quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben het minste kwijt van mijn groep.(22kilo) maar de 1 kan geen brood eten, of dit of dat. Allemaal mega haaruitval. Ik kan alles eten en drinken en een mega kort rood pittige haardosik wil niet ruilen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaby uit Utopia.. ooit zelfgemaakt
Met de puntige knieën voor Punkmanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaby uit Utopia.. ooit zelfgemaakt
Is over nagedachtquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:19 schreef pullup het volgende:
Iets meer bite dan de vorige
D. heeft de volgorde weer prima bedacht
Groot gelijk, je kan wel giga veel kilo's afvallen, maar als je allemaal van dat soort gedoetjes hebt is natuurlijk ook balen. Daarbij, 22 kilo is toch hartstikke goedquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben het minste kwijt van mijn groep.(22kilo) maar de 1 kan geen brood eten, of dit of dat. Allemaal mega haaruitval. Ik kan alles eten en drinken en een mega kort rood pittige haardosik wil niet ruilen.
Pittig, het neigt naar iets te bitter nu maar wellicht logisch na de Grimbergen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe smaakt die.?. Ik zit er nog naar te kijken
Het zijn 88 pakjes boter. Ik ben blijquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot gelijk, je kan wel giga veel kilo's afvallen, maar als je allemaal van dat soort gedoetjes hebt is natuurlijk ook balen. Daarbij, 22 kilo is toch hartstikke goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je vast aan onsquote:
Neequote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hennig an !
Heb je hem al op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |