Geef hem ook een klap van mij, die lulhannes.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:40 schreef onlogisch het volgende:
Even user @:Scrummie om zijn oren slaan.
Ogenblikje.
Oei, op 4 seconden na exact 5 jaar geleden. Nou ja, ik doe het ervoorquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geef hem ook een klap van mij, die lulhannes.
6 seconden?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei, op 4 seconden na exact 5 jaar geleden. Nou ja, ik doe het ervoor
Maar de mijne 6, nou ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4, refererend aan de post van timmmmm
toch knap dat je er nog steeds niks van snaptquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat Bitcoin niet langer decentraal is?
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch knap dat je er nog steeds niks van snapt
maar doe dit maar in BTC
Waarom dit spook weer als UI?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alles in je klerenkast is ook nep.
alles is nepquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alles in je klerenkast is ook nep.
ik denk niet dat ik iets van 'merkkleding' in de kast heb hangenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Behalve wanneer het een Vechain label heeft. JAAAAAAAAAAAAAA
Eens maat. Het gaat allemaal door dezelfde handjes in Bangladesh. Of het nu iets van Tommy, Calvin of de Zeeman is.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:53 schreef aTypisch het volgende:
vroeger hadden we er geen geld voor en nu vind ik het onzin
(lol)
Skere tijden maat.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:53 schreef aTypisch het volgende:
vroeger hadden we er geen geld voor en nu vind ik het onzin
(lol)
tjacka wordt ook genaaid door mensen in het BTC forum die hem in onverantwoorde investeringen lullenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tjacka wordt ook genaaid door mensen in het BTC forum die hem in onverantwoorde investeringen lullen
Sorry meneerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Paul, doe dit nou niet. Je gaat zelf de schijtzooi maar opruimen.
Ik was bezig met een antwoord, toen ging-ie plots op slot. Ik was zover.....quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:10 schreef aTypisch het volgende:
EK / De visie van Tong op het EK2021, wie gaat er winnen?
@:tong80
Moet je geen briljante topics of commentaren sluiten.quote:
Sociale werkplaats? Denk je echt dat @Drizzt zijn nest daarvoor uitkomt?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:17 schreef Caland het volgende:
Leuk dat de gehele sociale werkplaats mod is geworden van EK. Een visie van tong80-topic had daar uitstekend bij gepast.
Goed punt, terecht punt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sociale werkplaats? Denk je echt dat @:drizzt zijn nest daarvoor uitkomt?
Absoluut niet. Dacht je dat ik tot voor 2012 niet op streampjes keek?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een zwarte dag voor @:tagliano en @:el-stinho
Topic is al gesloten.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Daar hoef je het niet mee eens, maar dit is niet de plek om daarover te klagen.
Kim Holland als mod.quote:
Ik moet nog lunchen.quote:
Wat is een mokerdebiel?quote:
Boëtius doet het prima in de Bundesliga en Feyenoord is in 2016/2017 ook nog kampioen geworden dus deze begrijp ik even niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gaat de UI voor user @:Scrummie worden @:timmmmm ???
Het is ook net zijn moeder hé.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:19 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie is weer druk aan het zuigen in het hardware topic
Onderschat zijn vader niet.quote:
Al die moeite om een post van 5 jaar terug te halen waar helemaal geen gekke dingen in staan. Nou ja, jij doet ook maar je best.quote:
misschien had hij toevallig een keer even niks te doenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al die moeite om een post van 5 jaar terug te halen waar helemaal geen gekke dingen in staan. Nou ja, jij doet ook maar je best.
Dan moet je nog verdomd goed je best doen om een post van Scrummie te vinden waar geen gekke dingen in staan.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
misschien had hij toevallig een keer even niks te doen
Die doet het zonder gebit.quote:
Ik geef deze eer graag door aan mijn goede vriend @GGMM , die heeft immers ook een eervolle vermelding in dit verhaal gehadquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gaat de UI voor user @:Scrummie worden @:timmmmm ???
Bans lopen altijd af.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg het idee dat de keuze om Tong nog een kans te geven niet van @:ggmm kwam.
Aparte opmerking van Lenny dan in het FB topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans lopen altijd af.
En dat ik iemand strontvervelend vind verandert de regels omtrent bans niet
Dan kies ik voorquote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef deze eer graag door aan mijn goede vriend @:GGMM , die heeft immers ook een eervolle vermelding in dit verhaal gehad
Joden lopen altijd wegquote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:33 schreef tong80 het volgende:
Ik hou de eer aan mezelf. Succes met je Tostie zooi.
Tot over een uurquote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:33 schreef tong80 het volgende:
Ik hou de eer aan mezelf. Succes met je Tostie zooi.
Wat heet een permanente ban?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom heet het dan een permanente ban? Wat een raar forum is dit.
Hoe eet jij je tosti het liefst?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb wel zin in een tosti nu. Je wordt bedankt @:tong80
Wat is jouw favoriete tostisamenstelling?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb wel zin in een tosti nu. Je wordt bedankt @:tong80
Om (geheel tegen mijn gewoonte in) even inhoudelijk op je post in te gaan :quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boëtius doet het prima in de Bundesliga en Feyenoord is in 2016/2017 ook nog kampioen geworden dus deze begrijp ik even niet.
niet gelezenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om (geheel tegen mijn gewoonte in) even inhoudelijk op je post in te gaan :
Ik vind dat wel meevallen.
12e in Bundesliga
Maakte dit seizoen 2 hele doelpunten in de competitie in 31 wedstrijden.
Gaf 5 assists als aanvallende middenvelder
Speelde 10 of 15 wedstrijden de volledige 90 minuten
Eigenlijk vind ik dat erg matig. Maar meer mag je ook niet verwachten van een uitermate matige speler.
Aldus forum moderator @onlogisch die nog geen minuut bundesliga heeft gekeken dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
12e in Bundesliga
Eigenlijk vind ik dat erg matig. Maar meer mag je ook niet verwachten van een uitermate matige speler.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
12e in Bundesliga
Maar hij hep op wikipedia gekeken!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus forum moderator @:onlogisch die nog geen minuut bundesliga heeft gekeken dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |