Jij moet voortaan de link van jouw uitgebreide voorbeschouwing voortaan doorsturen naar Bernal & Co.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je staat aan de leiding in een grote ronde en je neemt niet eens de moeite om even het kaartje van de slotklim te bekijken? Of Veloviewer? Even de laatste paar kilometers bekijken via Streetview kan moeilijk een grote moeite zijn. Zeker als je bedenkt dat het gisteren een rustdag was.
Ik begin steeds meer te vermoeden dat alle wielrenners een verstandelijke beperking hebben.
Nu drie artikels per dag over Louis Vervaekequote:Op woensdag 26 mei 2021 22:01 schreef 4-elements het volgende:
De Remco is niet eens meer eerste Belg in het klassement.
Edit: zie nu dat hij dus zelfs opgeeft. België in diepe rouw.
27,5 van de finish.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de uitzending gemist vanwege werk. Rond welke km?
De documentaire IK BEN REMCO kent ook een iets ander verloop dan vooraf gedacht.quote:
Zelfde val als Remco:quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de uitzending gemist vanwege werk. Rond welke km?
HLN heeft al geconcludeerd dat Remco nooit een grote ronde gaat winnen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ach België in rouw. Komende dagen stukken dat ze TOCH voor Joao hadden moeten gaan!
Hij wilde links langs de valpartij?quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat was Remco daar aan het doen, hij reed gewoon zelf de vangrail op
Ziet er inderdaad raar uit. Soort schrikreactie vanwege de val voor hem.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat was Remco daar aan het doen, hij reed gewoon zelf de vangrail op
igt Nibali daar nou bij. Dan is het de tweede keer dat Nibali Evenepoel laat crashen. Zoals ze zeggen. Nibali kan niet meer winnen, maar hij kan je wel laten verliezen.quote:
Pinot had dat ook een tijdje, maar kwam daar nog wel aardig overheen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:33 schreef DeeBee het volgende:
Het overdrijven van HLN ten spijt, hij lijkt wel serieus met schrik te koersen en elke ploeg weet dit vanaf nu.
Mits hij de stuurmanskunsten ineens wel weet te ontwikkelen, gaat dit een ontzettende Achilles-hiel blijven in rondes. /SvenNys
*tenzijquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:33 schreef DeeBee het volgende:
Het overdrijven van HLN ten spijt, hij lijkt wel serieus met schrik te koersen en elke ploeg weet dit vanaf nu.
Mits hij de stuurmanskunsten ineens wel weet te ontwikkelen, gaat dit een ontzettende Achilles-hiel blijven in rondes. /SvenNys
Kijk maar naar Thibaut Pinot, die is sinds een zware val bang van dalen en scherp bochtenwerk.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:46 schreef Idisrom het volgende:
Johan Museeuw denkt dat bij Remco het afdalen ook in de toekomst een zwak punt zal blijven. Bijschaven in de cross is niet een wondermiddel, het is niet zomaar even bij te schaven.
https://www.hln.be/giro/g(...)nt-blijven~a070b8bf/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |