Opa heeft al 3 x gezegd dat hij het een lekker biertje vindt...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Duurt lang
Geef toe, je hebt 'm ook al bijna op
Da's wel heel overtuigendquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa heeft al 3 x gezegd dat hij het een lekker biertje vindt...
Nee, maar ik schat zo in dat het niet langharig is.quote:
Ja. Ja. Ik hoop het.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn het van die grote? Mannetje en vrouwtje? Dan krijg je misschien wel eieren.
Graag gedaanquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja...ik ook als ik op mijn handen sta
Voor wat hoort wat?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Graag gedaanje doet ook veel voor mij. Punten tellen, bier uitzoeken
Ik ben pas op de helftquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Duurt lang
Geef toe, je hebt 'm ook al bijna op
Ik denk altijd, dat hij op zijn UI lijktquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, maar ik schat zo in dat het niet langharig is.
Ik geloof hemquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa heeft al 3 x gezegd dat hij het een lekker biertje vindt...
Ik dacht dat het een redelijk gangbaar biertje was.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:52 schreef chufi het volgende:
Hij is hier normaal niet verkrijgbaar, maar tpevallig afgelopen weken wel ..
Is dit je UI?quote:
Net als ons allemaal bedoel je?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk altijd, dat hij op zijn UI lijkt
Gaaf lijkt me dat, als je huisdieren zich voortplanten.quote:
Ik wilde een keer iets op de lijst wat je niet perse bij mrHop hoefde te halenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een redelijk gangbaar biertje was.
Drink jij vanavond ook bier?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]nee, grimbergen. Hier zijn ze al ff op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |