Ze zal toch niet terug gaan naar Scholten.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lil' Kleine op vrije voet wegens gebrek aan bewijs![]()
https://www.shownieuws.nl(...)ns-gebrek-aan-bewijs
Vanavond weer shownieuws kijken![]()
Aangifte ingetrokken dus![]()
Money talks, bullshit Walksquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ze zal toch niet terug gaan naar Scholten.
Ik vind het laatste stukje veelzeggender:quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:10 schreef Ed1234 het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)ren-we-zijn-geschokt
In een statement laat het stel aan Shownieuws weten: "Wij zijn echt geschokt door alle media-aandacht met betrekking tot onze relatie. De geruchten die rondgaan omtrent dit incident zijn absoluut niet waar. We hebben onze hoogtepunten maar zeker ook onze dieptepunten. Omdat wij in de spotlight staan worden deze onder een vergrootglas gelegd."
In het statement laten de twee ook weten dat Jorik, zoals Lil' Kleine echt heet, zijn excusies wil aanbieden voor alle commotie. "Hij ziet in dat bepaalde dingen anders moeten en wil hier graag zijn verantwoordelijkheid voor nemen."
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:10 schreef Ed1234 het volgende:
In een statement laat het stel aan Shownieuws weten: "Wij zijn echt geschokt door alle media-aandacht met betrekking tot onze relatie. De geruchten die rondgaan omtrent dit incident zijn absoluut niet waar. We hebben onze hoogtepunten maar zeker ook onze dieptepunten. Omdat wij in de spotlight staan worden deze onder een vergrootglas gelegd."
In het statement laten de twee ook weten dat Jorik, zoals Lil' Kleine echt heet, zijn excusies wil aanbieden voor alle commotie. "Hij ziet in dat bepaalde dingen anders moeten en wil hier graag zijn verantwoordelijkheid voor nemen."
Staan de foto’s weer terug op insta?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:18 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik vind het laatste stukje veelzeggender:
"Als laatst willen wij de media verzoeken om ons de komende tijd met rust te laten", zeggen Jorik en Jaimie tot slot. "Zodat wij de gebeurtenissen van de afgelopen dagen samen als gezin een plekje kunnen geven. Wij houden erg veel van elkaar.”
Oftewel ze gaat gewoon terug.
Moest het even checken, maar zo te zien nog niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Staan de foto’s weer terug op insta?
Hier valt mijn bek van openquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:10 schreef Ed1234 het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze zelf het idee dat dit het beste is voor het kindquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:29 schreef shomila het volgende:
Te triest voor woorden dat een kind daar tussen moet opgroeien. Neem dan je verantwoordelijkheid en ga uit elkaar.
Maar nee die gaan gewoon weer verder waar ze gebleven zijn en dat wordt alleen maar elke keer een stukje erger. Arm kind.
Ik was lang geleden zo'n kind en ze zijn wat mij betreft het kind niet waard als ze dat zouden denkenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze zelf het idee dat dit het beste is voor het kind
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:44 schreef Debskuh het volgende:
[..]
Ik was lang geleden zo'n kind en ze zijn wat mij betreft het kind niet waard als ze dat zouden denken
Is gewoon 100% waar. Wel fijn dat hij alleen excusies (wat dat ook is?) aanbiedt voor de commotie ipv de actie zelf. Het is niet alsof hij voor sommige 13jarigen een voorbeeldrol heeft ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:10 schreef Ed1234 het volgende:
Ja dat denk ik ook. Hij krijgt toch alles wat hij wil hebben. Ach en af en toe ziet hij dat zijn moeder klappen krijgt. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 23:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze zelf het idee dat dit het beste is voor het kind
Ja, inderdaad. Pfff hij heeft toch een Rolex? Wat piept die dan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:09 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Hij krijgt toch alles wat hij wil hebben. Ach en af en toe ziet hij dat zijn moeder klappen krijgt. Moet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |