Ik was gewoon nieuwsgierig naar je beweegredenen, maar ik zal in het vervolg geen vragen meer stellen.quote:
Thnxquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig naar je beweegredenen, maar ik zal in het vervolg geen vragen meer stellen.
Ik krijg over twee weken mijn katten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Mijn kanarie vroeger heette ook Poekie
Dit ter info
Collina.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef RAVW het volgende:
wat mis ik die Italiaanse kale scheidsrechter van jaren geleden met dit soort wedstrijden
Okéquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef RAVW het volgende:
wat mis ik die Italiaanse kale scheidsrechter van jaren geleden met dit soort wedstrijden
Oh jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg over twee weken mijn katten.
Ik mis Howard Webb.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef RAVW het volgende:
Ik heb dat wel eens gedaan maar toen waren ze heel negatief... Zijn ze al wat enthousiaster?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als België speelt moet je toch op de Belg kijken
Zo heet de kat van mijn ouders.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Mijn kanarie vroeger heette ook Poekie
Dit ter info
@Nattekatquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Wat leukVergeet geen pics te posten (in DRT)
HOE GAAN ZE HETEN?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lusten wel een kanarietje jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is voorlopig rustig in DRT ben ik bang.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Wat leukVergeet geen pics te posten (in DRT)
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef RAVW het volgende:
topref was ditquote:
Ze zijn ziekelijk nationalistisch, Hitler kan er nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan maar toen waren ze heel negatief... Zijn ze al wat enthousiaster?
Jij vond Rik de Saedeleer te weinig enthousiast?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan maar toen waren ze heel negatief... Zijn ze al wat enthousiaster?
Wat ga je etenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:17 schreef Bolasie het volgende:
We wachten op de goal.
En mijn avondeten.
Hey egeltje!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oké mooi, dat verwacht ik als je eigen land speelt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn ziekelijk nationalistisch, Hitler kan er nog een puntje aan zuigen.
Meadowquote:
Wat ga je eten ouwe dibbesquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:17 schreef Bolasie het volgende:
We wachten op de goal.
En mijn avondeten.
Benji mag nooit doodquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meadow
Tony is wel een bazennaam voor een kat
Zodra Benji dood is noem ik mijn nieuwe kat ook Tony!
Kweet niet wie t toen deden, maar in de rust hield alleen Jan Mulder de moed er nog in.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij vond Rik de Saedeleer te weinig enthousiast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |