abonnement Unibet Coolblue
pi_199622645


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199622659
https://xposeprotocol.com/

Alles zegt hieraan ook dat het een grote pump en dump scheme is. Pak er wat bekende figuren bij, wat guerrilla marketing en nietsvermoedende volgers trappen er in met alle gevolgen van dien.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199622663
'Zoek een normale baan' zeggen over iemand die miljonair is terwijl je zelf hoopt rijk te worden met crypto is wel een beetje het toppunt van ironie.

Maar dat xposeprotocol is wel scammy as fuck. :')
pi_199622675
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:36 schreef viceversa het volgende:
'Zoek een normale baan' zeggen over iemand die miljonair is terwijl je zelf hoopt rijk te worden met crypto is wel een beetje het toppunt van ironie, hoor.

Maar dat xposeprotocol is wel scammy as fuck. :')
Ik zeg dat ook telkens over influenzers en youtubers, stiekem gewoon jaloers.
pi_199622683
Benieuwd of Amerika zo/straks FOMO gaat
  woensdag 26 mei 2021 @ 08:39:40 #6
62913 Blik
The one and Only!
pi_199622695
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:37 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik zeg dat ook telkens over influenzers en youtubers, stiekem gewoon jaloers.
Uiteindelijk is dat ook gewoon werk, die posts/filmpjes/foto’s worden niet zonder tijdsinvestering gemaakt
pi_199622696
Als we naar de moon gaan hoe lang duurt dit
pi_199622721
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:39 schreef amp25 het volgende:
Als we naar de moon gaan hoe lang duurt dit
"Een reis naar onze ruimtebuur de Maan duurt drie dagen als we traditionele chemische raketten gebruiken."
pi_199622753
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:39 schreef amp25 het volgende:
Als we naar de moon gaan hoe lang duurt dit
Hoelang is een Chinees.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199622807
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Hoelang is een Chinees.
Wuppiegod
  woensdag 26 mei 2021 @ 09:01:10 #11
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199622918
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:36 schreef dimmak het volgende:
https://xposeprotocol.com/

Alles zegt hieraan ook dat het een grote pump en dump scheme is. Pak er wat bekende figuren bij, wat guerrilla marketing en nietsvermoedende volgers trappen er in met alle gevolgen van dien.
De ham vraag is, kunnen we hier geld mee verdienen?
pi_199622931
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:01 schreef Apekoek het volgende:

[..]

De ham vraag is, kunnen we hier geld mee verdienen?
Je kan ook geld verdienen aan wapens verkopen aan legers met kindsoldaten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199622989
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:38 schreef PicoMMP het volgende:
Benieuwd of Amerika zo/straks FOMO gaat
Ik denk weer full fomo net als afgelopen maandag
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 09:12:00 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199623020
Hij gaat lekker.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199623070
pi_199623082
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:37 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik zeg dat ook telkens over influenzers en youtubers, stiekem gewoon jaloers.
Ik vind een kantoorbaan makkelijker dan elke dag vloggen denk ik. :@
pi_199623120
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik vind een kantoorbaan makkelijker dan elke dag vloggen denk ik. :@
Maar van een kantoorbaan word je geen miljonair doorgaans
pi_199623146
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:21 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Maar van een kantoorbaan word je geen miljonair doorgaans
Was me anders bijna gelukt :X

Nu maar een cryptomiljonair worden dan......... zie weer wat groens :7
Facts don't care about your feelings
pi_199623215
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik vind een kantoorbaan makkelijker dan elke dag vloggen denk ik. :@
Sowieso een stuk minder kut. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199623226
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:36 schreef viceversa het volgende:
'Zoek een normale baan' zeggen over iemand die miljonair is terwijl je zelf hoopt rijk te worden met crypto is wel een beetje het toppunt van ironie.

Maar dat xposeprotocol is wel scammy as fuck. :')
Dat de neoliberale maatschappij de YOLO economie pumpt, is nog steeds geen reden om scammers en luie mensne aan te moedigen ene eCHTE baan te zoeken.,

Of koop je ook 5x per jaar een nieuw energieaanbieder van een scammer die je de "beste deal" kan bieden aan de telefoon?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199623755
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:36 schreef dimmak het volgende:
https://xposeprotocol.com/

Alles zegt hieraan ook dat het een grote pump en dump scheme is. Pak er wat bekende figuren bij, wat guerrilla marketing en nietsvermoedende volgers trappen er in met alle gevolgen van dien.
Volgens mij is het niet veel anders dan safemoon. Een deel van de tax fee gaat in de liquiditeit pool, waardoor het niet gelijk gepulled kan worden.

Maar dat een deel naar marketing gaat en niks naar development, dan komt er ook niet veel functionaliteit in zo’n coin.
.
pi_199623825
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 10:16 schreef Fer het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet veel anders dan safemoon. Een deel van de tax fee gaat in de liquiditeit pool, waardoor het niet gelijk gepulled kan worden.

Maar dat een deel naar marketing gaat en niks naar development, dan komt er ook niet veel functionaliteit in zo’n coin.
Dat is toch tegenwoordig met vrijwel alle nieuwe coins?

Deel LP, deel holders en een deel naar een of andere liefdadigheidsorganisatie (of naar rum @Nattekat ).
pi_199624069
Polkadot heeft echt nog heel wat goed te maken zeg, terwijl Cardano alweer naar de ATH kruipt.
What Would Goku Do
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 12:10:10 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199625219
Lambo besteld boys.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199625309
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Lambo besteld boys.
Ik zou graag een trekhaak op mijn Urus willen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199625321
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Lambo besteld boys.
Wat ordinair.
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 12:24:03 #27
18653 crew  D.
pi_199625370
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Lambo besteld boys.
Foto bestelformulier? 8-)
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:53:15 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199625757
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:18 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik zou graag een trekhaak op mijn Urus willen.
Pfff, de budget lambo
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:32:03 #29
131603 Afwazig
Serious business
pi_199626302
Nieuwe Saab in de pre order
pi_199626408
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:32 schreef Afwazig het volgende:
Nieuwe Saab in de pre order
Saab is voor oude lullen, geitenwollen sokken en elitaire snobs.
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:42:05 #31
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199626473
quote:
3s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Pfff, de budget lambo
In plaats van 25% verlies sta ik nu op enkel 10% verlies, dus ik heb de verkoper op Marktplaats alvast een berichtje gestuurd voor de Fiat Panda.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:46:04 #32
131603 Afwazig
Serious business
pi_199626548
quote:
12s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:38 schreef gloorboor het volgende:

[..]

Saab is voor oude lullen, geitenwollen sokken en elitaire snobs.
Saab _O_
pi_199626554
Sta weer op een paar tientjes winst. Nu nog terug naar de barkies van april en als het even kan verder.

Maar wat als dit die dead cat bounce was.
What Would Goku Do
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:49:14 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199626604
quote:
3s.gif Op woensdag 26 mei 2021 12:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Pfff, de budget lambo
Gewoon een Audi Q8 maar dan met scherpe hoeken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199626725
Audi e-tron GT RS gepre-ordered.

Deze zomer samen met @onlogisch door de Meent en Witte de Withstraat pochen. Alleen zullen dit geen huurauto's zijn.
pi_199626846
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:57 schreef Erasmus het volgende:
Audi e-tron GT RS gepre-ordered.

Deze zomer samen met @:onlogisch door de Meent en Witte de Withstraat pochen. Alleen zullen dit geen huurauto's zijn.
_O- hopen dat de horeca dan weer wat langer open is, dan heb je tenminste publiek. :P
pi_199626925
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:57 schreef Erasmus het volgende:
Audi e-tron GT RS gepre-ordered.

Deze zomer samen met @:onlogisch door de Meent en Witte de Withstraat pochen. Alleen zullen dit geen huurauto's zijn.
Serieus? Dat is een hele dikke bak. Dat scifi geluid 8-)
pi_199627040
Gratuliere voor de mensen die tijdens de dip MATIC kochten voor 70-80 cent. $2.35 nu
pi_199627046
Correctie, 2.42
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:23:14 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199627097
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Gewoon een Audi Q8 maar dan met scherpe hoeken
God, nooit opgevallen maar inderdaad ja :D _O-

Liever een Audi R8, dan een Q8 iig :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199627227
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:57 schreef Erasmus het volgende:
Audi e-tron GT RS
zien er mooi uit :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199627247
quote:
3s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

God, nooit opgevallen maar inderdaad ja :D _O-

Liever een Audi R8, dan een Q8 iig :D
Sowieso SUV's zijn gewoon kut, al zou het een Lambo zijn.
What Would Goku Do
pi_199627586
Wansmaak is ook smaak zullen we maar zeggen
pi_199627704
quote:
14s.gif Op woensdag 26 mei 2021 13:57 schreef Erasmus het volgende:
Audi e-tron GT RS gepre-ordered.

Deze zomer samen met @:onlogisch door de Meent en Witte de Withstraat pochen. Alleen zullen dit geen huurauto's zijn.
Wrap je hem wel oranje vol B logo’s?
.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 15:24:04 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199627910
Wel weer typisch dat een kleinere inleg voor project airco nu al bijna meer winst heeft gemaakt dan de oorspronkelijke grotere inleg op het hoogtepunt.

Ethereum kopen was een goede actie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199627924
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer typisch dat een kleinere inleg voor project airco nu al bijna meer winst heeft gemaakt dan de oorspronkelijke grotere inleg op het hoogtepunt.

Ethereum kopen was een goede actie.
Met dit weer heb je voorlopig geen airco nodig.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 15:26:01 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199627951
quote:
9s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:24 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Met dit weer heb je voorlopig geen airco nodig.
Zodra het 20 graden wordt buiten, heb ik een airco nodig :')

Het is met 13 graden al een broeikas als de zon er goed op staat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199628039
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zodra het 20 graden wordt buiten, heb ik een airco nodig :')

Het is met 13 graden al een broeikas als de zon er goed op staat.
Heb je mss zonwering nodig? :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 15:33:21 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199628093
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Heb je mss zonwering nodig? :P
Werkt niet. Zodra het buiten warmer is dan binnen, is er geen houden meer aan :P

Een snel rekensommetje leert me dat Ethereum op ¤2800 genoeg is, dus hopelijk voor volgende week :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199628126
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Werkt niet. Zodra het buiten warmer is dan binnen, is er geen houden meer aan :P

Een snel rekensommetje leert me dat Ethereum op ¤2800 genoeg is, dus hopelijk voor volgende week :+
Je moet die airco snel laten plaatsen voordat iedereen het gaat doen en de prijzen hoger worden en monteurs geen tijd.
Facts don't care about your feelings
pi_199628175
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zodra het 20 graden wordt buiten, heb ik een airco nodig :')

Het is met 13 graden al een broeikas als de zon er goed op staat.
Dat je bij die temperaturen geen plantjes gaat kweken. Daar kun je ook behoorlijk mee cashen.
pi_199628192
De beren zijn weer terug RIP.
pi_199628395
Lol, Xpose heeft hun Tokenomics aangepast om meer stabiliteit te kunnen bieden voor de toekomst. Voorheen ging er 3% naar holders en 3% naar LP. Nu gaat er 1% naar holders, en 5% naar LP.

Oftewel, de LP vult niet snel genoeg voor onze dump, dus daar moet wat meer vaart achter.

Zou bijna medelijden hebben met al die mensen die nu aan het kopen zijn. :')
pi_199628580
Grappig, Rabi van belegger.nl heeft een video gepost hoe rappertje BOEF hem heeft bedriegd omdat hij hem heeft geXPOSED
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199628586
Echte pro's rekenen in dollars
pi_199628696
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:00 schreef PicoMMP het volgende:
Echte pro's rekenen in dollars
Mensen die crypto in euro’s rekenen tijdens het traden zijn vaak mensen die niet verder dan Coinbase of Bitvavo kijken.

Eckte pro’s rekenen in USD, eckte goden rekenen in sats.
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 16:06:37 #57
42184 crew  DaMart
pi_199628752
quote:
16s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Mensen die crypto in euro’s rekenen tijdens het traden zijn vaak mensen die niet verder dan Coinbase of Bitvavo kijken.

Eckte pro’s rekenen in USD, eckte goden rekenen in sats.
Waarom zou je in iets anders dan sats rekenen? :?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 16:13:31 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199628918
quote:
6s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Waarom zou je in iets anders dan sats rekenen? :?
Ethers > sats
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199629240
Waarom worden die mining verboden steeds negatief opgevat in de koers is alleen maar goed voor Bitcoin ;(
What Would Goku Do
pi_199629816
quote:
8s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:29 schreef viagraap het volgende:
Waarom worden die mining verboden steeds negatief opgevat in de koers is alleen maar goed voor Bitcoin ;(
Self-fulfilling prophecy. Men verwacht dat de markt negatief reageert dus verkoopt waardoor de markt negatief reageert. Of zo.
pi_199629862
niet in roebels rekenen :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 26 mei 2021 @ 17:24:02 #63
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_199630320
quote:
16s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Mensen die crypto in euro’s rekenen tijdens het traden zijn vaak mensen die niet verder dan Coinbase of Bitvavo kijken.

Eckte pro’s rekenen in USD, eckte goden rekenen in sats.
Ik trek dat niet. Ik wil gewoon in mijn hoofd weten hoeveel pakken melk ik voor 1 ETH kan krijgen. Dat lukt niet met SATS of USD's voor mij :') .

Mijn doel is ook een auto af te kunnen tikken met mijn crypto investering van anderhalf wiel. Dus zolang die dingen in euro's in de catalogus staan, is een SAT een oninteressante eenheid :P .
pi_199630340
quote:
8s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:29 schreef viagraap het volgende:
Waarom worden die mining verboden steeds negatief opgevat in de koers is alleen maar goed voor Bitcoin ;(
Klopt. Bitcoin mining wordt alleen maar nog groener en nog decentraler hierdoor. Al zou het wel fijn zijn als mining met renewables nog wel toegestaan zou zijn in China. Het is niet zwart-wit... er mag best een percentage van de hashpower uit China komen. Stel je voor dat Rusland het ook zou verbieden... dan wordt het wel erg Westers allemaal. Juist die diversiteit in jurisdicties is zo belangrijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199630794
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:59 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Grappig, Rabi van belegger.nl heeft een video gepost hoe rappertje BOEF hem heeft bedriegd omdat hij hem heeft geXPOSED
Had het gezien ja, Rabi heeft ook al die gesprekken (bedreigingen van Boef) geupload. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:34:11 #68
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199631190
Internet computer nu een goede om te kopen?
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:39:42 #69
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199631262
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:18 schreef Oriente het volgende:
Gratuliere voor de mensen die tijdens de dip MATIC kochten voor 70-80 cent. $2.35 nu
Hoe werkt dat toch, dat zoiets dwars door een dip heen gaat? Is het een strategie om tijdens een dip coins te kopen die in de + staan op basis van 24 uur stand?
pi_199631370
quote:
I'd like to speak to the manager please.
pi_199631468
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:34 schreef Apekoek het volgende:
Internet computer nu een goede om te kopen?
Het idee erachter klinkt sympathiek, dat wel :T

Maar dat geldt voor zoveel munten :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199631612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:00 schreef PicoMMP het volgende:
Echte pro's rekenen in dollars
Maar dan de hamvraag: rekenen in in USDT of USDC of BUSD hmm?
mag het weten
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:21:09 #73
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199631923
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het idee erachter klinkt sympathiek, dat wel :T

Maar dat geldt voor zoveel munten :+
Het klinkt wel heel suf en bijelkaargeraapt, althans de naam.
pi_199632241
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:21 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Het klinkt wel heel suf en bijelkaargeraapt, althans de naam.
De naam is wel ontzettend gaar ja _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199632415
twitter

Ethereum fanboys in disbelief :')

Reacties ook even lezen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 19:47:32 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199632457
Reageert de markt nou echt op Iran?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:50:23 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199632507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Reageert de markt nou echt op Iran?
Wellicht als teken aan de wand
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199633576
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:45 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Ethereum fanboys in disbelief :')

Reacties ook even lezen.
Als je 51% van de ETH bezit, waarom zou je dan je balans willen verlagen naar 1 miljoen ETH?
pi_199633678
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je 51% van de ETH bezit, waarom zou je dan je balans willen verlagen naar 1 miljoen ETH?
Ze hebben het nergens over verlagen en dat is ook niet echt het punt.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:01:09 #80
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199633731
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Reageert de markt nou echt op Iran?
Elon, biden, boef, oud Chinees nieuws of Iran

Niks verbaasd mij meer.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 21:06:17 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199633789
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je 51% van de ETH bezit, waarom zou je dan je balans willen verlagen naar 1 miljoen ETH?
Om anderen te pesten natuurlijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199633796
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:01 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Elon, biden, boef, oud Chinees nieuws of Iran

Niks verbaasd mij meer.
Zelfs grammatica laat jou in de steek :'(
pi_199633870
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Reageert de markt nou echt op Iran?
Wat is er met Iran?
pi_199634046
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:10 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wat is er met Iran?
And Iran, Iran so far away
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 21:23:18 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199634107
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:10 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wat is er met Iran?
Mining ban
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:24:52 #86
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199634149
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:06 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Zelfs grammatica laat jou in de steek :'(
Steek het lekker in je reet mongooltje.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199634158
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:10 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wat is er met Iran?
Iran is boos omdat geschat 85% van de miners (die waarschijnlijk minen omdat de economie ruk is) geen vergunning heeft en daarom willen ze het minen verbannen voor 4 maanden. Vraag mij echter af hoe ze dat willen doen als 85% van de miners toch al illegaal aan het minen is.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:25:45 #88
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199634169
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mining ban
Wel lekker hoor, tonnen en tonnen olie verbranden om btc te minen :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199634277
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:25 schreef dimmak het volgende:

[..]

Iran is boos omdat geschat 85% van de miners (die waarschijnlijk minen omdat de economie ruk is) geen vergunning heeft en daarom willen ze het minen verbannen voor 4 maanden. Vraag mij echter af hoe ze dat willen doen als 85% van de miners toch al illegaal aan het minen is.
Iets verbieden dat eigenlijk al verboden is. Alright. :)

Denk niet dat de markt daarop reageert.
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:34:19 #90
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199634365
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:45 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Ethereum fanboys in disbelief :')

Reacties ook even lezen.
Hoeveel mensen snappen wat hier staat?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 21:35:20 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199634391
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hoeveel mensen snappen wat hier staat?
Tot nu toe iedereen behalve de persoon die deze Tweet plaatste.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199634400
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hoeveel mensen snappen wat hier staat?
Dat is dus precies het probleem met (sommige) Ethereum fanboys. Ze snappen niet waarom Ethereum een slechte zet doet aan PoS en zien het allemaal als redding van crypto.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199634447
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hoeveel mensen snappen wat hier staat?
Als je 51% van Eth bezit kun je dus als meerderheid beweren dat iemands balans 1 miljoen ETH is ipv 1 ETH als ik het goed begrijp.

Maar goed, dat klopt geloof ik niet.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:38:41 #94
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199634449
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tot nu toe iedereen behalve de persoon die deze Tweet plaatste.
Als je denkt dat de gemiddelde crypto-investeerder weet wat de implicaties van die tweet zijn of wat het uberhaupt betekent dan zit je fout.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:39:08 #95
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199634456
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:38 schreef Ronald het volgende:

[..]

Als je 51% van Eth bezit kun je dus als meerderheid beweren dat iemands balans 1 miljoen ETH is ipv 1 ETH als ik het goed begrijp.
Ja, ik kom er eigenlijk ook wel uit als ik mijn best doe.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 mei 2021 @ 21:41:32 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199634507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:38 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Als je denkt dat de gemiddelde crypto-investeerder weet wat de implicaties van die tweet zijn of wat het uberhaupt betekent dan zit je fout.
Ik had het enkel over dit topic. Kan mij het nou verrotten wat de gemiddelde Elon aanbidder denkt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199634551
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:38 schreef Ronald het volgende:

[..]

Als je 51% van Eth bezit kun je dus als meerderheid beweren dat iemands balans 1 miljoen ETH is ipv 1 ETH als ik het goed begrijp.

Maar goed, dat klopt geloof ik niet.
Hier staat uitgelegd hoe een 51% attack werkt voor PoW. Met PoS gaat het zelfs nog stapje verder want daarmee kun je de regels ook echt veranderen. Kijk bijv. wat ze bij Steem hebben gedaan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199634777
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hier staat uitgelegd hoe een 51% attack werkt voor PoW. Met PoS gaat het zelfs nog stapje verder want daarmee kun je de regels ook echt veranderen. Kijk bijv. wat ze bij Steem hebben gedaan.
En gebruikers zijn daarna overgestapt op Hive. Dit noemde Vitalik ook als voorbeeld op de Tim Ferriss podcast dat mócht de boel worden overgenomen, dat ook niet het einde betekent.

quote:
But then the Steem, the company, got bought out by Justin Sun, the infamous Tron person and Justin Sun, like basically started to do some things to increase his control over the Steem platform. The community was very unhappy with him. And then he even took advantage of some of the voting mechanisms and some coins held at exchanges to seize control of at least the formal rules of the platform even further. But then what happened was that the users rebelled, right? What the users said is, well were creating a new platform called Hive and Hive is just a fork of Steem, it is going to have a start with the same — or mostly the same rules as Steem. And we’re either going to copy over most of the balances of the Steem tokens, except if you participated in the attack, then your balance goes to zero within the new fork.

And most of the users basically collectively just moved over to this new fork. And Justin Sun had this full control of an empire, but then nobody cared about that empire anymore because everyone now cared about Hive, right? So like forking is this [inaudible] that exists. And because of it you do have this ability for just community is to exert collective agency and basically protect themselves from being exploited.
pi_199634810
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:54 schreef viceversa het volgende:

[..]

En gebruikers zijn daarna overgestapt op Hive. Dit noemde Vitalik ook als voorbeeld op de Tim Ferriss podcast dat mócht de boel worden overgenomen, dat ook niet het einde betekent.
[..]

En kijk eens waar beide projecten nu zijn en Steem op dat moment was. Natuurlijk is het niet het einde, maar goed is zo'n gebeurtenis niet. Sterker nog, het zou het begin van het einde van een toonaangevend project zoals Ethereum zijn.

Kijk bijv. naar het aandeel van Binance in die soap en hoe die concurreren met Ethereum met BSC.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199634926
Op Vitaliks blog zegt hij er het volgende over:

quote:
Attacks are much easier to recover from in proof of stake

In a proof of work system, if your chain gets 51% attacked, what do you even do? So far, the only response in practice has been "wait it out until the attacker gets bored". But this misses the possibility of a much more dangerous kind of attack called a spawn camping attack, where the attacker attacks the chain over and over again with the explicit goal of rendering it useless.

In a GPU-based system, there is no defense, and a persistent attacker may quite easily render a chain permanently useless (or more realistically, switches to proof of stake or proof of authority). In fact, after the first few days, the attacker's costs may become very low, as honest miners will drop out since they have no way to get rewards while the attack is going on.

In an ASIC-based system, the community can respond to the first attack, but continuing the attack from there once again becomes trivial. The community would meet the first attack by hard-forking to change the PoW algorithm, thereby "bricking" all ASICs (the attacker's and honest miners'!). But if the attacker is willing to suffer that initial expense, after that point the situation reverts to the GPU case (as there is not enough time to build and distribute ASICs for the new algorithm), and so from there the attacker can cheaply continue the spawn camp inevitably.

In the PoS case, however, things are much brighter. For certain kinds of 51% attacks (particularly, reverting finalized blocks), there is a built-in "slashing" mechanism in the proof of stake consensus by which a large portion of the attacker's stake (and no one else's stake) can get automatically destroyed. For other, harder-to-detect attacks (notably, a 51% coalition censoring everyone else), the community can coordinate on a minority user-activated soft fork (UASF) in which the attacker's funds are once again largely destroyed (in Ethereum, this is done via the "inactivity leak mechanism"). No explicit "hard fork to delete coins" is required; with the exception of the requirement to coordinate on the UASF to select a minority block, everything else is automated and simply following the execution of the protocol rules.

Hence, attacking the chain the first time will cost the attacker many millions of dollars, and the community will be back on their feet within days. Attacking the chain the second time will still cost the attacker many millions of dollars, as they would need to buy new coins to replace their old coins that were burned. And the third time will... cost even more millions of dollars. The game is very asymmetric, and not in the attacker's favor.
https://vitalik.ca/general/2020/11/06/pos2020.html
pi_199634979
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:10 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wat is er met Iran?
WMD denk ik
pi_199635027
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:03 schreef viceversa het volgende:
Op Vitaliks blog zegt hij er het volgende over:
[..]

https://vitalik.ca/general/2020/11/06/pos2020.html
Een 51% kan voor elk project funest zijn, ook voor Bitcoin. De vraag is echter, hoe groot is het risico.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199635063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

WMD denk ik
Hey dima ik moest zojuist aan je denken bij het lezen van het volgende: PayPal laat het binnenkort toe dat je bitcoin kan versturen naar je eigen wallet. Komt het toch allemaal nog goed met het PayPal verhaal. :)

https://decrypt.co/71982/paypal-users-send-bitcoin-off
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199635168
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:58 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ze hebben het nergens over verlagen en dat is ook niet echt het punt.
Om een 51% attack uit te voeren met ETH via staking heb je toch 51% van de coins nodig?
Als je je wallet wil laten geloven dat je er dan 1 miljoen hebt, moet je er >50 miljoen weggooien :P
pi_199635249
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Om een 51% attack uit te voeren met ETH via staking heb je toch 51% van de coins nodig?
Als je je wallet wil laten geloven dat je er dan 1 miljoen hebt, moet je er >50 miljoen weggooien :P
Gaat er om als ik een pool begin, heb zelf maar 1 ETH in mijn wallet en ik heb na verloop van tijd een gewicht van 51% in die staking pool kan ik de majority chain doen laten geloven dat ik 1 miljoen ETH heb. Pools zijn nodig omdat bijna niemand een eigen node kan draaien.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199635361
quote:
16s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Mensen die crypto in euro’s rekenen tijdens het traden zijn vaak mensen die niet verder dan Coinbase of Bitvavo kijken.

Eckte pro’s rekenen in USD, eckte goden rekenen in sats.
Uberhelden rekenen in Shib.

Maar de echte fokker rekent in vochtige Dukaten.
pi_199635691
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Uberhelden rekenen in Shib.

Maar de echte fokker rekent in vochtige Dukaten.
Zijn vochtige dukaten een soort omgekeerde pandapunten? In dat geval hangt er maar net vanaf wat je bedoelt met 'echte fokker' of zo iemand daarmee rekent of niet...
What Would Goku Do
pi_199637563
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Uberhelden rekenen in Shib.

Maar de echte fokker rekent in vochtige Dukaten.
Hoe heette die gast ook al weer, die de dukaten over zijn chest liet kletteren oid? _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199637599
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 07:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe heette die gast ook al weer, die de dukaten over zijn chest liet kletteren oid? _O-
BansheeBoy
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199637715
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:05 schreef dimmak het volgende:

[..]

BansheeBoy
Hier wordt niet geroddeld @BansheeBoy
pi_199637743
Lekker rood weer deze ochtend
pi_199637806
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:32 schreef PicoMMP het volgende:
Lekker rood weer deze ochtend
Hoop dat ETH nog even onder de 2k tikt, dan koop ik bij
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_199637844
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:42 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hoop dat ETH nog even onder de 2k tikt, dan koop ik bij
Dat zie ik niet gebeuren
pi_199637878
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:05 schreef dimmak het volgende:

[..]

BansheeBoy
Dat was 'm ja :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199637918
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:32 schreef PicoMMP het volgende:
Lekker rood weer deze ochtend
Marco kom er maar in
pi_199637926
Lekker je bags vol dukaten zo leeg gooien over je chest! _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 27 mei 2021 @ 09:34:27 #117
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199638267
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:32 schreef PicoMMP het volgende:
Lekker rood weer deze ochtend
Mwa, ik zie het meer als side ways.
pi_199638294
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:54 schreef Oriente het volgende:

[..]

Marco kom er maar in
Je bent niet de eerste die dat zegt
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 09:42:48 #119
18653 crew  D.
pi_199638357
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:28 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Hier wordt niet geroddeld @:bansheeboy
Kansloos...
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 10:47:01 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199638940
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:34 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mwa, ik zie het meer als side ways.
Wat zijn jouw verdere voorspellingen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 27 mei 2021 @ 11:06:13 #121
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199639138
quote:
5s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat zijn jouw verdere voorspellingen?
1 maand bear en dan de 2 maanden daarna moon, half september de top 👍
pi_199639181
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:42 schreef D. het volgende:

[..]

Kansloos...
:') !
pi_199639193
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

1 maand bear en dan de 2 maanden daarna moon, half september de top 👍
all-in on bear coin gegaan :7
pi_199639221
Na de zomer knallen
pi_199639525
quote:
5s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat zijn jouw verdere voorspellingen?
Ik glazenbol ´m ff: op korte termijn beetje sideways kabbelen, binnen nu en 2 maanden verder dippen, dan weer kabbelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199639648
Mijn glazen bol zegt stijgen. U las het hier het eerst.
What Would Goku Do
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 12:04:36 #127
18653 crew  D.
pi_199639922
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:10 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

:') !
Ja, precies!
  Moderator donderdag 27 mei 2021 @ 12:20:28 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199640167
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

1 maand bear en dan de 2 maanden daarna moon, half september de top 👍
Nice. Thanks maat :) Deze maand even inkopen dus.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199640313
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

1 maand bear en dan de 2 maanden daarna moon, half september de top 👍
Hoe laag gaat BTC?
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:48:51 #130
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199640672
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nice. Thanks maat :) Deze maand even inkopen dus.
Zeker! Je weet het, ik time alles perfect 👍
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:49:31 #131
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199640683
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:27 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Hoe laag gaat BTC?
35k, maar lager niet meer.
pi_199640814
@Apekoek Held! Bedankt voor de tips! :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 13:18:39 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199641123
Volgens mij sta ik met al mijn dip-aankopen van de afgelopen maanden net niet kiet. Dus even omhoog met die handel. Ethereum moet naar minimaal 3500 voor het einde van de week zodat ik een airco kan kopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199641283
quote:
Hard gegaan ook nog :')
pi_199641344
Zijn wel alweer moon?
  donderdag 27 mei 2021 @ 14:10:25 #136
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199641964
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:apekoek Held! Bedankt voor de tips! :)
Graag gedaan 👍

Moet zeggen dat ik die side ways beweging er niet heel slecht uit vind zien.
pi_199642192
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij sta ik met al mijn dip-aankopen van de afgelopen maanden net niet kiet. Dus even omhoog met die handel. Ethereum moet naar minimaal 3500 voor het einde van de week zodat ik een airco kan kopen.
Waarom wil je een airco? Het blijft hier herfst.
pi_199642228
Wat zegt het dat Monero van Bittrex gaat? Gaat hij van meer exchanges?
pi_199642348
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:49 schreef Apekoek het volgende:

[..]

35k, maar lager niet meer.
Kooporder gezet ^O^
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 14:50:17 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199642474
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:24 schreef Oriente het volgende:

[..]

Waarom wil je een airco? Het blijft hier herfst.
Weersverwachting zegt nee.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 14:54:26 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199642529
Met mijn huidige cryptoportfolio kan ik vele huizen voorzien van een prachtig multi-unit systeem, maar daar gaat het niet om.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199642698
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Met mijn huidige cryptoportfolio kan ik vele huizen voorzien van een prachtig multi-unit systeem, maar daar gaat het niet om.
Waar kan ik inschrijven voor de slaapkamer hier?
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 15:19:04 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199642804
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:09 schreef viagraap het volgende:

[..]

Waar kan ik inschrijven voor de slaapkamer hier?
Misschien als Truebit straks $100 waard is en ik al die tijd diamanten handen heb gehad.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 27 mei 2021 @ 15:45:21 #144
62913 Blik
The one and Only!
pi_199643165
Zijn er hier mensen die spaargeld hebben omgezet naar USDT of BUSD en dat nu op Binance hebben neergezet en zo 5/6% rente ontvangen?

Ik vind het wel interessant, maar het risico wel groot. Het is niet zo dat je spaargeld gegarandeerd is door de staat tot 100k zoals bij banken. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
  donderdag 27 mei 2021 @ 16:09:32 #145
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199643465
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:45 schreef Blik het volgende:
Zijn er hier mensen die spaargeld hebben omgezet naar USDT of BUSD en dat nu op Binance hebben neergezet en zo 5/6% rente ontvangen?

Ik vind het wel interessant, maar het risico wel groot. Het is niet zo dat je spaargeld gegarandeerd is door de staat tot 100k zoals bij banken. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Ik heb nòg minder vertrouwen in Cz dan in de banken, dus neen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199643641
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:45 schreef Blik het volgende:
Zijn er hier mensen die spaargeld hebben omgezet naar USDT of BUSD en dat nu op Binance hebben neergezet en zo 5/6% rente ontvangen?

Ik vind het wel interessant, maar het risico wel groot. Het is niet zo dat je spaargeld gegarandeerd is door de staat tot 100k zoals bij banken. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Kijk m'n ondertitel :P
pi_199643688
quote:
3s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb nòg minder vertrouwen in Cz dan in de banken, dus neen
Ik snap dit wantrouwen niet zo.

Binance is in een paar jaar uitgegroeid tot de place-to-be voor al je crypto zaken. Met
straks net zoveel volume als alle andere exchanges bij elkaar. Dat vertrouwen krijg je niet als je loopt te prutsen.
pi_199643859
Het risico zit er IMO meer in dat ALS er iets misgaat je bent overgeleverd aan hun gebrekkige klantenservice
  donderdag 27 mei 2021 @ 16:41:22 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199643886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik snap dit wantrouwen niet zo.

Binance is in een paar jaar uitgegroeid tot de place-to-be voor al je crypto zaken. Met
straks net zoveel volume als alle andere exchanges bij elkaar. Dat vertrouwen krijg je niet als je loopt te prutsen.
Waar ga je aankloppen als je je tienduizenden/honderdduizenden euro's kwijt bent? Mij niet gezien hoor.
Huilen dan.
pi_199643891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik snap dit wantrouwen niet zo.

Binance is in een paar jaar uitgegroeid tot de place-to-be voor al je crypto zaken. Met
straks net zoveel volume als alle andere exchanges bij elkaar. Dat vertrouwen krijg je niet als je loopt te prutsen.
Nou ze hadden laatst wel een matig geintje waarbij ze even futures hadden uitgeschakkeld terwijl als -50% ging. :s)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199643943
Hoor net op de radio (slam fm) bitcoin deze bullrun naar 288.000 dollar. Moet goedkomen dus.
pi_199644280
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:45 schreef Sjemmert het volgende:
Hoor net op de radio (slam fm) bitcoin deze bullrun naar 288.000 dollar. Moet goedkomen dus.
Dan moet het wel waar zijn :D
No bitch to me
pi_199644284
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waar ga je aankloppen als je je tienduizenden/honderdduizenden euro's kwijt bent? Mij niet gezien hoor.
Binance is geen MtGox hè. Tijden zijn wel iets veranderd. Maar naast de bankgarantie krijg je ook de garantie dat je geld op de bank koopkracht verliest. Ga er maar vanuit dat je de komende periode zeker 10% inflatie om je oren krijgt.

Ja je geld uitlenen heeft risico's. Net zoals het je begeven in het verkeer, of iets eten dat over de datum is. Ik ben bereid een risico te nemen. Ik heb al mijn geld verspreid over Bitcoin en stablecoins weggezet bij een aantal bedrijven die mij gemiddeld 10% rente geven. Dat compound lekker door elke maand.

Als er een partij omvalt dan levert het niks op. Ik neem liever een risico als dat m'n vermogen gegarandeerd koopkracht verliest.
pi_199644292
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:45 schreef Sjemmert het volgende:
Hoor net op de radio (slam fm) bitcoin deze bullrun naar 288.000 dollar. Moet goedkomen dus.
Ah hebben ze eindelijk PlanB gevonden op Twitter?
pi_199644305
quote:
16s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou ze hadden laatst wel een matig geintje waarbij ze even futures hadden uitgeschakkeld terwijl als -50% ging. :s)
Blijkbaar vallen dit soort acties in het niet bij het vertrouwen dat ze hebben weten op te bouwen
pi_199644390
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:08 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Blijkbaar vallen dit soort acties in het niet bij het vertrouwen dat ze hebben weten op te bouwen
Nouja ik gebruik binance zelf ook, maar vond dat zelf iets van: oh oke. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 17:23:41 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199644489
Daarom Bittrex
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 27 mei 2021 @ 17:23:43 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199644490
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Binance is geen MtGox hè. Tijden zijn wel iets veranderd. Maar naast de bankgarantie krijg je ook de garantie dat je geld op de bank koopkracht verliest. Ga er maar vanuit dat je de komende periode zeker 10% inflatie om je oren krijgt.

Ja je geld uitlenen heeft risico's. Net zoals het je begeven in het verkeer, of iets eten dat over de datum is. Ik ben bereid een risico te nemen. Ik heb al mijn geld verspreid over Bitcoin en stablecoins weggezet bij een aantal bedrijven die mij gemiddeld 10% rente geven. Dat compound lekker door elke maand.

Als er een partij omvalt dan levert het niks op. Ik neem liever een risico als dat m'n vermogen gegarandeerd koopkracht verliest.
Vind het argument 'men heeft vertrouwen in die partijen dus het zal allemaal wel meevallen' gewoon niet zo sterk. Als er iets gebeurt, of je hebt een geschil met zo'n partij, dan kan je bij niemand aankloppen.

Om dan serieuze bedragen op zo'n manier te stallen.. tja, zelf weten. Zou het ook niemand adviseren.
Huilen dan.
  donderdag 27 mei 2021 @ 17:25:14 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199644508
Zonder risico geen rendement. Dat je er 10% rendement op krijgt zegt al wat over de risico's.
Huilen dan.
pi_199644791
Funds are safu
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 27 mei 2021 @ 17:56:09 #161
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199644854
Ja he zo kan ik het ook! Ok hij is eerlijk maar gaat natuurlijk nergens over:

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1397908862322176021?s=20
  donderdag 27 mei 2021 @ 17:59:28 #162
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199644895
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ah hebben ze eindelijk PlanB gevonden op Twitter?
Plan B Bemiddeling _O_

Cees Jansen RIP
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199644960
Mensen die hun funds op een CEX laten staan :') :') :')

Gewoon je funds beheren op cold (of hot) wallet. Als je gebruik wil maken van CEX maak je daar naar over en zodra je klaar bent gelijk weer terug naar je eigen wallet.

[ Bericht 12% gewijzigd door Erasmus op 27-05-2021 18:04:41 ]
pi_199645001
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vind het argument 'men heeft vertrouwen in die partijen dus het zal allemaal wel meevallen' gewoon niet zo sterk. Als er iets gebeurt, of je hebt een geschil met zo'n partij, dan kan je bij niemand aankloppen.

Om dan serieuze bedragen op zo'n manier te stallen.. tja, zelf weten. Zou het ook niemand adviseren.
Ja daar ben ik ook bang voor, zeker met partijen buiten Europa.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199645053
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:56 schreef Apekoek het volgende:
Ja he zo kan ik het ook! Ok hij is eerlijk maar gaat natuurlijk nergens over:

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1397908862322176021?s=20
Kan iemand die man vertellen dat Twitter al een tijdje ruim meer dan 140 tekens toelaat. Snap hier geen hout van.
What Would Goku Do
  donderdag 27 mei 2021 @ 18:27:44 #166
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199645263
Ah men dit is een suckers rally
pi_199645287
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:56 schreef Apekoek het volgende:
Ja he zo kan ik het ook! Ok hij is eerlijk maar gaat natuurlijk nergens over:

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1397908862322176021?s=20
EdGod _O_
pi_199645299
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:27 schreef Apekoek het volgende:
Ah men dit is een suckers rally
Dan zou de beer echt los zijn?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199645340
Morgen verlopen opties ofzoiets las ik dan kan duidelijk worden of we beer, stier, of zijwaarts gaan.
What Would Goku Do
pi_199645422
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zonder risico geen rendement. Dat je er 10% rendement op krijgt zegt al wat over de risico's.
Zeker dat ontken ik ook niet. Het is een keuze. Maar als je geen risico wilt lopen dan heb je überhaupt niks in crypto te zoeken toch?
  donderdag 27 mei 2021 @ 18:42:17 #171
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199645426
quote:
16s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dan zou de beer echt los zijn?
Nee suckers rally vinden we wanneer de echte bullrun nog moet komen 👍
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 18:43:52 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199645444
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nee suckers rally vinden we wanneer de echte bullrun nog moet komen 👍
De huidige situatie dus.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199645486
quote:
16s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nouja ik gebruik binance zelf ook, maar vond dat zelf iets van: oh oke. :{
Ik heb dat gevoel regelmatig bij mijn bank. Die proberen mij bijvoorbeeld regelmatig een creditcard aan te smeren. En dat kost dan slechts ¤2 in de maand.

Waarom zou ik dat willen als ik nu een cryptokaart heb voor niks waarbij ik ook nog cashback krijg op alles dat ik ermee betaal?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 18:53:27 #174
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199645594
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:45 schreef Blik het volgende:
Zijn er hier mensen die spaargeld hebben omgezet naar USDT of BUSD en dat nu op Binance hebben neergezet en zo 5/6% rente ontvangen?

Ik vind het wel interessant, maar het risico wel groot. Het is niet zo dat je spaargeld gegarandeerd is door de staat tot 100k zoals bij banken. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Tegenwoordig stake in bijna al m'n dukaten. Gratis geld als je er toch niet mee trade

Natuurlijk kan binance omvallen. Maar als binance valt is je crypto soderwiso niets meer waard. Ook als het niet op binance staat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199645734
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Tegenwoordig stake in bijna al m'n dukaten. Gratis geld als je er toch niet mee trade

Natuurlijk kan binance omvallen. Maar als binance valt is je crypto soderwiso niets meer waard. Ook als het niet op binance staat
Je kan op z'n minst spreiden om risico's te beperken en hogere rewards te krijgen
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 19:06:16 #176
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199645776
De beste tip die ik hier gehad heb is wel nsbt staken. Dat zijn leuke dagelijkse payouts
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:25:49 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199646019
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:42 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Zeker dat ontken ik ook niet. Het is een keuze. Maar als je geen risico wilt lopen dan heb je überhaupt niks in crypto te zoeken toch?
Er zit nog heel wat tussen ab-so-luut geen risico willen lopen en je vermogen tot de laatste cent risicovol investeren.
Huilen dan.
pi_199646119
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik snap dit wantrouwen niet zo.

Binance is in een paar jaar uitgegroeid tot de place-to-be voor al je crypto zaken. Met
straks net zoveel volume als alle andere exchanges bij elkaar. Dat vertrouwen krijg je niet als je loopt te prutsen.
Ja net als Tether, uitgegroeid tot een bedrijf van wereldformaat met 4 medewerkers en assets ter waarde van 60B. _O_
pi_199646158
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Er zit nog heel wat tussen ab-so-luut geen risico willen lopen en je vermogen tot de laatste cent risicovol investeren.
Zo zit er ook een groot verschil in de hoeveelheid risico die je wilt nemen.
pi_199646205
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:32 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ja net als Tether, uitgegroeid tot een bedrijf van wereldformaat met 4 medewerkers en assets ter waarde van 60B. _O_
Wat heeft Tether met Binance te maken?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 19:38:30 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199646231
Het volume van Ethereum is voor de eerste keer ooit hoger dan dat van Bitcoin.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:40:14 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199646254
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:34 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Zo zit er ook een groot verschil in de hoeveelheid risico die je wilt nemen.
Maar dan moet je stable coins niet adviseren als een alternatief voor een spaarrekening. Dat is het namelijk absoluut niet.
Huilen dan.
pi_199646349
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar dan moet je stable coins niet adviseren als een alternatief voor een spaarrekening. Dat is het namelijk absoluut niet.
Ik zou niet weten waarom niet. Ik zie Tether niet direct omvallen. En dan nog. Er zijn er meer. Ik ben niet afhankelijk van Tether.

Nogmaals het is een overwogen risico. Liever dat als het met zekerheid koopkracht inleveren bij de bank. En als je geen risico's durft te nemen heb je niks in crypto te zoeken
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 19:49:39 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199646431
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar dan moet je stable coins niet adviseren als een alternatief voor een spaarrekening. Dat is het namelijk absoluut niet.
Niet?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 19:54:39 #185
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199646506
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar dan moet je stable coins niet adviseren als een alternatief voor een spaarrekening. Dat is het namelijk absoluut niet.
Daarom heb ik een lening afgesloten om in tether te stoppen. Gaat het mis default ik gewoon dus 0 risico
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:55:07 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199646515
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:44 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet.
Omdat het gewoon een risicovolle investering is. Je krijgt er niet voor niets die 10% rente op.

Als ze dat geld goedkoper, bijvoorbeeld bij de bank, konden lenen dan zouden ze dat toch gewoon doen?
quote:
Ik zie Tether niet direct omvallen. En dan nog. Er zijn er meer. Ik ben niet afhankelijk van Tether.

Nogmaals het is een overwogen risico. Liever dat als het met zekerheid koopkracht inleveren bij de bank. En als je geen risico's durft te nemen heb je niks in crypto te zoeken
Waarom zou je per definitie niks in crypto te zoeken hebben wanneer je niet je hele hebben en houden risicovol wil investeren :? .

In mijn mix van fondsen, trackers, aandelen en crypto houd ik ook 10-20% cash aan. Mag ik nu niet meer meespelen met crypto omdat ik m'n cash niet risicovol wil investeren :'( ?
Huilen dan.
pi_199646618
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
Omdat het gewoon een risicovolle investering is. Je krijgt er niet voor niets die 10% rente op.

Als ze dat geld goedkoper, bijvoorbeeld bij de bank, konden lenen dan zouden ze dat toch gewoon doen?
Ja, het is een risico. Maar niet alle risico's zijn hetzelfde.

quote:
Waarom zou je per definitie niks in crypto te zoeken hebben wanneer je niet je hele hebben en houden risicovol wil investeren :? .

In mijn mix van fondsen, trackers, aandelen en crypto houd ik ook 10-20% cash aan. Mag ik nu niet meer meespelen met crypto omdat ik m'n cash niet risicovol wil investeren :'( ?
Je hoeft van mij niet je hele hebben en houden ergens in te stoppen. Maar wat je zelf ook al aangeeft, je verdeeld over verschillende mandjes, allemaal hebben ze een bepaald risico. Is het dan per definitie slecht?

Ik ken ook DeFi sites waar je tot 2000% apy krijgt op stablecoins. Dat is voor mij een te hoog risico.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2021 20:00:53 ]
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:03:04 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199646684
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Daarom heb ik een lening afgesloten om in tether te stoppen. Gaat het mis default ik gewoon dus 0 risico
Precies. Gewoon een lening afsluiten tegen 4% rente en daar 10% op vangen.

Zojuist een miljoenmiljard geleend gratis geld neuk het systeem _O_
Huilen dan.
pi_199646736
Mensen kom gwn kaarten op https://berserk.vulcanforged.com/
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:11:00 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199646825
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:00 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ja, het is een risico. Maar niet alle risico's zijn hetzelfde.
Ja, dat zeg ik slimmerik. Blijkbaar ziet de markt er een groot risico in, want anders zouden ze het wel tegen een paar procent lenen bij de bank.


quote:
[..]

Je hoeft van mij niet je hele hebben en houden ergens in te stoppen. Maar wat je zelf ook al aangeeft, je verdeeld over verschillende mandjes, allemaal hebben ze een bepaald risico. Is het dan per definitie slecht?

Waarom zou dat 'slecht' zijn? Ik heb nergens een waardeoordeel geven. Het enige dat ik zeg is dat het absoluut geen alternatief voor spaargeld is omdat de risico's, en dus ook het rendement, mijlenver uit elkaar liggen.
Huilen dan.
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:15:17 #191
131603 Afwazig
Serious business
pi_199646902
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
De beste tip die ik hier gehad heb is wel nsbt staken. Dat zijn leuke dagelijkse payouts
NSBT zorgt voor een basisinkomen hier. :D
pi_199646910
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom zou dat 'slecht' zijn? Ik heb nergens een waardeoordeel geven. Het enige dat ik zeg is dat het absoluut geen alternatief voor spaargeld is omdat de risico's, en dus ook het rendement, mijlenver uit elkaar liggen.
Voor mij is het de plek waar ik "spaargeld" parkeer. Ik denk niet dat het risico zo groot is.
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:17:56 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199646944
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:15 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Voor mij is het de plek waar ik "spaargeld" parkeer. Ik denk niet dat het risico zo groot is.
Waarom krijg je er dan zo'n rendement op? En waarom lenen ze dan niet gewoon bij de bank?
Huilen dan.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 20:19:34 #194
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199646964
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom krijg je er dan zo'n rendement op? En waarom lenen ze dan niet gewoon bij de bank?
Zal bij de Rabobank aankloppen dat ik geld wil lenen om 100x short te gaan op ETH-BTC
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199646973
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
Het volume van Ethereum is voor de eerste keer ooit hoger dan dat van Bitcoin.
Wat wil dat zeggen?
blablablabla
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:20:31 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199646979
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zal bij de Rabobank aankloppen dat ik geld wil lenen om 100x short te gaan op ETH-BTC
@Nattekat approves of this message.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 20:21:29 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199647004
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

@:nattekat approves of this message.
Ik zou wel genieten van Mortaxx die alles verliest op een geliquideerde short.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 20:22:02 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199647012
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen?
Dat er momenteel meer geld in om gaat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199647031
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom krijg je er dan zo'n rendement op? En waarom lenen ze dan niet gewoon bij de bank?
Dat weet ik niet. Ik kijk na de partijen die het aanbieden en wat daar achter zit. Het zijn geen exorbitant hoge percentages in de cryptospace. Er zijn veel risicovollere posities te kiezen, stablecoin of niet.

Wat ik heb ervaren is dat het werkt. Tegenwoordig bied elke zichzelf respecterende exchange wel een of andere staking/interest programma aan. Ik maak al jaren gebruik van dit soort constructies sinds staking opkwam in 2017. Ik heb hier tot op heden nog nooit een cent mee verloren. En ja dat zegt misschien niks, maar het geeft wel vertrouwen
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:23:50 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199647046
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zou wel genieten van Mortaxx die alles verliest op een geliquideerde short.
Ach, ik gun iedereen z'n lambo of airco.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 20:24:37 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199647056
quote:
14s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ach, ik gun iedereen z'n lambo of airco.
Maar als hij 100x short gaat, verliest ie alles als de koers 1% stijgt :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 20:27:05 #202
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199647093
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zou wel genieten van Mortaxx die alles verliest op een geliquideerde short.
Dan heb ik in ieder geval de bitmex rekt tweet nog!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199647095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maar als hij 100x short gaat, verliest ie alles als de koers 1% stijgt :@
Niet als je meer dan 100% onderpand neerzet toch.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199647110
quote:
14s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ach, ik gun iedereen z'n lambo of airco.
Nog beter: een lambo met ingebouwde airco _O_
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:29:07 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199647121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:23 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik kijk na de partijen die het aanbieden en wat daar achter zit.
Ja, wat zit daar achter dan? Eén keer een hack en het hele stable coin-kaartenhuis klapt volledig in elkaar.

Waarom zou je in deze wereld lenen tegen meer dan een paar procent? Dat doe je alleen als je nergens anders je geld vandaan kan toveren.
quote:
Het zijn geen exorbitant hoge percentages in de cryptospace. Er zijn veel risicovollere posities te kiezen, stablecoin of niet.
Niemand beweert het tegendeel :P .
quote:
Wat ik heb ervaren is dat het werkt. Tegenwoordig bied elke zichzelf respecterende exchange wel een of andere staking/interest programma aan. Ik maak al jaren gebruik van dit soort constructies sinds staking opkwam in 2017. Ik heb hier tot op heden nog nooit een cent mee verloren. En ja dat zegt misschien niks, maar het geeft wel vertrouwen
Mja dat is net zoiets als na 3 keer de trekker overhalen bij Russisch roulette zeggen dat je wel vertrouwen hebt in een goede afloop omdat je nog steeds geen kogel uit je voorhoofd hebt hoeven peuteren.
Huilen dan.
pi_199647142
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, wat zit daar achter dan? Eén keer een hack en het hele stable coin-kaartenhuis klapt volledig in elkaar.

Waarom zou je in deze wereld lenen tegen meer dan een paar procent? Dat doe je alleen als je nergens anders je geld vandaan kan toveren.
[..]

Niemand beweert het tegendeel :P .
[..]

Mja dat is net zoiets als na 3 keer de trekker overhalen bij Russisch roulette zeggen dat je wel vertrouwen hebt in een goede afloop omdat je nog steeds geen kogel uit je voorhoofd hebt hoeven peuteren.
Deer hunter _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 20:30:56 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199647146
quote:
16s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Niet als je meer dan 100% onderpand neerzet toch.
Short zal altijd geliquideerd worden na 1% stijging. Meestal dan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199647163
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Short zal altijd geliquideerd worden na 1% stijging. Meestal dan.
Hm op binance niet volgens mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199647219
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, wat zit daar achter dan? Eén keer een hack en het hele stable coin-kaartenhuis klapt volledig in elkaar.
Dus het grootste risico wat jouw betreft is de stablecoin. Niet zozeer de partij de betaald? ik wacht ook nog steeds op een Bitcoin hack trouwens
quote:
Mja dat is net zoiets als na 3 keer de trekker overhalen bij Russisch roulette zeggen dat je wel vertrouwen hebt in een goede afloop omdat je nog steeds geen kogel uit je voorhoofd hebt hoeven peuteren.
Tja. Net als wanneer je bij een zebrapad de straat over wilt steken. Er rijd vanzelf een keer iemand door
Je kan het benoemen hoe je wilt. Ik ben blij met m'n USC, USDT, BUSD t.o.v. de euro
pi_199647228
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat er momenteel meer geld in om gaat.
Waarom stijgt de koers dan niet exponentieel?

Niet dat hij niet genoeg gestegen is de afgelopen maand....
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 20:40:46 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199647276
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom stijgt de koers dan niet exponentieel?

Niet dat hij niet genoeg gestegen is de afgelopen maand....
Ik denk dat Ethereum de crash heeft veroorzaakt, niet Bitcoin. Bitcoin is een beetje een stille dood aan het sterven, iets wat eigenlijk alleen maar goed is voor wat het is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199647307
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik denk dat Ethereum de crash heeft veroorzaakt, niet Bitcoin. Bitcoin is een beetje een stille dood aan het sterven, iets wat eigenlijk alleen maar goed is voor wat het is.
Laat laseroog het maar niet horen. :o :X
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199647349
Als ik via pancakeswap probeer te connecten naar metamask dan krijg ik deze error: 'Unsupported Chain Id
Unsupported Chain Id Error. Check your chain Id.'

Iemand hier bekend mee?
pi_199647371
quote:
16s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Laat laseroog het maar niet horen. :o :X
Of @aTypisch
blablablabla
pi_199647379
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Of @:atypisch
Dat is laseroog toch? :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199647387
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Of @:atypisch
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199647400
FEG is weer lekker aan het pompen _O-
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:50:02 #218
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199647422
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:36 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dus het grootste risico wat jouw betreft is de stablecoin. Niet zozeer de partij de betaald?
Allebei. Als een binance je coins gijzelt heb je er ook niks aan.
quote:
ik wacht ook nog steeds op een Bitcoin hack trouwens
[..]

Tja. Net als wanneer je bij een zebrapad de straat over wilt steken. Er rijd vanzelf een keer iemand door
Je kan het benoemen hoe je wilt. Ik ben blij met m'n USC, USDT, BUSD t.o.v. de euro
Maar wat jij doet is zeggen dat je net zo goed direct de snelweg kan oversteken in plaats van de brug eroverheen nemen, want dat eerste is toch een stuk sneller en je bent nog nooit doodgereden.

Prima dat je rendement pakt op stable coins, helemaal zelf weten, maar je moet niet doen alsof het ongeveer even veilig is als je geld op de bank laten staan.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 mei 2021 @ 20:51:16 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199647438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit gifje gaat in mijn verzameling :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199647457
Oke jongens, heb wat uitleg nodig. Ik zit op Binance.

Wat is nsbt? Wat is het verschil tussen staken en sparen? En wie legt me uit hoe futures werkt?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 20:52:55 #221
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199647461
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Allebei. Als een binance je coins gijzelt heb je er ook niks aan.
[..]

Maar wat jij doet is zeggen dat je net zo goed direct de snelweg kan oversteken in plaats van de brug eroverheen nemen, want dat eerste is toch een stuk sneller en je bent nog nooit doodgereden.

Prima dat je rendement pakt op stable coins, helemaal zelf weten, maar je moet niet doen alsof het ongeveer even veilig is als je geld op de bank laten staan.
Met de huidige inflatie staat je geld ook niet bepaald veilig op de bank.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 20:54:28 #222
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199647489
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:52 schreef PicoMMP het volgende:
Oke jongens, heb wat uitleg nodig. Ik zit op Binance.

Wat is nsbt? Wat is het verschil tussen staken en sparen? En wie legt me uit hoe futures werkt?
Binance heeft best aardige guides waar ze een en ander uitleggen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199647522
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Binance heeft best aardige guides waar ze een en ander uitleggen
Ik zal eens checken, thanks
pi_199647529
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
Allebei. Als een binance je coins gijzelt heb je er ook niks aan.
Ik stake niet bij Binance. Maar dan nog. Ik kan me niet voorstellen dat Binance dit zou doen. Die hebben wat dit betreft meer te verliezen dan ik
quote:
Maar wat jij doet is zeggen dat je net zo goed direct de snelweg kan oversteken in plaats van de brug eroverheen nemen, want dat eerste is toch een stuk sneller en je bent nog nooit doodgereden.

Prima dat je rendement pakt op stable coins, helemaal zelf weten, maar je moet niet doen alsof het ongeveer even veilig is als je geld op de bank laten staan.
Het blijft een risk/reward afweging. Geld op de bank is het veiligste. Ik wil wel een overwogen risico nemen om me in elk geval tegen de inflatie te beschermen
pi_199647612
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
De beste tip die ik hier gehad heb is wel nsbt staken. Dat zijn leuke dagelijkse payouts
En waar kan ik dat staken?
pi_199647798
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:48 schreef FundsAreSafu het volgende:
FEG is weer lekker aan het pompen _O-
Nu de andere shitcoins die ik heb nog. Hoewel ik moonpirate al geslaagd vind als ze iedere holder een fles rum opsturen.
What Would Goku Do
pi_199648200
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wat heeft Tether met Binance te maken?
Vriendjes ;)
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:43:19 #228
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_199648400
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:15 schreef Afwazig het volgende:

[..]

NSBT zorgt voor een basisinkomen hier. :D
Zorgde*.

20k aan NSBT levert momenteel nog geen dollar per dag op.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 21:52:29 #229
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199648541
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:43 schreef Repeating het volgende:

[..]

Zorgde*.

20k aan NSBT levert momenteel nog geen dollar per dag op.
Dan let je slecht op
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 27 mei 2021 @ 21:53:10 #230
131603 Afwazig
Serious business
pi_199648551
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:43 schreef Repeating het volgende:

[..]

Zorgde*.

20k aan NSBT levert momenteel nog geen dollar per dag op.
Ik heb gister en eergister redelijk wat Waves gekregen. Heb wel iets meer NSBT. Als ik kijk naar de APY van de afgelopen maanden is die wel lekker maar zitten idd wel eens matige weken tussen
pi_199648700
Trotse eigenaar van Karen Coin en MoonPirate. Nog meer shitcoins die ik moet halen?
pi_199648713
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:45 schreef ikbenrond het volgende:
Als ik via pancakeswap probeer te connecten naar metamask dan krijg ik deze error: 'Unsupported Chain Id
Unsupported Chain Id Error. Check your chain Id.'

Iemand hier bekend mee?
Kijk je contract address van de token in kwestie na. Wees wel zeker dat het een BEP20-token is wat je wil swappen.
pi_199648725
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Kijk je contract address van de token in kwestie na. Wees wel zeker dat het een BEP20-token is wat je wil swappen.
Ja ik heb m inmiddels, dankje ^O^
pi_199648764
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:04 schreef ikbenrond het volgende:
Trotse eigenaar van Karen Coin en MoonPirate. Nog meer shitcoins die ik moet halen?
Ik had gister ¤8 Karen gekocht en vandaag was het ¤22. Heb het er gelijk weer uitgehaald, nu alsnog fomo. Maar ik moest hard zijn naar mezelf, ik maakte de afspraak dat ik het er de volgende dag gelijk af zou halen als het verdubbeld was omdat ik laatst was opgelicht met een shitcoin. :(
pi_199648790
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:08 schreef n__n het volgende:

[..]

Ik had gister ¤8 Karen gekocht en vandaag was het ¤22. Heb het er gelijk weer uitgehaald, nu alsnog fomo. Maar ik moest hard zijn naar mezelf, ik maakte de afspraak dat ik het er de volgende dag gelijk af zou halen als het verdubbeld was omdat ik laatst was opgelicht met een shitcoin. :(
Ahjoh, die 8 euro kan je dan net zo goed een paar maanden laten staan
pi_199648839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:05 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Ja ik heb m inmiddels, dankje ^O^
Had meegemaakt dat iemand de hele tijd een ERC20-token op Pancakeswap gooide of een BEP-20 (BSC) token op Uniswap. Conclusie was een klein detail vaak voor grote gevolgen kan zorgen in crypto. :P

Ik kijk ook altijd als een paranoïde debiel naar een wallet adres voordat ik per ongeluk verkeerd verstuur.
pi_199648861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:08 schreef n__n het volgende:

[..]

Ik had gister ¤8 Karen gekocht en vandaag was het ¤22. Heb het er gelijk weer uitgehaald, nu alsnog fomo. Maar ik moest hard zijn naar mezelf, ik maakte de afspraak dat ik het er de volgende dag gelijk af zou halen als het verdubbeld was omdat ik laatst was opgelicht met een shitcoin. :(
Het is 8 euro maar joh. :P

De luxe van zulke kleine bedragen swappen had ik niet eens joh op ERC met hun achterlijke gas fees.
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:17:52 #238
62913 Blik
The one and Only!
pi_199648951
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Tegenwoordig stake in bijna al m'n dukaten. Gratis geld als je er toch niet mee trade

Natuurlijk kan binance omvallen. Maar als binance valt is je crypto soderwiso niets meer waard. Ook als het niet op binance staat
Dat doe ik ook.

Maar ik heb ook nog een bankrekening met spaargeld a 0,10% spaarrente. Op een paar duizend euro na zou dat in theorie ook allemaal in stablecoins gestaked kunnen worden. Scheelt toch significant veel rente per jaar
pi_199649149
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:13 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Het is 8 euro maar joh. :P

De luxe van zulke kleine bedragen swappen had ik niet eens joh op ERC met hun achterlijke gas fees.
En nu heb ik er deels WEX van gekocht om het te kunnen staken voor ~14,14% per maand. En ik heb er ook een stukje CAKE van gekocht die ook een mooi stakepercentage heeft. Ik krijg het langzaam door. :+
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 27 mei 2021 @ 23:33:47 #240
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199650143

Mooi die eerste 5 minuten over Musk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199650347
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:04 schreef ikbenrond het volgende:
Trotse eigenaar van Karen Coin en MoonPirate. Nog meer shitcoins die ik moet halen?
Probeer deze maar. :)
Moet nog eens gaan beginnen aan zijn stijging en is op dit moment nog zo weinig van in omloop dat een swap meteen een price impact van boven de 8% oplevert. :Y) :Y)
  donderdag 27 mei 2021 @ 23:57:33 #242
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199650360
Side note: wallstreetbets squeezed AMC. En meteen ligt degiro er weer uit......
Vanmiddag al wat winst gepakt, maar blijft kut
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_199650614
Na 12 jaar lezen we nog steeds dit soort reacties als je in WGR iemand aanraadt om op vaste momenten ook wat in bitcoin te investeren (DCA)...

quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Doet me pijn dat een mens als jij denkt dat de bitcoin intrinsieke waarde heeft.

Bubbel item.
pi_199650666
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 00:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Na 12 jaar lezen we nog steeds dit soort reacties als je in WGR iemand aanraadt om op vaste momenten ook wat in bitcoin te investeren (DCA)...
[..]

Klopt, en niet zonder reden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199650700
quote:
Sam Bankman-Fried (29) troeft als jongste miljardair Mark Zuckerberg af

Sam Bankman-Fried (29) is behalve erg onorthodox in uiterlijk voor een zakenman ook de snelst verdienende jonge miljardair ooit. Eerder dan Mark Zuckerberg bouwde hij een miljard vermogen op, dankzij de cryptomuntenhandel.




Bankman-Fried, privé volgens zakenblad Forbes goed voor $8,7 miljard, runt drie bedrijven. In algoritmefonds Alameda Research, dat drie jaar terug met $100 miljoen begon, zit nu $2,5 miljard. Dat is merendeels het bezit van de wiskundefreak, zoon van twee Amerikaanse hoogleraren.

Slapen doet hij nauwelijks op zijn met bonen gevulde bed, een patroon dat hij sinds zijn studie aan het walhalla voor techstudenten, de Massachussetts Institute of Technoly (MIT) in Boston, voortzette. Wippend op zijn stoel schieten zijn ogen onder de wilde krullenbos continu schichtig over schermen terwijl hij met investeerders praat.

De Amerikaan begon op Wall Street als handelaar bij vermogensbeheerder Jane Street en specialiseerde zich in indexfondsen. Hij had daarmee een strategie, maar niet om een Porsche, Rolex of een Manhattan-appartement te bemachtigen.

Forse donaties

„Ik wilde veel geld verdienen, om dat weg te kunnen geven. De beste manier om veel te kunnen geven is heel rijk te worden”, aldus Bankman-Fried, doorgaans rondlopend in T-shirt en korte broek. Maar hij raakte gefrustreerd over ’incompetente’ handelssystemen en startte in 2019 cryptoplatform FTX.

Het is in de cryptowereld, na twee Binance-platformen, de grootste marktplaats in bitcoins. Hij doneert doorlopend miljoenen aan hulp voor dierenwelzijn en biotechbedrijven die ziektes aanpakken. En Joe Biden kreeg in zijn presidentscampagne ook $5 miljoen.

Het rekenwonder kreeg de filantropie als kind met de paplepel ingegoten van zijn moeder, Barbara Fried, hoogleraar aan de Stanford-universiteit en al tientallen jaren zelf ondersteuner van daklozen en goede doelen. „Zij is mijn voorbeeld”, zegt hij. „Ik heb nog veel te doen.”

De zoon is fervent volger van de stroming ’effectief altruïsten’, Bankman-Fried eist van zichzelf dat hij net als zij doorlopend kan bereken of beredeneren welk goed doel het meeste effect sorteert als hij daar geld aan geeft. Ondertussen bouwt hij FTX uit: van iedere transactie gaat 1% naar een goed doel.

’Nooit offline’

Er zijn echter tientallen van zulke cryptoplatforms, wat onderscheidt FTX? „Vooral dat iedereen met crypto kan beleggen in toekomstige ontwikkelingen, via futures of in verwachte volatiliteit”, zegt expert Robert-Jan Schutte van Crypto Academy. „Iets wat op veel andere grote cryptoplatforms nog niet kan.”

Eigenlijk is FTX op cruciale momenten nog nooit offline geweest, zegt bitcoinspecialist Arnold Hubach over de kracht. „Zelfs niet bij extreme prijsveranderingen en enorme vraag van klanten. Dat is best uitzonderlijk, grote platforms als Binance en vooral Coinbase hebben dat probleem wel regelmatig. Omdat je doorlopend soepel kunt handelen, is FTX gewild bij professionele beleggers. Daarbij speelt hij met aparte tokens vaak in op actualiteiten, zoals speculeren op wie de verkiezingen wint: Trump of Biden.”

https://www.telegraaf.nl/(...)r-mark-zuckerberg-af
Held _O_
  Redactie Frontpage vrijdag 28 mei 2021 @ 01:39:08 #246
4530 crew  Crazy Harry
pi_199650710
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 01:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, en niet zonder reden.
Nou ja, in principe heeft het dezelfde intrinsieke waarde als ieder ander stukje software. Zolang het bruikbaar is en het niet ingehaald wordt door wat anders, heeft het waarde.

Maar dat is gelijk het probleem van bitcoin, de bruikbaarheid is inmiddels minimaal en het is ingehaald door velen.
Men probeert het opnieuw uit te vinden door het als store of value neer te zetten maar dat lijkt vooral een illusie met hoe hard het naar beneden kan.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_199650714
Het is weer lekker rood
pi_199651060
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:33 schreef Mortaxx het volgende:

Mooi die eerste 5 minuten over Musk
Bearish gasten zeg, 200k is niks.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 07:32:30 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199651098
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 07:32:42 #250
495073 ZeventiendeEtage
Niet springen!
pi_199651100
Vanmiddag even tetheren denk ik :T

Welke coins minen jullie?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 07:34:53 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199651122
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:32 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Vanmiddag even tetheren denk ik :T

Welke coins minen jullie?
Geertcoin
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 07:44:14 #252
495073 ZeventiendeEtage
Niet springen!
pi_199651189
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Geertcoin
:')
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 07:47:23 #253
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199651216
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:32 schreef Isdatzo het volgende:
Jongens even allemaal lachen


https://www.volkskrant.nl(...)n-verboden~b70e1f65/
Old money whining
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199651306
De weekenddip komt vroeg vandaag.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 28 mei 2021 @ 08:18:44 #255
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199651456
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:32 schreef Isdatzo het volgende:
Jongens even allemaal lachen


https://www.volkskrant.nl(...)n-verboden~b70e1f65/
Gelijk alles verkocht
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199651517
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:32 schreef Isdatzo het volgende:
Jongens even allemaal lachen

https://www.volkskrant.nl(...)n-verboden~b70e1f65/
ja en we moeten ook internet verbieden
pi_199651528
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:26 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

ja en we moeten ook internet verbieden
Topsport verbieden
  vrijdag 28 mei 2021 @ 08:28:40 #258
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199651534
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 01:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, en niet zonder reden.
Ja inderdaad al die computers die alleen maar dom moeilijke rekensommen staan op te lossen hoe kan dat nou een waarde vertegenwoordigen je reinste energieverspilling
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199651539
Tennis is geen sport

@Lenny_Leonard
pi_199651665
Iemand nog een leuk project op Pancakeswap?
pi_199651785
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:29 schreef PicoMMP het volgende:
Tennis is geen sport

@:lenny_leonard
Klopt wel ja.

Maar vandaag nieuwe tennisschoenen kopen. :7
pi_199651814
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:41 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand nog een leuk project op Pancakeswap?
https://tokensniffer.com/tokens/new
pi_199651819
Looks like ramen is back on the menu bois
pi_199651968
Zou het te maken hebben met het nieuws dat Biden die vermogensbelasting met terugwerkende kracht in wilt voeren?

Begrijp nog steeds niet waarom dat gevolgen zou moeten hebben voor een wereldwijde cryptomarkt waarvan 90% niet genoeg geld heeft verdiend om daar last van te hebben maarja.
What Would Goku Do
pi_199651980
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:12 schreef viagraap het volgende:
Zou het te maken hebben met het nieuws dat Biden die vermogensbelasting met terugwerkende kracht in wilt voeren?

Begrijp nog steeds niet waarom dat gevolgen zou moeten hebben voor een wereldwijde cryptomarkt waarvan 90% niet genoeg geld heeft verdiend om daar last van te hebben maarja.
Het meeste geld in crypto komt juist van mensen met vermogen
pi_199651995
Heads up: Over 45 minuten (10:00) verlopen de maandelijkse Futures.

Dat betekent dat het best wel eens zou kunnen dat we óf nog heel veel harder omlaag schieten óf dat we om 12:00 weer op 39k staan

*glazenbol.gif
pi_199652032
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:15 schreef Oriente het volgende:
Heads up: Over 45 minuten (10:00) verlopen de maandelijkse Futures.

Wat houdt dit in?
pi_199652036
Sorry, ben nog niet echt bekend met futures.
pi_199652043
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 07:32 schreef Isdatzo het volgende:
Jongens even allemaal lachen


https://www.volkskrant.nl(...)n-verboden~b70e1f65/
Hij zegt weinig wat niet klopt :@
Vakman pur sang
pi_199652047
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Klopt wel ja.

Maar vandaag nieuwe tennisschoenen kopen. :7
Met je crypto creditcard?
pi_199652081
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:19 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wat houdt dit in?
Er zijn (vooral buiten NL) een hoop grote jongens die een maandelijkse positie openen op Bitcoin. Kan dus zijn dat er best veel zijn die eind vorige maand gedacht hebben: Bitcoin staat zo hoog, ik ga short. Shorten betekent dat je gokt dat de prijs gaat dalen. Nou ja, dat is wel gelukt. Je hebt ook nog Long gaan, dan zeg je dat de prijs omhoog gaat. Afijn, omdat die contracten (Futures) vandaag verlopen (10:00 dus) kan dat best eens invloed op de huidige koers hebben.

Ik hoop dat deze uitleg enigszins helpt :P
pi_199652104
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hij zegt weinig wat niet klopt :@
Inderdaad. Best een aardig stuk. Ik heb uiteraard een ander gevoel bij Bitcoin maar je moet wel atijd open staan voor kritiek
pi_199652112
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:24 schreef Oriente het volgende:

[..]

Er zijn (vooral buiten NL) een hoop grote jongens die een maandelijkse positie openen op Bitcoin. Kan dus zijn dat er best veel zijn die eind vorige maand gedacht hebben: Bitcoin staat zo hoog, ik ga short. Shorten betekent dat je gokt dat de prijs gaat dalen. Nou ja, dat is wel gelukt. Je hebt ook nog Long gaan, dan zeg je dat de prijs omhoog gaat. Afijn, omdat die contracten (Futures) vandaag verlopen (10:00 dus) kan dat best eens invloed op de huidige koers hebben.

Ik hoop dat deze uitleg enigszins helpt :P
Long en short wist ik :)

Worden de posities dan afgebroken om 10.00? Gewoon een reset?
pi_199652139
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:26 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Long en short wist ik :)

Worden de posities dan afgebroken om 10.00? Gewoon een reset?
On expiration day, all expired open positions will be settled at a price determined by the exchange, this is known as 'Settlement Price'. The settlement price will be calculated as the average of the price index every second over the last hour (between 7.00 and 08.00 UTC)
pi_199652160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:20 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Met je crypto creditcard?
Mijn crypto is geen kloot meer waard. ;(


Wil wel een A-merk, dat zit er niet meer in.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2021 09:30:49 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 mei 2021 @ 09:30:42 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199652163
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:15 schreef Oriente het volgende:
Heads up: Over 45 minuten (10:00) verlopen de maandelijkse Futures.

Dat betekent dat het best wel eens zou kunnen dat we óf nog heel veel harder omlaag schieten óf dat we om 12:00 weer op 39k staan

*glazenbol.gif
Alle longs zijn opgevreten tijdens de crash, dus dit gaat leuk worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199652174
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Alle longs zijn opgevreten tijdens de crash, dus dit gaat leuk worden.
Ik heb zelf een kleine long geopend op 37.0k :@

(1.5 uur geleden)
pi_199652199
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Klopt wel ja.

Maar vandaag nieuwe tennisschoenen kopen. :7
Lekker maat. Geld moet rollen.
pi_199652232
Thoughts?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199652244
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef Ali_boo het volgende:
Thoughts?

[ afbeelding ]
:')
Vakman pur sang
  vrijdag 28 mei 2021 @ 09:37:18 #281
131603 Afwazig
Serious business
pi_199652247
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef Ali_boo het volgende:
Thoughts?

[ afbeelding ]
Ik kan zulke dingen toch lastig serieus nemen. Maar dat zal mijn tekortkoming zijn.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 09:37:59 #282
131603 Afwazig
Serious business
pi_199652260
Net zoals Edraket met zijn ABC bounce in the blue box SUCH A BEAUTY
  vrijdag 28 mei 2021 @ 09:38:23 #283
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199652262
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef Ali_boo het volgende:
Thoughts?

[ afbeelding ]
Omhoog!

Behalve als het omlaag of sideways gaat
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199652267
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

:')
Give this crypto newbie a break ffs :(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 09:41:23 #285
366734 dimmak
bitcoin
pi_199652298
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 01:29 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Held _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:51 schreef dimmak het volgende:
Teveel concurrentie voor de shitcoin dapps chains. Na deze bullrun bloedt het allemaal weer dood. Maar als ik dan toch eentje mag kiezen die gaat winnen deze bullrun is het Solana. Alles waar Alameda Research mee te maken heeft verandert in goud. Zie o.a. FTX, SRM, LINA en REN. Wil je satjes verdienen of dollars maken flip Alameda coins.
Dankzij Alameda veel satjes kunnen stacken. _O_ Thanks Sam!
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 09:43:34 #286
366734 dimmak
bitcoin
pi_199652323
quote:
Wat een onzin lanceren iedere dag. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199652347
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Lekker maat. Geld moet rollen.
Waar speel jij op?

Ik ga denk ik voor die nieuwe Vapor's van Nike.
pi_199652361
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Omhoog!

Behalve als het omlaag of sideways gaat
thats deep bro O+ *;
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199652385
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:43 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat een onzin lanceren iedere dag. :')
Dat is nog niet eens alles. Ik ben de link ff kwijt maar als je direct oo de BSC kijkt gaat het om zo'n 500 coins per dag
pi_199652419
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 08:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja inderdaad al die computers die alleen maar dom moeilijke rekensommen staan op te lossen hoe kan dat nou een waarde vertegenwoordigen je reinste energieverspilling
Jep, weinig overtuigend. Je benadrukt de stupiditeit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199652604
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef Ali_boo het volgende:
Thoughts?

[ afbeelding ]
Erg mooi.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 10:11:02 #292
366734 dimmak
bitcoin
pi_199652630
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef Ali_boo het volgende:
Thoughts?

[ afbeelding ]
Waar kijk ik naar?
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 10:11:52 #293
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199652642
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jep, weinig overtuigend. Je benadrukt de stupiditeit.
Beter je geld netjes op de bank laten staan inderdaad.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199652696
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waar speel jij op?

Ik ga denk ik voor die nieuwe Vapor's van Nike.
Op gravel (lol)
pi_199652746
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Op gravel (lol)
:{

Erg teleurgesteld in deze reactie. Ik was oprecht benieuwd op welke schoenen jij speelt.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 10:31:26 #296
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199652818
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hij zegt weinig wat niet klopt :@
Dat klopt, maar het zijn nogal wat open deuren. Haast alles wat hij zegt gaat ook op voor horloges:
- Veel topsporters lopen met luxe klokjes rond.
- Er is een levendige handel in.
- Er is geen toezichthouder. Er zijn geen regels.
- Horlogehandel dient geen enkel maatschappelijk doel, het is gewoon een uitwas van het kapitalistische systeem.
- Het mijnen van het goud voor die dingen is een bijzonder vieze happening.
- Horloges zijn een inefficiënt betaalmiddel.
- Je kan er makkelijk geld mee witwassen.
- Er zijn talrijke oplichters actief.

Snel verbieden dus!
Huilen dan.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 10:31:37 #297
366734 dimmak
bitcoin
pi_199652820
Thread:
twitter

ETH's EIP-1559 met deflatoire fees is alleen voor de buhne om BTC maxi's een antwoord te bieden op het sound money narratief. In werkelijkheid zullen de fees alleen maar stijgen. :')

En dit komt niet eens van een BTC maxi, maar van de CEO van een Ethereum wallet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199652857
Blockfolio start niet eens meer op na de meest recente update :')
pi_199653199
Uitverkoop! Waar kijken jullie naar uit met deze Sale?

Ik wil nog goedkoop ADA en MATIC inslaan.
pi_199653207
Weekend dip is weer bezig pfff
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:15:23 #301
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199653323
MoonPirate uiteraard
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')