SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid
The show must go on folks!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:16 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Bij de vaccins die voor polio, mazelen etc. werden gebruikt was er geen sprake van een experimentele MRNA-techniek.
"die mafklapper" heeft een nobelprijs op z'n naam voor het onderzoeken het HIV-virus.
Medici die niet meegaan met de farmaceutische industrie en hun heersende opvattingen over geneeskunde worden standaard als kwakzalver weggezet; hij is niet de enige 'geneeskundige' die er zo over denkt.
De tijd zal 't uiteindelijk wel leren; ik gok erop dat wanneer we rond september/oktober zitten opnieuw berichten krijgen over gemuteerde coronavirussen die de gevaccineerde mens ook hebben weten te bereiken (ongeacht of die mutaties voortkomen uit het vaccineren, imo zorgt het vaccin voor een hack op t immuunsysteem) en dat de schuld van die mutaties dan ligt bij ongevaccineerde mensen.
Uiteindelijk moet en zal iedereen se spuit moeten krijgen en zul je momenteel denken als ik zeg dat de ongevaccineerden worden afgevoerd naar afsluitingskampen dat ik een complotdenker ben, over een dik half jaar zul je het waarschijnlijk logisch en 'terecht' vinden...
De cirkel die een getrainde meedenker zal blijven doorlopen wanneer hij niet zal inzien dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn of haar moreel en zelfstandig observatievermogen.
[ Bericht 11% gewijzigd door ludovico op 25-05-2021 21:41:22 ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Kom met gedegen bewijs en onderzoek waaruit blijkt dat virussen muteren door vaccinatie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk niet dat dit zo een gedane zaak is als jij het weer stelt.
Die zekerheid die je tentoonstelt is selectief, dat valt echt gigantisch op, wanneer word jij eens wat objectiever?
Jij stelt wat. Niet de bewijslast omdraaien he.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kom met gedegen bewijs en onderzoek waaruit blijkt dat virussen muteren door vaccinatie zou ik zeggen.
Ik moet bewijzen dat iets niet bestaat...quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij stelt wat. Niet de bewijslast omdraaien he.
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:42 schreef ludovico het volgende:
Dat klopt, net als deze dat bij een vaccin kan en doet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:16 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het natuurlijke immuunsysteem heeft het vermogem om op eigen en natuurlijke wijze bijvoorbeeld antilichamen te creeren bij een besmetting...
Maar waarom dan? Wat maakt dat vaccin zoveel erger dan een natuurlijke besmetting doorlopen?quote:Mijn gedachte hierover kan ik volgens mij het beste duidelijk maken aan de hand van een voorbeeld:
Het gebruik van chemotherapie bij een neusverkoudheid of jezelf antibiotica en morfine toedienen bij een schaafwond.
De extremiteit van bestrijding zal daadwerkelijk wel even lijken te helpen om de ontstane symptomen te dempen maar diezelfde extremiteit zal ook een keerzijde hebben waarbij het lichaam van de patint nog meer te lijden heeft dan de kwaal an sich.
Als je het virus natuurlijk oploopt krijgen je cellen ook onbekend RNA binnen. Waarom is dat bij een vaccin zo anders?quote:Dat het MRNA-eiwit zich niet meteen aan DNA hecht en wordt afgebroken wil niet zeggen dat het lichaam dit toegespoten middel niet herkent en onthoudt (zo wordt immers de functie van 't hele vaccinatiegebeuren regulier omschreven; het lichaam leert herkennen wat een ongewenste indringer is en zal daar stappen tegen ondernemen mocht zo'n indringer in de toekomst weer door t lichaam gediagnosticeerd worden)
Ik hoop zelf dat ik knettergek ben, althans mijn opvatting naderhand als knettergek wordt gezien![]()
Hopen op t beste dus.
HIV muteert dan weer wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En in geen enkel geval muteerde het virus om het vaccin ( lees natuurlijk immuunreactie) te ontwijken
Het OMT: het nieuwe sieg heil.quote:OMT: R-getal komende winter net onder 1 in 'optimistische situatie'
Het Outbreak Management Team (OMT) verwacht dat het reproductiegetal, dat aangeeft hoe snel het coronavirus zich verspreidt, komende winter in een gunstig scenario net onder 1 kan blijven. Dat staat in in het tweede deel van het nieuwste OMT-advies. Van een "optimistische situatie" is sprake als de vaccinatiegraad minstens 75 procent is en de vaccinaties goed zijn verspreid over de bevolking. OMT-lid en arts-microbioloog Marc Bonten zegt dat in het advies wordt gesproken van een R-getal "net onder 1" (en niet lager), omdat het OMT ervan uitgaat dat een deel van de bevolking niet wordt gevaccineerd en de vaccins niet 100 procent werken. "Dus je houdt altijd activiteit."
Overigens is ook bij een R-getal net onder 1 niet zo veel aan de hand, zegt Bonten. Het aantal besmettingen neemt dan af. Als het R-getal komende winter boven de 1 komt, is wel weer een corona-uitbraak mogelijk, staat in het OMT-advies. Dat kan gebeuren als er bijvoorbeeld nieuwe besmettelijker varianten van het coronavirus opduiken of als sprake is van "heterogeniteit in de vaccinatiegraad". Dat laatste wil zeggen dat bijvoorbeeld in bepaalde groepen minder mensen zijn ingent.
Volgens het OMT blijven dan aanvullende basismaatregelen nodig, naast het vaccinatieprogramma. De corona-adviseurs van het kabinet voegen wel toe dat zulke prognoses voor de langere termijn onzeker zijn.
Jij bent ergens enorm van overtuigd, niet ik. Dan mag jij het aannemelijk maken. Niet ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik moet bewijzen dat iets niet bestaat...
Right...
Bovendien stelde ik niks. De stelling was dat corona zal muteren door de vaccins.
Bewijs maar
Waarom zou een vaccin ook maar enig effect hebben op de error rate van zo'n replicatie?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het in principe niet 'erger' te zijn dan je lichaam bloot te stellen aan vaccinatiestoffen gebaseerd op een virus dan een natuurlijk virus door te lopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt, net als deze dat bij een vaccin kan en doet.
[..]
Maar waarom dan? Wat maakt dat vaccin zoveel erger dan een natuurlijke besmetting doorlopen?
[..]
Als je het virus natuurlijk oploopt krijgen je cellen ook onbekend RNA binnen. Waarom is dat bij een vaccin zo anders?
Is het niet voor covid dan is de volgende stap de lockdown voor het klimaat. Daar word je nu al warm voor gemaakt. Om het klimaat nog te kunnen redden zou elke 2 jaar een lockdown nodig zijn. Het zal wel een combi van beiden worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het OMT: het nieuwe sieg heil.
Wat is het toch heerlijk om een "wappie" te zijn, alle puzzelstukjes vallen telkens weer te plek. We worden alvast weer warm gemaakt voor lockdowns en beperkingen in de winterEr blijven wel echt heel weinig argumenten over om jezelf als jonge gezonde 20-er met een al doorgemaakte covid infectie te laten vaccineren, het leven zal toch kut blijven zolang het OMT relevant blijft. Je kan het nog steeds krijgen, anderen besmetten (dat je het voor een ander doet gaat dus niet op), en de maatregelen zullen blijven terugkomen, zoals ik al ongeveer een jaar roep. De enige manier om deze scam weer terug te draaien is om massaal in verzet te komen en de schuldigen te berechten.
Maar waar stopt dit? Het blijft telkens maar doorgaan en de bakens worden telkens weer verzet zoals velen al maanden roepen. Mensen zien het gewoon onder hun eigen ogen gebeuren, en slikken alles. Het begon met het vaccin maakt alles weer normaal, maar dat blijkt dus een grote leugen. Bovendien als we nu in de winter weer in lockdown gaan ondanks massavaccinatie blijft het als een soort repetitive cycle terugkomen, want als het nu niet goedkomt dan komt het nooit meer goed want betere vaccins komen er niet en zit je in een soort levenscyclus waarin je 4 maanden per jaar "vrij" bent en de rest van het jaar in lockdown en met beperkende regeltjes zit, i.c.m. boostershots.
Dat is het punt niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou een vaccin ook maar enig effect hebben op de error rate van zo'n replicatie?
De meeste besmettingen vinden toch thuis plaats? Wat een manquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:13 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Gekke WEF puppet![]()
Wij doen lekker wat we willen .. heb straks toch niks meer te verliezen
Ik heb werkelijk nog niemand horen zeggen dat we loockdowns voor het klimaat nodig hebben. Dus ben ik wel benieuwd wie jou er warm voor markt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is het niet voor covid dan is de volgende stap de lockdown voor het klimaat. Daar word je nu al warm voor gemaakt. Om het klimaat nog te kunnen redden zou elke 2 jaar een lockdown nodig zijn. Het zal wel een combi van beiden worden.
Nou gefeliciteerd, daar ben je alquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:11 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het in principe niet 'erger' te zijn dan je lichaam bloot te stellen aan vaccinatiestoffen gebaseerd op een virus dan een natuurlijk virus door te lopen.
Dat is het juist wel. Dat is wat mutaties veroorzaakt... De rest is selectie van die mutatie.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.
Antistoffen werken beter tegen een virus dat het goed herkent. De mutatie blijft over en maakt allicht ziek en besmettelijk, die natuurlijke selectie verloopt van nature ook gewoon, maar een natuurlijke besmetting zal een bredere afweer reactie opwekken verwacht ik.
Ach, het zal allemaal wel, we zijn wel klaar met het virus nu vanwege vrijwillige vaccinatie en de zomer.
Ze roepen maar wat joh. Maak het zo chaotisch mogelijk zodat niemand het meer begrijptquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De meeste besmettingen vinden toch thuis plaats? Wat een man
Ik heb geen probleem.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, daar ben je alHet is niet erger dan de ziekte doorlopen, met het voordeel dat je niet daadwerkelijk de ziekte oploopt met alle mogelijke gevolgen van dien. Wat is het probleem dan nog?
Na welk vaccin precies?quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij bent ergens enorm van overtuigd, niet ik. Dan mag jij het aannemelijk maken. Niet ik.
Zullen we eerst eens rustig afwachten hoe het allemaal gaat lopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het OMT: het nieuwe sieg heil.
Wat is het toch heerlijk om een "wappie" te zijn, alle puzzelstukjes vallen telkens weer te plek. We worden alvast weer warm gemaakt voor lockdowns en beperkingen in de winterEr blijven wel echt heel weinig argumenten over om jezelf als jonge gezonde 20-er met een al doorgemaakte covid infectie te laten vaccineren, het leven zal toch kut blijven zolang het OMT relevant blijft. Je kan het nog steeds krijgen, anderen besmetten (dat je het voor een ander doet gaat dus niet op), en de maatregelen zullen blijven terugkomen, zoals ik al ongeveer een jaar roep. De enige manier om deze scam weer terug te draaien is om massaal in verzet te komen en de schuldigen te berechten.
Maar waar stopt dit? Het blijft telkens maar doorgaan en de bakens worden telkens weer verzet zoals velen al maanden roepen. Mensen zien het gewoon onder hun eigen ogen gebeuren, en slikken alles. Het begon met het vaccin maakt alles weer normaal, maar dat blijkt dus een grote leugen. Bovendien als we nu in de winter weer in lockdown gaan ondanks massavaccinatie blijft het als een soort repetitive cycle terugkomen, want als het nu niet goedkomt dan komt het nooit meer goed want betere vaccins komen er niet en zit je in een soort levenscyclus waarin je 4 maanden per jaar "vrij" bent en de rest van het jaar in lockdown en met beperkende regeltjes zit, i.c.m. boostershots.
2 mensen lopen corona op in de kroeg en geven dat door aan hun 4 gezinsleden thuis... Waar vinden de meeste besmettingen plaats en waar had je het beste kun en voorkomen dat de besmettingen berhaupt plaatsvondenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De meeste besmettingen vinden toch thuis plaats? Wat een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |