Ginger is neem ik aan de blonde in deze clip?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken eigenlijk alleen deze. Die Ginger(die ik het mooiste van de drie vind) is niet lang na dit nummer uit de band gestapt..
Alweer!quote:
Je maakt me blij!quote:
Ik had er een klaar staan als afsluiter.. maar hier kan ik niet overheen.quote:
Droom vroom!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had er een klaar staan als afsluiter.. maar hier kan ik niet overheen.
Welterusten allen.
Fok is 18+ toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jij weet hoe je kinderhanden moet vullen!
Voor eeuwig verliefd op Sofi op 41:54quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jij weet hoe je kinderhanden moet vullen!
Geweldig, die kende ik nog niet, erg leuk op elkaar ingespeeld! Binnenkort de complete set checken!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor eeuwig verliefd op Sofi op 41:54
Leuk lief lekker mens, feelgood vibe ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geweldig, die kende ik nog niet, erg leuk op elkaar ingespeeld! Binnenkort de complete set checken!
NN
Te pretentieus, te bombastisch, te kijk ons eens, te slechte smaak, te saaie mannen die muziek maken, te stichtig, te ANWB maar toch dat uptempo orgeltjequote:
All sorts of rock mister @UitStralingquote:Op zaterdag 22 mei 2021 03:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik had niet gedacht dat Flory van Symphonic Rock zou houden.
Hier ook welquote:Op zaterdag 22 mei 2021 03:03 schreef Flory het volgende:
[..]
All sorts of rock mister @:uitstralingen vooral metal [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |