DAT IS TOCH BIZAR!!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
Iedereen hier heel veel kijkplezier!![]()
Geniet lekker van deze heerlijke show die gewoon HIER IN NEDERLAND is
Ok, hoop dan alleen vanwege covid jaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen blijvertje is nee. Is gedaan om de delegaties te verkleinen ivm Covid. Maar ik vermoed dat het voor veel delegaties niet heeft uitgemaakt, en die er gewoon handig gebruik van hebben gemaakt.
Behalve Tsjechië, want zij kwamen maar met zijn vijven.
Net een voorbeschouwing in Ahoyquote:
Post je hier nog mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
Mama heeft hier meerdere salades gemaakt, verschillende soorten kaasjes, olijfjes, stokbrood, verschillende smeerseltjes, ik heb nog kaasstengels gemaakt
En voor het zoete heeft ze Belgische bonbons, verschillende chocolaatjes, een soort Hollandse koekhuisjes en een pasteis de belem
RIP mijn lijf
Hier straks ook de tafel vol snacksquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
Mama heeft hier meerdere salades gemaakt, verschillende soorten kaasjes, olijfjes, stokbrood, verschillende smeerseltjes, ik heb nog kaasstengels gemaakt
En voor het zoete heeft ze Belgische bonbons, verschillende chocolaatjes, een soort Hollandse koekhuisjes en een pasteis de belem
RIP mijn lijf
Ja joh!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net een voorbeschouwing in Ahoy
Zo bizar dat we daar vanmiddag nog gewoon zaten
Ik denk dat het hier rustiger loopt dus dat ik hier blijf hangenquote:
Denk het niet; ik wil de uitzending graag zien. Maar misschien heel af en toe een berichtjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |