Bedoelde greyboundsquote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
40+ kan ook 42 zijn, dan hoeft ze niet gelijk een oma te zeggen gekkie
Ja dat snap ik, maar alleen maar omdat ze in 40+ wil niet zeggen dat ze een oma isquote:
Nee niet echt neequote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
jemig Moon dus nog geen echte duidelijkheid
Ga je dit nou roepen bij elke keer dat de zon achter de wolken verdwijnt er weer terug komtquote:
Hij is er nog steedsquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je dit nou roepen bij elke keer dat de zon achter de wolken verdwijnt er weer terug komt
Ben nog (hopelijk lang) geen omaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:49 schreef dud0r het volgende:
Maar ik ben stiekem wel benieuwd nu naar het antwoord op Geerd z'n vraag
Maar wel lekker?quote:
Ik zie het probleem nietquote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar alleen maar omdat ze in 40+ wil niet zeggen dat ze een oma is
Nee ik sta niet boven aan en dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DTS is voor sneuneuzen die het nodig hebben om iedere minuut van de dag te moeten posten
Oh wij nietquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik sta niet boven aan en dat hoeft ook niet
Sommige mensen in DTS zijn gewoon aardig
DTS speel je om te winnen, anders is het nutteloos om mee te doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou nouquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Puzzie is altijd liefquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:35 schreef greysbones het volgende:
Net als Puzz in de Cos gewoon aardig en lief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |