Die had gewoon een etappe moeten winnen!quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
Moeten we iets vinden van Koen Bouwman die veertiende staat in het klassement?
Ja, Koen Bouwman. Ook die naam. Koen Bouwwwman. Goed man.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
Moeten we iets vinden van Koen Bouwman die veertiende staat in het klassement?
Is Ponomar Evenepoel voorbij (op alle fronten)?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:09 schreef Columbiafan het volgende:
Ponomar lijkt helemaal nog niet leeg gereden, zou hij de Giro gewoon uitrijden?
Ik gun Attila bedorven goulash.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
Dat krampachtige vasthouden aan het klassement van Valter betaalt zich ook uit voor Groupama-FDJ zeg.
Hadden ze toch voor grappige Rudy moeten gaan?
Ik gun de Rudy morgen een etappezege.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
Dat krampachtige vasthouden aan het klassement van Valter betaalt zich ook uit voor Groupama-FDJ zeg.
Gisteren nog prima goulash gegeten, eigenlijk.quote:
Ruud heeft in de eerste dagen een Almeida'tje gedaan, want die wilde inderdaad voor het klassement gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
De Eurosportkaping rond de Italiaanse koersen doet ze nog steeds pijn?quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vlaanderen klaagt nu al steen en been over een overschot aan
quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Eurosportkaping rond de Italiaanse koersen doet ze nog steeds pijn?
quote:Dat Eurosport overigens wordt in Vlaanderen niet gesmaakt. Twee punten van kritiek steken er bovenuit: hoewel een West-Vlaamse commentator, toch te Hollands – Noord-Nederlands wordt bedoeld – in de omkadering. Dat laatste klopt, vooral dat ‘Kop over Kop’ na afloop van de etappe. Met alle respect, maar dat kan beter, interessanter. De drie van de nababbel zijn onveranderlijk Nederlanders, maar dat komt dan weer omdat Discovery Channel – het hoofdhuis van Eurosport – in Amsterdam (hoofdzetel) en Hilversum (redactie) zit en het management van Discovery Benelux onveranderlijk uit Nederlanders bestaat. Dat ze overigens in Nederland zitten, heeft minder te maken met de Nederlanders dan wel met Nederland als belastingparadijs, maar dat horen ze niet graag bij Eurosport/Discovery en ook niet in Nederland.
Dit geeft het begrip zuur toch wel een nieuwe dimensie.quote:
Nog even terloops inhakken op belastingparadijs Nederlandquote:
Die zorgt voor alle inspiratie. Elke euro waard.quote:
quote:Ritwinnaar Dan Martin en Simon Yates hadden de Sega di Ala, de slotklim tijdens deze 17de etappe, verkend. Egan Bernal niet. En ja, dat is een nadeel gebleken, volgens de Colombiaan. “De laatste twee kilometer waren veel minder steil dan ik in gedachten had”, gaf Bernal op de persconferentie toe. “Met die kennis was ik op het steile stuk ervoor ongetwijfeld iets minder diep gegaan en meer energie overgehouden om in de slotkilometers nog wat tijd terug te pakken.”
“Je kan in zo’n grote ronde niet elke etappe vooraf verkennen. Maar hier was het misschien wel nuttig geweest”, klonk het. “Maar ik wil van die verlies ook geen drama maken. Mede dankzij ploegmaat Daniel Martínez heb ik de schade toch kunnen beperken. Hij wachtte op me, motiveerde me en dat gaf me extra energie.”
Dus je staat aan de leiding in een grote ronde en je neemt niet eens de moeite om even het kaartje van de slotklim te bekijken? Of Veloviewer? Even de laatste paar kilometers bekijken via Streetview kan moeilijk een grote moeite zijn. Zeker als je bedenkt dat het gisteren een rustdag was.quote:
Gewoon een rookgordijn, hij was mokerslecht vandaagquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je staat aan de leiding in een grote ronde en je neemt niet eens de moeite om even het kaartje van de slotklim te bekijken? Of Veloviewer? Even de laatste paar kilometers bekijken via Streetview kan moeilijk een grote moeite zijn. Zeker als je bedenkt dat het gisteren een rustdag was.
Ik begin steeds meer te vermoeden dat alle wielrenners een verstandelijke beperking hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |