Oh ja, met dat van je moeder in het achterhoofd klinkt het niet abnormaal nee.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:15 schreef Holyme het volgende:
@:Ijsdraakje ja heb al eerder bloedonderzoek gehad, maar de gedachte was stoppen met pil + zeer actief + stress. Dat eerste klopt nog, de andere twee niet meer. En ik woog vanochtend hetzelfde als gister (eergister echt veul gegeten/gedronken, gister churros en appelbeignets erbij). Dus ok, ik ben wel iets aangekomen afgelopen tijd, maar daar heb ik bizar mijn best voor moeten doen. De B&J was niet aan te slepen, zeg maarWou het eigenlijk gezond houden, maar zulke zaken tikken gewoonlijk wat harder aan.
Then again, ik heb nu een eind het figuur/gewicht van mijn moeder, en ik begreep dat stoppen met pil wel 5-10kg kan schelen, dat zou dan wel kloppen.
Wat fijn dat de weegschaal laag blijft! Respect voor hoe je bezig bentquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:48 schreef SQ het volgende:
Weegschaal nog steeds laag vanmorgen, dus dan zal het wel waar zijn![]()
Ik zit ook flink lager in mijn calorieën hoor, ik merk dat mijn baby steeds minder melk drinkt dus logischerwijs kan ik dan ook minder (vr)eten, maar wellicht dat ik toch te drastisch omlaag ben gegaan. Probeer nu rond de 2000 kcal uit te komen en dat voorlopig duurzaam vol te houden (ben op 2400 kcal nu 14 kilo afgevallen). Kan ik voor de laatste 5 kilo mijn 1600 doel nog tijdelijk inzetten
Ik schud je de handquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:52 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb chronisch stress (PTSS) maar afvallen? Ho maar!![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik schud je de hand
(en klote zeg, dat je PTSS hebt![]()
)
Ik plateaujojojo al sinds oktoberquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Overigens las ik laatst dat je pas van een plateau spreek als je 3+ weken op hetzelfde gewicht blijft hangen.
Dat wist ik helemaal niet.
Ik ben al na een week aan het zeiken.
Een week waarin je niet eens bleef hangen, maar minder afviel dan je hooptequote:Op donderdag 27 mei 2021 15:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Overigens las ik laatst dat je pas van een plateau spreek als je 3+ weken op hetzelfde gewicht blijft hangen.
Dat wist ik helemaal niet.
Ik ben al na een week aan het zeiken.
Dan heb je misschien je ideale gewicht gewoon al bereiktquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik plateaujojojo al sinds oktober
Ditquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:19 schreef SQ het volgende:
Woosh effect ftw. Ik ben meestal een aantal dagen gelijk en dan drop ik. Of stijg ik![]()
ik krijg daar altijd vreselijke maagpijn van, wortelsquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit braaf worteltjes met dip te knagen. Morgen ook maar eens wat andere tussendoortjes meenemen bij de supermarkt.
Juh, wij zijn volgens mij ook wel redelijk gelijkwaardige cosmic diet buddies in dat opzichtquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit
Ik kan gerust 2-3 weken rond hetzelfde getalletje blijven hangen en dan ineens hoppa een kilo minder.
Hier overigens ook een '2000 kcal max dieet'. Maar dan zonder bv.
We zijn ook even langquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:25 schreef SQ het volgende:
Juh, wij zijn volgens mij ook wel redelijk gelijkwaardige cosmic diet buddies in dat opzicht
Ik krijg altijd een raar gevoel in mijn maag van appels en ik krijg er uiteindelijk ook nog meer honger van, dus ik laat appels gewoon lekker in de supermarkt liggen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:25 schreef SQ het volgende:
[..]
ik krijg daar altijd vreselijke maagpijn van, wortels
[..]
Juh, wij zijn volgens mij ook wel redelijk gelijkwaardige cosmic diet buddies in dat opzicht
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg altijd een raar gevoel in mijn maag van appels en ik krijg er uiteindelijk ook nog meer honger van, dus ik laat appels gewoon lekker in de supermarkt liggen.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:29 schreef SQ het volgende:
Klopt, maar jij bent een peer en ik ben een appel.
Of een peer opznkop.
Kan makkelijk nog een pintje Cookie Dough bij dus.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:57 schreef Holyme het volgende:
Wortels vallen soms raar jaen Ijsdraakje, smoothies, check! Vorig weekend wat op.
O alpro, muesli, lijnzaad, zonne- en pompoenpitten, activia drinkje
L wasa driehoeken met sandwichspread en paté, blauwe bessen
T noten, reepje extra puur
D quiche, tomaten, olijven, peer, blikje drinken, nog 2 wasa met paté
B fietsen
Is zo'n 2300 bij elkaar.
Oh dat vind ik een mooiequote:Op donderdag 27 mei 2021 16:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Dan heb je misschien je ideale gewicht gewoon al bereikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |