heb je daar ook een oplossing voor? voor het zijn van een luie flikker ?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:47 schreef Vanyel het volgende:
Op mobiel kan dat plaatje best maar dan moet je niet zo'n luie flikker zijn
Nee dat vind ik een prijzenswaardige eigenschap. Die juich ik van harte toe.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je daar ook een oplossing voor? voor het zijn van een luie flikker ?
De weg. De waarheid. Het leven.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dat vind ik een prijzenswaardige eigenschap. Die juich ik van harte toe.
Vertraging van drie dagenquote:
Zeer onwijs waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zij uit de kringloop heeft een verse baby, dus die loopt op autopiloot.
Kus op bol.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:13 schreef fietsie het volgende:
Ik deed even een stukje onvervalste voel-je-even-wat-lekkerder-door-geld-te-verbranden: een ramsj 27" monitor ipv mn ramsj 22", en een kek nieuw toetsenbord.
En verdrietig bedoek enzo, bijpraten.
Hmmm, dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:12 schreef AnneX het volgende:
ha, ik zag je al reflecterend op de lapo afstevenen.
Vervelend om te lezen, dat je zo lang uit de running was.
En goed om te lezen, dat het positief voor je heeft gewerkt.
quote:
Nee joh ben ff hier op aan t studeren!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:16 schreef fietsie het volgende:
Zingen jullie mee?
https://www.youtube.com/p(...)ZAlmfRdTvtzb29eDhAhs
Cool, met zo'n zelfde serie is Abs nu Bohemian Rhapsody aan het oefenen. We deden gisteravond al 10x "Mamma!!!!!! " om er een beetje gevoel in te krijgenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee joh ben ff hier op aan t studeren!
https://www.google.com/se(...)vid:HtB2bDxtlBU,st:0
Ach, inzicht en reflectie is positief. Shitzooi is knudde.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmmm, dat bedoelde ik niet.
Ik was volgaarne dom en naïef gebleven als de hele shitzooi me daarmee bespaard was gebleven.
vond het zó leuk om het autootje in de app te zien aankomen over de dijk: slingerdeslinger🙃quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:16 schreef Blues het volgende:
En g heeft zijn box al binnen en mijn Ruby met dr ootootje is nog een uur van me verwijderd
Ja is ook leuk! Ze zit nu in Hlrmquote:[b]Op zaterdag 22 mei 2021 17:24 schreef AnneX
vond het zó leuk om het autootje in de app te zien aankomen over de dijk: slingerdeslinger🙃
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |