Ik volg er niets meer vanquote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:42 schreef Geerd het volgende:
moeten 30+ ook gevaccineerd zijn trouwens als je op vakantie wilt straks naar duitsland oostenrijk ofzo?
Hou het al maanden niet meer bij dat nieuws
September nog 3 weken vacance...mag toch hopen ff 2 weken met de brommert weg Duitsland...stukje fogezen pakken..Graz ..rondje balaton meer en weer naar huis...quote:
Hebbie gedaan dan ? ziek ?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik moet straks bellen, dus ik ben benieuwd! Maar het gaat wel ietsie beter al gelukkig
Tof!!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
September nog 3 weken vacance...mag toch hopen ff 2 weken met de brommert weg Duitsland...stukje fogezen pakken..Graz ..rondje balaton meer en weer naar huis...
AAh bah,,, klinkt naar..vooral die misselijkheid...quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Steken onder mijn rechterborst en steeds heel misselijk en dat al bijna 4 weken nu
Joah..beetje van gasthof naar gasthof...beetje rijden beetje eten..beetje balkon pils..hardloopschoenen ook mee, beetje lopenquote:
Gezelliequote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Joah..beetje van gasthof naar gasthof...beetje rijden beetje eten..beetje balkon pils..hardloopschoenen ook mee, beetje lopen
EN?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik moet straks bellen, dus ik ben benieuwd! Maar het gaat wel ietsie beter al gelukkig
lijkt dat je niks? beetje tegen geerd aangedrukt op de motorquote:
Ik heb wel eens achterop gezeten, maar dat was op de Harley van mijn oom , en dat was vet kickenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
lijkt dat je niks? beetje tegen geerd aangedrukt op de motor
Pooh gaaf..ik heb een heel andere motor niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens achterop gezeten, maar dat was op de Harley van mijn oom , en dat was vet kicken
Het geluid van een Harley is alleen al vet om te horenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pooh gaaf..ik heb een heel andere motor niet te vergelijken
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het geluid van een Harley is alleen al vet om te horen
sws 2 cilindersquote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het geluid van een Harley is alleen al vet om te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |