Vrij normaal toch? Je zicht wordt niet beperkt door evt. lange mensen die voor je staan? Je hebt een vaste plek dus kunt met gerust hart even naar de wc of een drankje halen zonder dat er andere mensen op je plek staan/zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:15 schreef V. het volgende:
En hoezo is eerste rang duurder dan staanplaatsen?
Je zit er verder vanaf en je betaalt meer.
Ja, die logica snap ik wel, maar ik had het idee toen ik 2,5 jaar geleden in Ziggo Dome stond bij Muse, dat staanplaatsen juist duurder waren (al had ik daar wel spijt van, want ik kon het inderdaad niet schokkend goed zien, en ik ben 1,90m lang).quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:27 schreef AudioFranzzz182 het volgende:
[..]
Vrij normaal toch? Je zicht wordt niet beperkt door evt. lange mensen die voor je staan? Je hebt een vaste plek dus kunt met gerust hart even naar de wc of een drankje halen zonder dat er andere mensen op je plek staan/zitten.
oh echt? Bij mij staat bij dat ik voor de eerste rij, eerste ring meer betaalde dan staanplaatsen. Maar goed, ik ben allang blij als ik zo kaarten kan scoren. Waar en voor welke prijs maakt mij niet zoveel uit. Nu nog even snel een tweede hypotheek afsluiten mocht ik erdoor komenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:36 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, die logica snap ik wel, maar ik had het idee toen ik 2,5 jaar geleden in Ziggo Dome stond bij Muse, dat staanplaatsen juist duurder waren (al had ik daar wel spijt van, want ik kon het inderdaad niet schokkend goed zien, en ik ben 1,90m lang).
Wehehe, idem.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:50 schreef AudioFranzzz182 het volgende:
[..]
oh echt? Bij mij staat bij dat ik voor de eerste rij, eerste ring meer betaalde dan staanplaatsen. Maar goed, ik ben allang blij als ik zo kaarten kan scoren. Waar en voor welke prijs maakt mij niet zoveel uit. Nu nog even snel een tweede hypotheek afsluiten mocht ik erdoor komen
Ja van dittum dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:05 schreef BobW het volgende:
Om 10:00 uur deed de site moeilijk met refreshen dus ik kon ook niet gelijk de wachtrij in.
Klopt. Refreshen ging rap, tot 10 uur, en toen kostte het ineens dik een minuut.quote:
Behoorlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:15 schreef Piles het volgende:
Hier het moment gemist, stond ergens 10uur BST. Dus 11u lokale tijd dachten we...![]()
'Gelukkig' maakt het niet uit, kansloos was het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |