quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is een uitgezakte, uitgewoonde milf.
Je zou haar wel doen dus?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mooie vrouw hoor.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Verstappen moet een relatie met Nikkie de Jager beginnen.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Schijnt ook ontzettend puntige knieën te hebbenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Naar mijn mening wel. In iedergeval geen moeder die veel te oud is voor mij.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mooie vrouw hoor.
Maar jij hebt wat beters naast je op de bank zitten?
Je bent wel erg zuur vandaag. Over Rinus, over Kelly.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nouja lelijk is ze zeker niet maar ze heeft wel die typische golddigger uitstraling.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij is niet gay hequote:Op zondag 23 mei 2021 17:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Verstappen moet een relatie met Nikkie de Jager beginnen.
Ow sorry, ik was vergeten dat jij mag bepalen wanneer iemand te oud is voor iemand die je niet kent.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Naar mijn mening wel. In iedergeval geen moeder die veel te oud is voor mij.
quote:Op zondag 23 mei 2021 17:15 schreef Starflyer het volgende:
Max was trouwens de snelste winnaar in Monaco ooit, met een gemiddelde snelheid van 157,833 km/uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |