abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:24:47 #251
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199706086
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 13:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja een beetje een veelvoorkomend euvel van de laatste pakweg 10 jaar. Je haalt spelers maar je hebt er vervolgens totaal geen plan mee of de kwaliteiten van de spelers stroken niet met de beoogde manier van spelen. Ik geloof dat ze daar nu wel een inhaalslag aan het maken zijn.

Om nog maar te zwijgen over de periode dat we doodleuk vervangers voor Vilhenna haalden maar dat die vervolgens nog jarenlang bleef. _O-
Naja dit jaar Linssen nog. Die heeft niet eens die 15 goals gemaakt waar hij goed voor zou zijn. Maar goed met Arnesen en Slot aan het roer zal dat nu wel klaar moeten zijn, het hele beleid van vGeel en Troost ging echt niet verder dan leuke 'buitenkansjes' uit de Eredivisie en terughaalgenot uit het buitenland en dan hopen dat de bijeengeraapte teringzooi maar lekker gaat voetballen (wat in het kampioensjaar wel gebeurde). Het kopen van spelers in de Eredivisie of terughaalgenot is niet per sé een probleem maar bij vGeel kreeg ik het idee dat iedere speler die het wel leuk deed in de subtop/middenmoot, 2 tot 4 miljoen kostte en niet door Ajax of PSV gehaald werd bij ons terecht kwam, of we hem nou nodig hadden of niet. Op zo'n manier haak je structureel natuurlijk nooit aan.
Makkelijk tweede.
pi_199706274
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Naja dit jaar Linssen nog. Die heeft niet eens die 15 goals gemaakt waar hij goed voor zou zijn. Maar goed met Arnesen en Slot aan het roer zal dat nu wel klaar moeten zijn, het hele beleid van vGeel en Troost ging echt niet verder dan leuke 'buitenkansjes' uit de Eredivisie en terughaalgenot uit het buitenland en dan hopen dat de bijeengeraapte teringzooi maar lekker gaat voetballen (wat in het kampioensjaar wel gebeurde). Het kopen van spelers in de Eredivisie of terughaalgenot is niet per sé een probleem maar bij vGeel kreeg ik het idee dat iedere speler die het wel leuk deed in de subtop/middenmoot, 2 tot 4 miljoen kostte en niet door Ajax of PSV gehaald werd bij ons terecht kwam, of we hem nou nodig hadden of niet. Op zo'n manier haak je structureel natuurlijk nooit aan.
Het verwachtingspatroon is natuurlijk (terecht) ook nog steeds absurd hoog. Echt vanaf de grond af aan beginnen met bouwen in alle rust is hier nooit een optie.

Kampioenschap is dan weliswaar geen reële mogelijkheid maar als je buiten de top drie dreigt te vallen zijn de emmers met zuur niet aan te slepen. Dus kiest men maar weer voor "routine" en "zekerheid" in het aankoopbeleid.
blablablabla
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:46:56 #253
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199706425
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Het verwachtingspatroon is natuurlijk (terecht) ook nog steeds absurd hoog. Echt vanaf de grond af aan beginnen met bouwen in alle rust is hier nooit een optie.

Kampioenschap is dan weliswaar geen reële mogelijkheid maar als je buiten de top drie dreigt te vallen zijn de emmers met zuur niet aan te slepen. Dus kiest men maar weer voor "routine" en "zekerheid" in het aankoopbeleid.
Gelukkig is er nu wel wat meer realisme. Zo'n coronajaar met enkel zaadvoetbal maakt nederig. De opbouwfase gaat juist rustiger zijn omdat mensen alweer blij zijn in de Kuip te zitten en er ook begrip is voor de financieel bedroevende fase. Verder helpt het dat je zelfs zonder Senesi, Berghuis en Kökcü een betere selectie hebt dan 14 van de andere Eredivisieclubs dus echt ver weg zakken zal ook niet zo gauw gebeuren. Sterker zelfs als ik zie wat er bij AZ overblijft zonder hun kernspelers is dat ook niet bepaald flitsend.

Denk dat we met de ingeslagen weg over niet al te lange tijd gewoon weer stabiel top 3 eindigen en als PSV zo megalomaan bezig blijft met aankopen zonder resultaat te boeken is dat ook haalbare koek. Voor nu is er echter bij ons nieuw realisme nodig en dat betekent waarde creëren op het veld en de conservatieve blik in alle geledingen van de club overboord gooien en die start is al gemaakt.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:51:33 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199706485
Hopelijk blijft Bijlow eens heel dit jaar.
Heb je vanuit achteruit wat meer stabiliteit en rust.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199706565
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 13:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja een beetje een veelvoorkomend euvel van de laatste pakweg 10 jaar. Je haalt spelers maar je hebt er vervolgens totaal geen plan mee of de kwaliteiten van de spelers stroken niet met de beoogde manier van spelen. Ik geloof dat ze daar nu wel een inhaalslag aan het maken zijn.

Om nog maar te zwijgen over de periode dat we doodleuk vervangers voor Vilhenna haalden maar dat die vervolgens nog jarenlang bleef. _O-
Kan me ook Bastos nog herinneren. Nooit gespeeld, uitgeleend en weggestuurd want niet goed genoeg, en daarna niet onverdienstelijk in Frankrijk gespeeld. Op het WK van 2010 nog voor Brazilië in het veld tegen Nederland in de kwart (?) finale.

Geen geweldenaar, maar daar had toch meer in moeten zitten.
pi_199706575
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Gelukkig is er nu wel wat meer realisme. Zo'n coronajaar met enkel zaadvoetbal maakt nederig. De opbouwfase gaat juist rustiger zijn omdat mensen alweer blij zijn in de Kuip te zitten en er ook begrip is voor de financieel bedroevende fase. Verder helpt het dat je zelfs zonder Senesi, Berghuis en Kökcü een betere selectie hebt dan 14 van de andere Eredivisieclubs dus echt ver weg zakken zal ook niet zo gauw gebeuren. Sterker zelfs als ik zie wat er bij AZ overblijft zonder hun kernspelers is dat ook niet bepaald flitsend.

Denk dat we met de ingeslagen weg over niet al te lange tijd gewoon weer stabiel top 3 eindigen en als PSV zo megalomaan bezig blijft met aankopen zonder resultaat te boeken is dat ook haalbare koek. Voor nu is er echter bij ons nieuw realisme nodig en dat betekent waarde creëren op het veld en de conservatieve blik in alle geledingen van de club overboord gooien en die start is al gemaakt.
Zou mooi zijn als je Senesi voor 30+ miljoen kunt slijten komende zomer, dan kunnen we zien wat Arnesen echt in zijn mars heeft qua transfers. Waar een van Geel faliekant door de mand viel na kwalificatie voor de CL en de bijbehorende gelden.

Verder nog nooit zo'n enorme hype gezien rondom de aanstelling van een trainer als met Slot, dat kan bijna alleen maar tegenvallen.
blablablabla
pi_199706595
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:57 schreef Elan het volgende:
Waar een van Geel faliekant door de mand viel na kwalificatie voor de CL en de bijbehorende gelden.
Dat is toch vooral naar nieuw Varkenoord gegaan?
pi_199706605
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als je Senesi voor 30+ miljoen kunt slijten komende zomer, dan kunnen we zien wat Arnesen echt in zijn mars heeft qua transfers. Waar een van Geel faliekant door de mand viel na kwalificatie voor de CL en de bijbehorende gelden.

Verder nog nooit zo'n enorme hype gezien rondom de aanstelling van een trainer als met Slot, dat kan bijna alleen maar tegenvallen.
Direct de Vrienden Parasieten van Feyenoord uitkopen.
pi_199706872
Alles wat van Cambuur komt, is goed ^O^ ^O^
Eerste Arne Slot en nu Sipke Hulshof.
pi_199707137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat is toch vooral naar nieuw Varkenoord gegaan?
Gedeelte ja, dacht rond de 10/12 miljoen.
Als je Senesi zou verkopen zal ongetwijfeld ook een deel gebruikt gaan worden om andere kostenposten rond te maken, zeker na zo'n verliesgevend cojonajaar.
blablablabla
pi_199708271
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als je Senesi voor 30+ miljoen kunt slijten komende zomer, dan kunnen we zien wat Arnesen echt in zijn mars heeft qua transfers. Waar een van Geel faliekant door de mand viel na kwalificatie voor de CL en de bijbehorende gelden.

Verder nog nooit zo'n enorme hype gezien rondom de aanstelling van een trainer als met Slot, dat kan bijna alleen maar tegenvallen.
30mln is echt een utopie. Dat was zonder Corona al lastig geweest, maar nu echt onmogelijk. Als je 20 vangt is het al heel netjes.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_199709240
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

30mln is echt een utopie. Dat was zonder Corona al lastig geweest, maar nu echt onmogelijk. Als je 20 vangt is het al heel netjes.
Als dat zo zou uitpakken puur door corona is jouw euro ook meer waard in diezelfde markt .
blablablabla
pi_199709313
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Als dat zo zou uitpakken puur door corona is jouw euro ook meer waard in diezelfde markt .
Dat klopt. Maar als spelers bijvoorbeeld ongeveer 20% minder waard zijn nu, dan wordt 25mln (lijkt mij realistischer dan 30, voor corona) 20mln. Maar dan wordt 5mln opeens 4mln. Dus we krijgen 5 minder en betalen maar 1 minder.

Uiteindelijk blijft alles wat de gek ervoor geeft, maar er lijkt wel echt minder geld op de markt te zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_199709397
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:06 schreef H.FR het volgende:
Uiteindelijk blijft alles wat de gek ervoor geeft, maar er lijkt wel echt minder geld op de markt te zijn.
Ligt het niet gewoon aan het EK dat voor de deur staat? En ik meen dat de transferwindow nog niet open is.

Ik denk dat het wel mee gaat vallen qua corona invloeden eigenlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 19:17:34 ]
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:25:36 #265
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_199709482
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:18 schreef Idisrom het volgende:
Alles wat van Cambuur komt, is goed ^O^ ^O^
Eerste Arne Slot en nu Sipke Hulshof.
Mark Diemers zegt hallo
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_199709732
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Naja dit jaar Linssen nog. Die heeft niet eens die 15 goals gemaakt waar hij goed voor zou zijn. Maar goed met Arnesen en Slot aan het roer zal dat nu wel klaar moeten zijn, het hele beleid van vGeel en Troost ging echt niet verder dan leuke 'buitenkansjes' uit de Eredivisie en terughaalgenot uit het buitenland en dan hopen dat de bijeengeraapte teringzooi maar lekker gaat voetballen (wat in het kampioensjaar wel gebeurde). Het kopen van spelers in de Eredivisie of terughaalgenot is niet per sé een probleem maar bij vGeel kreeg ik het idee dat iedere speler die het wel leuk deed in de subtop/middenmoot, 2 tot 4 miljoen kostte en niet door Ajax of PSV gehaald werd bij ons terecht kwam, of we hem nou nodig hadden of niet. Op zo'n manier haak je structureel natuurlijk nooit aan.
ik vind Linssen een prima transfer achteraf, veel gespeeld en werd vooral gehaald als backup/vervanger van Sini

die gozer heeft veel gespeeld, was transfervrij en je was een soort van op elkaar aangewezen aan het einde van die transferperiode

in een goede feyenoordselectie is hij een vierde of vijfde aanvaller

dat was ook het geval geweest als je een spits had die redelijk presteerde
pi_199709757
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar als spelers bijvoorbeeld ongeveer 20% minder waard zijn nu, dan wordt 25mln (lijkt mij realistischer dan 30, voor corona) 20mln. Maar dan wordt 5mln opeens 4mln. Dus we krijgen 5 minder en betalen maar 1 minder.

Uiteindelijk blijft alles wat de gek ervoor geeft, maar er lijkt wel echt minder geld op de markt te zijn.
Ja dat is waar, aan de andere kant zijn er natuurlijk niet zoveel linksbenige centrale verdedigers met een Italiaans paspoort op de markt dus het is te hopen dat de (sub)top van Italië en Spanje lekker tegen elkaar gaat opbieden komende zomer :P
blablablabla
pi_199709766
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik vind Linssen een prima transfer achteraf, veel gespeeld en werd vooral gehaald als backup/vervanger van Sini

die gozer heeft veel gespeeld, was transfervrij en je was een soort van op elkaar aangewezen aan het einde van die transferperiode

in een goede feyenoordselectie is hij een vierde of vijfde aanvaller

dat was ook het geval geweest als je een spits had die redelijk presteerde
Eens.
En nooit lopen zeiken ook.

Zelfs niet nadat hij na die hattrick tegen Heerenveen weer op de bank zat :')
blablablabla
pi_199709791
Linssen is mij ook bovengemiddeld bevallen. Doet mij denken aan de eerste seizoenen van Toornstra bij ons qua mentaliteit en uitstraling, alleen dan zonder zachte G.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 01-06-2021 19:58:59 ]
pi_199709856
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Eens.
En nooit lopen zeiken ook.

Zelfs niet nadat hij na die hattrick tegen Heerenveen weer op de bank zat :')
ik denk dat hij na zijn poging iets te regelen in het buitenland maar wat blij is dat hij nog hier terecht kon :D

maar goed, zou wel lekker zijn als je hem volgend seizoen zo nu en dan eens ziet ipv elke week voor lange periodes
  dinsdag 1 juni 2021 @ 20:15:09 #271
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199710043
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik vind Linssen een prima transfer achteraf, veel gespeeld en werd vooral gehaald als backup/vervanger van Sini

die gozer heeft veel gespeeld, was transfervrij en je was een soort van op elkaar aangewezen aan het einde van die transferperiode

in een goede feyenoordselectie is hij een vierde of vijfde aanvaller

dat was ook het geval geweest als je een spits had die redelijk presteerde
Mjah ik blijf er bij dat het een beetje nutteloze transfer is geweest, op linksbuiten is het gewoon een drama geweest. Hij kan niet diep gaan en hij heeft geen actie, daarnaast was het in combinatie met Malacia/Haps beroerd. Hij heeft denk ik geen enkele goede wedstrijd op die plek gespeeld, dus als back-up van Sini is het gewoon mislukt.

In de spits heeft hij het aardig gedaan moet ik zeggen, alhoewel ik liever had dat het spel wat meer aangepast was op Bozenik of Jørgensen en dat we dus op het middenveld met het puntje naar voren waren gaan spelen. Uiteindelijk hebben we aan hen weinig gehad dus dan was Linssen wel de beste tussenoplossing en binnen de mogelijkheden heeft hij het goed gedaan.

Vraag mij af of Slot er potentie in gaat zien want nog een seizoen als spits lijkt mij er niet in zitten en als back-up voor Sini is niet verstandig omdat je dan je spel overhoop moet halen. Misschien dat er bij een vertrek van Berghuis kansen liggen. Vooralsnog trek ik de conclusie prima speler maar in geen enkele rol echt geschikt voor Feyenoord.
Makkelijk tweede.
pi_199710127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mjah ik blijf er bij dat het een beetje nutteloze transfer is geweest, op linksbuiten is het gewoon een drama geweest. Hij kan niet diep gaan en hij heeft geen actie, daarnaast was het in combinatie met Malacia/Haps beroerd. Hij heeft denk ik geen enkele goede wedstrijd op die plek gespeeld, dus als back-up van Sini is het gewoon mislukt.

In de spits heeft hij het aardig gedaan moet ik zeggen, alhoewel ik liever had dat het spel wat meer aangepast was op Bozenik of Jørgensen en dat we dus op het middenveld met het puntje naar voren waren gaan spelen. Uiteindelijk hebben we aan hen weinig gehad dus dan was Linssen wel de beste tussenoplossing en binnen de mogelijkheden heeft hij het goed gedaan.

Vraag mij af of Slot er potentie in gaat zien want nog een seizoen als spits lijkt mij er niet in zitten en als back-up voor Sini is niet verstandig omdat je dan je spel overhoop moet halen. Misschien dat er bij een vertrek van Berghuis kansen liggen. Vooralsnog trek ik de conclusie prima speler maar in geen enkele rol echt geschikt voor Feyenoord.
kun je nog meer vragen van zo'n type transfer dan?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 20:32:53 #273
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199710289
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

kun je nog meer vragen van zo'n type transfer dan?
15 goals.

@generationalpha
Makkelijk tweede.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 20:43:49 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199710453
Linssen op de plek waar hij oorspronkelijk voor gehaald is was wel echt pure oogaids trouwens. Walgelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 1 juni 2021 @ 20:58:00 #275
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199710664
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
Linssen op de plek waar hij oorspronkelijk voor gehaald is was wel echt pure oogaids trouwens. Walgelijk.
Ja dit is een beetje wat ik bedoelde maar dan in minder woorden

KRABBY’ED
Makkelijk tweede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')