Went lang niet voor iedereen.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het went wel. Had ik in het begin ook. Nu boeit het mij geen reet meer.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat je mij niet op negeren krijgt bedoel ik.
Ben nu in Tromsø...quote:Op maandag 24 mei 2021 19:34 schreef m1st1g het volgende:
O
[..]
Ooohhh ik zag alleen deze vanaf dat vliegveld.
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik even met papier en inkt ga spelen
Ach, niet teveel zorgen over maken.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:36 schreef SolidasRock het volgende:
Ennuh, ik heb gemist dat Boze Eend echt in de knoop zat. Ik zit niet helemaal hier maar overal mee te lezen of te reageren. Misschien was mijn grapje niet erg handig op uitgerekend dit moment.
Ja in het begin dacht ik ook dat het een grapje / act was vanwege wat onsamenhangende teksten enzo, maar het lijkt toch echt wel diep te zitten.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:36 schreef SolidasRock het volgende:
Ennuh, ik heb gemist dat Boze Eend echt in de knoop zat. Ik zit niet helemaal hier maar overal mee te lezen of te reageren. Misschien was mijn grapje niet erg handig op uitgerekend dit moment.
Die vliegtuigen zijn dan net buslijnen.quote:
waarom loopt die meneer in een t shirt??????quote:
Soms moet je jezelf ff verwennen tochquote:Op maandag 24 mei 2021 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
22 euro, daar had hij dus mooi 2 weken van kunnen eten
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soms moet je jezelf ff verwennen toch
In zijn nakie was te koud.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom loopt die meneer in een t shirt??????
Terwijl je naar Belle Delphine zit te kijken?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soms moet je jezelf ff verwennen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |