Hey hallo, dat dacht ik ook, maar ik volgde daarom ook ADA/BTC en toen hij van .00002 naar .000035 ging heb ik er een paar terug naar BTC verkocht.. En toen ging hij gewoon door naar .000045 waar hij nog steeds is, best sterk...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:30 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Ik volg meerdere coins en ADA beweegt gewoon mee met BTC. Als BTC sterk dipt of stijgt, dan doet ADA hetzelfde.
Waarom denk je dat BTC ADA gaat inhalen?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:38 schreef Spellbound het volgende:
[..]
Hey hallo, dat dacht ik ook, maar ik volgde daarom ook ADA/BTC en toen hij van .00002 naar .000035 ging heb ik er een paar terug naar BTC verkocht.. En toen ging hij gewoon door naar .000045 waar hij nog steeds is, best sterk...
Serieuze vraag, goed moment misschien om een paar ADA tegen BTC te ruilen tot BTC weer een beetje inhaalt..?
Mits BTC “gewoon” weer omhoog gaat. Alles hangt daar uiteindelijk nog van af.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat de hypetrain pas net vertrokken is? Zoveel ontwikkelingen rondom Cardano, ontwikkelingen die zich achter elkaar aandienen. Ik verwacht dat de koopbereidheid het komende half jaar alleen nog maar meer een vlucht zal nemen.
Zo gaat het altijd toch? BTC bepaalt de markt, alts gaan daarna harder, en daarna haalt BTC ze weer in. Altijd van die golven. Ik heb gewoon naar de ADA/BTC chart zitten kijken en dat ziet er knap hoog uit de laatste tijd, zonder dat er echt veel fundamenteel veranderd is...Vandaat weer -8% zie ik net toevallig. Nog -30% verder en ik ruil weer wat BTC tegen ADA... (Euro's ruil ik sowieso al regelmatig tegen ADA - DCAquote:
Je ziet wel dat ADA iets minder het spoor volgt dan op het toppunt met BTC een paar maanden terug, daar zag je ADA toch elke keer meebewegen, daar lijkt nu een trendbreuk op te zitten, zou je de lijn doortrekken van daarvor dan zou Cardano ergens rond de 85 cent moeten hangen, maar die zit bijna op het dubbele, in dat opzicht is het een gunstige ontwikkeling.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mits BTC “gewoon” weer omhoog gaat. Alles hangt daar uiteindelijk nog van af.
Cardano gaat weer lekker omhoog inmiddelsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:17 schreef 111210 het volgende:
Alleen maar down, helaas van de week nog wat bij gekocht.
Mwa ben nog niet erg optimistisch, de pieken worden elke week lager en de dips daarbij dieper.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Cardano gaat weer lekker omhoog inmiddels
Smart contracts zijn bewezen veilig. Kunnen niet gehackt worden zoals er regelmatig gebeurd met de Ethereum Solidity contracts.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:35 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb 100 euro aan ADA gekocht om het eens te proberen.
Zou ik meer ervan kopen? Wat is het verschil tussen deze en andere flopcrypto's?
Komen aardig in de buurt nu jaquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa ben nog niet erg optimistisch, de pieken worden elke week lager en de dips daarbij dieper.
In dit tempo zitten we over drie weken op 0.60 laag/0.80 hoog.
quote:
Dat hangt van de programmeur afquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:06 schreef XDo het volgende:
[..]
Smart contracts zijn bewezen veilig. Kunnen niet gehackt worden zoals er regelmatig gebeurd met de Ethereum Solidity contracts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |