Nee dat is Miles Davisquote:
Ja dat is altijd bijzonder.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf lijkt me dat, als je huisdieren zich voortplanten.
Oke, is dat ook opgehelderd.quote:
Ik heb dt ook heel lang gedachtquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk altijd, dat hij op zijn UI lijkt
Ja, was echt een tegenvaller die meetquote:
Grappigquote:
Nou, zuipen kon die wel...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, was echt een tegenvaller die meetgeen zuipende mol...
Heb toch behoorlijk mijn best gedaan hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, was echt een tegenvaller die meetgeen zuipende mol...
Ik ban zo wit als wat heurquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Waar is @:Gast_op_Afstand_GOA ? Of wil hij weer gementioned worden?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Grimbergen.. aha.. nou ik moet ff wakker worden, maar heb hem al 2x6 keer geproefd.. hij is erg lekker![]()
Tijd voor een brilletje denk ik . ik was er al ffquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Waar is @:Gast_op_Afstand_GOA ? Of wil hij weer gementioned worden?
Als je het het over de duivel hebt......heeft hij al gepostquote:
Ik proef ze altijd. Heb altijd mijn eigen flesje, wat ik dan na 2 slokken doorschuif. Meestal is het kut, maar deze was wel te doen.quote:
Ik heb uiteraard het 2e biertje ook in huisquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat jij zonder bier zit.
Dees heeft een computer uit het jaar kruik, alles komt gewoon wat later doorquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijd voor een brilletje denk ik . ik was er al ff
Dat denk ik ook vaak.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk altijd, dat hij op zijn UI lijkt
goed uitgangspunt, het was wel een keer leuk om die biertjes in de winkel te halen, alleen was het nogal zoeken tussen al die biertjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde een keer iets op de lijst wat je niet perse bij mrHop hoefde te halen
quote:
Ik was ff slecht net na het eten, wekker wel gezet, maar schrik net wakker.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het het over de duivel hebt......heeft hij al gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |