Ik heb mij netjes gedragen. Die andere users zijn inderdaad zwjinen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie zaten net alweer in het S10 topic te baggeren terwijl we midden in een zoomgesprek met S10 zaten die zei mee te lezen. Echt, het is niet tof.Weet je hoe gênant dat is? Dat wij onze persaccreditatie daardoor kunnen verliezen?
Dit is waar wij een jaar mee bezig zijn he? We komen jullie voetbalwedstrijden toch ook niet verkutten. Nok toch ajb eens en ben een beetje menselijk door dit soort plezier niet te verpesten. Alsjeblieft.
Wie is Jullie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie zaten net alweer in het S10 topic te baggeren terwijl we midden in een zoomgesprek met S10 zaten die zei mee te lezen. Echt, het is niet tof.Weet je hoe gênant dat is? Dat wij onze persaccreditatie daardoor kunnen verliezen?
Dit is waar wij een jaar mee bezig zijn he? We komen jullie voetbalwedstrijden toch ook niet verkutten. Nok toch ajb eens en ben een beetje menselijk door dit soort plezier niet te verpesten. Alsjeblieft.
Als jij het niet bent prima. Dan haal ik de ban voor zipp tevoorschijn. Maar doe me een lol. Don't, oké?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is Jullie?
Ik ben het niet geweest, Zipportal komt nooit in de VBL sc en Caland heeft een ban in ESF. Dus waar heb je het over?
Ik heb NIKS gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij het niet bent prima. Dan haal ik de ban voor zipp tevoorschijn. Maar doe me een lol. Don't, oké?
nee, gewoon neequote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb NIKS gedaan.
Ik heb alleen gezegd dat het songfestival volgende week alweer begint.
Met VBL tags. In een serieus topic waar we bezig waren met een live zoom met de deelnemer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb NIKS gedaan.
Ik heb alleen gezegd dat het songfestival volgende week alweer begint.
Ik weet niet wat het is, of het ligt aan de performance of er vallen zomaar ineens berichten weg of het is niet de bedoeling om acts van een kwartier geleden kritisch te benaderen. Maar goed, het punt is wel duidelijk denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je niet dat het makkelijker is om te zeggen wat die is dan?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, of het ligt aan de performance of er vallen zomaar ineens berichten weg of het is niet de bedoeling om acts van een kwartier geleden kritisch te benaderen. Maar goed, het punt is wel duidelijk denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |