abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199595575
Waarom wordt deze man niet gecanceld trouwens?
pi_199595978
Oei, dilemma.
Ik hou van een lekkere gate, vindt het wél heel erg als er mishandeling is maar tegelijk heb ik zo’n enorme hekel aan Lil’ Kleine dat het volgen van deze gate mij ook teveel aan hem doet herinneren, lezen en posten.

De Hazes gate trek ik dan wel beter.

Keuzes. Keuzes. -O-
  maandag 24 mei 2021 @ 13:34:51 #291
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199596014
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:00 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Waarom wordt deze man niet gecanceld trouwens?
Precies!

Ik begrijp er niets van. Bij Bilal W. viel iedereen struikelend over elkaar heen om afstand te nemen van deze 'pedo'. Het management trok zich terug, de omroep waar hij voor werkte ook en zijn platenlabel nam direct afstand, zelfs Instagram gaf hem een ban voor het leven. Lil K. was wel vaker in opspraak, met vechtpartijen in kroegen, bedreigingen en heulen met zware criminelen en dan gebeurt er niets, zelfs na het in elkaar slaan van zijn vrouw, waarbij volgens horen ook hun kind bij was. Waar zit het verschil van verontwaardiging dan in?
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199596052
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 12:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Types als Lul Kleine en André hebben helemaal geen ambitie om voor hun kind te zorgen. Ook niet de helft van de tijd. Die showen er af en toe mee op insta, spelen er een paar uurtjes mee en dat was het.

Toen die kleine (Lio dus :') ) net geboren was, was er ook al crisis. Jaimie deed alles alleen en trok het niet.
Om haar dwars te zitten.Omdat hij zelf in onmin met zijn moeder leeft. Hij kan goed een nanny voor het kind laten zorgen, het kind is status voor hem.Het "alleenrecht" willen hebben.Ik vond hem al een apart kind in dat jeugdjournaal interview, die gaat over lijken.Alles voor zijn ego.
pi_199596099
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:34 schreef doeka het volgende:

[..]

Precies!

Ik begrijp er niets van. Bij Bilal W. viel iedereen struikelend over elkaar heen om afstand te nemen van deze 'pedo'. Het management trok zich terug, de omroep waar hij voor werkte ook en zijn platenlabel nam direct afstand, zelfs Instagram gaf hem een ban voor het leven. Lil K. was wel vaker in opspraak, met vechtpartijen in kroegen, bedreigingen en heulen met zware criminelen en dan gebeurt er niets, zelfs na het in elkaar slaan van zijn vrouw, waarbij volgens horen ook hun kind bij was. Waar zit het verschil van verontwaardiging dan in?
Hij heeft wit privilege, Bilal W. niet.
pi_199596115
quote:

[..]

Precies!

Omdat bilal een mocro is
  maandag 24 mei 2021 @ 13:42:48 #295
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199596120
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat was ook mijn gedachte en dat vind ik afschuwelijk, kunnen we daar niets aan doen?
pi_199596141
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit idd. Jammer.
pi_199596166
Jaimie heeft het nu zelf ook toegegeven en hem aangegeven.
  maandag 24 mei 2021 @ 13:49:16 #298
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199596215
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:45 schreef Medusa666 het volgende:
Good for her!
  maandag 24 mei 2021 @ 13:50:59 #299
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199596243
Van mij mogen Bilal en Joris allebei de tyfus krijgen.
SOONY
pi_199596294
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:45 schreef Medusa666 het volgende:
Dat zal de reden zijn waarom Joris Scholten zojuist alle foto's van haar en met haar heeft gewist van z'n social media.
https://www.telegraaf.nl/(...)amaccount-lil-kleine

Jorik: op naar het volgende slachtoffer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 24 mei 2021 @ 13:53:59 #301
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199596302
quote:

[..]

Precies!

Veel mensen hadden hem al in de negeermodus staan. Hoe kun je iemand dan nog meer negeren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')