecht begon te flippen tegen een journalist laatst.quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij ging voor de multi-inzetbaarheid. Dus liever op meerdere plekken matig dan een specifieke betere.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Veltman meenemen in plaats van Karsdorp is wel een bijzondere keuze. En met Promes in plaats van Bergwijn/El Ghazi neem je onnodig risico. Voor de rest wel een goede selectie,
Veltman is op geen enkele positie beter dan Karsdorp.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij ging voor de multi-inzetbaarheid. Dus liever op meerdere plekken matig dan een specifieke betere.
in het centrum wel, maar zijn sowieso voor de bank dus dan begrijp ik het nog wel al kan Timber ook op die posities spelenquote:Op donderdag 27 mei 2021 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veltman is op geen enkele positie beter dan Karsdorp.
okquote:Op vrijdag 28 mei 2021 06:01 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Wat een waardeloze selectie van Frank. Kijk alleen maar eens naar de verdedigers, slecht drie van de negen hebben een normale fysiek en dat is veel te weinig. Daaraan zie je overigens wel heel duidelijk dat Frank over Ajax DNA beschikt. Bij Ajax houden ze namelijk erg veel van kabouters en bestaat de verdedigingslinie er regelmatig 100% uit. Geen wonder dat die club uitgeschakeld werd tegen AS Roma en geen aansluiting weet te vinden bij de subtop van Europa. Oranje is met Frank aan het roer hetzelfde lot beschoren omdat het fysieke aspect nu eenmaal erg belangrijk is in het moderne voetbal. Je zal tegenwoordig echt geen topland of topclub tegenkomen die hun verdediging vol stopt met kabouters, dat kan nu echt niet meer als je succes wilt.
Wat is dit nou weer voor act.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 06:01 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Wat een waardeloze selectie van Frank. Kijk alleen maar eens naar de verdedigers, slecht drie van de negen hebben een normale fysiek en dat is veel te weinig. Daaraan zie je overigens wel heel duidelijk dat Frank over Ajax DNA beschikt. Bij Ajax houden ze namelijk erg veel van kabouters en bestaat de verdedigingslinie er regelmatig 100% uit. Geen wonder dat die club uitgeschakeld werd tegen AS Roma en geen aansluiting weet te vinden bij de subtop van Europa. Oranje is met Frank aan het roer hetzelfde lot beschoren omdat het fysieke aspect nu eenmaal erg belangrijk is in het moderne voetbal. Je zal tegenwoordig echt geen topland of topclub tegenkomen die hun verdediging vol stopt met kabouters, dat kan nu echt niet meer als je succes wilt.
Sterke post.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 06:01 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Tot er wat met Steek of Krul gebeurt en een niet fitte Cillessen moet op de bank. Dan zou De Boer weer het verwijt krijgen dat hij Cillessen voor het toernooi het allemaal beter had moeten inschatten. Deze beslissing lijkt me zo gek niet, hoewel Bizot mee natuurlijk gewoon kut is.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drank being Drank
Je hebt 2 prima keepers achter de hand. Kan je prima gedurende EK kijken of Cillessen fit genoeg raakt.
Ze moeten eerst donderdag nog spelen he.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had ie Bijlow niet mee kunnen nemen? Jeugd EK finale is zondag al
Reken er maar opquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Dus de beste keeper zit straks bij jong Oranje
Ga stuk als ‘ie die bejaarde roker in het doel zet
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
"Indien een doelman om fysieke redenen wegvalt, kan tijdens het hele toernooi nog een vervanger worden opgeroepen. Dat mag ook als een of twee andere keepers van de betreffende EK-selectie nog gewoon beschikbaar zijn."
niet overdrijvenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Ga stuk als ‘ie die bejaarde roker in het doel zet
Ik dacht al zoiets te herinneren toen bekend werd dat je 26 man mee mocht nemen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tot er wat met Steek of Krul gebeurt en een niet fitte Cillessen moet op de bank. Dan zou De Boer weer het verwijt krijgen dat hij Cillessen voor het toernooi het allemaal beter had moeten inschatten. Deze beslissing lijkt me zo gek niet, hoewel Bizot mee natuurlijk gewoon kut is.
/edit:
"Indien een doelman om fysieke redenen wegvalt, kan tijdens het hele toernooi nog een vervanger worden opgeroepen. Dat mag ook als een of twee andere keepers van de betreffende EK-selectie nog gewoon beschikbaar zijn."
Denk niet dat Frank dit heeft geweten.
"Ik had m'n leesbril niet op toen ik de reglementen bekeek"quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets te herinneren toen bekend werd dat je 26 man mee mocht nemen.
Hopelijk vraagt een journalist er even naar.
ik vind het niet zo vreemd hoor dat hij de knoop doorhakt, Cillessen was normaal 1e keeper die dan op de bank begint, als hij na 2 wedstrijden wel weer wedstrijdfit zou zijn krijg je misschien weer gezeur van hem of de pers dat hij opgesteld moet worden, dat brengt alleen maar onrust.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets te herinneren toen bekend werd dat je 26 man mee mocht nemen.
Hopelijk vraagt een journalist er even naar.
Nee daar keept Bijlowquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Had zelf het idee dat Krul de voorkeur genoot eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:08 schreef De_Kraam het volgende:
Wel apart dat Stekelenburg nu je eerste keeper is, die bij Ajax alleen maar speelt omdat Onana de boel beflikkerde.
Meh, dat gedoe kan je toch wel vooraf tackelen lijkt me.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het niet zo vreemd hoor dat hij de knoop doorhakt, Cillessen was normaal 1e keeper die dan op de bank begint, als hij na 2 wedstrijden wel weer wedstrijdfit zou zijn krijg je misschien weer gezeur van hem of de pers dat hij opgesteld moet worden, dat brengt alleen maar onrust.
Stekelenburg is opbouwend beter, dat is altijd de zwakte van Krul geweest, maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had zelf het idee dat Krul de voorkeur genoot eigenlijk.
Maar goed, ik denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt als je zelf aanvallend onmachtig bent.
je hebt het over Cillessen en dat is ook geen keeper die er met kop en schouders bovenuit steekt, het is een beetje lood om oud ijzer die 3 met Stekelenburg ongetwijfeld de meest talentvolle (als hij maar zin heeft).quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, dat gedoe kan je toch wel vooraf tackelen lijkt me.
Maar misschien heb je wel gelijk dat dat de gedachte erachter is. We zullen het straks wel horen.
Er is een oefenwedstrijden topic, maar losse topics voor Nederland lijkt me ook logischquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Kon geen wedstrijdtopic vinden, morgen De Roon dus.
Daar denken ze bij Roma iets anders over.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt het over Cillessen en dat is ook geen keeper die er met kop en schouders bovenuit steekt, het is een beetje lood om oud ijzer die 3 met Stekelenburg ongetwijfeld de meest talentvolle (als hij maar zin heeft).
vd Sar was ook niks bij Juve dus dat zegt weinig, probleem bij Stekelenburg is/was wel z'n motivatie, hoe dat nu zit weet ik niet maar Ajax heeft geen wedstrijd verloren met hem op doel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar denken ze bij Roma iets anders over.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Kon geen wedstrijdtopic vinden, morgen De Roon dus.
Die had een iets andere carriere daarna, Stekelenburg is echt overal geflopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Sar was ook niks bij Juve dus dat zegt weinig,
Ajax had waarschijnlijk ook geen wedstrijd verloren met Telgenkamp op doelquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Sar was ook niks bij Juve dus dat zegt weinig, probleem bij Stekelenburg is/was wel z'n motivatie, hoe dat nu zit weet ik niet maar Ajax heeft geen wedstrijd verloren met hem op doel.
Ze hadden daar waarschijnlijk zelfs Nouri kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax had waarschijnlijk ook geen wedstrijd verloren met Telgenkamp op doel
en nog de beste keeper in de eredivisiequote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had een iets andere carriere daarna, Stekelenburg is echt overal geflopt.
Mwah, denk dat zelfs Bizot en LamprouGOD beter zijn eerlijk gezegd. Die negert van PSV ook wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
en nog de beste keeper in de eredivisie
Dat onzekere wat hij vroeger soms had is weg tegenwoordig. Hij heeft niks meer te bewijzen en doet gewoon z'n ding zonder rare fratsen. Degelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had een iets andere carriere daarna, Stekelenburg is echt overal geflopt.
Ja precies en in de eredivisie kom je er als Ajax in de meeste gevallen ook wel mee weg. Een niveautje hoger moet je het absoluut niet willen alleen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat onzekere wat hij vroeger soms had is weg tegenwoordig. Hij heeft niks meer te bewijzen en doet gewoon z'n ding zonder rare fratsen. Degelijk.
Nou nee daar ben ik het dus niet mee eens, ik had er een zwaar hoofd in moet ik bekennen maar heb hem toch op weinig fouten kunnen betrappen, dus hij had er toch wel zin in.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, denk dat zelfs Bizot en LamprouGOD beter zijn eerlijk gezegd. Die negert van PSV ook wel.
Nouja, als zelfs Caland durft te beweren dat ie Mvogo beter vindt, dan moet Bizot er ook wel gewoon heel weinig van kunnen.quote:
Steek lekker sigaretjes roken onder de douche genotquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Sar was ook niks bij Juve dus dat zegt weinig, probleem bij Stekelenburg is/was wel z'n motivatie, hoe dat nu zit weet ik niet maar Ajax heeft geen wedstrijd verloren met hem op doel.
Op basis waarvan? Dat ie bij Ajax onder de lat staat?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor zover ik weet deden onder andere Cruijff, Van Hanegem, Rijkaard dat ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Steek lekker sigaretjes roken onder de douche genot
Joh, maar Steek, Sneijder, Kuyt, Heitinga deden het gewoon na 2000. Juist toen het topsportklimaat veranderde. Sigaretje op zijn tijdquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor zover ik weet deden onder andere Cruijff, Van Hanegem, Rijkaard dat ook.
Als Bijlow eens een seizoen fit blijft niet meer denk ik. Stekelenburg is verder wel een degelijke keeper inderdaad, in ieder geval voor de Eredivisie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoge Amsterdamse reddingspercentagesquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Dat ie bij Ajax onder de lat staat?
https://eredivisie.nl/nl-(...)eepers-onder-de-loepquote:De doelmannen van Ajax waren dit seizoen goed voor het hoogste reddingspercentage. André Onana keerde 80 procent van de schoten die op zijn doel afkwamen en bij Maarten Stekelenburg lag dat percentage op 78.8 procent. De noodgedwongen keeperswissel zorgde dus niet voor problemen bij de Amsterdammers.
In Rotterdam vond er regelmatig een wisseling van de wacht plaats. Nick Marsman kwam vaker dan verwacht in actie, omdat Justin Bijlow geregeld tegen een blessure aanliep. Ondanks sterke optredens van Marsman, kreeg Bijlow toch elke keer weer de voorkeur. Dit terwijl de cijfers in het voordeel blijken te zijn van de doelman die naar Inter Miami vertrekt. Marsman is na de Amsterdamse goalies namelijk de keeper met het hoogste reddingspercentage: 77.9 procent. Bijlow eindigde het seizoen met 72.5 procent, wat hem op plek zes brengt in dit klassement.
Dat betekent dat er nog twee keepers beter presteerden op dit gebied. Dit zijn Remko Pasveer (Vitesse) op nummer vijf en Kostas Lamprou (RKC) op nummer vier. De Griekse doelman van RKC is de opvallendste naam. Hij sloot dit seizoen af met een reddingspercentage van 73 procent. Lamprou geeft hiermee keepers als Yvon Mvogo (PSV), Joël Drommel (FC Twente), Sergio Padt (FC Groningen) en Marco Bizot (AZ) het nakijken.
Kuyt rookte ook?!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Joh, maar Steek, Sneijder, Kuyt, Heitinga deden het gewoon na 2000. Juist toen het topsportklimaat veranderde. Sigaretje op zijn tijd
Ja volgens mij roken heel veel spelers, ook nu nog. Sigaretje op zijn tijd doet niet zoveel hequote:
is te hopen want het wordt wel tijd voor vers bloed, hij keepte gisteren goedquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Bijlow eens een seizoen fit blijft niet meer denk ik. Stekelenburg is verder wel een degelijke keeper inderdaad, in ieder geval voor de Eredivisie.
Scherpen keepte in de poule ook goed. ZEG HET MAAR ALLEN.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
is te hopen want het wordt wel tijd voor vers bloed, hij keepte gisteren goed
Ja, in dat soort lijstjes komen keepers van RKC en co. ook doorgaans bovenaan uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoge Amsterdamse reddingspercentages
[..]
https://eredivisie.nl/nl-(...)eepers-onder-de-loep
Hij keept eigenlijk altijd, als hij speelt, goed het laatste afgelopen jaar. Zelden meer op een fout te betrappen en er zitten wel echt uitstekende reddingen tussen (zul je zien dat hij binnenkort een fout maaktquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
is te hopen want het wordt wel tijd voor vers bloed, hij keepte gisteren goed
vind het toch een aardige graadmeter want zeker in de top krijg je niet zoveel ballen tegenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, in dat soort lijstjes komen keepers van RKC en co. ook doorgaans bovenaan uit.
Reddingspercentage is iets anders dan het absolute aantal he?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, in dat soort lijstjes komen keepers van RKC en co. ook doorgaans bovenaan uit.
Ook daarin scoren die flutkeepertjes vrijwel altijd het hoogst, je kan het dan beter afzetten tegen de grootte van een kans.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Reddingspercentage is iets anders dan het absolute aantal he?
Ik ga het komende seizoen even afwachten tot hij het stempel blessuregevoelig van mij krijgt. Hij gaf zelf aan dat het puur pech was, al ging ie ook anders trainen op uitkomen vanaf Utrecht geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:42 schreef fetX het volgende:
Zijn blessuregevoeligheid kan hem alleen wel op gaan breken.
Jij ook in het xG-kamp, damn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daarin scoren die flutkeepertjes vrijwel altijd het hoogst, je kan het dan beter afzetten tegen de grootte van een kans.
kom met een lijstje dan anders dan die uit je onderbuikquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daarin scoren die flutkeepertjes vrijwel altijd het hoogst, je kan het dan beter afzetten tegen de grootte van een kans.
Ja, bijzonder dat hij keeper is geworden. Maar zijn reflexen zijn uitstekend. En hij kan ook prima voetballen. Soms hebben we van die debielen die steevast alle doeltrappen over de zijlijn schieten. Willem II genot.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook een goeie keeper, net wat te klein
was ook goed in de jeugd, helaas kwam die groeistuip nietquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, bijzonder dat hij keeper is geworden. Maar zijn reflexen zijn uitstekend. En hij kan ook prima voetballen. Soms hebben we van die debielen die steevast alle doeltrappen over de zijlijn schieten. Willem II genot.
Stopte op een gegeven moment met groeien. Toen de medische staf van ajax er achter kwam dat zijn groeicurve zorgwekkend afvlakte is hij weggestuurd.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, bijzonder dat hij keeper is geworden. Maar zijn reflexen zijn uitstekend. En hij kan ook prima voetballen. Soms hebben we van die debielen die steevast alle doeltrappen over de zijlijn schieten. Willem II genot.
Vooral van sterkhouder De Ligt. Zo’n bal laten stuiterenquote:Op zondag 27 juni 2021 23:53 schreef Dven het volgende:
@:caland wat hebben we weer geweldig kunnen genieten van sterkhouder Depay
Dit soort fouten gaan als een rode draad door z'n carriëre. Zowel bij Ajax, Oranje als bij Juve. Hij compenseert het alleen door ook een hoop goed te doen verdedigend en in het voetballende en opbouwende gedeelte.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral van sterkhouder De Ligt. Zo’n bal laten stuiterenPupillenfout.
het lijkt er inderdaad wel op dat hij van een voetballende cv een voorstopper a la Jaap Stam is gewordenquote:Op maandag 28 juni 2021 10:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit soort fouten gaan als een rode draad door z'n carriëre. Zowel bij Ajax, Oranje als bij Juve. Hij compenseert het alleen door ook een hoop goed te doen verdedigend en in het voetballende en opbouwende gedeelte.
Alleen dat laatste lijkt ie te verliezen sinds hij bij Juve speelt en hij liever een soort van brute slager wil zijn. We hebben gezien hoe de carriëres van Heitinga en Nigel de Jong een zelfde wending kregen (van verdedigers met voetballende kwaliteiten naar hersenloze slagers). Laten we hopen en bidden dat De Ligt niet diezelfde kant op gaat. Hij moet eigenlijk gewoon z.s.m. naar Barcelona of een club waar Pep coach is.
Jaap kon niet anders maar het zou zo zonde zijn voor iemand met het talent van De Ligt.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt er inderdaad wel op dat hij van een voetballende cv een voorstopper a la Jaap Stam is geworden
Moest denken aan dat boek van Zlatan waar hij net bij Juventus zat en kreeg te horen: "We gaan nu eerst Ajax uit je slopen". Lijkt erop dat ze die tactiek nog steeds hanteren daar.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt er inderdaad wel op dat hij van een voetballende cv een voorstopper a la Jaap Stam is geworden
Die cruciale fouten maakte hij bij Ajax al. Blijkbaar hebben ze dat bij Juve er nog steeds niet uitgesloopt.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest denken aan dat boek van Zlatan waar hij net bij Juventus zat en kreeg te horen: "We gaan nu eerst Ajax uit je slopen". Lijkt erop dat ze die tactiek nog steeds hanteren daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |