Lijkt er op dat er geen voorvak is. Jammer! Heb er onderhand niet meer de tijd en energie voor om voor dag en dauw aanwezig te zijn om een beetje goede plekken te hebbenquote:Op maandag 12 september 2022 11:32 schreef AgeEll het volgende:
Zijn allr kaarten 79 euro, of is er een duurder voorvak?

Same here. Ben in principe tegen zo'n duurder voorvak, maar op een werkdag is t wel praktischquote:Op maandag 12 september 2022 11:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Lijkt er op dat er geen voorvak is. Jammer! Heb er onderhand niet meer de tijd en energie voor om voor dag en dauw aanwezig te zijn om een beetje goede plekken te hebben

Aah oke. Tnxs. Dan maar even tot vrijdag wachtenquote:Op woensdag 14 september 2022 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Pre sale als je het album hebt gekocht

Ik heb ze via de American Express presale. Moet je dus een American Express creditcard hebben.quote:

quote:
 Al zal het vast goed zijn als het via de twitter van muse zelf komt
  Al zal het vast goed zijn als het via de twitter van muse zelf komt 

ik kwam al snel op 90 eur per kaart.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is het verschil tussen die 2? En waarom is het goedkoper dan bij Mojo.
Ik vertrouw het nietAl zal het vast goed zijn als het via de twitter van muse zelf komt
edit: ah die 71 komt nog taxes en fees bij. Dat verklaard de prijs al.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |