nee, gewoon neequote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb NIKS gedaan.
Ik heb alleen gezegd dat het songfestival volgende week alweer begint.
Met VBL tags. In een serieus topic waar we bezig waren met een live zoom met de deelnemer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb NIKS gedaan.
Ik heb alleen gezegd dat het songfestival volgende week alweer begint.
😪quote:
Denk je niet dat het makkelijker is om te zeggen wat die is dan?quote:
Ik weet niet wat het is, of het ligt aan de performance of er vallen zomaar ineens berichten weg of het is niet de bedoeling om acts van een kwartier geleden kritisch te benaderen. Maar goed, het punt is wel duidelijk denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je niet dat het makkelijker is om te zeggen wat die is dan?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, of het ligt aan de performance of er vallen zomaar ineens berichten weg of het is niet de bedoeling om acts van een kwartier geleden kritisch te benaderen. Maar goed, het punt is wel duidelijk denk ik.
Zou kunnen! Laat maar verder.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef Greys het volgende:
@:andromache ik zit mobiel maar hoor net dat er via pc af en toe een glitch is waardoor af en toe posts lijken te verdwijnen maar daarna zijn ze er weer. Bedoelde je dat?
Yes, ik had Em haar topic niet gezien. Heb de mijne dicht gegooid.quote:
Ik kan het niet fixen dan krijg ik ook een foutmelding.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:17 schreef Sableheart het volgende:
De nummering van het Moldavie topic lijkt niet goed te gaan.
Thanks, ik ga er naar kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:17 schreef Sableheart het volgende:
De nummering van het Moldavie topic lijkt niet goed te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |