Zo begreep ik het ook. De vleugel van RBR voldoet aan de test maar de test deugt niet met de regelgeving. De vleugel mag maximaal x buigen, en daar voldoet de vleugel aan alleen als de vleugel bij volle snelheid wordt belast buigt de vleugel meer dan regelgeving.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Geen onafhankelijke testen, volgens het experts is het reglement volstrekt helder. Het zou dus niet mogen dat de Rb achtervleugel door de test heen komt.
Gaslyquote:Op zondag 23 mei 2021 20:53 schreef DX11 het volgende:
Het was wel heel close, weet niet meer wie het was maar volgens mij heeft iemand z'n zijwal van zijn band tegen de vangrail aan gesleten. Heel knap om zo die grens op te zoeken en heel te blijven.
Ik denk Strollieboy.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:53 schreef DX11 het volgende:
Het was wel heel close, weet niet meer wie het was maar volgens mij heeft iemand z'n zijwal van zijn band tegen de vangrail aan gesleten. Heel knap om zo die grens op te zoeken en heel te blijven.
Ik was in slaap gevallenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:39 schreef DX11 het volgende:
De uitslag was uiteraard prachtig, maar vinden jullie het ook niet een dodelijk saaie race? Het is dat die pit van Bottas halverwege nog wat entertainment gaf anders was ik waarschijnlijk in slaap gevallen..
Ik bleef ook gewoon aandachtig kijken. Ieder moment kan alles op eens omslaan, dat heeft ook wel charme.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Porsche supercup gekeken en Formula Regional. In beide series waren crashes op hetzelfde punt.
Bij de Formule1 geen enkele crash. Zegt wel wat, ik krijg niet het idee dat ze ingehouden hebben.
ik vond het evengoed boeiend. bijna 2 uur geconcentreerd racen, je ziet soms dat op het einde coureurs fouten gaan maken.
Lewis horen janken in de snelste auto op P7 is toch genieten. Kan er uren naar kijken.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bleef ook gewoon aandachtig kijken. Ieder moment kan alles op eens omslaan, dat heeft ook wel charme.
je zag coureurs evengoed dat punt raken waar LeClerc, en vroeger Verstappen, hun stuurstang braken. man man man wat een risico neem je dan.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bleef ook gewoon aandachtig kijken. Ieder moment kan alles op eens omslaan, dat heeft ook wel charme.
Lewis Hamilton: 'Zit ik nu ook nog achter Perez!?!'quote:Op zondag 23 mei 2021 21:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Lewis horen janken in de snelste auto op P7 is toch genieten. Kan er uren naar kijken.
Ik denk ook niet dat zijn rondjes rondom de pitstop heel erg goed waren in verhouding tot Gasly en Vettel. Hij had gewoon het tempo van Vettel niet. Maar goed, morgen gaat de raad van bestuur van Mercedes nog even excuses aan Hamilton maken en dan wordt hij de volgende race gewoon weer de goat genoemd omdat hij 1 tiende heeft op invalkracht Bottas.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Helemaal eens maar als hij in de top3 wilde finishen vandaag had hij gisteren beter moeten rijden. Bottas kon het wel. Zo afgeven op je team slaat nergens op als je hem met de snelste auto op P8 zet.
Als hij banden aan het sparen is en op het allerlaatste moment wordt hij binnen geroepen voor een undercut. Dan gaat er iets niet goed en dat kan Hamilton verweten worden, maar dat is onterecht.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat zijn rondjes rondom de pitstop heel erg goed waren in verhouding tot Gasly en Vettel. Hij had gewoon het tempo van Vettel niet. Maar goed, morgen gaat de raad van bestuur van Mercedes nog even excuses aan Hamilton maken en dan wordt hij de volgende race gewoon weer de goat genoemd omdat hij 1 tiende heeft op invalkracht Bottas.
Leuk dat je haat op Hamilton, maar het was ook een gekke situatie. Natuurlijk had Lewis zelf ook de snelheid niet dit weekend, dat klopt. Maar hij blijft gewoon met afstand de beste coureur van het moment en de afgelopen jaren en jaren. Met je 1 tiende op Bottasquote:Op zondag 23 mei 2021 21:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk ook niet dat zijn rondjes rondom de pitstop heel erg goed waren in verhouding tot Gasly en Vettel. Hij had gewoon het tempo van Vettel niet. Maar goed, morgen gaat de raad van bestuur van Mercedes nog even excuses aan Hamilton maken en dan wordt hij de volgende race gewoon weer de goat genoemd omdat hij 1 tiende heeft op invalkracht Bottas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |