Roemenië - Georgië heeft toch niks met het EK te maken?quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:16 schreef hhh38 het volgende:
Programma vandaag:
20:45 Nederland vs Schotland
20:45 Roemenië vs Georgië
21:00 Duitsland vs Denemarken
21:00 Engeland vs Oostenrijk
21:05 Frankrijk vs Wales
Je hebt gelijk, ik dacht even dat Roemenië mee deed.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Roemenië - Georgië heeft toch niks met het EK te maken?
Nouja, is Boekarest geen speelstad meer dan ?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik dacht even dat Roemenië mee deed.
Dat wel. Maarquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Nouja, is Boekarest geen speelstad meer dan ?
Nederland kan alle kanten op vrees ik.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:16 schreef hhh38 het volgende:
Programma vandaag:
20:45 Nederland vs Schotland
21:00 Duitsland vs Denemarken
21:00 Engeland vs Oostenrijk
21:05 Frankrijk vs Wales
Ik gok bij Duitsland - Denemarken op een gelijkspelquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nederland kan alle kanten op vrees ik.
Duitsland wint.
Engeland wint.
Frankrijk wint.
Zijn er nog mensen die niet twijfelen aan hun favorietenrol?quote:
Je weet nooit, maar het is onwaarschijnlijk dat men de gouden jaren verkwist heeft aan B-trainers als Wilmots en Martinez ...quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neen, Belgie zal het EK niet winnen.
Er is toch niets aan te merken op de prestaties van Martinez?quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je weet nooit, maar het is onwaarschijnlijk dat men de gouden jaren verkwist heeft aan B-trainers als Wilmots en Martinez ...
Raar vroeg tijdstip, helemaal voor de mensen in die landenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:13 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
19:30 Spanje v Portugal als oefeninterland.
Met meer deelnemers heb je ook meer kans dat de favorieten onderuit gaan waardoor landen als IJsland, Wales, Kroatië, België de (halve) finale kunnen halen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neen, Belgie zal het EK niet winnen.
Kunnen ze na de wedsstrijd nog rustig eten ...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Raar vroeg tijdstip, helemaal voor de mensen in die landen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |