Hier werd 70 x op Malta gestemdquote:Op zondag 23 mei 2021 02:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet het. Een van de redenen dat ik echt zou balen als Malta had gewonnen. Ze verloren mijn sympathie stukje bij beetje met elke stap die ze gezet hebben zo ongeveer
Die kregen echt te weinig punten vond ik en die zaten te vroeg in de finale denk ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:08 schreef molloot200 het volgende:
Nederlandse jury had in de halve finale Rusland op 1
Hopelijk een wake up call, maar ik ben bang dat het calimero gedrag wordt, zeker in UK.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb tijdens de uitzending weinig gereageerd maar nu de rust is teruggekeerd (min of meer) kan ik het nu wel vragen: Wat vinden jullie van die 4x 0 punten?
Lullig, maar als er zoveel goede inzendingen zijn, waarom zou je dan op Duitsland of Spanje stemmen?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb tijdens de uitzending weinig gereageerd maar nu de rust is teruggekeerd (min of meer) kan ik het nu wel vragen: Wat vinden jullie van die 4x 0 punten?
Belgjes zijn vreemde mensjes zei opa altijdquote:Op zondag 23 mei 2021 02:09 schreef TheVulture het volgende:
De Belgische jury trouwens die Frankrijk echt helemaal niks gaf, WTF
Die 4 0'en bij de televote zullen wel historisch blijven. Wel opvallend dat we zelfs in Belgie geen puntje los hebben weten te weken.
Bizar. Maar eigenlijk ook wel terecht.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:08 schreef NailQueen het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 23 mei 2021 02:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet het. Een van de redenen dat ik echt zou balen als Malta had gewonnen. Ze verloren mijn sympathie stukje bij beetje met elke stap die ze gezet hebben zo ongeveer
Zo opvallend vind ik het niet eerlijk gezegd, er waren tig nummers beter dan Nederland 💁♂quote:Op zondag 23 mei 2021 02:09 schreef TheVulture het volgende:
Die 4 0'en bij de televote zullen wel historisch blijven. Wel opvallend dat we zelfs in Belgie geen puntje los hebben weten te weken.
Mijn partner stemde toch echt Duitsland en niks anders. Rest was allemaal zo zo. Snap dat wel, maar ik vond Duitsland helemaal niks.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Lullig, maar als er zoveel goede inzendingen zijn, waarom zou je dan op Duitsland of Spanje stemmen?
Ja, daar snapte ik niks van. Nederland 0 geven okee, er zijn genoeg betere nummers, maar Frankrijk 0 daar moeten ze voor uit de muziekwereld geschopt worden.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:09 schreef TheVulture het volgende:
Toen zat 1 vd 3 zangers tijdens de juryshow een paar keer mis. In de liveshow ging alles goed. Het grote publiek denkt dan dat de jury's er niets van kunnen, terwijl het toen echt aan Il Volo zelf lag.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alhoewel Il Volo keihard in de poepert is genomen door de jury's in 2015 en ze wonnen de televote met 100 punten verschil
Slachtoffer geworden van het sterke veld, denk ik, gecombineerd met niet de allersterkste liedjes. Kan gebeuren, volgend jaar maar een beter liedje insturenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:08 schreef NailQueen het volgende:
Ja, terwijl het het eerste liedje was wat ik geliket heb toen ik alle liedjes aan het luisteren was.quote:
Qua waardering voor wat ze instuurden meer dan terecht. Maar als wake up call misschien juist slecht dat ze helemaal niks hebben gekregen. Dan is het namelijk veel makkelijker om e denken dat dit bewust was.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk een wake up call, maar ik ben bang dat het calimero gedrag wordt, zeker in UK.
Wat werd er geantwoordquote:Op zondag 23 mei 2021 02:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zit de persco even terug te kijken, het is die akelige gast van Aftonbladet die de vraag stelt over het snuiven ook__!
Ik kan mij winnaars herinneren die er gigantisch naast zaten en alsnog dik de juryvote wonnenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen zat 1 vd 3 zangers tijdens de juryshow een paar keer mis. In de liveshow ging alles goed. Het grote publiek denkt dan dat de jury's er niets van kunnen, terwijl het toen echt aan Il Volo zelf lag.
Of op Nederland of Spanje.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Lullig, maar als er zoveel goede inzendingen zijn, waarom zou je dan op Duitsland of Spanje stemmen?
Dat die laag zouden eindigen oke, maar Nederland?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Makkelijk daar weggekomen?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:05 schreef TheVulture het volgende:
Net thuis!
Wat een avonddeze zal me qua ESF-herinneringen altijd bij blijven. Het was echt een groot feest en die climax bij de puntentelling.
Op zich ben ik blij met de Italiaanse winst, maar ik was na vanavond wel echt team Barbara geworden
Complimenten aan de hele productie, hier mogen ze echt heel trots op zijn
quote:Op zondag 23 mei 2021 02:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een van die gasten had een glas gebroken en daar waren ze mee bezig
Die foto van iemand van de NOS laat wel zien dat er echt een glas was gevallen (allemaal scherven) en nul resten van een mogelijk lijntje op de tafelquote:
Politiek correct geneuzel hebben ze in Oost - Europa niks mee te maken. Het is opdringerig en daar gaat men niet op stemmen.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat die laag zouden eindigen oke, maar Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |