En Champions Leaguequote:Op donderdag 27 mei 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
En voor Berghuis een mooie kans om in een topcompetitie te spelen, dichtbij huis, lekker salaris en een basisplek dus dat WK komt ook niet in gevaar.
Dat moet ‘ie gewoon doen natuurlijk
Waarheid zal ergens in het midden liggen, maar ik zou er niet raar van opkijken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:14 schreef Elan het volgende:
Geloven jullie dat verhaal van Cor Pot dat het een periode zo slecht ging omdat spelers weigerden de tactische discipline op te volgen en hun eigen plan trokken?
Tering.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tapia naar Atletico leuk voor hem sympathieke gozer.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarheid zal ergens in het midden liggen, maar ik zou er niet raar van opkijken.
Maar dat was toch al wel ongeveer (niet in bovenstaande woorden natuurlijk) duidelijk? Dat gezeik rond Heerenveen uit, Berghuis 'terug naar de tekentafel', en nog wel meer momenten dat duidelijk was dat er een groot verschil zat tussen deel selectie en Advocaat qua tactiek. En je hoorde toen (maar heb het niet weer opgezocht) ook geluiden dat er in elk geval een deel van de selectie met elkaar een andere tactiek ging spelen. Je had ook nog dat video analisten verhaal van Pierre.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:14 schreef Elan het volgende:
Geloven jullie dat verhaal van Cor Pot dat het een periode zo slecht ging omdat spelers weigerden de tactische discipline op te volgen en hun eigen plan trokken?
Terugkijkend naar hoe Tapia en Amrabat het nu doen kan je eigenlijk wel zeggen dat Van Geel hele goede transfers heeft gedaan door die 2 te kopen. Alleen wisten onze trainers ze blijkbaar niet aan de praat te krijgen. Biedt goede hoop voor iemand als Bozenik.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Tering.
Hebben we ons toch lelijk op verkeken.
De rol van de trainer is ook de selectie overtuigen van je tactiek. Als dat niet lukt doe je toch ook gewoon iets fout. Als de spelers niet geloven in de tactiek zullen ze nooit op 100% spelen. In principe kan je dat over meerdere seizoenen wel oplossen door de juiste spelers te halen die passen bij de tactiek van de trainer, maar Dick is nooit een trainer van de lange termijn geweest. Dan kan je beter op zoek naar een andere trainer.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zou Dick toch in een ander daglicht plaatsen. Laatste wedstrijden waren eigenlijk gewoon prima, voor wat het materiaal is
Vind het nogal een verschil of je wedstrijden verliest door de trainer die het slecht invult of spelers die er gewoon de hele beoogde tactiek overboord zetten. Omdat ze zich na die ongeslagen reeks onoverwinnelijk wanen (aldus Pot)quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat was toch al wel ongeveer (niet in bovenstaande woorden natuurlijk) duidelijk? Dat gezeik rond Heerenveen uit, Berghuis 'terug naar de tekentafel', en nog wel meer momenten dat duidelijk was dat er een groot verschil zat tussen deel selectie en Advocaat qua tactiek. En je hoorde toen (maar heb het niet weer opgezocht) ook geluiden dat er in elk geval een deel van de selectie met elkaar een andere tactiek ging spelen. Je had ook nog dat video analisten verhaal van Pierre.
En wat er nou echt 100% van waar was, het was in elk geval een grote teringzooi binnen de selectie (incl. technische staf).
Nouja Pot zei dat ze zichzelf overschatten en daardoor als het ware in het mes liepen. De waarheid zal wel in het midden liggen maar dat komt toch aardig overeen met wat bij vlagen gezien hebben. Een vorm van onnozelheid die je in het eerste seizoen van Dick dus niet zag, hoewel het voetbal bij vlagen ook al zeer armoedig was toen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De rol van de trainer is ook de selectie overtuigen van je tactiek. Als dat niet lukt doe je toch ook gewoon iets fout. Als de spelers niet geloven in de tactiek zullen ze nooit op 100% spelen. In principe kan je dat over meerdere seizoenen wel oplossen door de juiste spelers te halen die passen bij de tactiek van de trainer, maar Dick is nooit een trainer van de lange termijn geweest. Dan kan je beter op zoek naar een andere trainer.
Volg het Spaanse voetbal niet op de voet en Tapia al helemaal niet, maar was het niet zo dat Feyenoord een heel ander systeem speelt/speelde waarin zo'n type als Tapia die als het ware als stofzuiger fungeert niet goed tot zijn recht kwam in een 433?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Terugkijkend naar hoe Tapia en Amrabat het nu doen kan je eigenlijk wel zeggen dat Van Geel hele goede transfers heeft gedaan door die 2 te kopen. Alleen wisten onze trainers ze blijkbaar niet aan de praat te krijgen. Biedt goede hoop voor iemand als Bozenik.
We hebben ook veel punten verloren omdat we niet in staat waren tegenstanders kapot te spelen of te ver van de goal stonden. Misschien weinig verloren, maar zeker een hoop gelijke spelen. De spelers hadden dus ook wel een punt, maar Advocaat was niet in staat (of had geen zin) om een moderne speelstijl erin te slijpen. Als spelers het vervolgens op eigen houtje gaan proberen gaat het inderdaad mis, maar dat betekent niet dat Advocaat toch wel een goede trainer was voor dit team.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja Pot zei dat ze zichzelf overschatten en daardoor als het ware in het mes liepen. De waarheid zal wel in het midden liggen maar dat komt toch aardig overeen met wat bij vlagen gezien hebben. Een vorm van onnozelheid die je in het eerste seizoen van Dick dus niet zag, hoewel het voetbal bij vlagen ook al zeer armoedig was toen.
Mwah, in dat boekje dat jaren geleden is verschenen over de gewonnen UEFA cup stond ook dat men Van Marwijk eigenlijk niet echt serieus nam en gasten als Bosvelt, Van Hooijdonk en Van Wonderen het gewoon doodleuk anders neerzetten vanaf minuut 1quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De rol van de trainer is ook de selectie overtuigen van je tactiek. Als dat niet lukt doe je toch ook gewoon iets fout. Als de spelers niet geloven in de tactiek zullen ze nooit op 100% spelen. In principe kan je dat over meerdere seizoenen wel oplossen door de juiste spelers te halen die passen bij de tactiek van de trainer, maar Dick is nooit een trainer van de lange termijn geweest. Dan kan je beter op zoek naar een andere trainer.
Daar heb je 100% gelijk in, al speelde dat eigenlijk ook wel in het eerste seizoen .quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben ook veel punten verloren omdat we niet in staat waren tegenstanders kapot te spelen of te ver van de goal stonden. Misschien weinig verloren, maar zeker een hoop gelijke spelen. De spelers hadden dus ook wel een punt, maar Advocaat was niet in staat (of had geen zin) om een moderne speelstijl erin te slijpen. Als spelers het vervolgens op eigen houtje gaan proberen gaat het inderdaad mis, maar dat betekent niet dat Advocaat toch wel een goede trainer was voor dit team.
Dat was ook wel een hele volwassen spelersgroep, dat is nu toch echt andersquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, in dat boekje dat jaren geleden is verschenen over de gewonnen UEFA cup stond ook dat men Van Marwijk eigenlijk niet echt serieus nam en gasten als Bosvelt, Van Hooijdonk en Van Wonderen het gewoon doodleuk anders neerzetten vanaf minuut 1
Dus het ligt altijd net iets meer aan de spelers die je hebt
Ja eens hoor, ik moest gewoon aan dat voorbeeld denken. Geen eerlijke vergelijking.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was ook wel een hele volwassen spelersgroep, dat is nu toch echt anders
Vooral benieuwd naar die woede-uitbarsting van Fer eigenlijk, dat had ik totaal niet achter hem gezocht.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:34 schreef Scrummie het volgende:
1 voordeel, we kunnen straks met die docu mooi een beetje mee kijken hoe het nou echt gegaan is. Nouja, 'echt' dan.
Echt jammer dat ie pas eind augustus komt. Nu was perfect geweest zo zonder voetbal.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar die woede-uitbarsting van Fer eigenlijk, dat had ik totaal niet achter hem gezocht.
Soms ligt het ook gewoon aan de spelers zelf. Beide kwamen niet uit de verf, terwijl ze genoeg kansen hebben gehad. Soms is een andere omgeving dan beter. Spelers ontwikkelen zich..voelen zich misschien prettiger..kan van alles zijn. Soms worden spelers bij Feyenoord opeens beter, zoals Pelle. Ligt dat dan een trainers? Denk zelf dat het in de speler zelf zit of het wat wordt.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Terugkijkend naar hoe Tapia en Amrabat het nu doen kan je eigenlijk wel zeggen dat Van Geel hele goede transfers heeft gedaan door die 2 te kopen. Alleen wisten onze trainers ze blijkbaar niet aan de praat te krijgen.
Hij kwam toch ook helemaal niet zo vaak in gevaarlijke posities? Lekker halverwege de helft van de tegenstander compleet risicoloze passjes gevenquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:16 schreef Erasmus het volgende:
De xG van Diemers dit seizoen die door een of andere mafketel constant gedeeld werd viel zwaar tegen.
Past wel bij het beeld dat ik van hem heb..nutteloos aan het kappen en draaien, en whop..daar ligt hij weer op de grond. Extreem nutteloze spelerquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:16 schreef Erasmus het volgende:
De xG van Diemers dit seizoen die door een of andere mafketel constant gedeeld werd viel zwaar tegen.
90 minuten lang tikkies terug geven naar Senesi voor de lange bal naar voren of Haps voor een sprint over de linkerflankquote:Op donderdag 27 mei 2021 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kwam toch ook helemaal niet zo vaak in gevaarlijke posities. Lekker halverwege de helft van de tegenstander compleet risicoloze passjes geven
AD probeert ook wat.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
PSV wil Berghuis ook weer hebben. En de opslagclausule voor Ajax en PSV schijnt nu vervallen te zijn waardoor ook zij hem voor 4 miljoen kunnen kopen
Njah, zei vorige maand nog dat hij binnen Nederland geen stap meer gaat maken dus dat kunnen ze vergeten. Zal wel naar Wolfsburg gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
PSV wil Berghuis ook weer hebben. En de opslagclausule voor Ajax en PSV schijnt nu vervallen te zijn waardoor ook zij hem voor 4 miljoen kunnen kopen
Denk het ook ja, Wolfsburg speelt ook CL, bij PSV is dat nog maar de vraag of ze dat gaan halen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, zei vorige maand nog dat hij binnen Nederland geen stap meer gaat maken dus dat kunnen ze vergeten. Zal wel naar Wolfsburg gaan.
Ik vond het wel een erg goedkope manier om je straatje schoon te vegen. Van Sparta en Utrecht wonnen we ook in de periode dat er zogenaamd sprake zou zijn van muiterij. Om dan te doen dat het aan de tactiek lag dat we deze ploegen versloegen in de play offs. Juist eerder dit seizoen lieten we het thuis tegen hun liggen en dat in de periode dat het zogenaamd nog allemaal goed zou zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:14 schreef Elan het volgende:
Wolfsburg is eigenlijk in alles de ideale optie voor hem. Lijkt me wel dat zij pole-position hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, zei vorige maand nog dat hij binnen Nederland geen stap meer gaat maken dus dat kunnen ze vergeten. Zal wel naar Wolfsburg gaan.
Ik zou nog iets liever naar Sevilla gaan qua sfeer enzo, maar die moeten je ook maar willen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wolfsburg is eigenlijk in alles de ideale optie voor hem. Lijkt me wel dat zij pole-position hebben.
Pot gaf ook aan dat Advocaat geen enkele moeite meer deed dus daar verraadt hij zich ook wel mee. Uiteindelijk is de trainer ook gewoon eindverantwoordelijk. Ik vond de verwijten die Pot maakte überhaupt heel fout/stokerig, enge vent. Oprecht mijn grootste verwijt richting Dick is ook de assistenten die hij mee heeft genomen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:14 schreef Elan het volgende:
Ik was het alweer bijna vergeten, maar Bakkati werd dus nooit fatsoenlijk vervangen afgelopen zomer. Dat heeft vast ook een rol gespeeld in de groeiende kloof tussen selectie en technische staf.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pot gaf ook aan dat Advocaat geen enkele moeite meer deed dus daar verraadt hij zich ook wel mee. Uiteindelijk is de trainer ook gewoon eindverantwoordelijk. Ik vond de verwijten die Pot maakte überhaupt heel fout/stokerig, enge vent. Oprecht mijn grootste verwijt richting Dick is ook de assistenten die hij mee heeft genomen.
Allemaal goed nieuws zegquote:Op donderdag 27 mei 2021 23:33 schreef fetX het volgende:
Volgens de zolderkamerautist:
- Haps bezig met uitgaande transfer
- Nog geen concrete interesse voor Pavlidis of Barboza
- Gaat Berghuis zo goed als zeker weg
- Gaat Kokcu hoogstwaarschijnlijk weg (wil zelf naar La Liga
- Volgende week verwacht hij meer nieuws over Senesi
- Gaat Feyenoord voor elke speler om tafel indien er een bod komt
- Komt Svensson zeker niet
- wil/gaat Feyenoord in elke linie versterken
Bron: story instagram.
Lijkt mij ook ontzettend dom van Stevie na 5 jaar Feyenoord. Verpest je direct je opgebouwde status mee voor slechts een relatief kleine stap. Wolfsburg is dan een veel logischere stap.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat ook echt niet naar PSV joh.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ontzettend dom van Stevie na 5 jaar Feyenoord. Verpest je direct je opgebouwde status mee voor slechts een relatief kleine stap. Wolfsburg is dan een veel logischere stap.
Tja als Kökcü, Berghuis en Senesi vertrekken ben je je drie beste spelers kwijt maar heb je wel ca 15 miljoen te investeren. Dan kan je volgend seizoen schriftelijk afdoen (makkelijk derde) maar kan je wel echt iets opbouwen. Wordt een leuk seizoen zo.quote:Op donderdag 27 mei 2021 23:33 schreef fetX het volgende:
Volgens de zolderkamerautist:
- Haps bezig met uitgaande transfer
- Nog geen concrete interesse voor Pavlidis of Barboza
- Gaat Berghuis zo goed als zeker weg
- Gaat Kokcu hoogstwaarschijnlijk weg (wil zelf naar La Liga
- Volgende week verwacht hij meer nieuws over Senesi
- Gaat Feyenoord voor elke speler om tafel indien er een bod komt
- Komt Svensson zeker niet
- wil/gaat Feyenoord in elke linie versterken
Bron: story instagram.
Precies. Was gewoon goed dat er tussen die dikke witte boomers één jong Marokkaans gastje loopt, dat verkleint de kloof tussen selectie en TS zo erg. Das niks politieks ofzo (voordat het daar op gegooid wordt) maar wat verschillende type mensen in je staf is echt beter. Als ik Pot hoorde praten over Stam schrok ik ook wel, dan begrijp ik dat Bakkati geen zin had om te blijven afgelopen zomer. Stam was volgens Pot “veel te druk” en had “veel te veel ideeën”. Ja daar wordt ie godverdomme voor betaaldquote:Op donderdag 27 mei 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was het alweer bijna vergeten, maar Bakkati werd dus nooit fatsoenlijk vervangen afgelopen zomer. Dat heeft vast ook een rol gespeeld in de groeiende kloof tussen selectie en technische staf.
Die pseudo-intellectueel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Freek die gigantische calimero met die vreemde stem?
is ook nepquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Clickbaiten voor een clickbait artikel op FR-fans.nl.
Ja, user @Gutanoth die het internet niet helemaal snapt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Clickbaiten voor een clickbait artikel op FR-fans.nl.
Ho even, wat heeft dit te maken met mijn kennis over internet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, user @:gutanoth die het internet niet helemaal snapt.
Gelachen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ho even, wat heeft dit te maken met mijn kennis over internet?
Ik weet ook wel dat het een nep plaatje is, kreeg hem doorgestuurd van een collega die twee weken geleden geleerd heeft hoe hij elementen kan inspecteren op chrome, maar vond het wel leuk om te posten.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ho even, wat heeft dit te maken met mijn kennis over internet?
Ik weet ook wel dat het een nep plaatje is, kreeg hem doorgestuurd van een collega die twee weken geleden geleerd heeft hoe hij elementen kan inspecteren op chrome, maar vond het wel leuk om te posten.
Beste aanwinst tot nu toe lijkt mij. Je merkt dat de scouting van Feyenoord nu eindelijk wat professioneler begint te wordenquote:
Eens, die vorige drie waren niet best. Dus ik kijk uit naar de volgende speelsters!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beste aanwinst tot nu toe lijkt mij. Je merkt dat de scouting van Feyenoord nu eindelijk wat professioneler begint te worden
Misschien bij AZ rond kijken, daar loopt vast wel wat jeugdig talent rond. We kunnen daarnaast ook wel wat scouten in Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, die vorige drie waren niet best. Dus ik kijk uit naar de volgende speelsters!
Waarom niet gewoon vlak voor de eerste training?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik gok dat we vrij snel de Slot persco krijgen. Zou ook wel logisch zijn qua timing, eerst even een weekje rustig aan doen, afsluiten, en dan vanaf maandag richten op volgend seizoen.
Nouja, kan ook, maar ik verwacht nog wel wat interviews en dergelijke voor die tijd. Ik dacht dat dat wat raar zou zijn zonder een officiële presentatie met persconferentie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon vlak voor de eerste training?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:56 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Daar zal hij flink van balen. Hopelijk blijft hij dan nog een jaar
Hier gestopt met lezen.quote:Donderdag werd bekend dat de Eindhovenaren zich mengen in de strijd om de aanvaller van Feyenoord, maar Valentijn Driessen weet vrijdag te melden dat Berghuis zelf een transfer naar Ajax wel ziet zitten.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:56 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Daar zal hij flink van balen. Hopelijk blijft hij dan nog een jaar
Zijn jackie groenen en meisje miedema al binnen?quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op 19 juni alweer beginnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
15 juni rood omcirkeld.quote:Over drie weken al de eerste training van Feyenoord
Feyenoord werkt op zaterdag 19 juni de eerste training van het nieuwe seizoen af. Op die dag staat trainer Arne Slot voor het eerst voor de selectie van de Rotterdammers.
De voorbereiding begint al vroeg voor Feyenoord, omdat de ploeg al vroeg aan de bak moet in de tweede voorronde van de Conference League. Het eerste duel is al gepland op donderdag 22 juli.
Tegen wie Feyenoord dan moet spelen, dat is nog niet bekend. De loting daarvoor is op dinsdag 15 juni. De eredivisie begint pas in het weekend van zaterdag 14 en zondag 15 augustus.
Ja, als je toch spelers gaat verkopen dan liever zo snel mogelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:41 schreef Caland het volgende:
Wat dat betreft kan een snelle verkoop van Senesi wel handig zijn, kan je meteen al doorpakken.
Das toch wel netjes van die jongen. Na Taap en Amrabat ben ik er niet van overtuigd dat hij bij ons ook geslaagd was maar was wel duidelijk een jongen met prima kwaliteiten. Ook een bevestiging dat er in de Eredivisie genoeg goede spelers rondwandelen die de stap kunnen maken zonder dat je direct aan vGeel-scouting hoeft te doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:00 schreef Elan het volgende:
Schouten mogelijk naar Atalanta voor 12 mio @:Scrummie
Hadden we toch maar goed gezien
Ik zou zweren dat je nog van mij een kratje tegoed hebt trouwens. Als je die weddenschap nou even mycroft kunnen we het afhandelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op 19 juni alweer beginnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Ik kan me niet meer zo herinneren of ik enthousiast over hem was, maar doet het goed daar ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:00 schreef Elan het volgende:
Schouten mogelijk naar Atalanta voor 12 mio @:Scrummie
Hadden we toch maar goed gezien
types als De Roon, Schouten en Hateboer hadden we achteraf prima kunnen gebruiken, maar die waren niet door de keuring gekomen van dit topic hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das toch wel netjes van die jongen. Na Taap en Amrabat ben ik er niet van overtuigd dat hij bij ons ook geslaagd was maar was wel duidelijk een jongen met prima kwaliteiten. Ook een bevestiging dat er in de Eredivisie genoeg goede spelers rondwandelen die de stap kunnen maken zonder dat je direct aan vGeel-scouting hoeft te doen.
Het is maar de vraag of die bij ons waren geslaagd.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
types als De Roon, Schouten en Hateboer hadden we achteraf prima kunnen gebruiken, maar die waren niet door de keuring gekomen van dit topic hoor
want dan zijn het wel weer van geel-aankopen als ze van andere clubs in de eredivisie komen
de bal is rondquote:Op zondag 30 mei 2021 17:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of die bij ons waren geslaagd.
Bij Hateboer durf ik met zekerheid te zeggen van niet.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of die bij ons waren geslaagd.
Welkom Guus.quote:Oude bekende Til is eerste aanwinst van nieuwe trainer Slot bij Feyenoord
Guus Til is de eerste aanwinst van Arne Slot bij Feyenoord. De twee kennen elkaar al goed van een gezamenlijk dienstverband bij AZ, waar de middenvelder een kleine twee jaar geleden vertrok.
De 23-jarige Til wordt voor een seizoen gehuurd van Spartak Moskou. Op enkele formaliteiten na - de medische keuring en de officiële vrijgave vanuit Rusland - is de deal rond.
Dit seizoen speelt Til voor Freiburg, maar maakte hij de meeste speelminuten op het vierde Duitse niveau bij de reserves. De club besloot de aankoopoptie logischerwijs ook niet te lichten.
feyenoord Til I diequote:Op maandag 31 mei 2021 09:44 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)r-slot-bij-feyenoord
[..]
Welkom Guus.
quote:Op maandag 31 mei 2021 11:52 schreef hhh38 het volgende:
Komt die docu nou op ESPN eigenlijk? Aangezien er daar reclame wordt gemaakt.
Of alleen Disney+?
The Walt Disney Company is eigenaar van ESPN, dus ik gok dat je daarom reclame ervoor ziet.quote:Vanaf 27 augustus 2021 is ‘Dat ene woord - Feyenoord’, een originele Star productie, exclusief beschikbaar op Disney+.
Dat weet ik, maar dat kan ook betekenen dat die docu daar uiteindelijk ook wordt uitgezonden. Maar daar heb ik vast geen geduld voor als verder toch iedereen op Disney+ kijktquote:Op maandag 31 mei 2021 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
The Walt Disney Company is eigenaar van ESPN, dus ik gok dat je daarom reclame ervoor ziet.
Misschien later een keer. Maar 'exclusief' lijkt me in dit geval gewoon exclusief op Disney+.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat kan ook betekenen dat die docu daar uiteindelijk ook wordt uitgezonden. Maar daar heb ik vast geen geduld voor als verder toch iedereen op Disney+ kijkt
HALLELUJAquote:Op maandag 31 mei 2021 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Clasie heeft een nieuw contract bij AZ gekregen, AZ is nog bezig met Martins Indi en die Van der Streek wist ook van niets.
Arno Vermeulen met z'n geruchten![]()
Oh dat kwam van FeyenoordTM. Nouja, ze komen in elk geval niet.
FeyenoordTM kwam er ook niet mee volgens mij, of hij had één bron die hij zelf al betwijfelde. Weet het niet precies.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Clasie heeft een nieuw contract bij AZ gekregen, AZ is nog bezig met Martins Indi en die Van der Streek wist ook van niets.
Arno Vermeulen met z'n geruchten![]()
Oh dat kwam van FeyenoordTM. Nouja, ze komen in elk geval niet.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:07 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
7 keer op rij, gefeliciteerd met dit heugelijke feit
toch gek dat die gozer nog niet is weggekochtquote:Op maandag 31 mei 2021 13:07 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
7 keer op rij, gefeliciteerd met dit heugelijke feit
quote:Op maandag 31 mei 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
FeyenoordTM kwam er ook niet mee volgens mij, of hij had één bron die hij zelf al betwijfelde. Weet het niet precies.
Niet dat Clasie of Indi verkeerde versterkingen zijn voor de breedte. Begrijp wel dat AZ er mee bezig is.
Beetje de Steven Berghuis onder de grasmeesters zeg maarquote:Op maandag 31 mei 2021 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch gek dat die gozer nog niet is weggekocht
grasmeestergod
met dat dick-voetbal hadden we volgens mij beter een stroever veld kunnen hebben, veel ploegen speelde sneller en beter voetbalquote:Op maandag 31 mei 2021 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje de Steven Berghuis onder de grasmeesters zeg maar
Nee die man wil gewoon in Nederland blijven. Heeft het hier goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |