abonnement Unibet Coolblue
pi_199619160
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)



Alleen mietjes dragen mondmaskers


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

The show must go on folks!

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:16 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Bij de vaccins die voor polio, mazelen etc. werden gebruikt was er geen sprake van een experimentele MRNA-techniek.
"die mafklapper" heeft een nobelprijs op z'n naam voor het onderzoeken het HIV-virus.


Medici die niet meegaan met de farmaceutische industrie en hun heersende opvattingen over geneeskunde worden standaard als kwakzalver weggezet; hij is niet de enige 'geneeskundige' die er zo over denkt.

De tijd zal 't uiteindelijk wel leren; ik gok erop dat wanneer we rond september/oktober zitten opnieuw berichten krijgen over gemuteerde coronavirussen die de gevaccineerde mens ook hebben weten te bereiken (ongeacht of die mutaties voortkomen uit het vaccineren, imo zorgt het vaccin voor een hack op t immuunsysteem) en dat de schuld van die mutaties dan ligt bij ongevaccineerde mensen.
Uiteindelijk moet en zal iedereen se spuit moeten krijgen en zul je momenteel denken als ik zeg dat de ongevaccineerden worden afgevoerd naar afsluitingskampen dat ik een complotdenker ben, over een dik half jaar zul je het waarschijnlijk logisch en 'terecht' vinden...

De cirkel die een getrainde meedenker zal blijven doorlopen wanneer hij niet zal inzien dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn of haar moreel en zelfstandig observatievermogen.


[ Bericht 11% gewijzigd door ludovico op 25-05-2021 21:41:22 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199619292
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk niet dat dit zo een gedane zaak is als jij het weer stelt.

Die zekerheid die je tentoonstelt is selectief, dat valt echt gigantisch op, wanneer word jij eens wat objectiever?
Kom met gedegen bewijs en onderzoek waaruit blijkt dat virussen muteren door vaccinatie zou ik zeggen.

Het is simpelweg nog nooit gebeurd. Polio uitbraak? Vaccins hebben de uitbraak gestopt.
Ebola? Vaccins hebben het gestopt
Etc etc

En in geen enkel geval muteerde het virus om het vaccin ( lees natuurlijk immuunreactie) te ontwijken

[ Bericht 15% gewijzigd door devlinmr op 25-05-2021 21:46:28 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199619358
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kom met gedegen bewijs en onderzoek waaruit blijkt dat virussen muteren door vaccinatie zou ik zeggen.
Jij stelt wat. Niet de bewijslast omdraaien he.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199619444
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij stelt wat. Niet de bewijslast omdraaien he.
Ik moet bewijzen dat iets niet bestaat...

Right...

Bovendien stelde ik niks. De stelling was dat corona zal muteren door de vaccins.

Bewijs maar
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199619556
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:42 schreef ludovico het volgende:
Jij stelt wat. Niet de bewijslast omdraaien he.
_O- Wat een figuur.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 21:56:35 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199619613
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:16 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Absoluut niet. Het natuurlijke immuunsysteem heeft het vermogem om op eigen en natuurlijke wijze bijvoorbeeld antilichamen te creeren bij een besmetting...
Dat klopt, net als deze dat bij een vaccin kan en doet.

quote:
Mijn gedachte hierover kan ik volgens mij het beste duidelijk maken aan de hand van een voorbeeld:
Het gebruik van chemotherapie bij een neusverkoudheid of jezelf antibiotica en morfine toedienen bij een schaafwond.
De extremiteit van bestrijding zal daadwerkelijk wel even lijken te helpen om de ontstane symptomen te dempen maar diezelfde extremiteit zal ook een keerzijde hebben waarbij het lichaam van de patint nog meer te lijden heeft dan de kwaal an sich.
Maar waarom dan? Wat maakt dat vaccin zoveel erger dan een natuurlijke besmetting doorlopen?

quote:
Dat het MRNA-eiwit zich niet meteen aan DNA hecht en wordt afgebroken wil niet zeggen dat het lichaam dit toegespoten middel niet herkent en onthoudt (zo wordt immers de functie van 't hele vaccinatiegebeuren regulier omschreven; het lichaam leert herkennen wat een ongewenste indringer is en zal daar stappen tegen ondernemen mocht zo'n indringer in de toekomst weer door t lichaam gediagnosticeerd worden)
Ik hoop zelf dat ik knettergek ben, althans mijn opvatting naderhand als knettergek wordt gezien ;)

Hopen op t beste dus.
Als je het virus natuurlijk oploopt krijgen je cellen ook onbekend RNA binnen. Waarom is dat bij een vaccin zo anders?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199619624
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]


En in geen enkel geval muteerde het virus om het vaccin ( lees natuurlijk immuunreactie) te ontwijken
HIV muteert dan weer wel.
pi_199619667
quote:
OMT: R-getal komende winter net onder 1 in 'optimistische situatie'

Het Outbreak Management Team (OMT) verwacht dat het reproductiegetal, dat aangeeft hoe snel het coronavirus zich verspreidt, komende winter in een gunstig scenario net onder 1 kan blijven. Dat staat in in het tweede deel van het nieuwste OMT-advies. Van een "optimistische situatie" is sprake als de vaccinatiegraad minstens 75 procent is en de vaccinaties goed zijn verspreid over de bevolking. OMT-lid en arts-microbioloog Marc Bonten zegt dat in het advies wordt gesproken van een R-getal "net onder 1" (en niet lager), omdat het OMT ervan uitgaat dat een deel van de bevolking niet wordt gevaccineerd en de vaccins niet 100 procent werken. "Dus je houdt altijd activiteit."

Overigens is ook bij een R-getal net onder 1 niet zo veel aan de hand, zegt Bonten. Het aantal besmettingen neemt dan af. Als het R-getal komende winter boven de 1 komt, is wel weer een corona-uitbraak mogelijk, staat in het OMT-advies. Dat kan gebeuren als er bijvoorbeeld nieuwe besmettelijker varianten van het coronavirus opduiken of als sprake is van "heterogeniteit in de vaccinatiegraad". Dat laatste wil zeggen dat bijvoorbeeld in bepaalde groepen minder mensen zijn ingent.

Volgens het OMT blijven dan aanvullende basismaatregelen nodig, naast het vaccinatieprogramma. De corona-adviseurs van het kabinet voegen wel toe dat zulke prognoses voor de langere termijn onzeker zijn.
Het OMT: het nieuwe sieg heil.

Wat is het toch heerlijk om een "wappie" te zijn, alle puzzelstukjes vallen telkens weer te plek. We worden alvast weer warm gemaakt voor lockdowns en beperkingen in de winter *O* Er blijven wel echt heel weinig argumenten over om jezelf als jonge gezonde 20-er met een al doorgemaakte covid infectie te laten vaccineren, het leven zal toch kut blijven zolang het OMT relevant blijft. Je kan het nog steeds krijgen, anderen besmetten (dat je het voor een ander doet gaat dus niet op), en de maatregelen zullen blijven terugkomen, zoals ik al ongeveer een jaar roep. De enige manier om deze scam weer terug te draaien is om massaal in verzet te komen en de schuldigen te berechten.

Maar waar stopt dit? Het blijft telkens maar doorgaan en de bakens worden telkens weer verzet zoals velen al maanden roepen. Mensen zien het gewoon onder hun eigen ogen gebeuren, en slikken alles. Het begon met het vaccin maakt alles weer normaal, maar dat blijkt dus een grote leugen. Bovendien als we nu in de winter weer in lockdown gaan ondanks massavaccinatie blijft het als een soort repetitive cycle terugkomen, want als het nu niet goedkomt dan komt het nooit meer goed want betere vaccins komen er niet en zit je in een soort levenscyclus waarin je 4 maanden per jaar "vrij" bent en de rest van het jaar in lockdown en met beperkende regeltjes zit, i.c.m. boostershots.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199619677
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik moet bewijzen dat iets niet bestaat...

Right...

Bovendien stelde ik niks. De stelling was dat corona zal muteren door de vaccins.

Bewijs maar
Jij bent ergens enorm van overtuigd, niet ik. Dan mag jij het aannemelijk maken. Niet ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 25 mei 2021 @ 22:01:00 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199619711
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij stelt wat. Niet de bewijslast omdraaien he.
Waarom zou een vaccin ook maar enig effect hebben op de error rate van zo'n replicatie? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199619917
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat klopt, net als deze dat bij een vaccin kan en doet.
[..]

Maar waarom dan? Wat maakt dat vaccin zoveel erger dan een natuurlijke besmetting doorlopen?
[..]

Als je het virus natuurlijk oploopt krijgen je cellen ook onbekend RNA binnen. Waarom is dat bij een vaccin zo anders?
Volgens mij hoeft het in principe niet 'erger' te zijn dan je lichaam bloot te stellen aan vaccinatiestoffen gebaseerd op een virus dan een natuurlijk virus door te lopen.
De mate waarin dit virus selectief gebombardeerd is doet mij denken aan een opgezet protocol. Vanuit dat oogpunt bekeken en daarbij in de veronderstelling zijn dat er een select groepje ultra-machtigen het grotendeels voor 't zeggen (willen) hebben op het wereldtoneel is voor mij persoonlijk de grootste reden om dit vaccin, dan wel de gereguleerde en momenteel vormgegeven plannen die bijv. middels overheden en autoritaire instituten aan het volk gepresenteerd zijn, heftig te wantrouwen. Laat staan om in deze tijd van collectieve hypnose (zo zie ik het) mee te gaan in de recent ontstane samenlevingsnorm.

Het is bij mij wel grotendeels een intutieve kwestie waarbij ik een redelijk afwijkend (afgezet tegen de huidige standaard) wereldbeeld heb.

In principe kan ik waarschijnlijk voor jou en de meesten die dit lezen gemakkelijk de berg op met de rest van de complotgekken en wappies. :')
  dinsdag 25 mei 2021 @ 22:13:17 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199619951
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het OMT: het nieuwe sieg heil.

Wat is het toch heerlijk om een "wappie" te zijn, alle puzzelstukjes vallen telkens weer te plek. We worden alvast weer warm gemaakt voor lockdowns en beperkingen in de winter *O* Er blijven wel echt heel weinig argumenten over om jezelf als jonge gezonde 20-er met een al doorgemaakte covid infectie te laten vaccineren, het leven zal toch kut blijven zolang het OMT relevant blijft. Je kan het nog steeds krijgen, anderen besmetten (dat je het voor een ander doet gaat dus niet op), en de maatregelen zullen blijven terugkomen, zoals ik al ongeveer een jaar roep. De enige manier om deze scam weer terug te draaien is om massaal in verzet te komen en de schuldigen te berechten.

Maar waar stopt dit? Het blijft telkens maar doorgaan en de bakens worden telkens weer verzet zoals velen al maanden roepen. Mensen zien het gewoon onder hun eigen ogen gebeuren, en slikken alles. Het begon met het vaccin maakt alles weer normaal, maar dat blijkt dus een grote leugen. Bovendien als we nu in de winter weer in lockdown gaan ondanks massavaccinatie blijft het als een soort repetitive cycle terugkomen, want als het nu niet goedkomt dan komt het nooit meer goed want betere vaccins komen er niet en zit je in een soort levenscyclus waarin je 4 maanden per jaar "vrij" bent en de rest van het jaar in lockdown en met beperkende regeltjes zit, i.c.m. boostershots.
Is het niet voor covid dan is de volgende stap de lockdown voor het klimaat. Daar word je nu al warm voor gemaakt. Om het klimaat nog te kunnen redden zou elke 2 jaar een lockdown nodig zijn. Het zal wel een combi van beiden worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199619955
twitter



Gekke WEF puppet _O-

Wij doen lekker wat we willen .. heb straks toch niks meer te verliezen _O_
pi_199619975
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou een vaccin ook maar enig effect hebben op de error rate van zo'n replicatie? :?
Dat is het punt niet.

Antistoffen werken beter tegen een virus dat het goed herkent. De mutatie blijft over en maakt allicht ziek en besmettelijk, die natuurlijke selectie verloopt van nature ook gewoon, maar een natuurlijke besmetting zal een bredere afweer reactie opwekken verwacht ik.

Ach, het zal allemaal wel, we zijn wel klaar met het virus nu vanwege vrijwillige vaccinatie en de zomer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 25 mei 2021 @ 22:16:54 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199620023
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:13 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Gekke WEF puppet _O-

Wij doen lekker wat we willen .. heb straks toch niks meer te verliezen _O_
De meeste besmettingen vinden toch thuis plaats? Wat een man :|W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199620515
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Is het niet voor covid dan is de volgende stap de lockdown voor het klimaat. Daar word je nu al warm voor gemaakt. Om het klimaat nog te kunnen redden zou elke 2 jaar een lockdown nodig zijn. Het zal wel een combi van beiden worden.
Ik heb werkelijk nog niemand horen zeggen dat we loockdowns voor het klimaat nodig hebben. Dus ben ik wel benieuwd wie jou er warm voor markt.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 25 mei 2021 @ 22:48:18 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199620628
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:11 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Volgens mij hoeft het in principe niet 'erger' te zijn dan je lichaam bloot te stellen aan vaccinatiestoffen gebaseerd op een virus dan een natuurlijk virus door te lopen.
Nou gefeliciteerd, daar ben je al :) Het is niet erger dan de ziekte doorlopen, met het voordeel dat je niet daadwerkelijk de ziekte oploopt met alle mogelijke gevolgen van dien. Wat is het probleem dan nog?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 25 mei 2021 @ 22:49:16 #18
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199620640
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is het punt niet.

Antistoffen werken beter tegen een virus dat het goed herkent. De mutatie blijft over en maakt allicht ziek en besmettelijk, die natuurlijke selectie verloopt van nature ook gewoon, maar een natuurlijke besmetting zal een bredere afweer reactie opwekken verwacht ik.

Ach, het zal allemaal wel, we zijn wel klaar met het virus nu vanwege vrijwillige vaccinatie en de zomer.
Dat is het juist wel. Dat is wat mutaties veroorzaakt... De rest is selectie van die mutatie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199620652
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De meeste besmettingen vinden toch thuis plaats? Wat een man :|W
Ze roepen maar wat joh. Maak het zo chaotisch mogelijk zodat niemand het meer begrijpt ;(


Moet je voor de gein eens concentreren op wat Hugo de snuifkoning allemaal voor onzin verkondigd tijdens een zo een persconferentie .. gaat echt helemaal negens over
pi_199620924
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou gefeliciteerd, daar ben je al :) Het is niet erger dan de ziekte doorlopen, met het voordeel dat je niet daadwerkelijk de ziekte oploopt met alle mogelijke gevolgen van dien. Wat is het probleem dan nog?
Ik heb geen probleem.
pi_199621115
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:56 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

HIV muteert dan weer wel.
Na welk vaccin precies?
Oh en btw... Alle virussen muteren.
Daarom is het zo idioot om te zeggen dat het door een vaccin komt of dat virussen resistent worden door vaccinatie. Dan hadden we polio nooit het land uit gekregen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199621120
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij bent ergens enorm van overtuigd, niet ik. Dan mag jij het aannemelijk maken. Niet ik.
:')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199621164
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het OMT: het nieuwe sieg heil.

Wat is het toch heerlijk om een "wappie" te zijn, alle puzzelstukjes vallen telkens weer te plek. We worden alvast weer warm gemaakt voor lockdowns en beperkingen in de winter *O* Er blijven wel echt heel weinig argumenten over om jezelf als jonge gezonde 20-er met een al doorgemaakte covid infectie te laten vaccineren, het leven zal toch kut blijven zolang het OMT relevant blijft. Je kan het nog steeds krijgen, anderen besmetten (dat je het voor een ander doet gaat dus niet op), en de maatregelen zullen blijven terugkomen, zoals ik al ongeveer een jaar roep. De enige manier om deze scam weer terug te draaien is om massaal in verzet te komen en de schuldigen te berechten.

Maar waar stopt dit? Het blijft telkens maar doorgaan en de bakens worden telkens weer verzet zoals velen al maanden roepen. Mensen zien het gewoon onder hun eigen ogen gebeuren, en slikken alles. Het begon met het vaccin maakt alles weer normaal, maar dat blijkt dus een grote leugen. Bovendien als we nu in de winter weer in lockdown gaan ondanks massavaccinatie blijft het als een soort repetitive cycle terugkomen, want als het nu niet goedkomt dan komt het nooit meer goed want betere vaccins komen er niet en zit je in een soort levenscyclus waarin je 4 maanden per jaar "vrij" bent en de rest van het jaar in lockdown en met beperkende regeltjes zit, i.c.m. boostershots.
Zullen we eerst eens rustig afwachten hoe het allemaal gaat lopen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199621185
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De meeste besmettingen vinden toch thuis plaats? Wat een man :|W
2 mensen lopen corona op in de kroeg en geven dat door aan hun 4 gezinsleden thuis... Waar vinden de meeste besmettingen plaats en waar had je het beste kun en voorkomen dat de besmettingen berhaupt plaatsvonden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199621203
twitter


:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')