Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders eet het zo moeilijk zonder te bijten
Ok suucesquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik zie nu zo'n dikke warning, dat ik niet meer durf te posten
Hooi Schakel , mij kende je vast nog niet , maar ik ben puzziequote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik zal mij even voorstellen
ik ben schakeltopia
Gewoon lekker posten hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik zie nu zo'n dikke warning, dat ik niet meer durf te posten
jaa zeker jou heb ik vaker gezien!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hooi Schakel , mij kende je vast nog niet , maar ik ben puzzie
murp heeft wel gelijk met wat hij zegt in de modbreak, wat zijn mensen toch vreselijk aan het zeuren over @Paulquote:
Paul kan irritant zijn, maar ik heb er niet echt heel erg problemen mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
murp heeft wel gelijk met wat hij zegt in de modbreak, wat zijn mensen toch vreselijk aan het zeuren over @:Paul
UTOquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa zeker jou heb ik vaker gezien!
Ik dacht dat ze dat niet meer uitzonden.quote:
Alleen op vrijdag nietquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat niet meer uitzonden.
Zullen we dat hier niet doen danquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
murp heeft wel gelijk met wat hij zegt in de modbreak, wat zijn mensen toch vreselijk aan het zeuren over @:Paul
Hij kan zeker irritant zijn , maar korrrel zout ipv een vat azijn is wel handigerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Paul kan irritant zijn, maar ik heb er niet echt heel erg problemen mee.
Sommige mensen kunnen niet andersquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij kan zeker irritant zijn , maar korrrel zout ipv een vat azijn is wel handiger
Weer wat geleerdquote:
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:41 schreef Schakeltopia het volgende:
oeh een telefoon met bloed
heeft vast die serial killer gedaan
Sorry ik heb dit op staan: Night Stalker: The Hunt for a Serial Killerquote:
quote:
Jaaa schakelquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Sorry ik heb dit op staan: Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer
haha nee alleen dezequote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Jaaa schakelnog dieren getekend vandaag?
de serie die Schakel kijkt?quote:
Miauwquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha nee alleen deze
[ afbeelding ]
Beneath the sunlit glamour of 1985 LA lurks a relentlessly evil serial killer. In this true-crime story, two detectives won't rest until they catch him.quote:
het leuke is, je kunt er heel veel dieren in zien. elke dag een andere als je wilquote:
Oh netflixquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Beneath the sunlit glamour of 1985 LA lurks a relentlessly evil serial killer. In this true-crime story, two detectives won't rest until they catch him.
https://www.netflix.com/nl-en/title/81025701
Is dat scribble wat ze hier ook doen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het leuke is, je kunt er heel veel dieren in zien. elke dag een andere als je wil
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat scribble wat ze hier ook doen?
lolquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
ik heb hem van internet gepikt sssst
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , ik heb netflix maar kijk er nooit op
Te ongeduldig voor films e.dquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom niet?
Staan best leuke series op
En hallo iedereen
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom niet?
En hallo iedereen
is dat dat tekenspelletje waar mensen moeten raden wat het is? dat heb ik wel is gedaan hier!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lolJe hebt hier ook ergens scribble oid, maar daar was ik niet zo goed in
daarom staat er hier nu een film op en ben ik ondertussen aan het postenquote:
Hoi mevrouwtje liefbaarquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom niet?
En hallo iedereen
heey mrsloveable!!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom niet?
En hallo iedereen
john wick 3quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom staat er hier nu een film op en ben ik ondertussen aan het posten![]()
![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dat dat tekenspelletje waar mensen moeten raden wat het is? dat heb ik wel is gedaan hier!
Hendigquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom staat er hier nu een film op en ben ik ondertussen aan het posten![]()
![]()
Alleen Engelse detective/thrillers en uiteraard Judge Judyquote:
Eensquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor een keertje is dat wel leukmaar niet te vaak
Mooie caviaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha nee alleen deze
[ afbeelding ]
Met slagroom en sinaasappelsiroop heb ik nuquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat drink heel soms , maar dan wel met slagroom
Engelse Detectives zijn wel leuk, kijk ze wel eens op Bbc Firstquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen Engelse detective/thrillers en uiteraard Judge Judy![]()
toevallig laatst nog gezien, alle 3quote:
Ik herinner me ineens iets van een jaar of 2 geleden , ging ook over zo'n soort vage combinatie die jij dronkquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met slagroom en sinaasappelsiroop heb ik nu
Ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Engelse Detectives zijn wel leuk, kijk ze wel eens op Bbc First
Met hazelnotensiroop? Of met mango? Heb nu ook amandel en sinaasappel dusquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens iets van een jaar of 2 geleden , ging ook over zo'n soort vage combinatie die jij dronk![]()
Dat eerste iddquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met hazelnotensiroop? Of met mango? Heb nu ook amandel en sinaasappel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |