Ik deed tot voorkort ook altijd gewoon winkelenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde een keer iets op de lijst wat je niet perse bij mrHop hoefde te halen
Nog evenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was ff slecht net na het eten, wekker wel gezet, maar schrik net wakker.
Ik sla de Grimbergen nu ff over, maar had die al twee keer ingekocht.. dus ja.. hij is lekkuh
Gooi er ff snel een koffie in en dan zit ik klaar voor de Schoppenboer
Een kattenestje lijkt me ook zo leuk, vorig jaar of misschien alweer twee jaar geleden stond n F&F een topic over een nestje labradors met webcam, feel good topicquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Grimbergen.. aha.. nou ik moet ff wakker worden, maar heb hem al 2x6 keer geproefd.. hij is erg lekker![]()
Dat is inderdaad wel bijzonder, vooral als het op je hoofd is.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
GrappigIk krijg vaak te horen dat ik alleen maar meer haar krijg
Vanavond ben ik Rienkquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whut.. je ava.. whatskebeurt? Bleekmiddel?
Ik heb er al een heleboel op deze weken ondertussen , net als een aantal anderen hier zo te horenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe bevalt jullie de Grimbergen., prima biertje toch?
quote:
Ja ja ik was nog niet helemaal bijgelezenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijd voor een brilletje denk ik . ik was er al ff
Maar het heeft bij mij een onvergetelijke indruk gemaaktquote:
Kutbier is alweer een paar weken geleden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik proef ze altijd. Heb altijd mijn eigen flesje, wat ik dan na 2 slokken doorschuif. Meestal is het kut, maar deze was wel te doen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard het 2e biertje ook in huis
Volgende keer drink ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar het heeft bij mij een onvergetelijke indruk gemaaktIk kan niet wachten op de volgende dansmoves
Hennig an, het is weekendquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was ff slecht net na het eten, wekker wel gezet, maar schrik net wakker.
Ik sla de Grimbergen nu ff over, maar had die al twee keer ingekocht.. dus ja.. hij is lekkuh
Gooi er ff snel een koffie in en dan zit ik klaar voor de Schoppenboer
Redelijk. Ik zet de fles cola zonder dop in de koelkast. Borrel per glas eenderde van normaal maatje. Op een terras kan ik maar 2/3 op. Dan moet ik minstens een uur wachten voor ik wat kan eten... Of pijn in mijn donderquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutbier is alweer een paar weken geleden.
Kan jij wel tegen dat koolzuur?
Smakelijk wegdrinkbiertje hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe bevalt jullie de Grimbergen., prima biertje toch?
Dan heb je pech de komende week.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Komt langzaam bij.
Ik kan niet meer tegen dat mooie weer denk ik
Geen idee waarom die nog in mijn te selecteren UI's zatquote:
En het lag er nu nog?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de zekerheid begin deze week nog nagekeken
Doseren is het codewoord jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Redelijk. Ik zet de fles cola zonder dop in de koelkast. Borrel per glas eenderde van normaal maatje. Op een terras kan ik maar 2/3 op. Dan moet ik minstens een uur wachten voor ik wat kan eten... Of pijn in mijn donder
< Ken je deze nog?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee waarom die nog in mijn te selecteren UI's zat![]()
Ik had nog leuke Chinezen Eskimo's en Indianen ooit in de voorraad
Maar dat is wel heel lang geleden ik wissel eigenlijk vrijwel nooit
Mooi lang nummer welquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik luister nog steeds naar Miles. Heerlijk relaxte muziek.
quote:
Ik wissel eens in de 12 jaar zo ongeveerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee waarom die nog in mijn te selecteren UI's zat![]()
Ik had nog leuke Chinezen Eskimo's en Indianen ooit in de voorraad
Maar dat is wel heel lang geleden ik wissel eigenlijk vrijwel nooit
quote:
Ik ben het minste kwijt van mijn groep.(22kilo) maar de 1 kan geen brood eten, of dit of dat. Allemaal mega haaruitval. Ik kan alles eten en drinken en een mega kort rood pittige haardosquote:
Gaby uit Utopia.. ooit zelfgemaaktquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]Leuk
Ja maar geef toe dat ik niet meer precies weet van wanneer
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben het minste kwijt van mijn groep.(22kilo) maar de 1 kan geen brood eten, of dit of dat. Allemaal mega haaruitval. Ik kan alles eten en drinken en een mega kort rood pittige haardosik wil niet ruilen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaby uit Utopia.. ooit zelfgemaakt
Met de puntige knieën voor Punkmanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaby uit Utopia.. ooit zelfgemaakt
Is over nagedachtquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:19 schreef pullup het volgende:
Iets meer bite dan de vorige
D. heeft de volgorde weer prima bedacht
Groot gelijk, je kan wel giga veel kilo's afvallen, maar als je allemaal van dat soort gedoetjes hebt is natuurlijk ook balen. Daarbij, 22 kilo is toch hartstikke goedquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben het minste kwijt van mijn groep.(22kilo) maar de 1 kan geen brood eten, of dit of dat. Allemaal mega haaruitval. Ik kan alles eten en drinken en een mega kort rood pittige haardosik wil niet ruilen.
Pittig, het neigt naar iets te bitter nu maar wellicht logisch na de Grimbergen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe smaakt die.?. Ik zit er nog naar te kijken
Het zijn 88 pakjes boter. Ik ben blijquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot gelijk, je kan wel giga veel kilo's afvallen, maar als je allemaal van dat soort gedoetjes hebt is natuurlijk ook balen. Daarbij, 22 kilo is toch hartstikke goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je vast aan onsquote:
Neequote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hennig an !
Heb je hem al op?
Ja precies, dat is toch hartstikke goed en je voelt je er ook nog een prima bijquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het zijn 88 pakjes boter. Ik ben blij
quote:
Neen.quote:
Er zit koriander inquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het schuim een beetje naar zeepsop smaken
Neeheequote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik bedoel dat het laatste geselecteerde biertje een feit is
Ik ook welquote:
Pff, ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het schuim een beetje naar zeepsop smaken
Ja. Nu ben ik even mezelf.quote:
Aha Nu je het zegtquote:
Opa wil 6 vrijdagen in de bierproefmaand.quote:
Lekker zeepsoppiequote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pff, ik dacht dat het aan mij lag.
Vandaar het schuim zeker
Kan dat ook via mobiel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |