quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie op de insta van André samen met kleine dre niet 1 reactie van Saar. Toch goed ingeschat dat Saar dit niet zo leuk vind . André die aandacht heeft voor zijn zoon ipv haar.
Jullie kunnen ook overdrijven met analyseren. Lijken de gemiddelde lullige artikelen in de roddelbladen wel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:41 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken, maar ze heeft wel een “ik vind het leuk” hartje gegeven. En haar zuster schrijft dat ze het lief vindt. Dus het valt mee.
Bedoel meer in het algemeen, het leger onder aanvoering van opper-lik(k)ers Soundos en Edwin dat elkaar spamt met hartjes en vlammetjes.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die hebben gewoon zin in een feestje, dus liken die handel en hopen op een uitnodiging voor de bruiloft.
Dit.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat is nogal een conclusie. Ik vind al die hartjes en vlammetjes van (semi)BN'ers nogal nietszeggend en het uitblijven daarvan dus ook.
Zo bedoelde ik het ook. Ik bedoelde te zeggen: ze reageerde wel en het valt dus wel mee haar weigering om het kind te liken.quote:Op donderdag 27 mei 2021 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit.
En het zou zo ook maareens kunnen zijn dat Sara zich gewoon buiten het contact tussen vader en kind houdt.
Gelukkig kunnen we voor feiten bij jou terecht.,quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen ook overdrijven met analyseren. Lijken de gemiddelde lullige artikelen in de roddelbladen wel.
Die vlammetjes en hartjes dat zijn de grootste kontenkruipers die er zijn. Met op nummer 1 Edwin Smulders.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat is nogal een conclusie. Ik vind al die hartjes en vlammetjes van (semi)BN'ers nogal nietszeggend en het uitblijven daarvan dus ook.
Dat vooral.quote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vooral.
Soms is er gewoon eventjes niks te melden, misschien moeten we dat dan ook niet doen.
Analyseren, fantaseren, fulmineren...quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen ook overdrijven met analyseren. Lijken de gemiddelde lullige artikelen in de roddelbladen wel.
Ik zal maar niet zeggen wat hij zei André.quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:17 schreef fleuril het volgende:
ANDRE & SARAH STEUNEN RACHEL
Als een liefhebbende zoon steunt Andre Hazes zijn moeder op deze spannende dag. Samen met zijn nieuwe liefde Sarah was de zanger vanmorgen aanwezig op de feestelijke opening van Rachels eerste winkel in Amstelveen.
staat filmpje op Party weekblad facebook
Ze is gewoon een leuk wijfquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat hij zei André.maar als mijn vriend dat had gezegd
Hoonzoonquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef fleuril het volgende:
Ook Sarahs ouders kwamen op de opening af en uiteraard werden die ook voor de Shownieuws-camera's getrokken. "Het is een heerlijke gozer en hij zingt elke ochtend voor me", aldus Rudolf, de vader van Sarah. Moeder Rebecca voegt toe dat ze dolblij is dat haar dochter enorm gelukkig is in de liefde, maar stipt ook de media-aandacht aan: "Dit is niet wat je voor ogen hebt natuurlijk, zo'n wereld, maar ik vind dat ze het heel goed doet".
https://www.shownieuws.nl(...)hoonzoon-andre-hazes
Het lijkt wel alsof Sarah met haar papa's op pad isquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:47 schreef Woonbootjes het volgende:
Thee drinken bij Rachel gezellig
[ link | afbeelding ]
Mammie heeft weer haar broek over haar schoenen ....quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:47 schreef Woonbootjes het volgende:
Thee drinken bij Rachel gezellig
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:48 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Heel mijn ontbijt eruit.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😁
Nee, heb snel weggeklikt toen ik me lichtelijk onwel begon te voelen. Wil het niet weten ook nietquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]heb je gehoord wat hij op het laatste zegt
Zijn bruine tong wegspoelen met een ijskoude Black Widow ice tea of een Ben milkyshake [ geďnspireerd op de film Ben, de rat]quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Smulders ook weer van de partij. Is hij in dienst bij Hazes.
Iedereen staat foto's van iedereen te makenquote:Op donderdag 27 mei 2021 13:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Smulders ook weer van de partij. Is hij in dienst bij Hazes.
En jij maar meelurken...quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Analyseren, fantaseren, fulmineren...
Hier geen insta, maar wat is / betekend een vlammetje? Sorry, maar ik heb echt geen idee!quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Bedoel meer in het algemeen, het leger onder aanvoering van opper-lik(k)ers Soundos en Edwin dat elkaar spamt met hartjes en vlammetjes.
Het zegt allemaal zo weinig, al schrijven "nieuws"sites wel hele diepte-artikel op basis van likes, volgen en ontvolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |