Dat is ook een beetje van het goedequote:Op woensdag 26 mei 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een beetje genoeg van haring, vorig jaar at ik elk weekend haring en dat was een beetje teveel van het goede denk ik.
Bah !!!quote:
Vette vis is inderdaad heel goed voor je, zaterdag weer eens halen bij de kraamquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik ook ergggg lekker en is heel gezond
Lekker man.quote:
ik vrijdag of zaterdag.. staat er allebei de dagenquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vette vis is inderdaad heel goed voor je, zaterdag weer eens halen bij de kraam
Ja blijkbaar, mijn vader at in het weekend ook altijd haring of makreel en kreeg er nooit genoeg vanquote:
Dappermarkt of viswinkels aan twee kanten. Vis is een optiequote:Op woensdag 26 mei 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vrijdag of zaterdag.. staat er allebei de dagen
Hier staat die elke dag, wereldberoemd in de omstreek. Maar ik vind het echt een weekend dingetjequote:Op woensdag 26 mei 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vrijdag of zaterdag.. staat er allebei de dagen
hier vrijdag en zaterdag op het marktplein de visboer.. lekker hoorquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dappermarkt of viswinkels aan twee kanten. Vis is een optie
Ik ga weer eens voor de sardienes van de markt. Een paar euro en ze worden schoongemaakt. Ik gooi ze op de grilquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier vrijdag en zaterdag op het marktplein de visboer.. lekker hoor
nog nooit gedaanquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga weer eens voor de sardienes van de markt. Een paar euro en ze worden schoongemaakt. Ik gooi ze op de gril
Lekker doen !!quote:
Vis op de BBQ vind ik er lekker als je hem in alu folie opsluit. Eerst ff wat kruiden, boter erbij.. knoflook ofzo.. wat je lekker vind, en dan dicht vouwen zodat het vocht er nit uit kan.. op de BBQ ... en smullen maar !quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
hopelijk wordt het echt beter weer
lekker BBQ aan
lekker in het zonnetje
Sardientjes zijn lekker zonder die shitquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vis op de BBQ vind ik er lekker als je hem in alu folie opsluit. Eerst ff wat kruiden, boter erbij.. knoflook ofzo.. wat je lekker vind, en dan dicht vouwen zodat het vocht er nit uit kan.. op de BBQ ... en smullen maar !
Heerlijk mals en sappig blijft het dan
Heel lang geleden was ik een keer te gast op een boerderij in finland.. en die leefden nog zon beetje in de steentijd. Ze deden boeren en vissen.quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Sardientjes zijn lekker zonder die shit
en nu heb ik hongerquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vis op de BBQ vind ik er lekker als je hem in alu folie opsluit. Eerst ff wat kruiden, boter erbij.. knoflook ofzo.. wat je lekker vind, en dan dicht vouwen zodat het vocht er nit uit kan.. op de BBQ ... en smullen maar !
Zonder kruidenboter.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel lang geleden was ik een keer te gast op een boerderij in finland.. en die leefden nog zon beetje in de steentijd. Ze deden boeren en vissen.
Vers gevangen vis werd in een zoutkorst direct op het vuur gegooid, en melk erbij zo uit de koe.
Geweldige avond was dat
Ja echt de pure vissmaak, je kan er ook wat groentetjes bij gooienquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Drink jij ook melk?quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel lang geleden was ik een keer te gast op een boerderij in finland.. en die leefden nog zon beetje in de steentijd. Ze deden boeren en vissen.
Vers gevangen vis werd in een zoutkorst direct op het vuur gegooid, en melk erbij zo uit de koe.
Geweldige avond was dat
Litersquote:
Ik wil nog een keer aal koken maar ik heb daar een jeugd trauma van, die moest ik halen op de fiets maar die stukjes bewogen nogquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook lekker
Ik kan wel 1000 lekkere visrecepten verzinnen
Melk is voor baby's en voor kalfjes, maar als jij het lekker vindt mag je het zoveel drinken als je zelf blieft.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liters
Is dat goed of slecht?
Wha! Daar heb ik ook een keer 2 dagen mee gevochten.. zelfs zonder kop viel hij nog aanquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer aal koken maar ik heb daar een jeugd trauma van, die moest ik halen op de fiets maar die stukjes bewogen nog
Ja hoorquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Daar heb ik ook een keer 2 dagen mee gevochten.. zelfs zonder kop viel hij nog aan
Wat fijnquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Melk is voor baby's en voor kalfjes, maar als jij het lekker vindt mag je het zoveel drinken als je zelf blieft.
Beter van je nagelsquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al verteld dat ik gisteren 10-15 cm van mijn haar heb laten knippen? Nee hè.
Ik heb gisteren 10-15 cm van mijn haar laten knippen
Klinkt goed !quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:44 schreef chufi het volgende:
Voor mij hadden ze in Finland zalm gemaakt .. iets van uren onder een smeulend vuur gegaard.. was wel lekker ook
Ik zag het op je tijdelijke AVA, staat je goedquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al verteld dat ik gisteren 10-15 cm van mijn haar heb laten knippen? Nee hè.
Ik heb gisteren 10-15 cm van mijn haar laten knippen
Ik heb geen lange nagelsquote:
Dat je het nog weetquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan af en toe de sauna in en uit en zo door en bier en wijn ... lalalalala
Dat je überhaupt nog nagels hebt... ik zie je al maanden vijlenquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen lange nagels
Ik heb wel een kleurtje op mijn nagels en daardoor denk jij automatisch dat ik lange nagels heb, verkeerde aanname.
Maar zalm hoeft toch helemaal niet lang te garen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:44 schreef chufi het volgende:
Voor mij hadden ze in Finland zalm gemaakt .. iets van uren onder een smeulend vuur gegaard.. was wel lekker ook
Die blijft onder ons hèquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag het op je tijdelijke AVA, staat je goed
En toen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen lange nagels
Ik heb wel een kleurtje op mijn nagels en daardoor denk jij automatisch dat ik lange nagels heb, verkeerde aanname.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog nagels hebt... ik zie je al maanden vijlen
Gaat om de speciale manier ... detaisl ben ik vergetenquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zalm hoeft toch helemaal niet lang te garen?
Jeeej gefeliciteerd @mario390quote:
Ik heb het nooit gevolgd ...quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Kennen jullie 'JAG' toevallig nog? Serie over advocaten in de US Marine?
Zit ze nu te bingen, heerlijk weer ditquote:
Die heb ik dan weer niet gevolgdquote:
Nog even de finale afkijkenquote:
Nogal jaquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:55 schreef chufi het volgende:
Maar moet zeggen dat ze allemaal ook redelijk goed genomen worden ...![]()
![]()
50.000 hoor ik net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |