abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199639087
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 07:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dit het Marokkanen forum?
Wist je dat vnl Marokkanen zich in WO2 hebben schuldig gemaakt aan afschuwelijke verkrachtingen.
In dienst van het Franse leger hadden zei 48uur de tijd om een hele stad te verkrachten van 12 tot 80 jarigen.

#weetjevddag :)
Ik heb nooit geweten dat er zo enorm veel Marokkanen aan het Oostfront aan beide zijde meevochten.

Ik denk overigens dat ze het in een stad als Berlijn niet met je eens zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 27 mei 2021 @ 11:02:44 #202
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199639100
quote:
Idd, precies zoals ik al eerder melde.. Er moet echt wel onderzocht worden hoe we dit een volgende keer beter kunnen doen.. Er moet ook gekeken worden of er laakbaar is gehandeld door personen maar niet alleen politici, wetenschapper, farmaceuten, maar ook de hele Engel clan.. Die mag w.m.b. echt wel een tijdje brommen in gevangenis of nog beter TBS kliniek..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_199639467
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

In films wel maar verkrachtingen zijn aan de orde van de dag geweest in zo'n beetje iedere oorlog die er is gevoerd.
De noord Afrikanen zijn toch echt veel verder gegaan en hebben daar ook echt een naam gekregen in die tijd.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Marocchinate
Vakman pur sang
pi_199639485
Dat hoor je trouwens nooit op de geschiedenis les
Vakman pur sang
pi_199639680
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Geschiedenisles is nou eenmaal te kort om alle grote en kleine details van WO2 te bespreken. Daarvoor zou je zo enkele tientallen jaren kunnen uittrekken.

Maar, ik begrijp dus dat precies dit kleine detail zeer belangrijk is geweest voor het verdere verloop van de oorlog?
pi_199639714
quote:
2s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Geschiedenisles is nou eenmaal te kort om alle grote en kleine details van WO2 te bespreken. Daarvoor zou je zo enkele tientallen jaren kunnen uittrekken.

Maar, ik begrijp dus dat precies dit kleine detail zeer belangrijk is geweest voor het verdere verloop van de oorlog?
Nou als dit verhaal beter werd naverteld zou je daarmee rekening kunnen houden met de volkeren die je naar binnenhaalt. :)

quote:
. The researchers found that, within that time-frame, a total of 3,039 offenders were convicted of rape+ against a woman in Sweden — nearly all of whom (99.7%) were men. According to the researchers, Swedish-born offenders with Swedish-born parents accounted for 40.8% of the offenders. But, strikingly, almost half of the offenders were born outside of Sweden (47.7%). Of those foreign-born offenders, 34.5% were from the Middle East/North Africa, with 19.1% hailing from the rest of Africa. As a percentage of all convicted perpetrators, therefore, 16.4% were foreign-born individuals from the Middle East/North Africa, and 9.1% were foreign-born individuals from Africa (excluding North Africa).
https://unherd.com/2021/04/swedens-migrant-rape-crisis/
Vakman pur sang
pi_199639800
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou als dit verhaal beter werd naverteld zou je daarmee rekening kunnen houden met de volkeren die je naar binnenhaalt. :)
Hetzelfde kun je zeggen over elke ander land dat heeft meegedaan aan WO2. Of het nou Russen, Duitsers, Japanners, Italianen, Finnen, Chinezen, Amerikanen, etc etc waren maakt allemaal niks uit.

Niet een al te sterk argument dus.
pi_199640169
Hmm gezien de twist in dit topic... Zou er dan toch een kern van waarheid zitten in de verhalen dat antivax/anticorona/complotdenkers tegen de wat rechtsere kant van het rechtse politieke spectrum aanschurken
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:42:46 #209
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199640593
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:20 schreef devlinmr het volgende:
Hmm gezien de twist in dit topic... Zou er dan toch een kern van waarheid zitten in de verhalen dat antivax/anticorona/complotdenkers tegen de wat rechtsere kant van het rechtse politieke spectrum aanschurken
Jup.. op antivax na daar zie je ook veel boomknuffelaars.

quote:
2s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hetzelfde kun je zeggen over elke ander land dat heeft meegedaan aan WO2. Of het nou Russen, Duitsers, Japanners, Italianen, Finnen, Chinezen, Amerikanen, etc etc waren maakt allemaal niks uit.

lol idd, of die Amerikanen zo netjes waren in bijv Vietnam.. In WOII was het wat minder gezien omdat daar de bevrijde dames gewillig de benen spreiden. En de Russen in Duitsland was ook een grote orgie aan verkrachtingen..
pi_199640768
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom verwachten we hier dat leerkrachten van miljoenen of duizenden jaren ieder detail opnoemen.

Van de meeste geschiedenislessen die er geweest zijn waren de notoire spijbelaars sowieso niet aanwezig. En die behoren ook tot de groep klagers.

Als je behoefte aan bredere kennis had waren er encyclopedieën die het meeste wel bevatten.
pi_199640968
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:42 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Jup.. op antivax na daar zie je ook veel boomknuffelaars.
[..]

lol idd, of die Amerikanen zo netjes waren in bijv Vietnam.. In WOII was het wat minder gezien omdat daar de bevrijde dames gewillig de benen spreiden. En de Russen in Duitsland was ook een grote orgie aan verkrachtingen..

Ik begreep dat de Duitsers ook geen lieverdjes waren in 1939-1945

Oh en de Joden dan? Weet je hoeveel Joden in de gevangenis zaten in die tijd?
pi_199641966
quote:
Regeerakkoord moet draaien om ‘duurzame economie’ en ‘inclusieve samenleving’
Informateur Mariëtte Hamer wil in het regeerakkoord plannen opnemen voor een ‘duurzame economie’, een ‘inclusieve samenleving’ en ‘digitalisering en internationalisering’. Dat staat in een stuk dat alle fractievoorzitters van Hamer hebben gekregen. Conservatieve oppositiepartijen spreken over een ‘linkse agenda’.
https://www.ad.nl/politie(...)amenleving~ab4db0ee/
Is dit het plan waar jullie bang voor zijn?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199642139
quote:
Prima feitenrelaas ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_199642247
Ik zie toevallig net een aantal filmpjes waarbij (op het oog) gerenommeerde wetenschappers waarschuwen voor het op hol slaan van het immuunsysteem. Kennelijk zou dat ongeveer 2 tot 3 jaar duren. Met de dood tot gevolg.

Nou zag anderhalf jaar geleden ook dit soort filmpjes over China en een bepaald virus, waarbij toen de "geleerden" mij verzekerde dat dat geen impact zou hebben op de westerse wereld.

Noem mij sceptisch tegenover de huidige gezagsdragers. Ik ben toch wel bezorgd.

Is het toegestaan om die filmjes hier te posten?
pi_199642418
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:29 schreef zoost het volgende:
Ik zie toevallig net een aantal filmpjes waarbij (op het oog) gerenommeerde wetenschappers waarschuwen voor het op hol slaan van het immuunsysteem. Kennelijk zou dat ongeveer 2 tot 3 jaar duren. Met de dood tot gevolg.

Nou zag anderhalf jaar geleden ook dit soort filmpjes over China en een bepaald virus, waarbij toen de "geleerden" mij verzekerde dat dat geen impact zou hebben op de westerse wereld.

Doe maar niet, want dat is onzin.
  donderdag 27 mei 2021 @ 14:44:44 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199642420
quote:

Als het 2 tot 3 jaar duurt, hoe weten ze dat nu al?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199642609
Dat het virus uit een lab zou komen was toch wappie speculatie? _O-
Vakman pur sang
pi_199642661
quote:
2s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dan heb jeje niet ingelezen, dit was van zo’n orde dat er een speciale naam aan is gegeven. Marrochinate.

quote:
In de hel van Freudenstadt verkrachtten (vooral) Marokkaanse soldaten dagenlang meer dan duizend vrouwen (het stadje had in 1945 iets meer 10.000 inwoners). De slachtoffers waren tienermeisjes, bejaarde oma’s en alles ertussenin. Velen werden door groepen soldaten verkracht, er is een geval bekend waarin een vrouw in één nacht 128 maal werd misbruikt. Ongeveer 10 procent raakte zwanger, de overgrote meerderheid liet abortus plegen. Bovendien bleek Freudenstadt geen incident, in verschillende dorpen in Italië hadden Noord-Afrikaanse militairen zich aan vergelijkbare gruwelijkheden schuldig gemaakt.
Vakman pur sang
pi_199642803
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dan heb jeje niet ingelezen, dit was van zo’n orde dat er een speciale naam aan is gegeven. Marrochinate.
[..]

Je beweerde dat vnl Marokkanen zich in WO2 hebben schuldig gemaakt aan afschuwelijke verkrachtingen . En daar ben ik het niet mee eens. Heb je bijvoorbeeld al wel eens naar Oostfront gekeken en hoe daar op beestachtige wijze door beide partijen tekeer is gegaan? En hoe is dat minder erg en hoe zijn ze daar minder beestachtig tekeer gegaan dan Marokkanen in Italië?

Dat het toevallig een naam heeft zegt ook niet zoveel verder. Zo kennen we in Nederland de Hongerwinter en ondanks dat dat een naam heeft was het absoluut niet de zwaarste hongersnood in WO2.
pi_199642816
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als het 2 tot 3 jaar duurt, hoe weten ze dat nu al?
Dier-testen en medische (dier) modellen met een zelfde soort spike protein veroorzaakte daar Mad-cow disease achtige symptomen. Extrapoleren en voila.

Maar goed, mij kun je alles wijsmaken op dit gebied. Dat gaat overigens beide kanten op. Je kunt mij ook wijsmaken dat het allemaal super veilig is. Daar ben ik helemaal gevoelig voor als er al resultaten zouden zijn voor de lange termijn en het niet experimenteel was.
pi_199642876
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik begrijp het niet, hoe onvolwassen is die wetenschap dat áls er aan het genetisch materiaal is gesnuffeld door de mens (Dat wordt gezegd door Franse Nobelprijs winnaar bijv) dan moet je dat toch kunnen verifiëren, dan staat dat toch vast?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199642900
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:20 schreef devlinmr het volgende:
Jij gebruikt die termen al als je gewoon van mening bent dat het beleid te extreem is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199643193
quote:

Van den Bosche oa?

wel apart dat in 200 jaar vaccineren dat nog nooit is gebeurd....

Oh.. btw.. het is wel bekend dat mensen die daadwerkelijk corona hebben gehad een op hol geslagen immuunsysteem kunnen krijgen

[ Bericht 3% gewijzigd door devlinmr op 27-05-2021 16:11:07 ]
pi_199643208
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij gebruikt die termen al als je gewoon van mening bent dat het beleid te extreem is.
Nee
pi_199643223
quote:
hmm nee. Het was niet waarschijnlijk gezien vrijwel de hele wetenschappelijke wereld het erover eens was
pi_199643528
https://www.moneycontrol.(...)o-years-6941371.html

Heel kut voor sommigen hier, maar gevaccineerden gaan toch niet deaudt binnen 2 jaar na vaccinatie

Ondertussen zijn er wel 30 collega's van mij aan covid overleden....
pi_199643659
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 15:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee
Jij bent wel van de alternative facts.
pi_199643669
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:15 schreef devlinmr het volgende:
Hoop voor je dat je veel collega's hebt anders lijkt me dat wel erg ongelukkig.
pi_199643675
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij bent wel van de alternative facts.
nee
pi_199643680
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoop voor je dat je veel collega's hebt anders lijkt me dat wel erg ongelukkig.
Ja redelijk. We opereren wereldwijd

~138000

Die 30 was alleen al in India
  donderdag 27 mei 2021 @ 16:29:03 #231
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_199643721
quote:
Dat is het nooit geweest; het is niet voor niets onderzocht en nog steeds subject van onderzoek..

Het hele gelul dat het gedaan is om de wereld populatie te verkleine is wel aardig wappie speculatie...

Als het idd blijkt dat het uit het lab komt (wat nog niet zegt dat het virus dan man-made is) dan lijkt een flinke fuck-up me waarschijnlijker dan allerlei complotten.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik begreep dat de Duitsers ook geen lieverdjes waren in 1939-1945

Oh en de Joden dan? Weet je hoeveel Joden in de gevangenis zaten in die tijd?
Maar dat praat allemaal niet goed wat o.a. de Yanks en Russen hebben gedaan ;-). Om nog maar niet beginnen wat wij Nederlanders allemaal geflikt hebben in WOII.. Het is niet voor niks dat het percentage geadopteerde Joden in NL hoog is..

quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

~138000

Je werkt ook in de IT? De Indiërs met wie ik werk wonen bijna allemaal in Nederland, maar hun verhalen over het thuisland zijn triest. Maar gelukkig daar nog geen doden te melden wel een broer van één die even kritiek gelegen heeft.
pi_199644013
quote:
https://www.moneycontrol.(...)o-years-6941371.html

Heel kut voor sommigen hier, maar gevaccineerden gaan toch niet deaudt binnen 2 jaar na vaccinatie

Leugenaar
pi_199644214
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Leugenaar
Oh... En waarom?
pi_199644275
quote:

80 plussers met andere ernstig gezondsheidproblemen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199644300
From Off-G:

DID YOU GET YOURS?
https://www.bitchute.com/video/o7fD5s7IZDUx/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199644316
Hoe gaat 't met de vax-graad?
Wordt spannend?
pi_199644467
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:09 schreef Tingo het volgende:
Hoe gaat 't met de vax-graad?
Wordt spannend?
quote:
Steeds meer vaccinweigeraars overstag: vijf redenen waarom mensen nu wél prik komen halen
Het aantal mensen dat aangeeft géén vaccin te willen, is fors gedaald. Twijfelaars gaan bijvoorbeeld overstag omdat vaccinaties blijken te werken of omdat zij sociale druk ervaren uit hun omgeving. Ook vrezen zij ‘geen kant op te kunnen zonder vaccin’.

Dat blijkt uit onderzoek van het EenVandaag Opiniepanel in samenwerking met deze krant. In november gaf nog 28 procent van de mensen aan zich niet of waarschijnlijk niet te willen laten vaccineren en nu is dat gekelderd naar 13 procent.

Mensen gaan bijvoorbeeld overstag omdat vaccinaties blijken te werken. Een deel is bang ‘geen kant op te kunnen zonder vaccin’. ,,Ik heb het vooral gedaan om toch nog een keer op vakantie te kunnen of een festival/concert te bezoeken’’, zegt een respondent bijvoorbeeld.

Ook blijken mensen steeds beter geïnformeerd. ,,Eerder twijfelde ik door allerlei verhalen op sociale media. Inmiddels heb ik advies ingewonnen bij een arts die ik vertrouw. Morgen krijg ik de eerste vaccinatie!” Twijfelaars ervaren ook sociale druk om zich te laten vaccineren. ,,Ik dreigde me een paria te voelen als ik niet mee zou doen en daar baal ik best van.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)omen-halen~a7da61c9/
Gaat erg goed met de vaccinatiegraad. Steeds meer mensen die eerder geen vaccinatie wilden laten zich alsnog vaccineren. Onder andere vanwege de sociale druk van mensen om hen heen. ^O^

Hoe gaat het met de wappiedemonstraties?
pi_199644634
DXC Technology in Rijswijk moet het natuurlijk ook wel hebben van overheidsopdrachten in o.a. de zorg.
Vakman pur sang
pi_199644800
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Onder andere vanwege de sociale druk van mensen om hen heen.
Je vindt druk goed?
pi_199644809
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

~138000

....
pi_199644810
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

nee
Alternative facts boy.
pi_199644901
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je vindt druk goed?
Dat zijn collega's, vrienden of familie die vaccinatieweigeraars aan hun verstand kunnen brengen om zich alsnog te laten vaccineren. In die situatie vind ik die druk inderdaad erg mooi.
pi_199644922
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat zijn collega's, vrienden of familie die vaccinatieweigeraars aan hun verstand kunnen brengen om zich alsnog te laten vaccineren. In die situatie vind ik die druk inderdaad erg mooi.
Wie zegt dat "iemand overtuigen" betekent "onder druk zetten"
pi_199645064
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wie zegt dat "iemand overtuigen" betekent "onder druk zetten"
Laten we nu niet doen alsof vaccinatieweigeraars op grote schaal bedreigd worden omdat ze zich niet laten vaccineren.
Een beetje sociale druk is prima als dat voor een goed doel is.
  donderdag 27 mei 2021 @ 18:13:55 #245
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199645088
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Leugenaar
Ja joh.. eerste klas.

Zes spelers Oranje slaan coronavaccinatie af

Spelers van het Nederlands elftal kunnen in het trainingskamp in Zeist ingeënt worden tegen het coronavirus. Dat heeft voetbalbond KNVB georganiseerd met het oog op het Europees Kampioenschap.

"Wij hebben altijd gezegd dat eerst gewoon - in het begin - de zorg voor moet gaan, en de mensen die het het hardst nodig hebben. Nu vinden wij, als KNVB, dat het ook een keuze kan zijn om ons te vaccineren, vooral de spelers", aldus bondscoach Frank de Boer.

De vaccinatie is vrijwillig. De meeste spelers hebben gebruikgemaakt van de mogelijkheid. Zes spelers wilden de prik niet.

Van de NOS.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199645097
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
DXC Technology in Rijswijk moet het natuurlijk ook wel hebben van overheidsopdrachten in o.a. de zorg.
Capgemini in Utrecht ook.

Wat is je punt?

Even op de DXC site gekeken.. lijkt me niet alsof overheid een grote klant is voor ze
pi_199645142
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Gaat erg goed met de vaccinatiegraad.
Wanneer komen we bij de magic number van 70% gevaccineerd ?
pi_199645170
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van....maar hup naar de 70% vax graad en dan iedereen blij is toch?
pi_199645241
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Alternative facts boy.
Meid toch
pi_199645272
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wanneer komen we bij de magic number van 70% gevaccineerd ?
Hopelijk snel. En dan door naar 80%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')