Hier zijn @GGMM en ik erg benieuwd naar!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg het niet helemaal mee maar schijnbaar is er ook wat gebeurt tussen Kokcu en Berghuis.
En spelersgroep besloot zelf een andere tactiek te gaan spelen. (Alles is volgens Cor uiteraard, dus korreltje zout denk ik)
Als het klopt is dat inderdaad vrij achterlijk van de groep.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:52 schreef macca728 het volgende:
Die tactiek van de spelersgroep was behoorlijk stom als je alles niet wint....
Pas de laatste 2 wedstrijden stond het weer zoals het eerder stond en dat was gewoon logisch.
Van @ThePlaneteer . Ik heb momenteel niet meer de software maar ik stel voor dat de nieuwe OP gewoon na de transferperiode komt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:lastpost (al doet ie het al een paar jaar niet meer geloof ik)
Van wie was de huidige ook alweer? En anders maakt Gurley er maar 1.
Ik vind het zelf nogal een oversimplificatie van Pot. Op de lange termijn is het afbraakvoetbal waarbij je op de helft van de tegenstander geen druk zet erg makkelijk te bespelen (zeker toen Sini ontbrak). Dat zag je in de eerste seizoenshelft met name tegen Sparta en Wolfsberger, de tegenstander doet niks maar wij kunnen geen spel maken, en uiteindelijk verlies je punten door een domme fout achterin (met Spajic, Fer, Botteghin en Diemers hadden we echt zat spelers die domme fouten maken zonder dat er druk op ze gezet werd).quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het klopt is dat inderdaad vrij achterlijk van de groep.
Kan wel weer ff keertje knutselen hoor als je nog geen Adobe CC hebt voor die tijd. Maar wacht eerst idd op de #ANNOUNCETIL posts.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van @:theplaneteer . Ik heb momenteel niet meer de software maar ik stel voor dat de nieuwe OP gewoon na de transferperiode komt.
Wie?quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:20 schreef Scrummie het volgende:
Pavlidis en Barboza volgens VI.
Jorgensen niet naar het EK helaas.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:26 schreef Rocket Ride het volgende:
Lekker jongens, we zitten weer in de maanden tussen 2 seizoenen in. Voor Feyenoorders altijd een mooie tijd, een tijd van hoop en zonder stress en ergernis. Enjoy.
The Road to Feyenoord City (?)quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Definitief einde tijdperk Feyenoord City.
Als dit uiteindelijk niet doorgaat heeft die stadionsoap wel een nieuw dieptepunt bereikt
We beginnen het niveau van Valencia te benaderen. Dat is ongetwijfeld het lot van het volgende plan.
Barboza ken ik niet. Pavlidis is wel een interessante optie denk ik al zou het mij niet verbazen als hij naar AZ vertrekt. Die schijnen ook interesse te hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:20 schreef Scrummie het volgende:
Pavlidis en Barboza volgens VI.
Jorgensen niet naar het EK helaas.
Twee totaal verschillende spelers.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bout moet ruimte maken voor Antonucci natuurlijk
Met die reden kan je Fer ook gelijk wegsturen. Wel jammer, had liever gehad dat ze in de voorbereiding nog een kans zouden krijgen.quote:
Gok dat dat ook wel gaat gebeuren.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die reden kan je Fer ook gelijk wegsturen. Wel jammer, had liever gehad dat ze in de voorbereiding nog een kans zouden krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |