Joh, ik weet niet waar jij het over hebt, maar volgens mij begrijp je het niet. Ik heb er ook begrip voor als het anders werkt dan mijn logica hoor, alleen heb ik daar nog geen reden voor om van af te wijken, of wel? Ik heb nergens gezegd dat wat ik zeg de enige waarheid is. Alsof jij de waarheid in pacht hebt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
IK vind het een gekke manier van denken dat jij jouw logica als maat neemt voor hoe mensen in situaties van huiselijk geweld denken.
Als je in zo'n situatie belandt en er in blijft zitten, werkt zo'n brein, door welke oorzaak dan ook, kennelijk anders dan dat van jou, denk je niet?
Mensen moeten eens ophouden alleen begrip voor iets te tonen als het matcht met hun manier van functioneren. Alsof jij de maat der dingen bent.
Hij heeft het erover dat Jorik zich vernederd zou moeten voelen, hequote:Op woensdag 26 mei 2021 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
IK vind het een gekke manier van denken dat jij jouw logica als maat neemt voor hoe mensen in situaties van huiselijk geweld denken.
Als je in zo'n situatie belandt en er in blijft zitten, werkt zo'n brein, door welke oorzaak dan ook, kennelijk anders dan dat van jou, denk je niet?
Mensen moeten eens ophouden alleen begrip voor iets te tonen als het matcht met hun manier van functioneren. Alsof jij de maat der dingen bent.
Mjah, god, dat klinkt best aannemelijk, hoewel die vrouw natuurlijk al jaren voor van alles en nogwat wordt uitgemaakt omdat ze er zo gek uitziet, ze moet ergens ook wel een dikke huid hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je hier al ziet hoe mensen haar dom noemen, een golddigger en haar scheef aankijken omdat ze bij die sukkel blijft, snap ik best dat ze zich vernederd voelt.
Ze heeft ooit de keuze gemaakt met hem te leven en een kind te krijgen: daar zal ze nu niet meer zo blij mee zijn.
Maar zo werkt dat niet voor haar. Hoe onvoorstelbaar wij dat misschien ook vinden. Als je in je voorstellingsvermogen niet meeneemt dat zij zich vernederd voelt, kun je onmogelijk de complexiteit van de (haar) situatie overzien. Als je wél meeneemt dat dit voor haar (!) als een publieke vernedering voelt, kun je beter begrijpen hoe moeilijk weggaan of hulp zoeken is.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij heeft het erover dat Jorik zich vernederd zou moeten voelen, heNiet zij, zij is hier het slachtoffer.
Geloof dat het gemiddelde trouwens 7 of 9 keer totdat je echt definitief vertrekt bij de mishandelaar.
Aangifte wordt er niet altijd gedaan trouwens.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:58 schreef wizzer het volgende:
Het wordt tijd dat de Nederlandse media dit soort bekende Nederlanders geen aandacht meer geeft.Geen artikelen online of op papier, geen tv optredens.Ik heb nooit veel op gehad met dit stel, ook niet Borsato,D Roelvink, Lange Frans,Badr,Tuur en Hazes bijvoorbeeld.
De enige aandacht die Jorik en zijn verloofde verdienen is die van een instantie als Veilig thuis.
Dat BN knuffelen moet afgelopen zijn.Wat met bv een Bill Cosby kon, moet hier ook kunnen.
Het is ook zo'n kliek.De Ibiza (vreemd)gangers, die hun neus van binnen buiten poederen en slijmen op elkaars Instagram.
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar geef mij Frans Bauer maar dan.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet haten op ons aller Franske en zijn Maris!![]()
Iets agree to disagree; ik heb een iets andere definitie van vernederd worden.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als heel twitterend nederland over mij heen kotst omdat ik mn vrouw zou slaan, zou ik me anders goed vernederd voelen. Als ik in elkaar geslagen wordt, zou ik me niet vernederd voelen. Ik vind het een gekke manier van denken. Slachtoffer zijn vind ik niet vernederend.
Zolang Jaimy zegt dat er niks gebeurd is, wordt er helemaal niks gecanceld.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
Vraag ik mij toch af in hoeverre hij gecanceld wordt. Dat ging bij een Bilal toch een stuk sneller..
Fair enough.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Iets agree to disagree; ik heb eeniets andere definitie van vernederd worden.
Het heeft voor mij niks met schuld te maken maar met een situatie waardoor iemand zich door een ander minderwaardig voelt. Let wel: een slachtoffer van huiselijk geweld IS dat niet, maar kan dat wel zo voelen.
En uitgekotst worden is echt wat anders in mijn ogen.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:58 schreef wizzer het volgende:
Het wordt tijd dat de Nederlandse media dit soort bekende Nederlanders geen aandacht meer geeft.Geen artikelen online of op papier, geen tv optredens.Ik heb nooit veel op gehad met dit stel, ook niet Borsato,D Roelvink, Lange Frans,Badr,Tuur en Hazes bijvoorbeeld.
De enige aandacht die Jorik en zijn verloofde verdienen is die van een instantie als Veilig thuis.
Dat BN knuffelen moet afgelopen zijn.Wat met bv een Bill Cosby kon, moet hier ook kunnen.
Het is ook zo'n kliek.De Ibiza (vreemd)gangers, die hun neus van binnen buiten poederen en slijmen op elkaars Instagram.
In het interview met Robert gaf ze aan dat hij heel jong was toen hij vader werd en niet meer in beeld was. Daar heeft hij spijt van heeft hij later gezegd. Lil Kleine is natuurlijk ook niet heel oud en misschien denkt ze haar kind dit zo te kunnen besparen... helaas.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:21 schreef viceversa het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)gezien-mis-hem-enorm
Verkeerd gelezen idd. Maar in een eerder interview zei ze dat het met haar vader niet soepel liep.
En dat is éénquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:25 schreef alors het volgende:
Nou hier is iig een tijdelijke cancel door FunX
https://nos.nl/l/2382383
Nee, nee ik zou niet meer durven, hij heeft het mooi voor elkaar.quote:
True!quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is ook niks aan de hand. Ze hebben vannacht gewoon weer lekker naast elkaar geslapen.
En toch he, wat een pisventje ik m ook vind, het is niet bewezen dat ie haar geslagen heeft; hij is niet veroordeeld. En dat is een onderdeel van het Nederlands rechtssysteem dat ik erg waardeer: je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Een aangifte maakt je niet meteen schuldig. Neemt niet weg dat dit de keuze is van het radiostation natuurlijk.quote:
True uiteraard. Hij heeft de schijn van de verklaringen tegen zich. Je weet niet wat die Jamie heeft uitgespookt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:49 schreef -Spring het volgende:
En toch he, wat een pisventje ik m ook vind, het is niet bewezen dat ie haar geslagen heeft; hij is niet veroordeeld. En dat is een onderdeel van het Nederlands rechtssysteem dat ik erg waardeer: je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Een aangifte maakt je niet meteen schuldig. Neemt niet weg dat dit de keuze is van het radiostation natuurlijk.
Ik denk in zijn ego ook.Het is een kwestie van tijd, dan zijn zijn jonge fans verstandig en gegroeid en is het over.Ik ga er van uit dat hij vooral jonge fans heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
Goed dat FunX dat doet.
Het is voor mijn gevoel wel wat wrang dat zo'n zender hem cancelt maar het slachtoffer niet. Maar goed, da's weer haar proces en snap ook wel dat het een heel ander verhaal is.
Je kunt die Kleine het best raken in zijn portemonnee denk ik, dus wie volgt
Pardonquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Paar tikjes vallen wel in elke relatie.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laat Jaimy koppelen aan de pleegzoon van Karin Bloemen.
mocht dat iets worden dan gaat Jaimy verder in het leven als Bloemen-Vaes.
Dat is zeker mogelijk. Wat een ellende allemaal.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is ze benauwd dat hij echt flipt als zij hem verlaat. Stalking, bedreigen, financiële kapot maken, kind opstoken tegen haar, niet meewerken met een ouderschapsplan etc etc.
Hou je vijanden dichtbij.
Je weet niet welke woorden en gesprekken er al geweest zijn als ze ook maar overweegt ermee naar buiten te komen of te vertrekken.
Mee eens.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:58 schreef wizzer het volgende:
Eh ... geef mij toch maar Frans Bauer.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mee eens.
Rene Froger is toch ook een nette man?
Je hebt wel gelijk op zich. Stel dat Jamie hem net zo goed mishandelt heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
True uiteraard. Hij heeft de schijn van de verklaringen tegen zich. Je weet niet wat die Jamie heeft uitgespookt.
Wel een vreemdganger. Maar dat doen ze zowat allemaal.quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mee eens.
Rene Froger is toch ook een nette man?
7 tot 9 pogingen om het vertrek daadwerkelijk door te zetten is het geloof ik. Dat zegt niets over het aantal klappen of geweldsincidenten tussen de verschillende pogingen in...quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij heeft het erover dat Jorik zich vernederd zou moeten voelen, heNiet zij, zij is hier het slachtoffer.
Geloof dat het gemiddelde trouwens 7 of 9 keer totdat je echt definitief vertrekt bij de mishandelaar.
Aangifte wordt er niet altijd gedaan trouwens.
Sommige Amerikaanse staten hebben nu ook de mogelijkheid om een aangifte door te zetten zonder dat het slachtoffer aangifte doet. Geen idee hoe dat in Spanje werkt, maar het klinkt niet als overbodige luxe in mishandelingen van partners.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
Goed dat FunX dat doet.
Het is voor mijn gevoel wel wat wrang dat zo'n zender hem cancelt maar het slachtoffer niet. Maar goed, da's weer haar proces en snap ook wel dat het een heel ander verhaal is.
Je kunt die Kleine het best raken in zijn portemonnee denk ik, dus wie volgt
Goede zaak. Hopelijk help het.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sommige Amerikaanse staten hebben nu ook de mogelijkheid om een aangifte door te zetten zonder dat het slachtoffer aangifte doet.
I knowquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
7 tot 9 pogingen om het vertrek daadwerkelijk door te zetten is het geloof ik. Dat zegt niets over het aantal klappen of geweldsincidenten tussen de verschillende pogingen in...
Peter R de Vries had in Boulevard verteld, dat het in Spanje af zou hangen van de verklaring van het slachtoffer.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen idee hoe dat in Spanje werkt, maar het klinkt niet als overbodige luxe in mishandelingen van partners.
Het kan naïef zijn van mij. Maar Frans niet, denk ik.Hij wist zich al geen raad met die twee verliefde fans bij All you need is love, dat vond hij al erg. Sommige familileden kijken niet zo nauw maar Frans zelf is wel okay, denk ik.Mocht er een Bauer schandaal uitkomen dan vreet ik mijn ga ik hartjes posten bij Marco, Kleine en Hazes.En vooruit ook bij Samantha.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wel een vreemdganger. Maar dat doen ze zowat allemaal.
Onzin peter r de vries is iemand die 5k casht door verhaaltjes te vertellen bij boulevard, meestal niet eens door hem bedacht.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef Elpis het volgende:
[..]
Peter R de Vries had in Boulevard verteld, dat het in Spanje af zou hangen van de verklaring van het slachtoffer.
Dus als zij toch terugkrabbelt om de een of andere reden kunnen ze niks.
https://www.rtlboulevard.(...)een-staartje-krijgen
En op een nieuwe hotelkamer natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:40 schreef Mylene het volgende:
Ze zijn alweer samen gespot met Estelle.
[ afbeelding ]
Lil' Kleine en Jaimie Vaes weer samen op Ibiza
Ze wil alleen eenrichtingsverkeer. Zij post en een ander zegt dan “oeh wat mooi, babequote:Op woensdag 26 mei 2021 17:43 schreef ZarB het volgende:
Ze willen dat de media ze met rust laat, maar die Jamie leeft toch voor de media? Zij doet toch verder niks?
Nog even een arm om haar heen slaanquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:40 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat het toch altijd. Al die BN'r-paupers moeten het van de media en roddelbladen hebben maar zodra er stront aan de knikker is willen ze met rust gelaten worden. Om ze vervolgens weer snel te bellen als er iets gepromoot moet worden.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:43 schreef ZarB het volgende:
Ze willen dat de media ze met rust laat, maar die Jamie leeft toch voor de media? Zij doet toch verder niks?
Wie dan?quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:12 schreef wizzer het volgende:
[..]
Het kan naïef zijn van mij. Maar Frans niet, denk ik.Hij wist zich al geen raad met die twee verliefde fans bij All you need is love, dat vond hij al erg. Sommige familileden kijken niet zo nauw maar Frans zelf is wel okay, denk ik.Mocht er een Bauer schandaal uitkomen dan vreet ik mijn ga ik hartjes posten bij Marco, Kleine en Hazes.En vooruit ook bij Samantha.
Erg gelukkig ziet ze er niet uit in elk geval,quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:40 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je lekker mee struikelen. Hoef je die "ben tegen een föhn gelopen"-smoes niet op te hangen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:50 schreef Mrmime het volgende:
Eeuh die grote badslipperachtige schoenenvan Estelle en Jamie, is dat in ofzo?
Klopt, zij was al vertrokken naar Nederland. Wonderlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:47 schreef soapie het volgende:
Ik las toch ergens dat ze niet ondervraagd kon worden omdat ze in het vliegtuig, onderweg naar huis, zat.??
f.y.i. : het haarföhn incident:quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:57 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je lekker mee struikelen. Hoef je die "ben tegen een föhn gelopen"-smoes niet op te hangen.
Ja, de haarföhn kwam van rechts en was slecht zichtbaar.quote:De vorige keer dat Jorik voet zette op Spaanse grond draaide de geruchtenmolen volle toeren. Tijdens deze vakantie werden opnames van de realityserie van zijn partner Jaimie Vaes abrupt stopgezet. Shownieuws meldt dat diverse bronnen hebben aangegeven dat er een heftig incident had plaatsgevonden op het eiland. Goede vriend van Jaimie Vaes, Koen Kardashian en Jorik zouden namelijk ruzie hebben gekregen. Koen keerde terug naar Nederland met een blauw oog. Volgens Koen kwam dit door een ongeluk met een haarföhn.
bron: https://www.ditjesendatje(...)ek-weer-op-vakantie/
Dat wist ikquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
f.y.i. : het haarföhn incident:
[..]
Ja, de haarföhn kwam van rechts en was slecht zichtbaar.
Forbidden ...quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:27 schreef wizzer het volgende:
[..]
Een volle neef bijvoorbeeld.
http://radio.nl/72576/fam(...)nfronteerd-met-moord
Dat heeft de spaanse media gemeld, geen idee of ze echt weg is geweest.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt, zij was al vertrokken naar Nederland. Wonderlijk.
Mag niet ? Dan haal ik het weg , wist ik niet.Maar nog steeds blijf ik er bij: Frans verkiezen boven de foute knuffel bn'erquote:
Nee, er staat forbidden dus ik kan het niet zienquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:54 schreef wizzer het volgende:
[..]
Mag niet ? Dan haal ik het weg , wist ik niet.Maar nog steeds blijf ik er bij: Frans verkiezen boven de foute knuffel bn'er
Estelle is van hetzelfde slappe laken een pak. Geen slechte meid verder, maar niet al te slim en zat ook jaren in relaties waarbij het haar kennelijk handiger leek om de ellende maar gewoon te verduren ipv het heft in eigen handen te nemen en zelf iets op poten te gaan zetten met haar leven. Als het idd zo zou blijken te zijn dat Lil Kleine haar huis betaalt, dan ben ik Team Estelle. Trek die pauper maar gerust een poot uit, verder is ie toch nergens goed voor.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik wist niet dat de standaard van Estelle nog lager kon. Je al inlaten met zo'n Lil Pauper die je zoon had kunnen zijn. En dan daags nadat hij je zogenaamde bestie heeft afgeranseld, met hem struinen over de boulevard.
Je zou bijna denken dat hij haar huis betaalt ofzo.
Okay, google Frans Bauer neef moord.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, er staat forbidden dus ik kan het niet zien
Wat moet ze dan? Jaimie ontvoeren? Hoe zie jij het voor je?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik wist niet dat de standaard van Estelle nog lager kon. Je al inlaten met zo'n Lil Pauper die je zoon had kunnen zijn. En dan daags nadat hij je zogenaamde bestie heeft afgeranseld, met hem struinen over de boulevard.
Je zou bijna denken dat hij haar huis betaalt ofzo.
En aan de vele reacties overal te zien, zijn veel mensen hun beu. Dré zal ook flink balen dagen naar een ontknoping toegelegd om het klootjesvolk uit te lachen komt die kleine patser zijn nieuwtje verpesten.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
“Ze zijn weer samen op Ibiza samen met Estelle…..”
Wat een debielen….![]()
![]()
Want er zijn geen gradaties tussen Jaimie ontvoeren en gezellig met Lil Kleine naar een restaurant gaan? Ik zou een gozer die mn vriendin zo toetakelt niet 3 dagen later om me heen verdragen, los van de keuze van mijn vriendin.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat moet ze dan? Jaimie ontvoeren? Hoe zie jij het voor je?
En zo raken ze (slachtoffers van huislijk geweld) in isolement. Je kan er zijn als steun voor je vriendin.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Want er zijn geen gradaties tussen Jaimie ontvoeren en gezellig met Lil Kleine naar een restaurant gaan? Ik zou een gozer die mn vriendin zo toetakelt niet 3 dagen later om me heen verdragen, los van de keuze van mijn vriendin.
Je kan verder toch niks doen (dan steunen) Jaimy moet toch zelf inzien dat ze verkeerd bezig is. Verkeerd door bij hem te blijven.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En zo raken ze (slachtoffers van huislijk geweld) in isolement. Je kan er zijn als steun voor je vriendin.
Och jee!quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:27 schreef wizzer het volgende:
[..]
Een volle neef bijvoorbeeld.
http://radio.nl/72576/fam(...)nfronteerd-met-moord
quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een account onder de naam 'gammatalents' heeft een reactie gegeven.
Gamma zelf ontkent hier achter te zitten. Een insta account is zo aangemaakt. het is alweer verdwenen.
Zo veel geruchten gaan rond maar er is er geen die geweld goedpraat.Ze zou vreemd gegaan zijn met die voetbalkabouter, is er 1 van.Blijkbaar gaat "Lidl Kleine" ook regelmatig vreemd.Het is een apart stel, jammer dat ze zich vermenigvuldigd hebben.Dat joch heeft meer aan geweldloze ouders, dan aan zijn polsklokkie.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:43 schreef Rupibma het volgende:
Ik vind het stuitend dat mensen niet begrijpen dat zij en hij niet in evenwicht zijn en daarom elkaar opzoeken. Het is geen kwestie van geld willen. Dat had ze volgens mij al.
Haar afbranden helpt niet, zij ziet het niet in zoals wij dat nu wel in zien.
Eens. Wat je ook van hem of haar vind wat er gezegd word gaat wel veel te ver.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:43 schreef Rupibma het volgende:
Ik vind het stuitend dat mensen niet begrijpen dat zij en hij niet in evenwicht zijn en daarom elkaar opzoeken. Het is geen kwestie van geld willen. Dat had ze volgens mij al.
Haar afbranden helpt niet, zij ziet het niet in zoals wij dat nu wel in zien.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:30 schreef wizzer het volgende:
Eh, ik had dat nog niet gezien.Ik zeg niks meer over Frans.https://www.utopianieuws.(...)ar-borsato-en-hazes/
Waarom? Ze verdienen niet beter.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eens. Wat je ook van hem of haar vind wat er gezegd word gaat wel veel te ver.
Ik hoef geen uitleg te geven dat is gewoon mijn mening. Net zoals jij dat hebt. Maar verdienen... ik vind niet dat ze zoveel shit verdienen. En ik praat niks goed wat er gebeurd is dat is gewoon een treurige situatie.quote:
Die Spaanse officier van justitie vindt het wel prima zo, die gaat dat echt niet doorzetten voor een Nederlands stelletje waarbij de vrouw geen verklaring geeft/terugtrekt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sommige Amerikaanse staten hebben nu ook de mogelijkheid om een aangifte door te zetten zonder dat het slachtoffer aangifte doet. Geen idee hoe dat in Spanje werkt, maar het klinkt niet als overbodige luxe in mishandelingen van partners.
Ik vind het alleen treurig voor dat kleine kind eigenlijkquote:Op woensdag 26 mei 2021 22:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik hoef geen uitleg te geven dat is gewoon mijn mening. Net zoals jij dat hebt. Maar verdienen... ik vind niet dat ze zoveel shit verdienen. En ik praat niks goed wat er gebeurd is dat is gewoon een treurige situatie.
Ja geen fraaie situatiequote:Op woensdag 26 mei 2021 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen treurig voor dat kleine kind eigenlijk
Je hebt het er naar je zin mee niet?quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Uitgebreid bij shownieuws weer over gesproken
En Bram zit er ook weer bij
Gezellig
Ad 1equote:Op woensdag 26 mei 2021 23:18 schreef tjoptjop het volgende:
Je hebt het er naar je zin mee niet?![]()
Zat Gerrit Zalm ook op Ibiza?
Maar hij trekt zijn keutel weer in.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)leine-en-jaimie-vaes
![]()
Popcorn pallet besteldquote:Op donderdag 27 mei 2021 00:16 schreef jameshond7 het volgende:
Vaes schijnt vreemd te zijn gegaan met Wesley Sneijder en met de vriend van Nikkie Plessen. Dit laatste weet Lil Kleine nog niet. Volgens Jan Roos 😱😱
Haha ja dat van die andere kleine was gebaseerd op een foto van de twee op een terras op Ibiza. Denk dat als ze van bil wilden gaan, ze dat wel discreter zouden doen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:16 schreef jameshond7 het volgende:
Vaes schijnt vreemd te zijn gegaan met Wesley Sneijder en met de vriend van Nikkie Plessen. Dit laatste weet Lil Kleine nog niet. Volgens Jan Roos 😱😱
Haha ik ga stuk om mensen die expliciet verklaren ergens niks over te willen zeggen om vervolgens heel veel te zeggen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Daarom ook alleen de linkquote:Op donderdag 27 mei 2021 00:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
Verder doet dit qua taal pijn aan mijn ogen.
Overigens zag ik wel dat het roddelaccount over Sam bij een van de laatste foto’s van kleine klappende handjes (sweet irony) had geplaatst.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Haha ja dat van die andere kleine was gebaseerd op een foto van de twee op een terras op Ibiza. Denk dat als ze van bil wilden gaan, ze dat wel discreter zouden doen.
En die vriend van Nikkie en Nikkie zelf schijnen het met iedereen te doen dus zou zomaar kunnen. Crossgate-technisch komt het ons goed uit allemaal, want Nikkie heeft het ook met Raf gedaan en er is ook een Golftasser betrokken om maar wat zijwegen te noemen.
Ook Barbie komt om de hoek kijken want haar postmoderne filosofische gedachtegoed is zelfs tot de Instagram van Jaimie doorgedrongen: een fan reageert daar dat ze vooral bij Jorik moet blijven en de mensen die anders beweren zijn haterssssss.
Maar goed, die link is wat vergezocht.
Toen ik dit las kwam die Verisure-reclame hier op de tv en hoorde ik ineens “Hey Koen, ik hoorde dat je een beveiligingsalarm hebt” - “Ja, klopt!”quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Zingen, boek schrijvenquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:36 schreef Ronald het volgende:
Wat een treurwilg ook die Koen 'Kardashian', je hele bestaan ontlenen aan het feit dat je de beste vriend bent van Jaimie Vaes.
Wat kan die gozer eigenlijk, behalve selfies op instagram plaatsen?
Gewoon een zoveelste overdreven relnicht die denkt beroemd te kunnen worden door zo gek mogelijk te doen, kilo's coke door zijn neus duwt en vaten alcohol.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:36 schreef Ronald het volgende:
Wat een treurwilg ook die Koen 'Kardashian', je hele bestaan ontlenen aan het feit dat je de beste vriend bent van Jaimie Vaes.
Wat kan die gozer eigenlijk, behalve selfies op instagram plaatsen?
Zij valt op kleintjes?!quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]
even een crossgatepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |