abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199639266
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:46 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Dat ligt niet alleen bij de VVD en wij mensen hebben een verantwoordelijk om ons medemens te beschermen. Als we lockdowns nodig hebben dan is dat zo
Om die mensen te beschermen worden ze gevaccineerd. Lockdowns zijn niets meer dan uitstel van executie, daarmee "bescherm" je iemand tijdelijk zodat hij of zij een paar weken of maanden later alsnog besmet kan raken.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 27 mei 2021 @ 11:17:43 #77
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199639271
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:08 schreef Zucht. het volgende:
Wat een gemiep! Het was in 2015 ook paniek maar dan om de gewone griep...
Whats the different!

2018 RTL ziekenhuizen vol

2016 NOS

2015 Limburg stelt operaties uit door griepgolf
Mensen die nog steeds covid met een griepje vergelijken...

Het griepje heeft geen long covid, is niet zo besmettelijker en duurt niet zo lang, India en Brazillie gingen daardoor niet op zijn gat, geen economische crisis en veel meer niet. Zo respectloos naar de medemens om er zo makkelijk over te praten, mijn hart doet pijn :'(.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199639303
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:17 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Het griepje heeft geen long covid, is niet zo besmettelijker en duurt niet zo lang, India en Brazillie gingen daardoor niet op zijn gat, geen economische crisis en veel meer niet. Zo respectloos naar de medemens om er zo makkelijk over te praten, mijn hart doet pijn :'(.
True, ik ontken ook niet dat covid niet bestaat, en ja er worden meer mensen tegelijk ernstig ziek. Maar je kunt ook de maatregelen ook overdrijven, de avondklok heeft niets maar dan ook niets uitgehaald.
  donderdag 27 mei 2021 @ 11:25:36 #79
496301 airconditioning
pi_199639374
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:17 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Om die mensen te beschermen worden ze gevaccineerd. Lockdowns zijn niets meer dan uitstel van executie, daarmee "bescherm" je iemand tijdelijk zodat hij of zij een paar weken of maanden later alsnog besmet kan raken.
Lockdowns zijn er om de zorg te ontlasten. In dit geval wachten we totdat iedereen gevaccineerd is. Alleen samen krijgen we corona onder controle.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199639387
quote:

[..]

"Long covid". :')

We zitten in Europa nu net iets langer dan een jaar in deze pandemie, een paar maanden na infectie nog gevolgen ondervinden van een ziekte is niet "long". Bovendien moet nog maar blijken dat veel klachten, die onder "long covid" geschaard worden, daadwerkelijk het gevolg van de besmetting zijn en bijv. niet allerlei psychische oorzaken hebben.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 27 mei 2021 @ 13:52:26 #81
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_199641686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:29 schreef airconditioning het volgende:
We zitten midden in een pandemie en de wappies willen weer hun 'vrijheid' terug.
Dikke middelvinger naar de zorg
_O-
Goeie trol
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 27 mei 2021 @ 14:12:32 #82
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_199641991
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:19 schreef Zucht. het volgende:

[..]

True, ik ontken ook niet dat covid niet bestaat, en ja er worden meer mensen tegelijk ernstig ziek. Maar je kunt ook de maatregelen ook overdrijven, de avondklok heeft niets maar dan ook niets uitgehaald.
Zolang deze beloning niet is opgehaald bestaat dat virus niet.
  donderdag 27 mei 2021 @ 14:21:57 #83
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_199642151
quote:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om onweerlegbaar bewijs te presenteren?
Virus isoleren en die kerel er met een microscoop naar laten kijken.
pi_199642174
Dat OMT wil gewoon hun, door de overheid duur betaalde baantje, niet kwijt :{
hardcoholic
  donderdag 27 mei 2021 @ 14:25:34 #85
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_199642209
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:21 schreef Hahug13 het volgende:

[..]

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om onweerlegbaar bewijs te presenteren?
Virus isoleren en die kerel er met een microscoop naar laten kijken.
Het begon bij 500.000 daarna 750.000 toen 1 miljoen een tijdje terug 1.2 en nu 1,5 miljoen.
Bij zoveel virologen in de wereld zal er toch wel eentje zijn die lang genoeg gewacht heeft en nu toehapt zou je denken.
pi_199642630
quote:
Whats the different!

2016 NOS

Nog meer links hierover:

NWS / Ziekenhuizen die vol liggen - babies en kinderen naar de IC
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199642643
Allemaal de schuld van de dissidenten!
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_199642664
quote:

[..]

Wat zit je nou zielig te doen met je "griepje"? Grappig hoe mensen zoals jij heel snel spottend van griep naar "griepje" gaan om een ander onderuit te halen.

Je weet dat er wereldwijd veel mensen overlijden aan een "griepje"? Ik heb een collega gehad die door een "griepje" een ernstige longontsteking heeft gekregen en dankzij het littekenweefsel op zijn longen zal hij nooit meer de oude zijn, ook niet na lange maanden van revalidatie.

Maar de griep is maar een "griepje" of niet?
pi_199642904
quote:
Whats the different!

2016 NOS

Even voor de volledigheid: Dat is dus ondanks de ongeveer 6 miljoen vaccinaties die jaarlijks worden gezet tegen griep. Kun je nagaan wat een enorme teringzooi het zou worden als dat niet gebeurde.
  donderdag 27 mei 2021 @ 15:32:49 #90
496301 airconditioning
pi_199642973
quote:
13s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Wat zit je nou zielig te doen met je "griepje"? Grappig hoe mensen zoals jij heel snel spottend van griep naar "griepje" gaan om een ander onderuit te halen.

Je weet dat er wereldwijd veel mensen overlijden aan een "griepje"? Ik heb een collega gehad die door een "griepje" een ernstige longontsteking heeft gekregen en dankzij het littekenweefsel op zijn longen zal hij nooit meer de oude zijn, ook niet na lange maanden van revalidatie.

Maar de griep is maar een "griepje" of niet?
De virologen en onze leiders van het land zeggen dat niet voor niks, of denk je dat ze soms ongelijk hebben? Je hoeft niet veel breincellen te hebben om dat in te zien, tenzij je een wappie bent snap ik het wel.

Respectloos.

Zie ook:
  donderdag 27 mei 2021 @ 15:34:11 #91
496301 airconditioning
pi_199642996

[ Bericht 100% gewijzigd door airconditioning op 27-05-2021 15:34:23 ]
pi_199643067
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:32 schreef airconditioning het volgende:

[..]

De virologen en onze leiders van het land zeggen dat niet voor niks, of denk je dat ze soms ongelijk hebben? Je hoeft niet veel breincellen te hebben om dat in te zien, tenzij je een wappie bent snap ik het wel.

Respectloos.

Zie ook:
Je begrijpt blijkbaar niet wat ik zeg: de griep is de griep en is in principe ook een serieuze ziekte als je kijkt naar de gevolgen. Nergens in mijn post praat ik over een vergelijking met Corona.

Ik spreek jou aan op jouw gebruik van het woord "griepje".
  donderdag 27 mei 2021 @ 15:43:51 #93
496301 airconditioning
pi_199643143
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je begrijpt blijkbaar niet wat ik zeg: de griep is de griep en is in principe ook een serieuze ziekte als je kijkt naar de gevolgen. Nergens in mijn post praat ik over een vergelijking met Corona.

Ik spreek jou aan op jouw gebruik van het woord "griepje".
Ga dat eens even vertellen aan deze gast:
https://www.omroepwest.nl(...)rona-is-geen-griepje

Als je daar zou liggen praat je wel anders, dan is dat in vergelijking zeker een griepJE.
pi_199643185
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:43 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Als je daar zou liggen praat je wel anders, dan is dat in vergelijking zeker een griepJE.
Kun je lullen als brugman, maar de griep bagatelliseren als "griepje" is gewoon kinderachtig kijkend naar de grote hoeveelheid mensen die jaarlijks sterven aan de griep.

Hou op met "griepje" en noem het de griep als een normale volwassene.
pi_199643274
https://nieuws.nl/algemee(...)il-coronavaccinatie/

Twee derde van de Nederlanders wil coronavaccinantie. Volgens de kop van dit artikel.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 27 mei 2021 @ 15:53:49 #96
496301 airconditioning
pi_199643275
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Kun je lullen als brugman, maar de griep bagatelliseren als "griepje" is gewoon kinderachtig kijkend naar de grote hoeveelheid mensen die jaarlijks sterven aan de griep.

Dus deze respectabele man van 63 jaar moet maar even volwassen worden :')
pi_199648575
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:25 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Lockdowns zijn er om de zorg te ontlasten. In dit geval wachten we totdat iedereen gevaccineerd is. Alleen samen krijgen we corona onder controle.
Weet je wat ook een "middelvinger naar de zorg" is? 10+ jaar lang alles weg bezuiningen maar dat is iedereen alweer vergeten. Zelfs gepensioneerde verplegers e.d. hadden aangeboden om te helpen met de crisis maar dat werd niet geaccepteerd, en nog steeds geen extra cent naar de zorg, maar wij mogen lekker leven met lockdowns en talloze falliesementen.... De zorg is er voor ons, wij zijn er niet voor de zorg!
pi_199649085
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:43 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Die man was 63 toen hij voor het eerst in aanraking kwam met een nieuw virus? Weten we inmiddels al hoe we beschermd zijn tegen griep en/of covid en vooral ook hoelang? Vooral hoelang T-cellen aanwezig blijven na infectie.
pi_199654322
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:30 schreef torentje het volgende:
Och, de maatregelen zouden overbodig zijn geweest als iedereen voor het verlaten van de woning zich had gewassen met zeep of shampoo van onder en boven. Door de toegenomen drukte is dat echter niet meer bespreekbaar.
wtf :') ik hoop dat je sarcastisch bent. Het wassen met zeep doet helemaal niets tegen het verspreiden van luchtweginfectievirussen.
pi_199654422
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je hebt wel lef om als wappie anderen er op te wijzen iets geen griepje te noemen. Beetje als iemand die 200 kg weegt die loopt te schelden op mensen die naar de snackbar gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')