Ginger is neem ik aan de blonde in deze clip?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken eigenlijk alleen deze. Die Ginger(die ik het mooiste van de drie vind) is niet lang na dit nummer uit de band gestapt..
Alweer!quote:
Je maakt me blij!quote:
Ik had er een klaar staan als afsluiter.. maar hier kan ik niet overheen.quote:
Droom vroom!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had er een klaar staan als afsluiter.. maar hier kan ik niet overheen.
Welterusten allen.
Fok is 18+ toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jij weet hoe je kinderhanden moet vullen!
Voor eeuwig verliefd op Sofi op 41:54quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jij weet hoe je kinderhanden moet vullen!
Geweldig, die kende ik nog niet, erg leuk op elkaar ingespeeld! Binnenkort de complete set checken!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor eeuwig verliefd op Sofi op 41:54
Leuk lief lekker mens, feelgood vibe ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geweldig, die kende ik nog niet, erg leuk op elkaar ingespeeld! Binnenkort de complete set checken!
NN
Te pretentieus, te bombastisch, te kijk ons eens, te slechte smaak, te saaie mannen die muziek maken, te stichtig, te ANWB maar toch dat uptempo orgeltjequote:
All sorts of rock mister @UitStralingquote:Op zaterdag 22 mei 2021 03:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik had niet gedacht dat Flory van Symphonic Rock zou houden.
Hier ook welquote:Op zaterdag 22 mei 2021 03:03 schreef Flory het volgende:
[..]
All sorts of rock mister @:uitstralingen vooral metal [ afbeelding ]
Puzzie!quote:
puzziequote:
hoest?quote:
Ik ben nog wakkerquote:
Lekker man. Ben vandaag bij mn broertje geweest met mn zusje, leuk om ze weer ns te zienquote:Op zondag 23 mei 2021 01:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker![]()
Lekker muziekje erbij en een beetje aan het chillen
Heb ik zelf al tig keer gepost. Zit je weer aan de wijn, drankorgeltje?quote:
Jazeker, zonder wijn en of bier is dit forum niet te doen, heb ik al vaker gezegdquote:Op zondag 23 mei 2021 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ik zelf al tig keer gepost. Zit je weer aan de wijn, drankorgeltje?
Fantastische zanger echt, maar een te grote copie van Arcade.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lekker man. Ben vandaag bij mn broertje geweest met mn zusje, leuk om ze weer ns te zien
Jij houdt er ook van om alles van Samantha af te kraken, zou me niks verbazen als jij Kimmie bent.quote:
Zo zie je maar weer, je lult veel maar niemand luistert.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jazeker, zonder wijn en of bier is dit forum niet te doen, heb ik al vaker gezegd
Ik weet 100% zeker dat er mensen zijn die naar me luisterenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, je lult veel maar niemand luistert.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik hoor er echt helemaal niets van Arcade in. En het scheelde niks of hij had gewonnen.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Fantastische zanger echt, maar een te grote copie van Arcade.
En en echt bizar slechte staging. Beetje zoals Soldi vorig jaar.
Past totaal niet bij de artiest en het nummer.
Oh ik hoor dat zo goed, maar dan in het Frans.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik hoor er echt helemaal niets van Arcade in. En het scheelde niks of hij had gewonnen.
Dikke tieten, dikke kontquote:Op zondag 23 mei 2021 02:14 schreef Straadthont het volgende:
Vrijdag begonnen met sportschool..
Rook nog steeds niet sinds een jaar, en ben me toch een dikke zeug geworden. Niet normaal!
*alleen een joint eens in de maand
Het is pas zondag, wat verwacht je?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:14 schreef Straadthont het volgende:
Rook nog steeds niet sinds een jaar, en ben me toch een dikke zeug geworden. Niet normaal!
Tieten is het probleem niet.quote:
Jij bent kimmi hè?quote:Op zondag 23 mei 2021 02:14 schreef Straadthont het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2021 02:17 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Tieten is het probleem niet.![]()
De rest is under construction
Te bekend, te Piaff.quote:
Lekker wijf.quote:
Niet origineel bedoel ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Piaf was rauw, dit is gewoon een mooi nummer alla Ratatouille
Dat is iedereenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:52 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben zo niet benieuwd naar de mensen die niet op de zanger van Maneskin lijken
Lekker belangrijk. Ik ook niet.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
https://www.ad.nl/show/co(...)%2Fwww.google.com%2F
Zou Danny de donaties al vergokt hebben?quote:Op zondag 23 mei 2021 03:09 schreef Straadthont het volgende:
Zo meteen weer die sloeberige update dat heel het forum naar de klote haalt.
Je bent hier altijd welkom.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:11 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Neuh, ik zou gaan voor een big dick
Deal met de verkeerdequote:Op zondag 23 mei 2021 03:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou Danny de donaties al vergokt hebben?
|Ik ben bezig met jullie vs ESF, sommige events zeggen zoveel ';)quote:Op zondag 23 mei 2021 03:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je nog steeds bezig met die onzin?
Zeker niet anti alles, wat een onzin, maar jij bent zo gay en daar heb ik niks mee. F1, ESF, games, cosplay….niks voor mij.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:16 schreef IxCalypso het volgende:
Jij ben altijd anti alles zelfde voor Straathondt.
Niks leuks te ontdekken aan jullie 2
Pianoquote:Op zondag 23 mei 2021 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
Stars, nog steeds achter de piano die Prince ooit gebruikte bij Purple Rain en The Beautiful Ones
Jij zou al zolang geband moeten worden met je openbaren van.quote:
Wraak, en jij deed hier maar al te graag aan mee ooit.quote:
Och get over it meisjequote:Op zondag 23 mei 2021 03:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wraak, en jij deed hier maar al te graag aan mee ooit.
Sterker nog, jij en 3 anderen begonnen ooit de hetze tegen mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |