Had je dus eigenlijk niet aan moeten beginnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde, dan is het dus wel echt voor één seizoen.
Oneens, want het is een speler die uitstekend past in de speelwijze van Slot.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je dus eigenlijk niet aan moeten beginnen.
Arnesen pakt lekker door. Prima ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij al bekend, maar nu officieel schijnbaar:
[ twitter ]
Oh dat zal best. Ik ben pertinent tegen dit soort constructies. Zeker als de speler in kwestie eigenlijk al een jaar amper een wedstrijd gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oneens, want het is een speler die uitstekend past in de speelwijze van Slot.
Zoals Guidetti bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat zal best. Ik ben pertinent tegen dit soort constructies. Zeker als de speler in kwestie eigenlijk al een jaar amper een wedstrijd gespeeld heeft.
#TeamTonnyquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:02 schreef Caland het volgende:
Hoorde laatst dat Vilhenna heimwee hep. Ook maar terughalen.
TERUGHAALGENOTquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:02 schreef Caland het volgende:
Hoorde laatst dat Vilhenna heimwee hep. Ook maar terughalen.
Karsdorp was misschien wel de belangrijkste speler in het kampioenselftal.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel grappig dat we nu een aantal ex-spelers hebben die nu tot de beste spelers horen bij hun club in een grote competitie (Tapia, Amrabat, Karsdorp, St Juste, in mindere mate Boëtius) maar bij ons helemaal niet zo indrukwekkend waren.
Als snelle opkomende back was hij zeker weten van waarde geweest. De Jurk haalde de ballen niet zelf op (helaas).quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Karsdorp was misschien wel de belangrijkste speler in het kampioenselftal.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we onbeperkt spelers zouden kunnen terughalen zouden we nu wel echt een flitsend elftal hebben hoor
Die speelde dat jaar feitelijk als spelverdeler vanuit rechtsback, echt waanzinnig knap. Van de rest van de spelers vind ik het eigenlijk niet echt duidelijk Feyenoord te verwijten dat ze het niet echt gered hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als snelle opkomende back was hij zeker weten van waarde geweest. De Jurk haalde de ballen niet zelf op (helaas).
Heb het meer over zijn terugkeer bij ons afgelopen jaar en zijn algehele niveau dit jaar. Valt makkelijk te verklaren (fitheid doet veel met een speler) maar een contrast is het wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Karsdorp was misschien wel de belangrijkste speler in het kampioenselftal.
Eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelde dat jaar feitelijk als spelverdeler vanuit rechtsback, echt waanzinnig knap. Van de rest van de spelers vind ik het eigenlijk niet echt duidelijk Feyenoord te verwijten dat ze het niet echt gered hebben.
das wel een lastige. Ik vind het alleen bij Taap bizar dat zijn talent volledig over het hoofd is gezien want die etaleerde het gewoon bij Peru, had gewoon op basis daarvan een langere periode in de basis moeten staan in plaats van Clasie of Fer. Niet dat Taap zelf onschuldig is want hij was ook wel erg makkelijk maar toch, het is wel slecht gezien.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:33 schreef Caland het volgende:
Van de rest van de spelers vind ik het eigenlijk niet echt duidelijk Feyenoord te verwijten dat ze het niet echt gered hebben.
Nouja een beetje een veelvoorkomend euvel van de laatste pakweg 10 jaar. Je haalt spelers maar je hebt er vervolgens totaal geen plan mee of de kwaliteiten van de spelers stroken niet met de beoogde manier van spelen. Ik geloof dat ze daar nu wel een inhaalslag aan het maken zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
das wel een lastige. Ik vind het alleen bij Taap bizar dat zijn talent volledig over het hoofd is gezien want die etaleerde het gewoon bij Peru, had gewoon op basis daarvan een langere periode in de basis moeten staan in plaats van Clasie of Fer. Niet dat Taap zelf onschuldig is want hij was ook wel erg makkelijk maar toch, het is wel slecht gezien.
StJuste is niet geflopt bij ons want hij is twee jaar een vaste basisspeler geweest maar hij is wel enigszins verkracht op rechtsback, das wel zonde geweest. Dat kan je ook van Amrabat zeggen maar dat was echt een mismatch met Feyenoord. Daar verwijt ik ons weinig in. Boëtius was wel een beetje flauw vind ik nog steeds, die was echt veel beter dan Larsson en hij is voor minder weggestuurd dan dat Berghuis allemaal geflikt heeft.
Ik kan me nog wel wat steekpasjes voor de geest halen dat jaar van Karsdorp. Geweldig ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelde dat jaar feitelijk als spelverdeler vanuit rechtsback, echt waanzinnig knap. Van de rest van de spelers vind ik het eigenlijk niet echt duidelijk Feyenoord te verwijten dat ze het niet echt gered hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |