quote:Op maandag 24 mei 2021 21:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga nu @:Amarantha bellen want ik ben het sat.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Die Wuppie komt mij bekend voor, kon in KLB zijn draai niet vinden maar hij heeft gelukkig mensen van hetzelfde deplorabele niveau gevonden.
Ik dacht dat voetbalfekkits graag een regenboogdildo in hun reet hadden, maar nee, een hakenkruis vinden ze lekkerder zitten.quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:30 schreef Makrelis het volgende:
Afbeeldingen met hakenkruizen posten vind ik wel wat ver gaan mensen. Endat dan gephotoshopt gekoppeld aan een persoon. Heel onfatsoenlijk als je het mij vraagt.
Keiharde knaken maat! Ik ben een maandje bezig om dat bij elkaar te harken, maar verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:22 schreef JochemSjakie het volgende:
Net mijn 7 jaar oude GTX 970 videokaart voor 200 euro verkocht
hij is te dik, naziquote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:30 schreef Makrelis het volgende:
Afbeeldingen met hakenkruizen posten vind ik wel wat ver gaan mensen. Endat dan gephotoshopt gekoppeld aan een persoon. Heel onfatsoenlijk als je het mij vraagt.
Zou jij een autowasser van 150 kilo aannemen? Het is bijna een garantie dat diegene dan in de ziektewet komt met kapotte knieën, een slechte rug of iets anders. Lijkt me nogal een bedrijfsrisico.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:33 schreef Mark031 het volgende:
Hopen dat Braddie wordt aangenomen bij het wasbox bedrijf, want - zoals hij zelf zegt - hij is het zat om in de uitkering te zitten.
elke dag 0 verantwoordelijkheden hebben, uit je bed rollen met als eerste gedachte welke 20 youtube filmpjes je vandaag gaat kijken, lekker tijdens het schijten denken aan al die stumpers die nu voor jouw salaris zitten te werken, paar schnitzels in de airfryer gooien terwijl je ondertussen op thuisbezorgd kijkt voor je volgende foodreview, je stream aanslingeren en een beetje machtsmisbruik uitoefenen door mensen te bannen als ze verkeerd hallo zeggen, af en toe beloven dat je niet meer gaat streamen of vloggen om vervolgens gierend achter je scherm 3 uur later een vlog te uploaden, janken dat een uitkering geen vetpot is terwijl er 2000 euro aan elektronica in de bestelling staat maar je moeder moet het doen met een fles wijn van 3 euro voor moederdagquote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:33 schreef Mark031 het volgende:
Hopen dat Braddie wordt aangenomen bij het wasbox bedrijf, want - zoals hij zelf zegt - hij is het zat om in de uitkering te zitten.
Maar nooit, maar dan ook nooit, een lekker wijf neuken. En dan ben je aan het einde van de rit toch een beetje ongelukkig.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
elke dag 0 verantwoordelijkheden hebben, uit je bed rollen met als eerste gedachte welke 20 youtube filmpjes je vandaag gaat kijken, lekker tijdens het schijten denken aan al die stumpers die nu voor jouw salaris zitten te werken, paar schnitzels in de airfryer gooien terwijl je ondertussen op thuisbezorgd kijkt voor je volgende foodreview, je stream aanslingeren en een beetje machtsmisbruik uitoefenen door mensen te bannen als ze verkeerd hallo zeggen, af en toe beloven dat je niet meer gaat streamen of vloggen om vervolgens gierend achter je scherm 3 uur later een vlog te uploaden, janken dat een uitkering geen vetpot is terwijl er 2000 euro aan elektronica in de bestelling staat maar je moeder moet het doen met een fles wijn van 3 euro voor moederdag
erg hoor
die is veel sympathieker en eerlijker dan braadquote:
Als ik die gasten bij de wasstraat zie werken dan vind ik dat best een hondenbaan. Hele dag staan en borstelen. in een natte omgevingquote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:33 schreef Mark031 het volgende:
Houdt ie geen halve dag vol met die dikke opgezwollen olifantenpoten van hemquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:04 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als ik die gasten bij de wasstraat zie werken dan vind ik dat best een hondenbaan. Hele dag staan en borstelen. in een natte omgeving
Wat een enorme janklul is dat geworden zeg, beetje janken in fb dat we het over braddie hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:05 schreef okselzweet het volgende:
Zullen we het niet meer over braddie hebben!!!! Ik wil graag weten hoe het met jullie gaat en wat voor hobbies jullie hebben!! @:scrupuleus
Is vandaag de grote dag? Dan kunnen we dus vanavond een vlog verwachten wat voor een verschrikkelijk kutbedrijf het wel niet is, dat ze hem hebben voorgelogen etc etcquote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:33 schreef Mark031 het volgende:
Hij houdt werk überhaupt niet vol, na een paar uur is hij het zat en wil hij wat anders gaan doen en gaat hij het opzettelijk verklooien. Zoals toen hij pakketbezorger werd, ging hij pakjes openmaken omdat hij nieuwsgierig was wat er in zat.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Houdt ie geen halve dag vol met die dikke opgezwollen olifantenpoten van hem
NietMijnKoningshuis.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:46 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb die vergulde en ge-emailleerde 2 euromunt met Maxima erop van het weekend opgestuurd gekregen. Mooi ding wel.
Mijn hobby is naar dikke vloggers kijken die voedsel reviewen. Mijn favorieten zijn Jan Roos en Bradgetvquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:05 schreef okselzweet het volgende:
Zullen we het niet meer over braddie hebben!!!! Ik wil graag weten hoe het met jullie gaat en wat voor hobbies jullie hebben!! @:scrupuleus
Je moet wat als je nooit een opleiding hebt afgemaakt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:04 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als ik die gasten bij de wasstraat zie werken dan vind ik dat best een hondenbaan. Hele dag staan en borstelen. in een natte omgeving
ziedendquote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
elke dag 0 verantwoordelijkheden hebben, uit je bed rollen met als eerste gedachte welke 20 youtube filmpjes je vandaag gaat kijken, lekker tijdens het schijten denken aan al die stumpers die nu voor jouw salaris zitten te werken, paar schnitzels in de airfryer gooien terwijl je ondertussen op thuisbezorgd kijkt voor je volgende foodreview, je stream aanslingeren en een beetje machtsmisbruik uitoefenen door mensen te bannen als ze verkeerd hallo zeggen, af en toe beloven dat je niet meer gaat streamen of vloggen om vervolgens gierend achter je scherm 3 uur later een vlog te uploaden, janken dat een uitkering geen vetpot is terwijl er 2000 euro aan elektronica in de bestelling staat maar je moeder moet het doen met een fles wijn van 3 euro voor moederdag
erg hoor
Ik had een behoorlijke korting, 85%. Met verzendkosten een tientje. 2 euro herdenkingsmuntstukken uit andere landen vind ik vaak wel interessanter. Duitse landmark-serie bijvoorbeeld of kunstenaars uit het verleden. Ik heb inmiddels ruim 70 verschillende. Deze laaste is wel speciaal en heb ik apart besteld, alle andere zaten bij wisselgeld.quote:
Hee wat leuk, daar kijk ik ook naar! Heb je ook een vrouw en kinderen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Mijn hobby is naar dikke vloggers kijken die voedsel reviewen. Mijn favorieten zijn Jan Roos en Bradgetv
Ja, jij?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:28 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hee wat leuk, daar kijk ik ook naar! Heb je ook een vrouw en kinderen?
Misschien kunnen we binnenkort samen live gaan gamen met onze kinderen krijsend op de achtergrond.quote:
Dit lijkt me echt onvoorstelbaar leuk. Vind jij Queen en de Rolling Stones ook leuk? Dan kunnen we daar lekker over keuvelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Misschien kunnen we binnenkort samen live gaan gamen met onze kinderen krijsend op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
erg hoor
Gelijk in de première countdown een duimpje OMLAAG gedaan.quote:
Wie breed is laat het breed hangen is het spreekwoord toch ofzo?quote:
Baasquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelijk in de première countdown een duimpje OMLAAG gedaan.
Het begint een beetje zielig te worden. En asociaal. En nog een paar van die dingen. Ik snap inmiddels mensen die denken 'laat ik hier op zijn minst eens een melding van maken bij 1 of andere instantie' wel een klein beetje. Ms wel iets meer dan een klein beetje.quote:
Is vanavond al op hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:12 schreef okselzweet het volgende:
Even teruggespoeld, wat een tering grote bestelling voor één persoon :x
Het is pestverwend gedrag ook. Te lui om zelf te koken. Elke week voor minimaal honderd euro vreten bestellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Het begint een beetje zielig te worden. En asociaal. En nog een paar van die dingen. Ik snap inmiddels mensen die denken 'laat ik hier op zijn minst eens een melding van maken bij 1 of andere instantie' inmiddels een klein beetje. Ms wel iets meer dan een klein beetje.
Eigenlijk alleen wortel en een vegaburger.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
En wat hebben jullie gegeten (bij mamma telt niet mee)
Je bent toch geen konijnquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen wortel en een vegaburger.
en jij?
Iets meerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen wortel en een vegaburger.
en jij?
Hoe wil jij dat weten?quote:
Het was wel veel wortel. daarom hoefde ik geen aardappelquote:
is honderd euro niet redelijk normaal voor millenials?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is pestverwend gedrag ook. Te lui om zelf te koken. Elke week voor minimaal honderd euro vreten bestellen.
En het dan vervolgens (waarschijnlijk niet echt) met vieze blik in de prullenbak gooien.
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:26 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
is honderd euro niet redelijk normaal voor millenials?
Niet als je in de bijstand zit.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:26 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
is honderd euro niet redelijk normaal voor millenials?
En dan alle haat die ik eerst kreeg met mijn melding aan het UWV...quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Het begint een beetje zielig te worden. En asociaal. En nog een paar van die dingen. Ik snap inmiddels mensen die denken 'laat ik hier op zijn minst eens een melding van maken bij 1 of andere instantie' wel een klein beetje. Ms wel iets meer dan een klein beetje.
Een ip-ban zal Braddie goeddoen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal klaar met FOK! maar wel alles meelezen
Of die 8 maten te lange broekspijp kwam ergens tussen en het liep vast.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Weer een fiets ten onder gegaan aan zijn krachtige benen.
wat is het verschil met braadvet die van die realityseries met mongooltjes kijkt en ze uitlacht op twitterquote:
Alsof hij nog enige vorm van schaamte heeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:18 schreef gianni61 het volgende:
bestelt hij er 3 drankjes bij zodat de bezorger denkt dat het voor meerdere personen is?
Bar weinig.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:47 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat is het verschil met braadvet die van die realityseries met mongooltjes kijkt en ze uitlacht op twitter
Spaghetti, tomatenbasissaus met paprika, salami en groene pepers uit pekel. Was lang geleden dat ik het maakte.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
Vegaballen op een bedje van verse sla. Daarnaast een couscous salade met komkommer, tomaat, lente ui, rode ui, bieslook en koriander. Beetje citroen erover, beetje chilipoeder.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
Om aan het minimale bestelbedrag te komen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:18 schreef gianni61 het volgende:
bestelt hij er 3 drankjes bij zodat de bezorger denkt dat het voor meerdere personen is?
Om het er 's nachts als hij honger krijgt weer uit te graaien waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
En het dan vervolgens (waarschijnlijk niet echt) met vieze blik in de prullenbak gooien.
Paul de Leeuw is dan ook een vette staatsruifeter.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Om het er 's nachts als hij honger krijgt weer uit te graaien waarschijnlijk.
Paul de Leeuw biechtte laatst bij Jeroen van der Boom op dat hij dat vroeger ook deed. En op een gegeven moment er dingen achteraan gooide in de prullenbak zodat het niet meer eetbaar was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Online retourneren?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:33 schreef Azula het volgende:
Leuk zeg. Barkie uitgegeven aan een sportsetje online trek het aan gelijk ladder + zitten vlekken op de pijp. Zonde van m’n tijd en energie dit.
Weiger echter in de rij te gaan staan voor winkels.
Jaamaaaaarr Priemarrkkk eerste levensbehoefte111!111111!1!!1 En Eksjun!!!! We hadden nog maar 671 pakjes vaatdoekjes!!111 Hoge noodddquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:35 schreef The_Emotion het volgende:
Sws die rijen voor de winkels, het lijkt de Sovjetunie wel
Zaterdag DH nog. Srs een man of 60-80 in de rij. En rijen voor heel veel andere winkels.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:41 schreef Stepperoller het volgende:
Zijn er daar nog rijen dan? Ik zie vooral al ruim een jaar enorme drukte bij de bouwmarkten. Maar die liggen dan ook met regelmaat op mijn route op vergelijkbare stippen als voor corona, dus daar kan ik goed zien hoeveel drukker het is in vergelijking met 2019.
Ja omdat het sale is staat erbij dat het niet kan maar heb ze gemaild met foto’s. Wil m’n geld terugquote:
Nou ja het is niet alsof het hier zo leuk is als het over andere onderwerpen gaat. Dan zijn er weer andere 'shows'.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is het behang van onze levens
Op Hoog Catharijne wel iig. Heb het 1 keer gedaan omdat ik moest shoppen voor vakantie maar verder no thank you. Je bent letterlijk een hele dag kwijt om een paar winkels te kunnen bezoeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:41 schreef Stepperoller het volgende:
Zijn er daar nog rijen dan? Ik zie vooral al ruim een jaar enorme drukte bij de bouwmarkten. Maar die liggen dan ook met regelmaat op mijn route op vergelijkbare stippen als voor corona, dus daar kan ik goed zien hoeveel drukker het is in vergelijking met 2019.
Waar heb je het gehaald?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:43 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja omdat het sale is staat erbij dat het niet kan maar heb ze gemaild met foto’s. Wil m’n geld terug
Beter zeggen ze van hier zijn je monnies en hou die zooi want het kan toch niet verkocht worden.
Goed lezen, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:49 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kan niet raden, heb koppijn van het leren. Verblijd mij maar gewoon.
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:57 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik weet het echt nietKan niet meer helder denken. Verlos mij.
quote:
quote:
Mijn satisfyer aanzetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:02 schreef okselzweet het volgende:
Wat zijn jullie favoriete bezigheden? De mijne is fappen.
Nee gewoon nee.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:02 schreef okselzweet het volgende:
Mensen die klagen dat de braddie sc over braddie gaat!!!
Misschien wel maar beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |