De vraag is natuurlijk of deze donkere wolken door het virus gaan komen, of door beleidskeuzes van onze overheid en hun testsamenleving waardoor er positieve testuitslagen blijven komen. Ik gok het laatste. Als je data blijft voeren aan onze overheid en het OMT kom je hier nooit meer uit.quote:
Ik vraag me af hoe de stemming bij deze mensen zal zijn wanneer we ondanks massavaccinatie weer in lockdown gaan en met hevige beperkingen te maken krijgen in de winter. Het OMT en Hugo de Jonge waarschuwen hier al voor. Zouden ze spijt van het nemen van het vaccin krijgen, wanneer het werkelijk niets aan de situatie gaat veranderen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
We gaan inderdaad de goede kant op.![]()
![]()
De druk om je te laten vaccineren werpt vruchten af. En terwijl men hier wanhopig blijft roepen om je tegen het beleid te keren en je niet te laten vaccineren, is het juist de sociale druk die ervoor zorgt dat steeds meer twijfelaars zich toch laten vaccineren.
Nederland maakt steeds beter keuzes![]()
Mag toch hopen dat dit flauwekul is.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Desert, camels and teaGoede muzikanten ook trouwens uit die streek..
Tea old skool style, vaak overgieten een heel ritueel duurt even maar dan heb je ook wat, met veel suiker inderdaad, kan ook zonder maar dan krijg je minder schuim.
On topic.
Onderzoeksteam legt leugens over IC-bedden bloot: slechts 4% bezet door coronapatiënten!
Niet alleen in Nederland, maar ook in Duitsland wordt steeds gewaarschuwd dat IC-afdelingen overbelast dreigen te raken. Een team wetenschappers onder leiding van gezondheidseconoom Matthias Schrappe heeft een onthullend onderzoek gepubliceerd waaruit blijkt dat de IC’s op geen enkel moment overbelast dreigden te raken! Dat blijkt overigens ook uit een persbericht van het Duitse ministerie van Volksgezondheid. Zijn de statistieken gemanipuleerd en is er fraude gepleegd?
Voor professor Schrappe, die ook optrad als adviseur van de Duitse regering, is één ding zeker: “De angst voor een tekort aan IC-bedden was ongegrond.” Veel beleidsmakers moeten hiervan op de hoogte zijn geweest, citeert de krant Die Welt de onderzoekers.
Slechts vier procent
In de samenvatting van het onderzoek valt te lezen dat in 2020 slechts vier procent van de IC-bedden werd gebruikt om coronapatiënten te behandelen. Ook de bewering dat een groot aantal jongeren op de IC belandde, wordt weerlegd.
Pas op 30 april schreef het Duitse ministerie van Volksgezondheid in een persbericht dat afgelopen jaar slechts vier procent van de IC-bedden bezet was door coronapatiënten. De IC’s dreigden dus op geen enkel moment overbelast te raken als gevolg van de instroom van coronapatiënten.
Subsidiefraude
De ziekenhuizen kregen wel een vergoeding van 10,2 miljard euro en 503 miljoen euro aan premies voor 11.000 extra IC-bedden. Maar die bedden blijken helemaal niet te bestaan, constateert Schrappe. Het aantal bedden werd niet verhoogd. Integendeel: er waren juist 3000 bedden minder. Dat betekent dat er mogelijk subsidiefraude is gepleegd. De gezondheidseconoom wil dat de zaak wordt onderzocht.
De overheid gebruikt de IC-cijfers al maandenlang om te pleiten voor onderdrukkende coronamaatregelen en vergaande vrijheidsbeperkingen. Twitter heeft inmiddels 60.000 tweets verwijderd die gingen over de onthulling dat Duitse ziekenhuizen flink rommelen met de IC-cijfers. Daarnaast wordt geprobeerd om het onderzoeksteam in diskrediet te brengen.
Enkele dagen geleden bleek dat ook Belgische ziekenhuizen hun coronacijfers manipuleren.
Hmz..
Ik denk dat de fappies dan best even flink balenquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de stemming bij deze mensen zal zijn wanneer we ondanks massavaccinatie weer in lockdown gaan en met hevige beperkingen te maken krijgen in de winter. Het OMT en Hugo de Jonge waarschuwen hier al voor. Zouden ze spijt van het nemen van het vaccin krijgen, wanneer het werkelijk niets aan de situatie gaat veranderen?
Geven we gewoon de schuld aan wappies en introduceren we de brandstapel weerquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de stemming bij deze mensen zal zijn wanneer we ondanks massavaccinatie weer in lockdown gaan en met hevige beperkingen te maken krijgen in de winter. Het OMT en Hugo de Jonge waarschuwen hier al voor. Zouden ze spijt van het nemen van het vaccin krijgen, wanneer het werkelijk niets aan de situatie gaat veranderen?
9fornews... Die kans is vrij grootquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit flauwekul is.
Het staat ook echt in de Duitse Bundesgezondheidssixherungs.de site:quote:
quote:30. April 2021
Die Analyse der Leistungsdaten aller deutschen Krankenhäuser zeigt, dass trotz der Aufforderung der Bundesregierung im Frühjahr 2020, planbare Leistungen zu verschieben, die stationäre Versorgung in Deutschland im ersten Pandemiejahr 2020 flächendeckend gewährleistet werden konnte. Nach einem Rückgang der Krankenhausfälle im Frühjahr um ca. 30 Prozent, wurden auf Jahressicht im Bereich der allgemeinen Krankenhäuser 13 Prozent und im Bereich der psychiatrischen Kliniken 11 Prozent weniger Fälle als im Vorjahr versorgt. Im Jahresdurchschnitt waren vier Prozent aller Intensivbetten mit Corona-Patientinnen und -Patienten belegt.
Zou het?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit flauwekul is.
Er zullen best wat mensen spijt krijgen maar bij de volgende ronde blijft er natuurlijk nog altijd wat volk wat hun mouw weer oprolt voor de volgende set spuiten als vadertje staat dit van hen vraagt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Daar staat niks van fraude of andere rare dingenquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het staat ook echt in de Duitse Bundesgezondheidssixherungs.de site:
https://www.bundesgesundh(...)hten-beirat-bmg.html
[..]
Nee hoor. Wel omdat als ik en mijn vrouw ziek worden dat gewoon heel veel geld kost.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er zullen best wat mensen spijt krijgen maar bij de volgende ronde blijft er natuurlijk nog altijd wat volk wat hun mouw weer oprolt voor de volgende set spuiten als vadertje staat dit van hen vraagt.
Dr staat heel veel in, de grote lijn is dat de Duitse ziekenhuizen nauwlijks last hebben gehad en overcapaciteit hebben. (Maar niet de piek bezetting)quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daar staat niks van fraude of andere rare dingen
Gemiddelden zeggen ook niks. Wat was de maximum bezetting?
Er staat niks over fraude bedoelde ik.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr staat heel veel in, de grote lijn is dat de Duitse ziekenhuizen nauwlijks last hebben gehad en overcapaciteit hebben. (Maar niet de piek bezetting)
Als je leest over de enorme hoeveelheid IC bedden in DU kan je als NL toch een beetje jaloers kijken.
Of je iig nog eens achter de oren krabben hoe dat hier in te richten.
Als je lekker wilt doen wat je wilt dan ga je toch lekker varkenspoten kluiven en bier drinken. Maar zo vrij ben jij niet want die restricties accepteer je wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:13 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Gekke WEF puppet![]()
Wij doen lekker wat we willen .. heb straks toch niks meer te verliezen
Veruit de meeste mensen laten zich vaccineren om zichzelf en de mensen om hen heen te beschermen. Die zullen er niet opeens anders over denken als er weer maatregelen komen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Om deel te kunnen nemen aan het dagelijkse leven bedoel je. Willen hun vrijheid terug.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Veruit de meeste mensen laten zich vaccineren om zichzelf en de mensen om hen heen te beschermen
En waarom is dat dan?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als de optie bestaat jezelf te beschermen dan heb je niks te vrezen van mensen die evt wat minder antistoffen hebben opgebouwd.
Influenza kan ook zo voor vele mensen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee hoor. Wel omdat als ik en mijn vrouw ziek worden dat gewoon heel veel geld kost.
Verder gewoon omdat vaccins veiliger zijn dan corona krijgen en werken
Waarom haal je hier nu weer geloof bij?quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:51 schreef Beathoven het volgende:
Die hele covidperiode lijkt me voor een iedere streng gelovige met al die 'the floor is lava' geloofsregeltjes die hun vrijheid sowieso al belemmeren de slagroom op de taart.
De griepprik werkt idd niet elk jaar even goed, echter voorkomt het elk jaar wel degelijk dat mensen zwaar ziek worden met fatale afloop.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Influenza kan ook zo voor vele mensen.
Alsof de griepvaccin zo'n wonderbaarlijke success is ooit geweest.
Ik moet als gelovige wel erkennen dat het hele Wappie gedoe veel weg heeft van een nieuwe religie.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom haal je hier nu weer geloof bij?
En dat vind ik dus van jullie Fappies, naievelingen, geindoctrineerd en makkelijk beinvloedbaar.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik moet als gelovige wel erkennen dat het hele Wappie gedoe veel weg heeft van een nieuwe religie.
Alleen voor bejaarden en zwakkerenquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De griepprik werkt idd niet elk jaar even goed, echter voorkomt het elk jaar wel degelijk dat mensen zwaar ziek worden met fatale afloop.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:54 schreef laffer het volgende:
[..]
En dat vind ik dus van jullie Fappies, naievelingen, geindoctrineerd en makkelijk beinvloedbaar.
Een makkelijke prooi zijn jullie.
Laat je maar lekker vol spuiten met iets waarvan niemand weet wat het op lange termijn voor gevolgen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |