Ik had deze gewoon binnen 10 minuten opquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Langharig tuig!![]()
Maar je had er toch wel meer dan één gehaald?
Vandaar dat je 'm genomineerd had?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had deze gewoon binnen 10 minuten op
Hij was top
Jij kent het kapsel van plupje?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Langharig tuig!![]()
Maar je had er toch wel meer dan één gehaald?
Ja, bij deze kun je doordrinken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was top
Dat klinkt als een aangenaam weekendquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb ooit een weekend in de abdij in Heeswijk-Dinther gezeten. Die is van dezelfde kloosterorde die Grimbergen brouwt. Het Grimbergen-bier vloeide rijkelijk dat weekend
quote:
Dikke bos krullenquote:
Nou...ik vergeef jequote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry oma ik werd opgehouden
Maar lekker biertje dit
Jazeker, het was een studieweekend.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt als een aangenaam weekend
Stond er behalve bier drinken ook nog iets anders op het programma?
Zijn het van die grote? Mannetje en vrouwtje? Dan krijg je misschien wel eieren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zij jou ook, als je niet uitkijkt. Vingers = vlees.
Ik drink 'm ook vaker, dit is de 4e deze maandquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]Ik drink dit ook veel vaker ja
Perfecte zomerbiertje
Jaja...ik ook als ik op mijn handen staquote:
De wepzzzz is niet meer aangetroffenquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja...ik ook als ik op mijn handen sta
Het is unne goeiequote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was top
En bedanktquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja...ik ook als ik op mijn handen sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |