Een ip-ban zal Braddie goeddoen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal klaar met FOK! maar wel alles meelezen
Of die 8 maten te lange broekspijp kwam ergens tussen en het liep vast.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Weer een fiets ten onder gegaan aan zijn krachtige benen.
wat is het verschil met braadvet die van die realityseries met mongooltjes kijkt en ze uitlacht op twitterquote:
Alsof hij nog enige vorm van schaamte heeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:18 schreef gianni61 het volgende:
bestelt hij er 3 drankjes bij zodat de bezorger denkt dat het voor meerdere personen is?
Bar weinig.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:47 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat is het verschil met braadvet die van die realityseries met mongooltjes kijkt en ze uitlacht op twitter
Spaghetti, tomatenbasissaus met paprika, salami en groene pepers uit pekel. Was lang geleden dat ik het maakte.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
En wat hebben jullie gegeten (bij mamma telt niet mee)
Vegaballen op een bedje van verse sla. Daarnaast een couscous salade met komkommer, tomaat, lente ui, rode ui, bieslook en koriander. Beetje citroen erover, beetje chilipoeder.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
En wat hebben jullie gegeten (bij mamma telt niet mee)
Om aan het minimale bestelbedrag te komen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:18 schreef gianni61 het volgende:
bestelt hij er 3 drankjes bij zodat de bezorger denkt dat het voor meerdere personen is?
Om het er 's nachts als hij honger krijgt weer uit te graaien waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
En het dan vervolgens (waarschijnlijk niet echt) met vieze blik in de prullenbak gooien.
Paul de Leeuw is dan ook een vette staatsruifeter.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Om het er 's nachts als hij honger krijgt weer uit te graaien waarschijnlijk.
Paul de Leeuw biechtte laatst bij Jeroen van der Boom op dat hij dat vroeger ook deed. En op een gegeven moment er dingen achteraan gooide in de prullenbak zodat het niet meer eetbaar was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Online retourneren?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:33 schreef Azula het volgende:
Leuk zeg. Barkie uitgegeven aan een sportsetje online trek het aan gelijk ladder + zitten vlekken op de pijp. Zonde van m’n tijd en energie dit.
Weiger echter in de rij te gaan staan voor winkels.
Jaamaaaaarr Priemarrkkk eerste levensbehoefte111!111111!1!!1 En Eksjun!!!! We hadden nog maar 671 pakjes vaatdoekjes!!111 Hoge noodddquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:35 schreef The_Emotion het volgende:
Sws die rijen voor de winkels, het lijkt de Sovjetunie wel
Zaterdag DH nog. Srs een man of 60-80 in de rij. En rijen voor heel veel andere winkels.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:41 schreef Stepperoller het volgende:
Zijn er daar nog rijen dan? Ik zie vooral al ruim een jaar enorme drukte bij de bouwmarkten. Maar die liggen dan ook met regelmaat op mijn route op vergelijkbare stippen als voor corona, dus daar kan ik goed zien hoeveel drukker het is in vergelijking met 2019.
Ja omdat het sale is staat erbij dat het niet kan maar heb ze gemaild met foto’s. Wil m’n geld terugquote:
Nou ja het is niet alsof het hier zo leuk is als het over andere onderwerpen gaat. Dan zijn er weer andere 'shows'.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is het behang van onze levens
Op Hoog Catharijne wel iig. Heb het 1 keer gedaan omdat ik moest shoppen voor vakantie maar verder no thank you. Je bent letterlijk een hele dag kwijt om een paar winkels te kunnen bezoeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:41 schreef Stepperoller het volgende:
Zijn er daar nog rijen dan? Ik zie vooral al ruim een jaar enorme drukte bij de bouwmarkten. Maar die liggen dan ook met regelmaat op mijn route op vergelijkbare stippen als voor corona, dus daar kan ik goed zien hoeveel drukker het is in vergelijking met 2019.
Waar heb je het gehaald?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:43 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja omdat het sale is staat erbij dat het niet kan maar heb ze gemaild met foto’s. Wil m’n geld terug
Beter zeggen ze van hier zijn je monnies en hou die zooi want het kan toch niet verkocht worden.
Goed lezen, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:49 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kan niet raden, heb koppijn van het leren. Verblijd mij maar gewoon.
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:57 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik weet het echt nietKan niet meer helder denken. Verlos mij.
quote:
quote:
Mijn satisfyer aanzetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:02 schreef okselzweet het volgende:
Wat zijn jullie favoriete bezigheden? De mijne is fappen.
Nee gewoon nee.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:02 schreef okselzweet het volgende:
Mensen die klagen dat de braddie sc over braddie gaat!!!
Misschien wel maar beterquote:
Wat was er zo vies aan?quote:
Die ene, met dat hoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:20 schreef Rupibma het volgende:
Ik wil weten wie Tlalot is, ik snap de hints niet. Cant deal with this shit.
Doe niet zo mahlquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:20 schreef Rupibma het volgende:
Ik wil weten wie Tlalot is, ik snap de hints niet. Cant deal with this shit.
Mijn interesse is jouw gedachten, niet in zijn penis.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heeft hij/zij een hoofd of gaf hij/zij hoofd?
Jammer joh.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:05 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.
Ga zn youtubekanaal maar bevlekken.
Braddie is een goede jongenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Jammer joh.
Prima review van die Chinees.
En tof dat Braadslee kan komen proefdraaien in die wasbox
Dat zeg je ook alleen omdat hij alles leest hierquote:
quote:
Braddie heeft een okergeel aura dan kan het niet anders dan dat het een gouden knul isquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen omdat hij alles leest hier
Eens.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Braddie parasiteert op de samenleving maar geeft wel op alles en iedereen af
Vlogs van braddie kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:02 schreef okselzweet het volgende:
Wat zijn jullie favoriete bezigheden? De mijne is fappen.
Net zo geel als zn krokante dekbedquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Braddie heeft een okergeel aura dan kan het niet anders dan dat het een gouden knul is
Krokante krabquote:
Welke lesquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:47 schreef Solotovski het volgende:
Net klaar met les, nu ff die foodreview bekijken van die kiloknaller
Alleen voor de pareltjes die elke vlog weer voorbij komenquote:
Deel linkquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:47 schreef Solotovski het volgende:
Net klaar met les, nu ff die foodreview bekijken van die kiloknaller
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Hoe laat je dit zover komen echt
Customs Consultant dus ik had me wel een leukere avond kunnen verzinnenquote:
K word echt agressief van die kwal.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen voor de pareltjes die elke vlog weer voorbij komen
`ik eet veel te weinig chinees, en veel te veel fastfood'
Snuivend?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Customs Consultant dus ik had me wel een leukere avond kunnen verzinnen
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ben je geintimideerd omdat je een echte alpha ziet
Hallo allemaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K word echt agressief van die kwal.
Adem in, adem uitquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K word echt agressief van die kwal.
Ik wil echt eens kijken wat een lange periode zonder vlees met mij doetquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:58 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hallo allemaal.
Het is de braaaaadge hier.
Vandaag heb ik een bestelling geplaatst bij een nieuwe tent in Hilversum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |