abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199631260
Complotdenken is een resultaat van rationele verklaringen zoeken voor irrationele gebeurtenissen danwel beleidsplannen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199631269
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Zucht :{
[..]

De vraag is natuurlijk of deze donkere wolken door het virus gaan komen, of door beleidskeuzes van onze overheid en hun testsamenleving waardoor er positieve testuitslagen blijven komen. Ik gok het laatste. Als je data blijft voeren aan onze overheid en het OMT kom je hier nooit meer uit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199631328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

We gaan inderdaad de goede kant op. _O_ :M

De druk om je te laten vaccineren werpt vruchten af. En terwijl men hier wanhopig blijft roepen om je tegen het beleid te keren en je niet te laten vaccineren, is het juist de sociale druk die ervoor zorgt dat steeds meer twijfelaars zich toch laten vaccineren.

Nederland maakt steeds beter keuzes *O* w/
Ik vraag me af hoe de stemming bij deze mensen zal zijn wanneer we ondanks massavaccinatie weer in lockdown gaan en met hevige beperkingen te maken krijgen in de winter. Het OMT en Hugo de Jonge waarschuwen hier al voor. Zouden ze spijt van het nemen van het vaccin krijgen, wanneer het werkelijk niets aan de situatie gaat veranderen?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199631461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Desert, camels and tea :) Goede muzikanten ook trouwens uit die streek..

Tea old skool style, vaak overgieten een heel ritueel duurt even maar dan heb je ook wat, met veel suiker inderdaad, kan ook zonder maar dan krijg je minder schuim.

On topic.

Onderzoeksteam legt leugens over IC-bedden bloot: slechts 4% bezet door coronapatiënten!

Niet alleen in Nederland, maar ook in Duitsland wordt steeds gewaarschuwd dat IC-afdelingen overbelast dreigen te raken. Een team wetenschappers onder leiding van gezondheidseconoom Matthias Schrappe heeft een onthullend onderzoek gepubliceerd waaruit blijkt dat de IC’s op geen enkel moment overbelast dreigden te raken! Dat blijkt overigens ook uit een persbericht van het Duitse ministerie van Volksgezondheid. Zijn de statistieken gemanipuleerd en is er fraude gepleegd?

Voor professor Schrappe, die ook optrad als adviseur van de Duitse regering, is één ding zeker: “De angst voor een tekort aan IC-bedden was ongegrond.” Veel beleidsmakers moeten hiervan op de hoogte zijn geweest, citeert de krant Die Welt de onderzoekers.

Slechts vier procent
In de samenvatting van het onderzoek valt te lezen dat in 2020 slechts vier procent van de IC-bedden werd gebruikt om coronapatiënten te behandelen. Ook de bewering dat een groot aantal jongeren op de IC belandde, wordt weerlegd.

Pas op 30 april schreef het Duitse ministerie van Volksgezondheid in een persbericht dat afgelopen jaar slechts vier procent van de IC-bedden bezet was door coronapatiënten. De IC’s dreigden dus op geen enkel moment overbelast te raken als gevolg van de instroom van coronapatiënten.

Subsidiefraude
De ziekenhuizen kregen wel een vergoeding van 10,2 miljard euro en 503 miljoen euro aan premies voor 11.000 extra IC-bedden. Maar die bedden blijken helemaal niet te bestaan, constateert Schrappe. Het aantal bedden werd niet verhoogd. Integendeel: er waren juist 3000 bedden minder. Dat betekent dat er mogelijk subsidiefraude is gepleegd. De gezondheidseconoom wil dat de zaak wordt onderzocht.

De overheid gebruikt de IC-cijfers al maandenlang om te pleiten voor onderdrukkende coronamaatregelen en vergaande vrijheidsbeperkingen. Twitter heeft inmiddels 60.000 tweets verwijderd die gingen over de onthulling dat Duitse ziekenhuizen flink rommelen met de IC-cijfers. Daarnaast wordt geprobeerd om het onderzoeksteam in diskrediet te brengen.

Enkele dagen geleden bleek dat ook Belgische ziekenhuizen hun coronacijfers manipuleren.

Hmz..
Mag toch hopen dat dit flauwekul is. :')
Vakman pur sang
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:58:39 #130
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_199631518
quote:
10s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe de stemming bij deze mensen zal zijn wanneer we ondanks massavaccinatie weer in lockdown gaan en met hevige beperkingen te maken krijgen in de winter. Het OMT en Hugo de Jonge waarschuwen hier al voor. Zouden ze spijt van het nemen van het vaccin krijgen, wanneer het werkelijk niets aan de situatie gaat veranderen?
Ik denk dat de fappies dan best even flink balen :D _O-
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_199631854
quote:

[..]

Geven we gewoon de schuld aan wappies en introduceren we de brandstapel weer
pi_199631896
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

9fornews... Die kans is vrij groot
pi_199632105
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

9fornews... Die kans is vrij groot
Het staat ook echt in de Duitse Bundesgezondheidssixherungs.de site:
https://www.bundesgesundh(...)hten-beirat-bmg.html

quote:
30. April 2021
Die Analyse der Leistungsdaten aller deutschen Krankenhäuser zeigt, dass trotz der Aufforderung der Bundesregierung im Frühjahr 2020, planbare Leistungen zu verschieben, die stationäre Versorgung in Deutschland im ersten Pandemiejahr 2020 flächendeckend gewährleistet werden konnte. Nach einem Rückgang der Krankenhausfälle im Frühjahr um ca. 30 Prozent, wurden auf Jahressicht im Bereich der allgemeinen Krankenhäuser 13 Prozent und im Bereich der psychiatrischen Kliniken 11 Prozent weniger Fälle als im Vorjahr versorgt. Im Jahresdurchschnitt waren vier Prozent aller Intensivbetten mit Corona-Patientinnen und -Patienten belegt.
:{
Vakman pur sang
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:36:40 #134
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199632251
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zou het?

HLN ONDERZOEK. Sjoemelen ziekenhuizen met coronacijfers? Documenten wijzen op ‘financiële optimalisatie’

Manipuleren sommige ziekenhuizen hun coronacijfers om daar financieel beter van te worden? Overheidsdocumenten wijzen in die richting. Wij kregen ze na lang aandringen in ons bezit en zochten naar uitleg in de sector. Wat we ontdekten, roept vragen op. “Financiële optimalisatie is mogelijk.” Maar de politiek wil weten: “Zijn de ziekenhuizen met ons voeten aan het spelen?”.

Kan het artikel verder niet lezen maar de reacties zijn ook best interessant.

Tweet

quote:

[..]

Er zullen best wat mensen spijt krijgen maar bij de volgende ronde blijft er natuurlijk nog altijd wat volk wat hun mouw weer oprolt voor de volgende set spuiten als vadertje staat dit van hen vraagt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199632429
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het staat ook echt in de Duitse Bundesgezondheidssixherungs.de site:
https://www.bundesgesundh(...)hten-beirat-bmg.html
[..]

:{
Daar staat niks van fraude of andere rare dingen

Gemiddelden zeggen ook niks. Wat was de maximum bezetting?
pi_199632644
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er zullen best wat mensen spijt krijgen maar bij de volgende ronde blijft er natuurlijk nog altijd wat volk wat hun mouw weer oprolt voor de volgende set spuiten als vadertje staat dit van hen vraagt.
Nee hoor. Wel omdat als ik en mijn vrouw ziek worden dat gewoon heel veel geld kost.

Verder gewoon omdat vaccins veiliger zijn dan corona krijgen en werken
pi_199632743
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Daar staat niks van fraude of andere rare dingen

Gemiddelden zeggen ook niks. Wat was de maximum bezetting?
Dr staat heel veel in, de grote lijn is dat de Duitse ziekenhuizen nauwlijks last hebben gehad en overcapaciteit hebben. (Maar niet de piek bezetting)
Als je leest over de enorme hoeveelheid IC bedden in DU kan je als NL toch een beetje jaloers kijken.
Of je iig nog eens achter de oren krabben hoe dat hier in te richten.
Vakman pur sang
pi_199632824
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dr staat heel veel in, de grote lijn is dat de Duitse ziekenhuizen nauwlijks last hebben gehad en overcapaciteit hebben. (Maar niet de piek bezetting)
Als je leest over de enorme hoeveelheid IC bedden in DU kan je als NL toch een beetje jaloers kijken.
Of je iig nog eens achter de oren krabben hoe dat hier in te richten.
Er staat niks over fraude bedoelde ik.

Vwb Nederlandse beleid. Op zich hebben we het redelijk gered. IC capaciteit uitbreiden tot een niveau dat maatregelen niet nodig waren geweest is een illusie
pi_199633324
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:13 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Gekke WEF puppet _O-

Wij doen lekker wat we willen .. heb straks toch niks meer te verliezen _O_
Als je lekker wilt doen wat je wilt dan ga je toch lekker varkenspoten kluiven en bier drinken. Maar zo vrij ben jij niet want die restricties accepteer je wel.
pi_199633386
quote:

[..]

Veruit de meeste mensen laten zich vaccineren om zichzelf en de mensen om hen heen te beschermen. Die zullen er niet opeens anders over denken als er weer maatregelen komen.

Van het deel dat zich om een andere reden laat vaccineren, zal er wel een deel onvrede krijgen als er weer maatregelen komen.
Maar zoals een hoop onderzoeken al duidelijk hebben gemaakt staan de meeste Nederlanders achter de maatregelen en als er later weer maatregelen komen dan zullen ze daar ook geen moeite mee hebben. Mits proportioneel uiteraard.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199633459
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Veruit de meeste mensen laten zich vaccineren om zichzelf en de mensen om hen heen te beschermen
Om deel te kunnen nemen aan het dagelijkse leven bedoel je. Willen hun vrijheid terug.

Buigen voor Hugo en het WEF zal je })
pi_199633553
Die hele covidperiode lijkt me voor een iedere streng gelovige met al die 'the floor is lava' geloofsregeltjes die hun vrijheid sowieso al belemmeren de slagroom op de taart.
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:17:06 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199633984
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als de optie bestaat jezelf te beschermen dan heb je niks te vrezen van mensen die evt wat minder antistoffen hebben opgebouwd.
En waarom is dat dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199634328
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee hoor. Wel omdat als ik en mijn vrouw ziek worden dat gewoon heel veel geld kost.

Verder gewoon omdat vaccins veiliger zijn dan corona krijgen en werken
Influenza kan ook zo voor vele mensen.
Alsof de griepvaccin zo'n wonderbaarlijke success is ooit geweest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199634396
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 20:51 schreef Beathoven het volgende:
Die hele covidperiode lijkt me voor een iedere streng gelovige met al die 'the floor is lava' geloofsregeltjes die hun vrijheid sowieso al belemmeren de slagroom op de taart.
Waarom haal je hier nu weer geloof bij?
Vakman pur sang
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:43:06 #146
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199634529
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Influenza kan ook zo voor vele mensen.
Alsof de griepvaccin zo'n wonderbaarlijke success is ooit geweest.
De griepprik werkt idd niet elk jaar even goed, echter voorkomt het elk jaar wel degelijk dat mensen zwaar ziek worden met fatale afloop.
The name is Putler, Vladimir Putler
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:45:38 #147
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199634593
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom haal je hier nu weer geloof bij?
Ik moet als gelovige wel erkennen dat het hele Wappie gedoe veel weg heeft van een nieuwe religie.
The name is Putler, Vladimir Putler
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:54:10 #148
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_199634773
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:45 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik moet als gelovige wel erkennen dat het hele Wappie gedoe veel weg heeft van een nieuwe religie.
En dat vind ik dus van jullie Fappies, naievelingen, geindoctrineerd en makkelijk beinvloedbaar.
Een makkelijke prooi zijn jullie.
Laat je maar lekker vol spuiten met iets waarvan niemand weet wat het op lange termijn voor gevolgen heeft :W
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:55:07 #149
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_199634799
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

De griepprik werkt idd niet elk jaar even goed, echter voorkomt het elk jaar wel degelijk dat mensen zwaar ziek worden met fatale afloop.
Alleen voor bejaarden en zwakkeren :W
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:06:18 #150
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199635003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:54 schreef laffer het volgende:

[..]

En dat vind ik dus van jullie Fappies, naievelingen, geindoctrineerd en makkelijk beinvloedbaar.
Een makkelijke prooi zijn jullie.
Laat je maar lekker vol spuiten met iets waarvan niemand weet wat het op lange termijn voor gevolgen heeft :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')