heb je daar ook een oplossing voor? voor het zijn van een luie flikker ?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:47 schreef Vanyel het volgende:
Op mobiel kan dat plaatje best maar dan moet je niet zo'n luie flikker zijn
Nee dat vind ik een prijzenswaardige eigenschap. Die juich ik van harte toe.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je daar ook een oplossing voor? voor het zijn van een luie flikker ?
De weg. De waarheid. Het leven.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dat vind ik een prijzenswaardige eigenschap. Die juich ik van harte toe.
Vertraging van drie dagenquote:
Zeer onwijs waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zij uit de kringloop heeft een verse baby, dus die loopt op autopiloot.
Kus op bol.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:13 schreef fietsie het volgende:
Ik deed even een stukje onvervalste voel-je-even-wat-lekkerder-door-geld-te-verbranden: een ramsj 27" monitor ipv mn ramsj 22", en een kek nieuw toetsenbord.
En verdrietig bedoek enzo, bijpraten.
Hmmm, dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:12 schreef AnneX het volgende:
ha, ik zag je al reflecterend op de lapo afstevenen.
Vervelend om te lezen, dat je zo lang uit de running was.
En goed om te lezen, dat het positief voor je heeft gewerkt.
quote:
Nee joh ben ff hier op aan t studeren!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:16 schreef fietsie het volgende:
Zingen jullie mee?
https://www.youtube.com/p(...)ZAlmfRdTvtzb29eDhAhs
Cool, met zo'n zelfde serie is Abs nu Bohemian Rhapsody aan het oefenen. We deden gisteravond al 10x "Mamma!!!!!! " om er een beetje gevoel in te krijgenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee joh ben ff hier op aan t studeren!
https://www.google.com/se(...)vid:HtB2bDxtlBU,st:0
Ach, inzicht en reflectie is positief. Shitzooi is knudde.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmmm, dat bedoelde ik niet.
Ik was volgaarne dom en naïef gebleven als de hele shitzooi me daarmee bespaard was gebleven.
vond het zó leuk om het autootje in de app te zien aankomen over de dijk: slingerdeslinger🙃quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:16 schreef Blues het volgende:
En g heeft zijn box al binnen en mijn Ruby met dr ootootje is nog een uur van me verwijderd
Ja is ook leuk! Ze zit nu in Hlrmquote:[b]Op zaterdag 22 mei 2021 17:24 schreef AnneX
vond het zó leuk om het autootje in de app te zien aankomen over de dijk: slingerdeslinger🙃
Ahum. Een kijker. 😂 Zeiss.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja is ook leuk! Ze zit nu in Hlrm![]()
Wat is mn X voor leuks aan t kopen in Ommen?
Iig eerst een aantal chemo behandelingen gevolgd door een PET om te zien of er -iets- gebeurt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:33 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie Tis ook een waardeloos bericht. Kiest je sch.vader voor behandeling?
Ja, ik ken meerdere, die niet ervoor kiezen. En voor jullie gezin en verdere familie vanzelfsprekend schokkend.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben twee tuintegels gekozen. Een voor het pad en het terras bij de achterdeur en een voor beide terrassen. We komen op zo'n 4500 euro materiaalkosten uit en dat is wat onder de begroting. Ik vind het echt debiel veel geldWel opgelucht dat we antwoorden hebben. Op naar de volgende uitzoekklus.
Tot mijn 15e deed ik paardrijden, turnen, saxofoonles, orkest, scouting. Alles om uit huis te zijn.
Na mijn 15e was het 5 dagen koffieshop, 3 dagen kroeg, 2x kickboxen, 1x basketbal, 2x fitness. Alles om uit huis te zijn.
Goede gesprekken hier verder voor de zaterdag. De CUL-spiegel doet het nog
Heb je al honger? 😉quote:
Jouw overkant heeft heel lekker ijs, maar zelfgemaakt vind ik nóg lekkerderquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je al honger? 😉
En ijs! Wil ik nou ook een ijsmachine? Of loop ik naar de overkant?
Even reflecteren op praktische zaken…
Goed pistache ijs is een kunst. En jij bent dus kunstenaarquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:52 schreef Clubsoda het volgende:
Oh jongens, ik maakte pistacheijs. Nou heb ik heel weinig met roomijs in het algemeen en met pistacheijs in het bijzonder (meestal enorm chemisch qua kleur en smaak), maar dit![]()
Lekker!
En van de eiwitten merengues gemaakt, ook niet verkeerd.
Als het moet, dan moet het.....quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:13 schreef fietsie het volgende:
Ik deed even een stukje onvervalste voel-je-even-wat-lekkerder-door-geld-te-verbranden: een ramsj 27" monitor ipv mn ramsj 22", en een kek nieuw toetsenbord.
HF heeft er sowieso wel een kunstje van gemaakt om er altijd hele goedkope en simpele gerechten tussen te doen. Voorspelbaar wel dat ze juist die gerechten standaard leveren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben door mijn opgelegde HF heen. Blijkbaar houd ik heel veel van salade met komkommer en tomaat. En pasta. En kip. Goedkoop vulvoerDat ik niet van kaas houd wordt dan genegeerd dus de feta ligt er nog.
Volgende keer de mail maar beter bijhouden.
Proost 🍻quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:35 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De bezorgservice kwam langs.
Ja, ze vallen hier echt mee door de mand.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
HF heeft er sowieso wel een kunstje van gemaakt om er altijd hele goedkope en simpele gerechten tussen te doen. Voorspelbaar wel dat ze juist die gerechten standaard leveren.
Zet 'm opquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank nog voor de confronterendecoachingVanyel
En het delen van je eigen ervaring.
Wat betreft wat je zei over vroeger, heb ik het wel echt anders ervaren. Ik hoefde (van m'n ouders/omgeving) geen training te geven of bij de schoolkrant of in te vallen bij andere teams of op te passen, maar vond dat zo leuk dat ik het heel graag wilde doen. En ik heb die tijd soms als moeilijk ervaren op de momenten dat ik eigenlijk m'n vriendinnen nodig had, maar vooral ook heel vaak als heel fijn, op het hockeyveld met m'n coachkinders om me heen, heerlijk.
Maar ik neem je boodschap wel meeen ook die van @:Clubsoda en @:Cat-astrophe . Zo'n spiegel is best confronterend, maar wel nodig af en toe. Ik ga de komende weken meer ontspanning inbouwen, en in de zomer echt even pas op de plaats maken.
En nu heb ik zin in ricotta honing ijswelke ijs toko is dat? In de buurt van jouw indo toko?
Het kan ook altijd nog meevallen en dat de behandeling toch veel meer doet als gepland.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iig eerst een aantal chemo behandelingen gevolgd door een PET om te zien of er -iets- gebeurt.
Elke dag is een goede dag voor ijsquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zet 'm ophttp://www.biltseboer.nl/ Ze zijn wel al dicht nu.
Oh ja, dat is echt dichtbij, dat lijkt me een uitstekend excuusquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:35 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Elke dag is een goede dag voor ijsmorgen heb ik er vast ook nog zin in haha. En ik wilde nog naar de Ranzijn dit weekend, dus dan ben ik er al bijna
![]()
@:fietsie ik duim enorm dat de behandelingen beter aanslaan dan verwacht
Maar dan kan hij toch ook ijs eten? Of wil hij geen songfestival?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:43 schreef Lonaa het volgende:
Door al het gepraat over ijs wilde ik ijs gaan halen op weg naar vriendinnetje maar mag niet van F want die wil mee
Hij doet thuis songfestival met een vriend en ik ga weg naar een vriendin. Dat was niet bewust zo gepland maar gewoon lekker langs elkaar heen zeg maar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dan kan hij toch ook ijs eten? Of wil hij geen songfestival?
Kralenrijgers? Kettingrijgers? Ik ben geïntrigeerdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:46 schreef Candaasje het volgende:
Intense bijlees wel![]()
Confronterend is soms goed. Iets met zachte heelmeester, stinkende, etterende wonden...![]()
(of in mijn geval gewoon adembenemende hoofdpijn en een hoop kots. Een heel hoop kots. Eerlijk is eerlijk, dat is wel een vrij effectieve manier om tijdig op de rem te trappen. Daar moet ik mijn lichaam misschien dan wel ergens dankbaar voor zijn)
@:Lucky_Strike : ik was me serieus al aan het afvragen wat je in godesnaam (auocorrect maakt er godjesnaam van) de hele dag in een koffietentje zat te doen
![]()
@:sigme : ik vind het ogen als een een futuristische, met een hoop watten gevulde hamsterbal ofzo.
@:fiets :
Gesproken over problemen van een heel andere grootte orde; mijn raam is net ondergekwakt door zo'n 60 rijgers.
Ken je Fok!klassiekers vlindert!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kralenrijgers? Kettingrijgers? Ik ben geïntrigeerd![]()
(Sorry, kon het niet laten)
2100quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:03 schreef Barreltje het volgende:
Zeg hoe laat begint dat hele esf gebeuren vandaag eigenlijk?
#teluiomtepoepen
Daar is de SC voor hoor (ook benieuwd is en wanneer is dat score voorlezen?)quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:03 schreef Barreltje het volgende:
Zeg hoe laat begint dat hele esf gebeuren vandaag eigenlijk?
#teluiomtepoepen
Eh, maandag is 2e pinksterdag, misschien ook nog dichtquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar is de SC voor hoor (ook benieuwd is en wanneer is dat score voorlezen?)
Bedankt voor alle broekjes-met-pijpjes tips. Morgen maandag dus naar de Hema. (normaal wel op zondag open, behalve morgen).
Ik kreeg weer bloemenHet was alweer een paar maanden geleden.
Zo laat pas??quote:
dat hoorde ik net ook, om ca 1 uur weten we het. En ik denk dat het te maken heeft met de UK etc. dat het pas om 21 uur begintquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zo laat pas??
Eerder begon het toch om 20?
En nu nog 6 extra acts toch? Zal wel 01.00 worden dan..
quote:Voor de eerste keer werd het International Low Vision Song Contest (ILSC) georganiseerd wat te vergelijken is met een Eurovisiesongfestival maar dan voor blinde zangers en zangeressen. En die eerste editie werd gewonnen door de in Pulpí (Almería) wonenden Laura Diepstraten García. Eigenlijk zegt de organisatie dat alle 17 deelnemers winnaars zijn maar Laura kreeg de meeste stemmen.
Met het lied ‘Otra Visión’ wist de 14-jarige Nederlands-Spaanse zangeres Laura Diepstraten García het eerste International Low Vision Song Contest te winnen. Laura’s vader is Nederlander ook haar opa en oma komen uit Nederland. Laura speelde zelf piano en zong het lied tijdens het eerste songfestival voor blinden.
Laura vertegenwoordigde Spanje tijdens deze eerste editie en wist ook meteen geschiedenis te schrijven door het songfestival te winnen. Er deden 17 kandidaten mee en er werden in totaal 7.247 stemmen gegeven.
Bij mijn weten begint het al jaren om 21.00 uur. En ja, altijd een latertje.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zo laat pas??
Eerder begon het toch om 20?
En nu nog 6 extra acts toch? Zal wel 01.00 worden dan..
Ik weet ook niet beter dan 21 uur.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij mijn weten begint het al jaren om 21.00 uur. En ja, altijd een latertje.
Gelukkig noemen ze tegenwoordig bij de jurering alleen plek 1,2 en 3 en wordt de rest automatisch aangevuld. Anders zouden we het nog licht zien worden
Maaaaaar als je wel kiest kun je best leuke maaltjes kiezen!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
HF heeft er sowieso wel een kunstje van gemaakt om er altijd hele goedkope en simpele gerechten tussen te doen. Voorspelbaar wel dat ze juist die gerechten standaard leveren.
Ik weet vrij weinig van ESF, maar dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet beter dan 21 uur.
Vraag met wel af, stel dat Australie ooit eens wint...gaat dan het hele circus daar heen?
Denk het ook niet. Maar als stad kost dit best veel, dus heb je daar behoefte aan om dat ipv bijvoorbeeld Sydney te organiserenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet vrij weinig van ESF, maar dat gaat dus niet gebeuren.
Toen ik mijn HF eens vergat kreeg ik bijna hetzelfde als jij. Lekker goedkope maaltijden voor hen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben door mijn opgelegde HF heen. Blijkbaar houd ik heel veel van salade met komkommer en tomaat. En pasta. En kip. Goedkoop vulvoerDat ik niet van kaas houd wordt dan genegeerd dus de feta ligt er nog.
Volgende keer de mail maar beter bijhouden.
Wat een grote hoeveelheid eigeel. Of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:04 schreef sigme het volgende:
Kruispost. Zojuist opgegeten:
[ afbeelding ]
Spargel! Laten schillen door de groenteboer, maar ik moest ze nog wat inkorten om liggend in de pan te passen.
Met ei met veel rrrrrrrrrrroomboter en ham (ham & ei van eigen land).
[ afbeelding ]
Toe: petit grand dessert
Lange vingers, amaretto-mascarpone met Duitse advocaat, kwark met jostabessen.
Meh, ik ben sowieso niet zo'n fan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maaaaaar als je wel kiest kun je best leuke maaltjes kiezen!
Nee, er ligt iets van een afspraak dat een Europees land het dan doet. Ik weet eigenlijk niet of er al een bepaald land gekozen is, of dat ze dat dan op het moment bekijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet beter dan 21 uur.
Vraag met wel af, stel dat Australie ooit eens wint...gaat dan het hele circus daar heen?
Er waren meerdere steden geïnteresseerd om het te doen...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Maar als stad kost dit best veel, dus heb je daar behoefte aan om dat ipv bijvoorbeeld Sydney te organiseren
1x raden wie daar dan gewoon naar toe moet😍🤓quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Maar als stad kost dit best veel, dus heb je daar behoefte aan om dat ipv bijvoorbeeld Sydney te organiseren
Je hebt het vast niet over mijn nichtje die daar om de hoek woontquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:10 schreef Blues het volgende:
[..]
1x raden wie daar dan gewoon naar toe moet😍🤓
Maastricht miste 20 cm dakhoogte of zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er waren meerdere steden geïnteresseerd om het te doen...
Maar bitchen op jan dan?quote:
Die staat op het podium dus zolang Graham er niet doorheen praat kan dat nog primaquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je hebt het vast niet over mijn nichtje die daar om de hoek woont
Nu ben ik verscheurd...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die staat op het podium dus zolang Graham er niet doorheen praat kan dat nog primaEn misschien bitcht Graham wel mee
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die staat op het podium dus zolang Graham er niet doorheen praat kan dat nog primaEn misschien bitcht Graham wel mee
Zou het zoveel drukker zijn? Er zijn wel meer avonden dat er geen flikker donder op TV is.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maastricht miste 20 cm dakhoogte of zo.
En FOK! is alweer traag. Dit is denk ik wel de meest drukbezochte avond voort forum.
Kom maar gewoon naar de BBCquote:
Ik ben door wat mensen uitgenodigd, maar de app is stuk of niemand (op 1 na) geeft puntenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Wij zitten hier met de app op schoot om punten te geven![]()
FOK! heeft zich de laatste jaren flink geprofileerd als Songfestivalforum dus ik denk dat er meer unieke users zijn. Naast een hele kudde hysterische vaste ESFers.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zou het zoveel drukker zijn? Er zijn wel meer avonden dat er geen flikker donder op TV is.
Ik doe t alleen met Nederland ih algemeenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kom maar gewoon naar de BBC
[..]
Ik ben door wat mensen uitgenodigd, maar de app is stuk of niemand (op 1 na) geeft punten
Niet bij te lezen 😁quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:
ik zit ook op twitter mee te lezen, hilarisch
Ik ben erachter. Net mijn username aangepast en nu heeft hij iedereen die er al in stond eruit gegooid. Nou, dan laaaat maarquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik doe t alleen met Nederland ih algemeen
En dan doe jij volgend jaar mee? Zo ja, dan gaat dat mijn komende project wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:43 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Kan je voor ons niet zo’n pakje naaien🤪👙
Nee, er is een youtubeje waar je een groene trap en groene mannetjes ziet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:54 schreef Candaasje het volgende:
Gaaf decor van Griekenland! Benieuwd of dat er live in de zaal ook zo goed uitzag?
1998 belde. Ze willen hun act terug. De Britten sturen jaarlijks echt de meest matige acts...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Graham is poeslief![]()
![]()
Natuurlijk enthousiast over UK, maar die kerel zong echt matig.
En heeft het de hele tijd over Edsilla
maar volgens mij konden ze in de zaal wel zien wat wij nu zien. Kan het morgen wel even vragen aan vriendenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, er is een youtubeje waar je een groene trap en groene mannetjes ziet.
Magie een stukje weg.
Die willen het niet meer organiserenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
1998 belde. Ze willen hun act terug. De Britten sturen jaarlijks echt de meest matige acts...
Haha, maar toch kap gedaan. Green screens en matt paintings zijn bedt tricky. (We moesten dat zelf eens doen op de HKU. )quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, er is een youtubeje waar je een groene trap en groene mannetjes ziet.
Magie een stukje weg.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Graham is poeslief![]()
![]()
Godzilla moet ik dan steeds aan denken ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Graham is poeslief![]()
![]()
Zal vast op schermen te zien zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
maar volgens mij konden ze in de zaal wel zien wat wij nu zien. Kan het morgen wel even vragen aan vrienden
Ze halen de finale toch wel. Niet te goed zijn, anders moet je dat hele circus ook nog organiseren.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
1998 belde. Ze willen hun act terug. De Britten sturen jaarlijks echt de meest matige acts...
Düsseldorf is best wel een saaie stad vind ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als je een dansende hand op het podium zet wil je écht niet winnen![]()
Jammer wel, Düsseldorf was zo lekker in de buurt de vorige keer.
Vol met hysterische fans is het best te hebben. En goede kerstmarkt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Düsseldorf is best wel een saaie stad vind ik.
zal vast wel anders zijn wanneer ze het ESF organiseren. En de Kerstmarkt is ook best leuk daarquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Düsseldorf is best wel een saaie stad vind ik.
quote:
Ik blijk wederom in de war met Dortmundquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vol met hysterische fans is het best te hebben. En goede kerstmarkt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik blijk wederom in de war met DortmundDat ben ik altijd.
Geen idee wat er aan de hand is maar de laatste jaren lijken er explosief veel mensen met ALS te zijnquote:
oh echt johquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen idee wat er aan de hand is maar de laatste jaren lijken er explosief veel mensen met ALS te zijnIn mijn kennissenkring kan ik er al zo drie opnoemen (twee overleden, eentje nu in de voorlaatste fase).
Dit is vrij tam naar mijn zin hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Schreeuwfest met de rode boze middelvingers?
De mannen konden het wel brengen ja. Heb er iets meer mee dan met Lordi. Ietsjes meer….
Niet haten op meisje met persoonlijk leedquote:
Nooit achter jou gezochtquote:
Meer team psychedelics gok ik zo...quote:
deed me denken aan volksdansenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Soft spot voor deze… doet me qua sfeer denken aan een Russisch nummer wat ik ooit met koor gezongen heb (ja ik weet dat dit geen Russisch is)
Al hadden we er geen fluitje bij.
Ff lekker naar het ringstekenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:32 schreef Candaasje het volgende:
Omg, dit klinkt een beetje als een slecht bandje op Castlefest. Dan loop ik altijd naar de andere kant van het terrein
Haha, ja, zeer cultureel.quote:
Noorwegen gaat ook jog even door met de kettingen..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:39 schreef Candaasje het volgende:
Oh, toch nog toegang gekregen tot het keldertje zie ik aan deze SM meesteressen!
Flopflapperende decolledingesen?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoii gezellig joh. En leidt je lekker ff af van ellende
Op TikTok zijn ook een aantal briljante Tourette posters, die de problematiek onder de aandacht willen brengen.quote:
Terwijl Tourette zoveel meer inhoudt….quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op TikTok zijn ook een aantal briljante Tourette posters, die de problematiek onder de aandacht willen brengen.
Waaronder 1 volwassen man die bv pannekoeken probeert te bakken. Waarna zijn vrouw het plafond moet schrobben (oa vanwege eierschalen in het stucwerk)
Hoe grappig mss het is een k*t aandoening.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op TikTok zijn ook een aantal briljante Tourette posters, die de problematiek onder de aandacht willen brengen.
Waaronder 1 volwassen man die bv pannekoeken probeert te bakken. Waarna zijn vrouw het plafond moet schrobben (oa vanwege eierschalen in het stucwerk)
Het is TikTok he, de filters filteren veel serieuze content wegquote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Terwijl Tourette zoveel meer inhoudt….
Maakt de exposure en de mensen die dat medium daarvoor kiezen dus een stuk minder briljant.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is TikTok he, de filters filteren veel serieuze content weg
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:00 schreef sigme het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Oh? Ik neig nog immer naar mijn oude ijstoko voor ijs.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:04 schreef Clubsoda het volgende:
Zij hebben bijvoorbeeld ricottahoningijs
* Blues gaat nickchange aan vragenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]jij rockbitch!
Ik heb Litouwen ook nog een stem gegeven. Gewoon voor de leuk.
Uur of 12quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Hoe laat maken ze de uitslag bekend?
N00bjequote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah. Ik moet morgen op tijd op, helpen verhuizen.
Beter schieten ze een beetje op
Groen als gras, voor de tweede keer vandaagquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
N00bje![]()
Graham is niet zo vilein als normaal. Die man is gewoon dolblij dat het weer doorgaat. Werd net zelfs een beetje emotioneel. En is vol lof voor ons landje qua organisatie.
Teach in
Ja een glimmemde glimp van de toekomstquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:44 schreef christmastsunami het volgende:
Als je naar het songfestival kijkt is het toch een beetje of er geen virus is. het lucht wel op.
Weet je ook dat het stemmen in twee delen gaat?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Groen als gras, voor de tweede keer vandaag
Ja wist ik! Mijn stemmen zijn niet bevestigdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weer je ook dat het stemmen in twee delen gaat?
Nu eerst jury, daarna publieksstemmen wat alles totaal omgooit?
quote:Op zondag 23 mei 2021 00:06 schreef Barreltje het volgende:
Wanneer heeft chantal iets anders aan gedaan dan?
Klittenband en een hoop helpers.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:06 schreef Barreltje het volgende:
Wanneer heeft chantal iets anders aan gedaan dan?
Zelfs (of misschien wel juist) Ierland gaf ze niks.quote:
ja, hij mist "het"quote:Op zondag 23 mei 2021 00:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klittenband en een hoop helpers.
Jan had deze avond echt niet moeten doen. Hij valt zo ontzettend weg tegen die drie dames.
Griekenland is toch een blonde Nederlandse? Ofzo. Zag er niet verkeerd uit in elk geval.quote:
Volgens mij ging 2 jaar geleden @Lonaa naar bed na de juryvotes in de "wetenschap" dat Nederland niet ging winnenquote:Op zondag 23 mei 2021 00:15 schreef Candaasje het volgende:
Luitjes welterusten! Ik zie het morgen wel
Knulletje dat de punten noemdequote:Op zondag 23 mei 2021 00:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Griekenland is toch een blonde Nederlandse? Ofzo. Zag er niet verkeerd uit in elk geval.
Die de punten deedquote:Op zondag 23 mei 2021 00:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Griekenland is toch een blonde Nederlandse? Ofzo. Zag er niet verkeerd uit in elk geval.
Let op! Nu gaan wij de grote inhaalslag makenquote:
Kijk er niet van opquote:Op zondag 23 mei 2021 00:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriendin merkte net op dat de dubbel nul voor de UK een politieke afrekening was
Dan heeft hij de laatste jaren geen ESF gekeken.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:44 schreef Blues het volgende:
Agos die zwitser dacht al dat ie gewonnen had
Lekker nummer manquote:
Als je in tongen gaat spreken wordt het oppassen!quote:Op zondag 23 mei 2021 07:54 schreef minilot het volgende:
Happy Pinksteren allemaal!Eens zien of er ook dit jaar geen Heilige Geest in me neerdaalt
![]()
Wat zijn ieders pinksterplannen vandaag en morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekjes versieren.quote:Op zondag 23 mei 2021 07:54 schreef minilot het volgende:
Happy Pinksteren allemaal!Eens zien of er ook dit jaar geen Heilige Geest in me neerdaalt
![]()
Wat zijn ieders pinksterplannen vandaag en morgen?
Ja heerlijk hèquote:Op zondag 23 mei 2021 01:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker nummer man![]()
![]()
![]()
Even coke in het green room snuiven, je bandmattie tongen on stage. Boze gitaren, goeie stem en muziek, zalig![]()
Genoten weer. Jan mag wel met chemisch afval weg, die hoeft echt nooit meer ergens on stage wmb.
Nikkie ownde de shit, Edsilia ook leuk mens. Chantal zeg ik verder niets meer over
quote:Op zondag 23 mei 2021 08:04 schreef AnneX het volgende:
Wie is verbaasd?Sex, drugs & Rock'nRollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 En als de dag van het Pinkster [feest] vervuld werd, waren zij allen eendrachtelijk bijeen.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:23 schreef Candaasje het volgende:
@:minilot : wie daalt er waar in? Klinkt freaky .... of kinky?
()
basiskennis
Wie is verbaasd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat is lef hebben. Denk niet dat dit is wat het lijkt maar leuk geknipt.
En goedemorgen! Wij doen rustig aan vandaag. Misschien wat kleins in de tuin. Verder stofzuigen/dweilen, bed verschonen en de vriezer schoonmaken.Spoilers!
En toen dachten ze niet; misschien moeten we even een exorcist bellen?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:27 schreef sigme het volgende:
[..]
1 En als de dag van het Pinkster [feest] vervuld werd, waren zij allen eendrachtelijk bijeen.
2 En er geschiedde haastelijk uit den hemel een geluid, gelijk als van een geweldigen, gedreven wind, en vervulde het gehele huis, waar zij zaten.
3 En van hen werden gezien verdeelde tongen als van vuur, en het zat op een iegelijk van hen.
4 En zij werden allen vervuld met den Heiligen Geest, en begonnen te spreken met andere talen, zoals de Geest hun gaf uit te spreken.
Soort van; ze belden Saulus, maar die liet zich omlullen en werd Paulus.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En toen dachten ze niet; misschien moeten we even een exorcist bellen?
Wie is verbaasd?Als je de langere versie kijkt zie je dat het toch eigenlijk waarschijnlijk gewoon met vuistjes dicht yessssssss roepen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie mindfuck wel iig, en either way tofste band
Vond Litouwen en Oekraïne ook cool trouwens. De mensen van IJslandse band zijn geweldig maar dat nummer was ruk. Ze hebben normaal leukere muziekOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat argument snap ik wel. Deze is ook lekker: lapiazzaijs.nl en zonder koeienquote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh? Ik neig nog immer naar mijn oude ijstoko voor ijs.
Niet dat ik bovenstaand zou proberen, maar het klinkt alsof er opties zijn.
Nvm ik zag het al.
Mijn probleem met de biltseboer is dat ik nogal een teergevoelig reukorgaan heb. Ijs daar eten is dus vaak matigjes omdat het aroma van de stal mijn neus in drijft bij elke lik.
Omslachtig? Qua locatie of wegens andere redenen?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat argument snap ik wel. Deze is ook lekker: lapiazzaijs.nl en zonder koeien. Jouw oude ijstoko vind ik net wat te omslachtig.
De draisine natuurlijk: https://grenzland-draisine.eu/nl/ . En dan ontbijten/taart eten bij Bäckerei Derks op de Markt in Kranenburg. Maar geen idee of dat in juni allemaal alweer kan.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:13 schreef minilot het volgende:
Zuidoosterlijke cullies: ik dreig eind juni een nacht of wat te kamperen in het bos bij Groesbeek. Gezien succesvolle eerdere tips van jullie bij recreatie in andere provincies dan die van mezelf: wat zijn lokale aanraders wat betreft natuur/bezienswaardigheden/uitkijkpuntjes/ijsjes/eten/etcetera?
Weet ik ook niet, maar ik sla het hoe dan ook op - thanks!quote:Op zondag 23 mei 2021 09:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De draisine natuurlijk: https://grenzland-draisine.eu/nl/ . En dan ontbijten/taart eten bij Bäckerei Derks op de Markt in Kranenburg. Maar geen idee of dat in juni allemaal alweer kan.
Ja, ik ook, maar je bent natuurlijk ook nog afhankelijk van het Duitse beleid en vooralsnog vinden ze onze Inzidenswert Heel Engquote:Op zondag 23 mei 2021 09:37 schreef Molo het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat er in juni veel meer mogelijkheden zijn
Oh god ik las even over Duitsland heen, ja dat is een dingetje, daar is alles nog heel eng ja geloof ikquote:Op zondag 23 mei 2021 09:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar je bent natuurlijk ook nog afhankelijk van het Duitse beleid en vooralsnog vinden ze onze Inzidenswert Heel Eng
Nou, ze vinden zichzelf niet zo eng geloof ik en ze vaccineren ook best heel rap (leerkrachten en alle contactberoepen zijn ook al lang en breed gevaccineerd), maar ze hameren enorm op die incidentiewaarde, die wij hier niet eens meten (of misschien wel, maar die wordt niet gecommuniceerd). Mijn schoonouders vragen zo ongeveer wekelijks naar de Inzidenswertquote:Op zondag 23 mei 2021 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh god ik las even over Duitsland heen, ja dat is een dingetje, daar is alles nog heel eng ja geloof ik
Prikken prikken prikken en leeg die ziekenhuizen, dan boeien de besmettingen ook niet meer zo. Iig niet als platte cijfers
We zitten inmiddels weer dicht bij de 200quote:Op zondag 23 mei 2021 09:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar je bent natuurlijk ook nog afhankelijk van het Duitse beleid en vooralsnog vinden ze onze Inzidenswert Heel Eng
quote:Op zondag 23 mei 2021 09:46 schreef minilot het volgende:
Ik reken voor eind juni qua mogelijkheden gewoon nergens op en als het tegenvalt wordt het heel veel worstjes grillen bij de tent en whisky drinken tussen de hertjes
Ik zal het mijn schoonmoeder vertellen als ze het weer eens vraagtquote:Op zondag 23 mei 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
We zitten inmiddels weer dicht bij de 200
Er ruim onder zelfsquote:Op zondag 23 mei 2021 10:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zal het mijn schoonmoeder vertellen als ze het weer eens vraagt
Het rare van zangers is dat ze in de laagte moeite hebben en de hoogte makkelijk ingaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:15 schreef Candaasje het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit niet heel zuiver?
Die 3 bij elkaar vind ik echt heerlijkquote:Op zondag 23 mei 2021 00:59 schreef Blues het volgende:
Wij kicken nog even af met de van Rossems om weer met de beide oude beentjes op de vloer te komen
Meer eekhoorns dan herten daar!quote:Op zondag 23 mei 2021 09:46 schreef minilot het volgende:
Ik reken voor eind juni qua mogelijkheden gewoon nergens op en als het tegenvalt wordt het heel veel worstjes grillen bij de tent en whisky drinken tussen de hertjes
Als je door wat zompig natuur met veel verschillende dieren wil waan lopen. Dan een rondje Botterpot.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:13 schreef minilot het volgende:
Zuidoosterlijke cullies: ik dreig eind juni een nacht of wat te kamperen in het bos bij Groesbeek. Gezien succesvolle eerdere tips van jullie bij recreatie in andere provincies dan die van mezelf: wat zijn lokale aanraders wat betreft natuur/bezienswaardigheden/uitkijkpuntjes/ijsjes/eten/etcetera?
Klein Amerika. De glider is ook het enige dat daar te zien is.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Meer eekhoorns dan herten daar!
[ afbeelding ]
https://goo.gl/maps/fJFTGQkZwFVue8ew7
Oh, dat ziet er picknickgeschikt uit zeg! Thanks!quote:Op zondag 23 mei 2021 10:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Meer eekhoorns dan herten daar!
[ afbeelding ]
https://goo.gl/maps/fJFTGQkZwFVue8ew7
En Welke camping zit je?quote:Op zondag 23 mei 2021 09:13 schreef minilot het volgende:
Zijn we zo vlakbij jou ja? Geinig!quote:Op zondag 23 mei 2021 10:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je door wat zompig natuur met veel verschillende dieren wil waan lopen. Dan een rondje Botterpot.
Officiële naam "natuurgebied De Bruuk"
Als Duitsland weer open is kun je ook daar het bos in. Reichswald. Niet heel speciaal, een productie bos. Maar wel lekker lopen tussen het naaldhout. De Sint-Jansberg. Ook een aardig wandelgebied.
Een stukje geschiedenis en lopen door wat nu Nederland is, maar voorheen Duitsland. De Duivelsberg. Kun je daar ook meteen pannenkoeken eten indien weer open.
Speeltuin? De leemkuil is een grote speeltuin met vooral doe dingen, zand en water.
Liever de stad? Nijmegen bekijken met een rondleiding op papier. Heel veel historie nog terug te vinden.
Of indien de grens weer open. In mijn achtertuin naar Kleve. Klein dierentuintje met voornamelijk kleinvee. Parkje met ouderwetse speeltuin en bos. De stad zelf heeft niet heel veel.
Indien je de Draisine gaat doen. Start in Kleve. Dan "fiets" je naar Kranenburg, hebt wat tijd voor een kop koffie of thee met wat lekkers bij Derks. Terug naar Kleve. Waar je dan ergens kunt gaan eten indien gewenst.
Of een bak koffie komen halen als ik thuis ben.
Uhu. Sis die ongeneerd aan dr voeten pulkt terwijl Maarten iets vertelt. Of Vincent die vorige week gewoon in slaap valtquote:Op zondag 23 mei 2021 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die 3 bij elkaar vind ik echt heerlijk
Camping is een groot woord: spartaans terrein met onverwarmd douchegebouwtje van Staatsbosbeheer in een stuk bos bij Groesbeekquote:
Welluk??? Mag ook per PM. Ik kom uit die hoek.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Camping is een groot woord: spartaans terrein met onverwarmd douchegebouwtje van Staatsbosbeheer in een stuk bos bij Groesbeek
Waar haal je die kennis vandaan?quote:Op zondag 23 mei 2021 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het rare van zangers is dat ze in de laagte moeite hebben en de hoogte makkelijk ingaan.
Mensen die niet kunnen zingen hebben het precies andersom
Niks bijzonders hoor:quote:Op zondag 23 mei 2021 11:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Welluk??? Mag ook per PM. Ik kom uit die hoek.
Dan een rondje Stekkenberg (Bos) En de bossen bij Dekkerswald tussen de hertjes en wildezwijnen.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor:
https://www.logerenbijdeboswachter.nl/kamperen/groesbeek
Die pannenkoeken op de Duivelsberg hebben het al tot de shortlist geschopt, dankjewel van J.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |