Ik dacht ik geef een stukje feedback over hoe je dit ook had kunnen aanpakken met een concreet voorbeeld, maar klaarblijkelijk is dit topic daar niet voor bedoeld.quote:
Dat is geen feedback.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik dacht ik geef een stukje feedback over hoe je dit ook had kunnen aanpakken met een concreet voorbeeld, maar klaarblijkelijk is dit topic daar niet voor bedoeld.
in dit geval klopt de bewoording van Coco aangezien hij het woord kudos juist neerzet en dus verbeterd wat er eerder werd aangegeven als kudo'squote:
In ieder geval mijn complimenten voor jullie!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dit geval klopt de bewoording van Coco aangezien hij het woord kudos juist neerzet en dus verbetert wat er eerder werd aangegeven als kudo's
"het is kudos" in dit geval prima geschreven.
je bent zelfquote:
je eerste bericht dat ik heb weggehaald was best logisch hoor, die vergelijking hoef je gewoon niet te maken als reactie op mijn opmerking dat ze met 10s vertraging uitzenden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Zit is niet zo overdreven te moddereren in het Joost Klein topic. Gaat nergens over.
Overdreven. Ik maakte met mijn reactie natuurlijk een verwijzing naar censuur. Ik vind die censuur een enge tendens, en dat zette ik even scherp aan ja, maar niets om een post te deleten naar mijn mening. Dan ben je niks gewend schijnbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
je eerste bericht dat ik heb weggehaald was best logisch hoor, die vergelijking hoef je gewoon niet te maken als reactie op mijn opmerking dat ze met 10s vertraging uitzenden.
en de anderen... tja je weet feedback blijkbaar wel te vinden.
je zet hem te scherp inderdaad. daarom is die weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overdreven. Ik maakte met mijn reactie natuurlijk een verwijzing naar censuur. Ik vind die censuur een enge tendens, en dat zette ik even scherp aan ja, maar niets om een post te deleten naar mijn mening. Dan ben je niks gewend schijnbaar.
Tja, als je de overdrachtelijke context niet begrijpt….quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zet hem te scherp inderdaad. daarom is die weg.
dat mag. ik geef je uitleg waarom je post weg is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, als je de overdrachtelijke context niet begrijpt….
Ik heb ergere dingen voorbij zien komen.
ik geloof niet dat ik jouw posts weg heb gehaald dus heb even gevraagd of iemand het weetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef Electric_Eye het volgende:
Waarom zijn mijn 2 posts over een man in een rokje weggehaald? Wat is daar nou mis mee?
Begrijp er echt weinig van.
Livequote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:48 schreef Nizno het volgende:
ik geloof niet dat ik jouw posts weg heb gehaald dus heb even gevraagd of iemand het weet
welk topic?
Omdat ik de toon van je post nogal neerbuigend vond. Geen LGBTQ+ geneuzel in het ESF-live-topic dus verwijderd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef Electric_Eye het volgende:
Waarom zijn mijn 2 posts over een man in een rokje weggehaald? Wat is daar nou mis mee?
Begrijp er echt weinig van.
er wordt met 2 maten gemeten, maar als je er wat van zegt dan o wee hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, als je de overdrachtelijke context niet begrijpt….
Ik heb ergere dingen voorbij zien komen.
Vind je dat echt nodig? Ik ga ook niet speciaal naar VBL om te melden dat ik voetbal stom vind.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:25 schreef Bocaj het volgende:
Wie heeft mijn comment gedeletet?
Of mag ik het songfestival geen freakshow noemen?
Je mag toch wel je mening geven?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Vind je dat echt nodig? Ik ga ook niet speciaal naar VBL om te melden dat ik voetbal stom vind.
En nee, ik ben niet degene die je post gewist heeft
Freedom of speech betekent dat je niet voor die mening vervolgd mag worden door justitie, niet dat iedereen daar naar moet luisteren of dat die niet weggehaald mag worden op een forumquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je mag toch wel je mening geven?
Freedom of speech you know?
Vind het ook een homofiele show! Of mag dat ook niet?
NWS / Diskwalificatie Joost Klein Eurovisie finale Deel VIIIquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
Is het topic over Joost Klein nu voor onbepaalde tijd op slot gezet? Wat jammer, zeg. Ik snap dat berichten waarin de cameravrouw wordt aangepakt onwenselijk zijn, maar daar kun je toch ook een regel van maken? Ik heb tot nog toe elke dag nieuwe content in het topic gelezen, zoals een nieuw statement van de AvroTros en reacties van directe betrokkenen. Jammer om dat nu te moeten missen, vooral omdat ik zelf niet op Instagram en TikTok zit.
Volgens die argumentatie kan het topic toch permanent dicht omdat nieuws meer voor NWS is? Ik vond het juist een leuk topic voor filmpjes met reacties en steunbetuigingen, alsook achtergronden bij het nieuws van mensen die meer ervaring hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:53 schreef Momo het volgende:
[..]
NWS / Diskwalificatie Joost Klein Eurovisie finale Deel VIII
Er is altijd nog dit topic in NWS.
ESF topic blijft voorlopig dicht zo lang er constant ingegrepen moet worden om gekibbel tussen users en onzin nieuws gedeeld blijft wordt. Het is niet als nieuwe slowchat op fok bedoeld. Als er echt relevant nieuws is mag hij weer open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |